Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούριου B-SUV.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούριου B-SUV.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    98
    838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      masma @alex-mix last edited by

      Masma wrote:

      nico wrote:

      Άσε το φόρουμ προς το παρόν για να μην επηρεαζεσαι,  αφιέρωσε αρκετο χρόνο και κάνε απο 2-3 καλα τεστ ντραιβ σε όσα βλέπεις σοβαρα (ή και ολοήμερο ή σκ αν βρεθεί αυτοκινητο) και εφόσον έχεις το κασέρι έχεις πλεονεκτημα. Η ποιότητα κύλισης δύσκολα να γίνει αντιληπτή με ένα δεκάλεπτο td που αφήνουν οι περισσότεροι πωλητες, πρέπει να βγεις οπωσδήποτε αυτοκινητοδρομο, να τσεκαρεις αν πλέει, πως πάει σε εγκάρσιες ανωμαλίες και σε σαγρε οδόστρωμα (αν τρίζει ή το νιώθεις πολύ). Από b suv θα επέλεγα αποκλειστικα μεταξύ 2008 και capture λόγω χωρων,  θα έβαζα ισως δάνειο 2.5 χιλιάρικα για την allure γιατί το αξίζει. Πετρέλαιο σε αυτά τα κυβικά δεν θα είναι ιδιαίτερα σπιρτοζικο,  έχει σχετικα μικρό ωφέλιμο εύρος αλλά σίγουρα καλύτερο από χιλιάρι βενζίνη. Υγραέριο σε καινούργιο αυτοκίνητο εγώ δεν θα προτιμουσα έστω και εργοστασιακό (έχω στο παλιό μου, καταευχαριστημενος).  Βιταρα  αλλαζει νομίζω το 21. Αν ανέβεις χρηματικά υπάρχει και το κόσμημα cx30

      Ναι σε αυτό δίκιο έχεις. Υγραέριο και εγλω δεν κοιτάω. Το Vitara καλό χρυσό αλλά το είδα και δεν μου έκανε κλιλ οπότε απορρίφθηκε.

      Εχθές μετά το vitara πήγα να δω το CAPTUR και το οδήγησα κιόλας το πετρέλαιο. Ωραίος ο κινητήρας στην έκδοση Expresion όπου είναι μια καλή έκδοση απλά δεν έχει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και δεν έχει το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

      Θα προτειμούσα να δω την dynamic αλλά σε πετρέλαιο είναι εκτός budget.

      Γενικά ωραίο αμάξι και με πολύ καλο προτμπαγαζ αλλά το 2008 μου αρέσει περισσότερο.

      Τα επικρατέστερα αυτήν την στιγμή είναι 2008 και ford Puma

      Masma να ρωτήσω όταν λες για puma st line μιλάς για βενζινη ή πετρέλαιο. Γιατί πετρέλαιο σαν να διάβασα κάπου ότι στοιχίζει 26 και κάτι.

      Ακριβώς όπως το λέει ο Φάνης. Εσύ είδες το puma st line X για αυτό είδες την τιμή αυτή η οποία είναι η πιο ακριβή έκδοση.

      Η κανονική st-line diesel πάει 21.500-21.800 κάπου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • alex-mix
        alex-mix last edited by

        Ίσως να έχεται δίκιο παίδες. Άρε φανη75 δεν ξέρω τι δουλειά ακριβώς κάνεις (στο περίπου έχω καταλάβει) αλλά μήπως να ανοίξεις καμία αντιπροσωπεια της Ford? Φαντάσου τώρα εσύ ford και απέναντι o Lap suzuki. Βροντακηδες και φουρτουνακιδες

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • fanis75
          fanis75 moderator @alex-mix last edited by

          Άρε φανη75 δεν ξέρω τι δουλειά ακριβώς κάνεις (στο περίπου έχω καταλάβει) αλλά μήπως να ανοίξεις καμία αντιπροσωπεια της Ford? Φαντάσου τώρα εσύ ford και απέναντι o Lap suzuki. Βροντακηδες και φουρτουνακιδες

          Να σου πω, το εργασιακό μου όνειρο είναι να έχω εμπορία αυτοκινήτων (και ακόμα περισότερο συνεργείο). Οπότε μέσα έπεσες!!
          Απλά δεν θα μπορούσα ως πωλητής γιατί θα δάγκωνα κανένα ιδιοκτήτη ή τους συναδέλφους που δεν θα είχαν ιδέα από αυτοκίνητα και το τι πουλάνε!

          Τώρα εργάζομαι σε μια πολυεθνική που παράγει και πουλάει banking software. Πιο πρίν δούλευα σε τράπεζες, έχω περάσει από αρκετές.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            masma @fanis75 last edited by

            alex mix wrote:

            Άρε φανη75 δεν ξέρω τι δουλειά ακριβώς κάνεις (στο περίπου έχω καταλάβει) αλλά μήπως να ανοίξεις καμία αντιπροσωπεια της Ford? Φαντάσου τώρα εσύ ford και απέναντι o Lap suzuki. Βροντακηδες και φουρτουνακιδες

            Να σου πω, το εργασιακό μου όνειρο είναι να έχω εμπορία αυτοκινήτων (και ακόμα περισότερο συνεργείο). Οπότε μέσα έπεσες!!
            Απλά δεν θα μπορούσα ως πωλητής γιατί θα δάγκωνα κανένα ιδιοκτήτη ή τους συναδέλφους που δεν θα είχαν ιδέα από αυτοκίνητα και το τι πουλάνε!

            Τώρα εργάζομαι σε μια πολυεθνική που παράγει και πουλάει banking software. Πιο πρίν δούλευα σε τράπεζες, έχω περάσει από αρκετές.

            Εσύ γενικά τι προτείνεις μεχρι 22 που θέλω να δώσω΄σε πετρέλαιο?  το 2008 κερδίζει και χώρους(πισω επιβατών ουσιαστικά) αλλα το Puma st line είναι πιο ολοκληρωμένη νομίζω πρόταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @masma last edited by

              Εσύ γενικά τι προτείνεις μεχρι 22 που θέλω να δώσω΄σε πετρέλαιο?  το 2008 κερδίζει και χώρους(πισω επιβατών ουσιαστικά) αλλα το Puma st line είναι πιο ολοκληρωμένη νομίζω πρόταση.

              Και τα 2 είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, όποιο και να πάρεις ευχαριστημένος θα είσαι! Προσωπικά θα επέλεγα το Puma, για τους εξής λόγους:

              1. Μου αρέσει πολύ περισσότερο εμφανισιακά (είμαι από τους λίγους που το 2008 δεν τους αρέσει ιδιαίτερα, το βρίσκω μη αρμονικό σαν σχέδιο σε αντίθεση με το 3008 που είναι εξαιρετικό).
              2. Έχει πιο δυνατό μοτέρ
              3. Έχει καλύτερο στήσιμο
              4. Έχει αρκετά καλύτερο εξοπλισμό
              5. Οι χώροι δεν είναι υψηλή προτεραιότητα για εμένα
              6. Προσφέρει μεγαλύτερη εγγύηση
              7. Το 2008 μου αρέσει μόνο όταν καλά εξοπλισμένο, οπότε ξεφεύγει στην τιμή.
              8. Είμαι άνθρωπος που θέλει εξοπλισμό στο αυτοκίνητό του, είμαι γκατζετάκιας.

              ΥΓ: Αυτά είναι καθαρά προσωπικά κριτήρια, μπορεί για εσένα να είναι τελείως αδιάφορα. Επίσης θα πήγαινα με κλειστά μάτια στο 2008 εφόσον ήθελα αυτόματο (που θέλω!!), γιατί στο αυτόματο δεν έχει ανταγωνιστή (παρά μόνο εσωτερικό).

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • alex-mix
                alex-mix last edited by

                Εγώ παιδιά είμαι 1.80 100κιλα μπαμ. Πήγα προχθές με τον κολλητό μου να δούμε τεστ drive διαφορά μεταξύ αυτών και 2008. Λοιπον ο φίλος έχει το 308 το cc. Ε ρε παιδιά μπροστά που έκατσα συνοδηγός ένοιωθα ποιο στενάχωρα απ ότι στο coupe cabrio.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Αλλος ενας.

                  Τσεκ,

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    masma @alex-mix last edited by

                    Εγώ παιδιά είμαι 1.80 100κιλα μπαμ. Πήγα προχθές με τον κολλητό μου να δούμε τεστ drive διαφορά μεταξύ αυτών και 2008. Λοιπον ο φίλος έχει το 308 το cc. Ε ρε παιδιά μπροστά που έκατσα συνοδηγός ένοιωθα ποιο στενάχωρα απ ότι στο coupe cabrio.

                    Με μπέρδευες στο 2008 η στο puma ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      masma @fanis75 last edited by

                      Masma wrote:

                      Εσύ γενικά τι προτείνεις μεχρι 22 που θέλω να δώσω΄σε πετρέλαιο?  το 2008 κερδίζει και χώρους(πισω επιβατών ουσιαστικά) αλλα το Puma st line είναι πιο ολοκληρωμένη νομίζω πρόταση.

                      Και τα 2 είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, όποιο και να πάρεις ευχαριστημένος θα είσαι! Προσωπικά θα επέλεγα το Puma, για τους εξής λόγους:

                      1. Μου αρέσει πολύ περισσότερο εμφανισιακά (είμαι από τους λίγους που το 2008 δεν τους αρέσει ιδιαίτερα, το βρίσκω μη αρμονικό σαν σχέδιο σε αντίθεση με το 3008 που είναι εξαιρετικό).
                      2. Έχει πιο δυνατό μοτέρ
                      3. Έχει καλύτερο στήσιμο
                      4. Έχει αρκετά καλύτερο εξοπλισμό
                      5. Οι χώροι δεν είναι υψηλή προτεραιότητα για εμένα
                      6. Προσφέρει μεγαλύτερη εγγύηση
                      7. Το 2008 μου αρέσει μόνο όταν καλά εξοπλισμένο, οπότε ξεφεύγει στην τιμή.
                      8. Είμαι άνθρωπος που θέλει εξοπλισμό στο αυτοκίνητό του, είμαι γκατζετάκιας.

                      ΥΓ: Αυτά είναι καθαρά προσωπικά κριτήρια, μπορεί για εσένα να είναι τελείως αδιάφορα. Επίσης θα πήγαινα με κλειστά μάτια στο 2008 εφόσον ήθελα αυτόματο (που θέλω!!), γιατί στο αυτόματο δεν έχει ανταγωνιστή (παρά μόνο εσωτερικό).

                      Αυτόματο θα ήθελα αλλά το έχω ξεγράψει λόγο τιμής. Στα θπολοιπα συμφωνουμε και εγώ είμαι αρκετα γκατζετακιας ισως φταει η δουλεια(πληροφορικη).

                      Η εγγύησή και το μοτέρ είναι η αλήθεια βασικοί παράγοντες επιλογής.

                      Εξωτερικά και εσωτερικά μου αρέσουν και τα 2 αυτοκίνητα

                      Οι χώροι τώρα με καλύπτουν και σατ 2 σίγουρα αλλά το +1 εδώ θα το δώσω στο 2008 που ξανα λέω μόνο στου πίσω επιβάτες έχει διαφορά γιατι πορτμπαγαζ παρόμοιο ίσως και καλύτερο του puma.

                      Θα τα κάνω test drive για να δω θέση οδήγησης και νομίζω έτσι θα επιλέξω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alex-mix
                        alex-mix last edited by

                        Για το 2008 μιλάω όχι για το puma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          masma last edited by

                          Επανέρχομαι στο θεμα έχοντας δει σε 3 μερες αρκετουτσικα.

                          1. ειδα Captur αλλα δεν με τρέλανε γιατι γι πολυ καλο εξοπλισμο ξεφεύγει.

                          2. Ειδα Xceed ομορφο και καλη ποιοτητα αλλα μικρο πορτ μπαγκαζ.

                          3. πηγα ξανα ειδα Peugeot οπου μου ειπε active πετρελαιο 19.700 με το κλειδί στο χερι με φιμέ και τεμπέλη. Πολυ καλη τιμη αλλα τελικα μερα με τη νύχτα με την allure την ακουμπαω μονο σε βενζινη. Γενικα με χαλασε στην active το τραγικο χειρόφρενο και οτι δενεχει ψηφιακό πίνακα οργάνων οπως και η διαφορα στα καθίσματα μεγαλη.

                          Αρα εκει που ημουν Puma  st line πετρελαιο στα 21.600 που ειναι μια πολυ καλη έκδοση η 2008 ειτε σε active πετρελαιο περιπου 2000 κατω ειτε σε allure βενζινη στα 22000.

                          Τι λετε εσεις ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vagkirk last edited by

                            Έλα βρε τώρα , ξέχνα το 2008 με τα 100 αλογάκια στα 22.000.

                            Εν τω μεταξύ το Xceed είναι άλλο επίπεδο από τα Bsuvακια , πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από όλα σε πάτημα και οδική συμπεριφορά και χώρους.Μου κάνει εντύπωση αυτό για το πορτμπαγκάζ , 400 + λίτρα δεν είναι; Ποια έκδοση είναι στο budget σου; Η platinum στα 22.700 ; Δεν παίρνει κάποια έκπτωση; Αν δεν σε προβληματίζει ο 1.0 με τα 120 άλογα που θέλει πίεση για να κινηθεί σβέλτα είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και σε εξοπλισμό από το st line puma.

                            Πάντως overall στο budget σου και μένοντας στην b κατηγορία το puma είναι η πιο λογική επιλογή και από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων και οικονομίας στην τιμη αυτή. Από χώρους αν δεν φιλοξενείς συχνά ενήλικες στις πίσω θέσεις δεν έχει κανένα αντίπαλο στην τιμή αυτή. Ακόμη και εμφανισιακά σε σχέση με το allure δεν μειονεκτεί τελικά , έτυχε να δω αυτές τις μέρες δίπλα δίπλα τα 2 και αναθεώρησα ως προς το Puma, σε gt line το 2008 ειναι καλύτερο αλλά η τιμή για εμάς στην Ελλάδα είναι εξωφρενική

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin last edited by

                              Μπορείς να μας κανείς λίγο Captur vs 2008;

                              Πήγαινε οδήγησέ τα και πες μας.

                              Θα πάρεις αυτοκίνητο από gallop σε ένα φόρουμ που αποτελείτε από αγνώστους;

                              Και εγώ αυτά τα 2 θα είχα σαν τελική επιλογή αν δεν είχα οικογένεια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                masma @vagkirk last edited by

                                Έλα βρε τώρα , ξέχνα το 2008 με τα 100 αλογάκια στα 22.000.

                                Εν τω μεταξύ το Xceed είναι άλλο επίπεδο από τα Bsuvακια , πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από όλα σε πάτημα και οδική συμπεριφορά και χώρους.Μου κάνει εντύπωση αυτό για το πορτμπαγκάζ , 400 + λίτρα δεν είναι; Ποια έκδοση είναι στο budget σου; Η platinum στα 22.700 ; Δεν παίρνει κάποια έκπτωση; Αν δεν σε προβληματίζει ο 1.0 με τα 120 άλογα που θέλει πίεση για να κινηθεί σβέλτα είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και σε εξοπλισμό από το st line puma.

                                Πάντως overall στο budget σου και μένοντας στην b κατηγορία το puma είναι η πιο λογική επιλογή και από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων και οικονομίας στην τιμη αυτή. Από χώρους αν δεν φιλοξενείς συχνά ενήλικες στις πίσω θέσεις δεν έχει κανένα αντίπαλο στην τιμή αυτή. Ακόμη και εμφανισιακά σε σχέση με το allure δεν μειονεκτεί τελικά , έτυχε να δω αυτές τις μέρες δίπλα δίπλα τα 2 και αναθεώρησα ως προς το Puma, σε gt line το 2008 ειναι καλύτερο αλλά η τιμή για εμάς στην Ελλάδα είναι εξωφρενική

                                Οντως πολυ καλο σε ποιοτητα μου φανηκε το xceed απλα και πι χώροι για τους πισω μου φάνηκαν μέτριοι και το πορτπαγκαζ σε σχεση με Puma και 2008 ειναι πιο μικρο η τουλαχιστον ετσι μου φανηκε.

                                Η μεσαία έκδοση Optimum στο xceed ειναι καλη απλα δεν εχει αναδιπλούμενους καθρέφτες ουτε  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και μιλαμε για βενζινη ενω σε Puma πετρελαιο οπως και στο 2008 στην active η οποια βεβαια ειναι υποδεέστερη.

                                Το Puma οντως ειναι πιο καλο σε εξολισμο. 
                                Τωρα ρε παιδια αυτο για τους πισω σε χωρο οκ δεν ειναι σαν το 2008 αλλα εγω πιυ ειμαι 1.85 και εκατσα πισω απο τη θεση μου κομπλε μου φανηκε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  masma @dublin last edited by

                                  Μπορείς να μας κανείς λίγο Captur vs 2008;

                                  Πήγαινε οδήγησέ τα και πες μας.

                                  Θα πάρεις αυτοκίνητο από gallop σε ένα φόρουμ που αποτελείτε από αγνώστους;

                                  Και εγώ αυτά τα 2 θα είχα σαν τελική επιλογή αν δεν είχα οικογένεια.

                                  Φυσικα και θα τα κανω Test Drive αλλα μια ανταλλαγή απόψεων και απο ανρθωπους που εχουν καποιο απο αυτα βοηθαει. 
                                  Το Captur πετρελαιο για να παω στην Dynamic θελει 24 που εχει εξοπλισμο σαν το Puma οποτε ξεφεύγει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Το κια φαινεται εξαιρετικο.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tkin73 @masma last edited by

                                      VAGKIRK wrote:

                                      Έλα βρε τώρα , ξέχνα το 2008 με τα 100 αλογάκια στα 22.000.

                                      Εν τω μεταξύ το Xceed είναι άλλο επίπεδο από τα Bsuvακια , πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από όλα σε πάτημα και οδική συμπεριφορά και χώρους.Μου κάνει εντύπωση αυτό για το πορτμπαγκάζ , 400 + λίτρα δεν είναι; Ποια έκδοση είναι στο budget σου; Η platinum στα 22.700 ; Δεν παίρνει κάποια έκπτωση; Αν δεν σε προβληματίζει ο 1.0 με τα 120 άλογα που θέλει πίεση για να κινηθεί σβέλτα είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και σε εξοπλισμό από το st line puma.

                                      Πάντως overall στο budget σου και μένοντας στην b κατηγορία το puma είναι η πιο λογική επιλογή και από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων και οικονομίας στην τιμη αυτή. Από χώρους αν δεν φιλοξενείς συχνά ενήλικες στις πίσω θέσεις δεν έχει κανένα αντίπαλο στην τιμή αυτή. Ακόμη και εμφανισιακά σε σχέση με το allure δεν μειονεκτεί τελικά , έτυχε να δω αυτές τις μέρες δίπλα δίπλα τα 2 και αναθεώρησα ως προς το Puma, σε gt line το 2008 ειναι καλύτερο αλλά η τιμή για εμάς στην Ελλάδα είναι εξωφρενική

                                      Οντως πολυ καλο σε ποιοτητα μου φανηκε το xceed απλα και πι χώροι για τους πισω μου φάνηκαν μέτριοι και το πορτπαγκαζ σε σχεση με Puma και 2008 ειναι πιο μικρο η τουλαχιστον ετσι μου φανηκε.

                                      Η μεσαία έκδοση Optimum στο xceed ειναι καλη απλα δεν εχει αναδιπλούμενους καθρέφτες ουτε  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και μιλαμε για βενζινη ενω σε Puma πετρελαιο οπως και στο 2008 στην active η οποια βεβαια ειναι υποδεέστερη.

                                      Το Puma οντως ειναι πιο καλο σε εξολισμο. 
                                      Τωρα ρε παιδια αυτο για τους πισω σε χωρο οκ δεν ειναι σαν το 2008 αλλα εγω πιυ ειμαι 1.85 και εκατσα πισω απο τη θεση μου κομπλε μου φανηκε.

                                      Xceed 426 lt σε βενζίνη , 380 στο ντίζελ 48v , 2008 430 lt , puma 400 + 70 με την γούρνα.

                                      Άρα αν δεν είδες το υβριδικό xceed που μάλλον αποκλείεται γιατί δεν έχει έρθει ακόμα δεν έχει μικρότερο από 2008 και puma.

                                      Χώρους για τους πίσω έχει μια κατηγορία πάνω από το πούμα και μισή από το 2008 καθώς είναι κατηγορίας c και όχι b  που είναι τα άλλα δύο.

                                      Σαν πάτημα αυτοκινήτου και στήσιμο δεν συγκρίνονται με το 2008 είναι πολύ ανώτερο το κια. Απλά για να το απολαύσεις πραγματικά και οικονομικά πρέπει να πας στο 48v που όντως εκεί χάνεις αποσκευές ή χωρίς οικονομία στο 1.4 που έχει τα 426 λτ.

                                      Αν είσαι καλά με τους χώρους του πούμα , απλά αν είσαι 1.85 και λες καθίσουν καλά πίσω από την θέση οδήγησης σου μάλλον πρέπει να το ξανατσεκαρεις και με 22000 παίρνεις πούμα ντίζελ πήγαινε εκεί. Γιατί στο xceed το ντίζελ ξεκινά στα 24000 νομίζω.

                                      Πάντως στο κια θα έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς αρκετά μεγαλύτερο αμάξι από τα άλλα δύο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jobous last edited by

                                        Καλημέρα. Συγγνώμη αλλά εγώ που είμαι 1.82 εύσωμος , μπήκα προχθές στο Puma , φτιάχνω κάθισμα οδηγού και μετά πάω πίσω και ίσα που χωράω , όπως επίσης βρίσκουν τα πόδια μου κάτω στο κομμάτι που προεξέχει στο πάτωμα κάτω απο τα πίσω καθίσματα. Στην ουσία έχουν κλειδώσει τα πόδια μου κάτω. Όπως επίσης τα πόδια είναι ανοικτά για να είσαι κάπως άνετος.....

                                        Τέλος δεν συγκρίνεται το XCEED με το PUMA ή το 2008 .Άλλο segment....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          masma @tkin73 last edited by

                                          Masma wrote:

                                          VAGKIRK wrote:

                                          Έλα βρε τώρα , ξέχνα το 2008 με τα 100 αλογάκια στα 22.000.

                                          Εν τω μεταξύ το Xceed είναι άλλο επίπεδο από τα Bsuvακια , πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από όλα σε πάτημα και οδική συμπεριφορά και χώρους.Μου κάνει εντύπωση αυτό για το πορτμπαγκάζ , 400 + λίτρα δεν είναι; Ποια έκδοση είναι στο budget σου; Η platinum στα 22.700 ; Δεν παίρνει κάποια έκπτωση; Αν δεν σε προβληματίζει ο 1.0 με τα 120 άλογα που θέλει πίεση για να κινηθεί σβέλτα είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και σε εξοπλισμό από το st line puma.

                                          Πάντως overall στο budget σου και μένοντας στην b κατηγορία το puma είναι η πιο λογική επιλογή και από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων και οικονομίας στην τιμη αυτή. Από χώρους αν δεν φιλοξενείς συχνά ενήλικες στις πίσω θέσεις δεν έχει κανένα αντίπαλο στην τιμή αυτή. Ακόμη και εμφανισιακά σε σχέση με το allure δεν μειονεκτεί τελικά , έτυχε να δω αυτές τις μέρες δίπλα δίπλα τα 2 και αναθεώρησα ως προς το Puma, σε gt line το 2008 ειναι καλύτερο αλλά η τιμή για εμάς στην Ελλάδα είναι εξωφρενική

                                          Οντως πολυ καλο σε ποιοτητα μου φανηκε το xceed απλα και πι χώροι για τους πισω μου φάνηκαν μέτριοι και το πορτπαγκαζ σε σχεση με Puma και 2008 ειναι πιο μικρο η τουλαχιστον ετσι μου φανηκε.

                                          Η μεσαία έκδοση Optimum στο xceed ειναι καλη απλα δεν εχει αναδιπλούμενους καθρέφτες ουτε  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και μιλαμε για βενζινη ενω σε Puma πετρελαιο οπως και στο 2008 στην active η οποια βεβαια ειναι υποδεέστερη.

                                          Το Puma οντως ειναι πιο καλο σε εξολισμο. 
                                          Τωρα ρε παιδια αυτο για τους πισω σε χωρο οκ δεν ειναι σαν το 2008 αλλα εγω πιυ ειμαι 1.85 και εκατσα πισω απο τη θεση μου κομπλε μου φανηκε.

                                          Xceed 426 lt σε βενζίνη , 380 στο ντίζελ 48v , 2008 430 lt , puma 400 + 70 με την γούρνα.

                                          Άρα αν δεν είδες το υβριδικό xceed που μάλλον αποκλείεται γιατί δεν έχει έρθει ακόμα δεν έχει μικρότερο από 2008 και puma.

                                          Χώρους για τους πίσω έχει μια κατηγορία πάνω από το πούμα και μισή από το 2008 καθώς είναι κατηγορίας c και όχι b  που είναι τα άλλα δύο.

                                          Σαν πάτημα αυτοκινήτου και στήσιμο δεν συγκρίνονται με το 2008 είναι πολύ ανώτερο το κια. Απλά για να το απολαύσεις πραγματικά και οικονομικά πρέπει να πας στο 48v που όντως εκεί χάνεις αποσκευές ή χωρίς οικονομία στο 1.4 που έχει τα 426 λτ.

                                          Αν είσαι καλά με τους χώρους του πούμα , απλά αν είσαι 1.85 και λες καθίσουν καλά πίσω από την θέση οδήγησης σου μάλλον πρέπει να το ξανατσεκαρεις και με 22000 παίρνεις πούμα ντίζελ πήγαινε εκεί. Γιατί στο xceed το ντίζελ ξεκινά στα 24000 νομίζω.

                                          Πάντως στο κια θα έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς αρκετά μεγαλύτερο αμάξι από τα άλλα δύο.

                                          Τι να πω μπορεί να έχεις δίκιο θα πάω να το ξανά δω το XCEED. To πορτ μπαγάζ μπορεί να μου φάνηκε πιο μικρό στο μάτι.

                                          Απλά μέχρι 22.000 νομίζω παίρνω μόνο το 1.0 με τα 120 άλογα. Με τα 140 σε βενζίνη όπως και το πετρέλαιο πρέπει να ανεβαίνει.

                                          Καλά όντως είναι καλύτερο σε χωρους πίσω απο το 2008??? Καλά βεβαα νομίζω και τα 3 αυτοκίνητα με καλύπτουν σε χώρους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            masma @jobous last edited by

                                            Καλημέρα. Συγγνώμη αλλά εγώ που είμαι 1.82 εύσωμος , μπήκα προχθές στο Puma , φτιάχνω κάθισμα οδηγού και μετά πάω πίσω και ίσα που χωράω , όπως επίσης βρίσκουν τα πόδια μου κάτω στο κομμάτι που προεξέχει στο πάτωμα κάτω απο τα πίσω καθίσματα. Στην ουσία έχουν κλειδώσει τα πόδια μου κάτω. Όπως επίσης τα πόδια είναι ανοικτά για να είσαι κάπως άνετος.....

                                            Τέλος δεν συγκρίνεται το XCEED με το PUMA ή το 2008 .Άλλο segment....

                                            Εμένα στο Puma μου φάνηκε ότι ήμουν οκ που είμαι 1.85 83 κιλά αλλά θα το ξανα τσεκάρω. Ναι καταλαβαίνω αυτό που λες για τα πόδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr