-
http://www.zoornalistas.com/2020/08/blog-post_58.html?m=1
Αχου τη τη σαμαροφωλιτσα, φέρτε σύννεφα να πέσουμε...
-
Καλά τον ψιλοδιάβασα , γιατί δεν αντέχεται να τον διαβάσεις ολόκληρο . Δελφινάριο ο τύπος ... ο Σεφερλής δεν είναι τίποτα μπροστά του .
Ασε που το 1204 ήταν η Δ΄ Σταυροφορία και όχι η Α΄...
Εντάξει 100 χρόνια έκανε λάθος....
Στο πασοκομιλιτέρ διαβάζουμε και τον Κοτζιά ... Και γελάμε βέβαια . Τελικά το μιλιτέρ ψάχνει να πιάσει πόρτα για τον χειμώνα στα διάφορα αποκόμματα ...
Ο Κοτζιάς λέει ότι υπογράφουμε γιατί υποχωρούμε και δεν κερδίζουμε τίποτα .... Νέος Πάγκαλος ο Κοτζιάς ...
Κερδίζουμε το γεγονός ότι τα νησιά έχουν ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα .... Το πόσο είναι θέμα διαπραγμάτευσης .
Συμφώνησε η Ιταλία , Συμφώνησε η Γαλλία , Συμφώνησε η Αίγυπτος . Εχει συμφωνήσει το Ισραήλ .
Αρα μένει η Τουρκία .
-
http://www.zoornalistas.com/2020/08/blog-post_58.html?m=1
Αχου τη τη σαμαροφωλιτσα, φέρτε σύννεφα να πέσουμε...
Σαν να λέμε το Κολλέγιο είναι ένα σχολείο που μέσω των νεων πολιτικών της υπουργού, θα στοχευει διάφοροι κουμπουρες γόνοι να παίρνουν πιο εύκολα απολυτήριο. Κάτι σαν το σχολείο της Βουγιουκλάκη στη γνωστή ταινία δηλαδή... Και των ιδιωτικών σχολείων 'της εποχής μας' που στέλναμε τους 'προβληματικους' για να παρουν το χαρτι. Ενω το δημόσιο σχολείο θα μείνει φαρος αξιοπιστίας και μάθησης. Κατι τετοιο μας λεει ο κυριος συνδικαλιστης.
Το έχω ξαναπεί, θα πάει το παιδί σου γυμνάσιο και θα με θυμηθείειειειειειειειεις... Και θα ευχηθεις 100 φορες να ειχες τα χρηματα να στείλεις το παιδί σου σε ιδιωτικό, όπως έχω ευχηθεί κι εγώ.
-
Το θέμα είναι ότι το δημόσιο σχολείο των 80s και 90s δεν έχει καμία σχέση με τα τωρινά.....τώρα είναι απείρως χειρότερα....
-
Δεν ισχύει
-
Κάτσε ρε και εμείς δημόσιο πήγαμε.
Τι μας λες δηλαδη;
Ολα ειναι στον δασκαλο και κυρίως στα ίδια τα παιδιά.
Σε καλό ιδιωτικό που γνωρίζω, μπούρδες είναι καποια απο τα παιδιά των γνωστών οικογενειών, δηλαδη κάποια είναι βλαμμένα εκ φύσεως ενω κάποια αλλα είναι ατσιδες.
Δηλαδή το ιδιωτικό δεν κάνει καμία διαφορά.
Το ίδιο και στο δημόσιο.
Σε εμάς ως φουρνια εχουμε αποφοιτους δημοσιου που καποιοι ειναι διδάκτορες και λέκτορες στο εξωτερικό και σε ξενα παν. και γενικά αρκετά υψηλό επίπεδο καταρτισης, είχαμε τους μέτριους (σαν εμένα) ειχαμε και τους αδιάφορους.
Μάλιστα μερικοί που πήραν υποτροφίες για μεττυχιακα είχαν να λένε πως έκαναν ξανά ρα μαθηματικά του λυκείου, όπου είχαν αριστευσει ως καλοί μαθητές. Δηλαδη το επίπεδο τους ήταν πολύ υψηλό και ας ήταν του δημοσίου.
Αυτο που κερδίζει κάνεις στο ιδιωτικό, πραγματικά και όχι μπούρδες που λένε οι ίδιοι, είναι οι γνωριμίες μεταξυ των παιδιών οι οποίες στο μέλλον ως ενήλικοι βοηθούν σε καλύτερες ευκαιρίες και γνωριμίες για εργασία και κυριως επαγγελματικη ανέλιξη.
Αυτή είναι η αλήθεια, όλα τα άλλα....υπερβολες
-
Καλά....έχεις παιδί στην δευτεροβάθμια? Ειλικρινά δεν ξέρω....απλά ρωτάω....
-
Όχι γνωρίζω καθηγητές οι οποίοι πριν λίγα έτη δεκαετία ή και λίγο παραπανω ήταν και αυτοι μαθητές.
Το επίπεδο έχει ανέβει από τότε που είμασταν εμείς μαθητουδια.
Είναι κοινή παραδοχή όλων των εκπαιδευτικων
Και η ύλη και τα μαθηματα είναι πιο εξειδικευμένα πλέον και έχουν μεγαλύτερη σχεση με την αγορά εργασίας, για εμένα οχι τόσο καλό αυτό αλλά οκ είναι μια πραγματικότητα.
Στην περίπτωση σας ίσως το συγκεκριμένο σχολείο δεν τα πάει καλά.
-
Η υλική και τεχνική υποδομή σίγουρα είναι καλύτερη,εκεί που πάσχουμε είναι η ποιότητα των ανθρώπων...μαθητών και εκπαιδευτικών...επειδή τα είδα και τα έζησα και είναι και η σύζυγος του κλάδου τα ξέρω αρκετά καλά....τι να τον κάνω τον καθηγητή με το διδακτορικό όταν την περίοδο της καραντίνας δεν έκανε μάθημα online γιατί δεν του έδιναν επίδομα? Τι να το κάνω το επίπεδο όταν ο χ καθηγητής κάνει 7 ορθογραφικά λάθη σε μια πρόταση? Και αυτό δεν είναι τυχαίο παράδειγμα,το είδα με τα μάτια μου.Και φυσικά δεν βγάζω τους μαθητές -και τους γονείς τους κατ'επέκταση- εκτός της εξίσωσης....bulling μέχρι και σε καθηγητές έχω δει για να μην πούμε για μαθητές -1ης Γυμνασίου παρακαλώ- που έστριβαν το τσιγαράκι τους την ώρα του μαθήματος για να το έχουν έτοιμο στο διάλειμμα.....
-
Τι να πω, δεν ξέρω την περίπτωση...
Αν υπάρχουν θέματα, επιστολή στον υπεύθυνο της περιφέρειας με κοινοποίηση όπου χρειάζεται, να γνωστοποιηθεί το οποίο θεμα.
Να γίνει διευθυντής στο σχολείο αυτός που μπορεί να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις.
Οποίο παιδί παρεκτρέπεται σύσταση γονέων και κηδεμόνων άμεσα.
Δεν χρειάζεται να έχει διδακτορικό ο καθηγητής, όρεξη θέλει για την δουλεια του.
Γενικα και τη δεκαετία του 80 και του 90 υπηρχε ένας που ελεγε τα ίδια με εσένα σημερα
Πολύ παλια ήταν οι τεντυμποϊδες, μετά ηταν οι αληταρια σήμερα το μπουλιγκ
Πάντα κάποιος υπήρχε που έβλεπε το δημοσιο σχολείο ως παρακμή και πως όλα πήγαιναν προς το αρνητικό
Το θέμα είναι πως τα παιδιά που θέλουν και έχουν πνευματική και νοητικη ικανότητα, προοδεύουν και στο δημοσιο, και εν πολλοις πετυχαίνουν τα όνειρα τους.
Όλα τα άλλα είναι απλά αφορμές για επικύρωση της κοσμοθεωρίας του καθ ενός.
Αν είχα τα χρήματα να στείλω σε ιδιωτικό το παιδι μου θα ήταν ξεκάθαρα για τον λόγο που είπα. Για το ότι θα έκανε φιλίες που μετά ως ενήλικο θα τον βοηθούσαν στην ζωή του. Και αυτό δεν ει αι βέβαιο αλλά έχει μια άλφα παραπάνω πιθανότητα. Δεν θα το έστελνα επειδή κάνουν έξτρα μαθήματα και αλλά τέτοια. Αν το παιδι τα παίρνει... τα παίρνει δεν χρειάζεται ιδιωτικά
-
Μια λεξη μονο περιγραφει το σημερινο γυμνασιο: Διάλυση.
Αποθετήριο καθηγητών που θέλουν να το πάνε χαλαρά μέχρι την συνταξη (οι πιο 'μαχιμοι' πανε και καλά λυκειο).
Η όλη φιλοσοφία είναι να μην κακοκαρδισουμε τα παιδια και τα πιέσουμε. Υλη που διδάσκεται σε βασικά μαθήματα (νεα, αρχαια, φυσικη, χημεια...) ούτε η μισή. Θεματα στο τέλος για νήπια, για να γράψουν οι μαθητές προβιβασιμους βαθμούς και να έχουν οι καθηγητές το κεφάλι τους ήσυχο. Ο γιος μου 2 χρονιες τωρα βγαζει παρα ενα εικοσι κσι ειμαι βεβαιος οτι αν τον βαλω να γραψει εκθεση θα γραψει χειροτερα απο αυτες που εγραφε στην εκτη δημοτικου (στις 2 ταξεις του γυμνασιου μαζι ειναι ζητημα αν εχει γραψει 5 εκθεσεις συνολικα). Πειθαρχικός έλεγχος μηδέν (γι αυτό και γελάω με τα του Κολεγιου), όποιος θέλει να κάνει πουτ@... το μάθημα, το κάνει με ποινές χάδια. Μην πω βέβαια τι έγινε και επί κορονοιου και τι θα γινει αν ω μη γένοιτο ξανακλεισουν τα σχολεία.
Γενικώς η δημόσια ββαθμια χαρακτηρίζεται από μια λεξη: ελιτίστικη. Όποιος έχει γονείς με χρήμα (για ιδιαιτερα) η γνώσεις (για να του τα πουνε) προχωράει, οι υπόλοιποι στον κουβά.
-
Και σε εμάς θυμάμαι έτσι ήταν.
Χαλαρά στο Γυμνάσιο. Συζητούσαμε πιο πολύ στο μάθημα , η δε μαθηματικός ήταν χάλια μαύρα.
Ο.κ στο Λύκειο επειδή η ύλη ήταν η μισή η ίδια με του Γυμνασίου έπεφτε πιο άγρια δουλειά και διαβασμα
-
Εγώ έχω γράψει μερικά πράγματα για την εκπαίδευση στην Ελλάδα και πως έγινε τα τελευταία 40-50 χρόνια και με έκραξαν αρκετοί .
Ετυχε όμως να έχω περάσει όλη την διαδικασία και ως μαθητής και ως γονιός και να έχω άποψη και από μένα και από φίλους γονείς , αλλά και εκπαιδευτικούς .
Το σύστημα θέλει μεγάλη αλλαγή . Αλλά όχι από τα κάτω . Από την Βουλή και το Υπουργείο . Από το κλάδεμα των συνδικαλΗστών . Από το ξεφτίλισμα των φίληδων και άλλων με αστείες ιδέες . Από το μάζεμα των θρησκόληπτων . Αλλά και αυτών που κοιτάνε πόσες ώρες θα κάνει παραπάνω η κάθε ειδικότητα και έχουν στόχο μόνο τις οργανικές θέσεις .
Από την απουσία αξιολόγησης .
Και βέβαια δεν είναι πανάκεια τα ιδιωτικά . Είναι όμως πιο ευέλικτα .
Διάβασα στο ΦΒ ότι μία μητέρα μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων της ΒΠΣ , έγραψε ότι παιδιά που τελειώνουν το γυμνάσιο εκεί , φεύγουν στο λύκειο για ιδιωτικά , γιατί δέχονται προτάσεις για υποτροφίες από αυτά .
Δεν το θεωρώ κακό από την μεριά των ιδιωτικών . Το θεωρώ όμως από την μεριά των δημοσίων .
Για παράδειγμα στην δική μου εποχή , κανείς μας από τους συμμαθητές μου , δεν θα άφηνε την ΒΠΣ για το Κολλέγιο ή οποιοδήποτε άλλο ιδιωτικό εκείνης της εποχής .
-
Το έχω ξαναγράψει, πολύ θα ήθελα να έχω τα χρήματα να κάνω φέτος μια μήνυση στο υπουργείο που το φετινό έτος θεωρήθηκε 'ολοκληρωμένο και η ύλη διδαχθεισα' στα δημόσια σχολεία.
Για ποια αξιοπιστία στο δημόσιο σχολείο ψάχνουμε φέτος όταν μαθήματα (σύγχρονα η ασυγχρονα) έκανε όποιος ήθελε και παρακολουθούσε όποιος ηθελε; Ούτε υποχρεώσεις για διδάσκοντες και διδασκομενους, ούτε ποινές, ούτε απουσίες, τίποτα. Αυτή είναι η αξιοπιστία του δημοσίου σχολείου εν έτη 2020, προτύπου, πειραματικού και απλού. Οπότε ας αφήσουμε τα ιδιωτικά 'στην κατάντια τους' που λέει ο ΟΙΕΛΕΣ και ας δούμε την καμπούρα μας.
-
Τωρα αν σου πω ότι θεωρώ πως η ουσιαστική ύλη ειναι τα μαθηματικά και η χημεία αν έχουν, δεν ξέρω τι τάξη είναι τα παιδια σου.
Όλα τα άλλα να χάμε να λέγαμε. Και εγώ ως μαθητής δεν τα έδινα σημασία, (αντε τα αρχαία και η ιστορία ήταν ωραια)
Αλλά γενικά ιστορία, θρησκευτικά, κοινωνική αγωγή (το τελευταίο το θεωρώ σημαντικό, αλλά εντάξει μαθαίνεται και σε άλλες χρονιες), έκθεση, κείμενα, δεν έχασε και πολλά ένα παιδί πρώτης τάξης γυμνασίου.
Έλα δεν μπορεί και εσύ θα τα θυμάσαι....Δεν είναι ουσιώδη.
Τι να εξηγήσεις Καβάφη σε ένα παιδάκι μια σταλιά. Χαμένος χρόνος....
Μαθηματικά όμως ναι....Είναι βάσεις για την κατανόηση των μαθηματικών συσχετισμών ως μια διαφορετική και παγκόσμια γλώσσα.
Από την άλλη το ότι κάποιοι δεν έκαναν την εργασία τους ενώ πληρωνοντουσαν πρέπει να το κοιτάξουν, αν όμως δεν πληρώθηκαν όπως όλοι οι αλλοι, μιση ντροπη δικη τους, μισή του κράτους.
-
Εν τω μεταξύ η μπάλα όχι απλά εξέδρα, οξω απ' το γήπεδο και αυτό είναι (κουαντρ)άδικο.
Κουβέντα για την κωλοκατασταση του να κάνει ο,τι μα ο,τι γουστάρει ο 'πελατης'. Πλερωνει βλέπετε, και με τον παρά του, πέρα από την κυρά του μπορεί να (...) και την εκπαίδευτικη διαδικασία.
Και όλα αυτά από τους υπέρμαχους της αριστείας ρε παιδιά, οποία πρωτοτυπία. Σε μια από τις ναυαρχίδες της ιδιωτικής εκπαίδευσης, some are ass-holes και το κάνουμε γάργαρα.
-
Και αυτή η μπάλα......ανάθεμα και αν τελικα είδαν ματς οι φίλαθλοι....χορτάρι δεν πάτησε, από κερκίδα σε κερδιδα είναι. Βόλευ παίζουμε τελικά...
Οι οπαδοί, όμως, θα λένε ' ευτυχώς είναι σε κερκίδα και σφύρα το να λήξει, το γαμ@@νο'
-
Εν τω μεταξύ η μπάλα όχι απλά εξέδρα, οξω απ' το γήπεδο και αυτό είναι (κουαντρ)άδικο.
Εγώ που εμπλέκομαι στην ιστορία Ιωάννη ?
-
Πουθενα, έχεις το copyright της φράσης για το φόρουμ.
-
Να το καταθέσω στο διεθνές γραφείο ευρεσιτεχνιών ή να υπογράψουμε συνυποσχετικό να το παραπέμψουμε στη Χάγη ? Γιατί έτσι ο τίτλος είναι άϋλος, τουλάχιστον να έχω και ένα χαρτί στο χέρι που περνάει στην Ελλάδα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2