Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 169
    • 170
    • 171
    • 172
    • 173
    • 179
    • 180
    • 171 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    106660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib @storm last edited by

      Ε ναι ρε παίχτη. Ζήτησα χθες το πρωί μία ώρα άδεια για σήμερα το πρωί, να πάω δηλ. στις 9 στο γραφείο, μου είπε εντάξει ο Νταχάου. Και πάει χθες το απόγευμα (επίτηδες) και μου κλείνει συνάντηση στις 8.30 να μιλήσω με πελάτες και συνεργάτες που είναι remote στα σπιτάκια τους και πίνουν καφεδάκι με το σώβρακο. Έλεος δηλαδή.

      Οπότε τι φρένα και ιστορίες για αγρίους μιλάμε; Όσο κρατήσουν.

      Κόβω το πουλί μου ότι το έκανε επίτηδες, Τέλος πάντων ο quadra έχει δίκιο, λίγο προσοχή στην αρχή. Γιατί τα 335€ δεν είναι λίγα για να τα ξαναδώσεις σε 1 χρόνο.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • H
        harisma23 last edited by

        Καταιγίδα, τα ανάμεικτα συναισθήματα για το Μοράρη, από που προέκυψαν;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm @nickthetrib last edited by

          Storm wrote:

          Ε ναι ρε παίχτη. Ζήτησα χθες το πρωί μία ώρα άδεια για σήμερα το πρωί, να πάω δηλ. στις 9 στο γραφείο, μου είπε εντάξει ο Νταχάου. Και πάει χθες το απόγευμα (επίτηδες) και μου κλείνει συνάντηση στις 8.30 να μιλήσω με πελάτες και συνεργάτες που είναι remote στα σπιτάκια τους και πίνουν καφεδάκι με το σώβρακο. Έλεος δηλαδή.

          Οπότε τι φρένα και ιστορίες για αγρίους μιλάμε; Όσο κρατήσουν.

          Κόβω το πουλί μου ότι το έκανε επίτηδες, Τέλος πάντων ο quadra έχει δίκιο, λίγο προσοχή στην αρχή. Γιατί τα 335€ δεν είναι λίγα για να τα ξαναδώσεις σε 1 χρόνο.

          Εκ' των πραγμάτων ότι οδηγία μου έδωσε, την τηρώ ήδη στην καθημερινή μου μετακίνηση. Απλά είχα αγχωθεί υπερβολικά πολύ, είχε και αυτοκίνητο μέσα και περίμενα να το τελειώσει, άστα, βράστα. Γραφείο έφτασα στις 10!!!! Πάνε και οι συναντήσεις πάνε όλα. Τώρα περιμένω την επίπληξη. Αργότερα θα ανέβω στον πάνω όροφο για το εβδομαδιαίο report.

          Καταιγίδα, τα ανάμεικτα συναισθήματα για το Μοράρη, από που προέκυψαν;

          Δεν θα ήθελα να απαντήσω σε αυτό. Μπορεί να υπάρξουν παρεξηγήσεις και δεν θα το ήθελα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            cson last edited by

            Storm μόνο που σε διαβάζω αγχώνομαι. Σαν συμβουλή θα σου προτεινα μόνο να ηρεμήσεις λίγο γιατί δεν οδηγεί πουθενά να φθειρεσαι με τοσο άγχος και πανικό.

            Στα του φρένου τώρα....έλεγες ότι πριν από το πρώτο φρενάρισμα το αμάξι χόρευε από το τράνταγμα....τώρα τι κάνει? Τραντάζει ακόμη στην κανονική οδήγηση που κάνεις?? Να τηρήσεις τις οδηγίες στρωσιματος που σου έδωσε. Αν δεν τα θυμάσαι από τη κρίση πανικού που είχες μπορείς να τον πάρεις τηλ να στα ξαναπεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • storm
              storm @cson last edited by

              Στα του φρένου τώρα....έλεγες ότι πριν από το πρώτο φρενάρισμα το αμάξι χόρευε από το τράνταγμα....τώρα τι κάνει? Τραντάζει ακόμη στην κανονική οδήγηση που κάνεις?? Να τηρήσεις τις οδηγίες στρωσιματος που σου έδωσε. Αν δεν τα θυμάσαι από τη κρίση πανικού που είχες μπορείς να τον πάρεις τηλ να στα ξαναπεί.

              Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι το πεντάλ δεν 'χορεύει' στο φρενάρισμα. Επίσης το τιμόνι δεν τρέμει. Αλλά ακόμη δεν έχω πατήσει το γκάζι πάνω από 70Km/h, ώστε να πατήσω καλό φρένο.

              Σε ταχύτητες πάνω από 70km/h φαινόταν το πρόβλημα στα φρένα. Θα πρέπει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα στο χαλαρό για να 'στρώσουν' και τα δισκόφρενα μπροστά και τα ταμπούρα πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • C
                cson @storm last edited by

                cson wrote:

                Στα του φρένου τώρα....έλεγες ότι πριν από το πρώτο φρενάρισμα το αμάξι χόρευε από το τράνταγμα....τώρα τι κάνει? Τραντάζει ακόμη στην κανονική οδήγηση που κάνεις?? Να τηρήσεις τις οδηγίες στρωσιματος που σου έδωσε. Αν δεν τα θυμάσαι από τη κρίση πανικού που είχες μπορείς να τον πάρεις τηλ να στα ξαναπεί.

                Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι το πεντάλ δεν 'χορεύει' στο φρενάρισμα. Επίσης το τιμόνι δεν τρέμει. Αλλά ακόμη δεν έχω πατήσει το γκάζι πάνω από 70Km/h, ώστε να πατήσω καλό φρένο.

                Σε ταχύτητες πάνω από 70km/h φαινόταν το πρόβλημα στα φρένα. Θα πρέπει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα στο χαλαρό για να 'στρώσουν' και τα δισκόφρενα μπροστά και τα ταμπούρα πίσω.

                Οταν βγαλεις συμπερασμα λοιπον μετα απο καποια χλμ , περιμενουμε να μας πεις τις εντυπωσεις σου. 
                Βεβαια δεν μπορουμε να μιλησουμε τεχνικα πλεον καθως δεν ειδες την παραμικρη διαδικασια που εκανε αυτο το συνεργειο, σε σχεση με την διαδικασια που καναν τα αλλα συνεργεια. Απλα πιστευουμε να λυθηκε το προβλημα σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • storm
                  storm last edited by

                  Κάποιες φωτογραφίες των εργασιών μου έδειξαν σε τάμπλετ, αλλά για να είμαι ειλικρινής σχεδόν δεν τις κοίταξα. Το μυαλό μου ήταν εντελώς αλλού.

                  Πάντως για τέτοιες εργασίες δεν παίζει κάποιος να πάει εκεί και να περιμένει να το πάρει. Το αφήνει το αυτοκίνητο και το παίρνει μετά από δυο-τρεις μέρες. Έχει τόσο κόσμο και πελατεία που τα ραντεβού πάνε στην καλύτερη 5 με 7 μέρες μετά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Υπερβολικός είσαι για τις 2-3 μέρες.

                    Ακόμα για για τόρνο στους δίσκους, που παίρνει κάποιο χρόνο, είναι έτοιμο το αυτοκίνητο σε μερικές ώρες.

                    Αλλαγή δίσκοι μπροστά/μαρκούτσια, αυθημερόν.

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      εξαρτάται τι κομπρεμι έχεις κάνει με τον μάστορα και τι εργασίες είναι να γίνουν

                      αν πας για δίσκους τακάκια που είναι 1 ώρα δουλειά μένεις εκεί, αν θέλει ψάξιμο (που συνήθως τα αφήνουν για μετά το κλείσιμο  πχ έχω δει μάστορα στο συνεργείο στις 22:50 να φτιάχνει μοτέρ) το αφήνεις.

                      αν πάω εγώ και του πω τακάκια - δίσκους (μπροστά - πίσω) υγρά καθαρίσματα κλπ είναι 2-3 ήρες δουλειά περίπου, αν χρειαστεί τώρα που δουλεύω θα το αφήσω αλλά θα πάει το πρωί και θα φύγει το άλλο πρωί στην χειρότερη, αν χρειαστεί σε καμιά 10αρια ημέρες που θα έχω άδεια, θα μείνω να το πάρω, έκτος και αν μου πει κάτι έκτακτο που δεν έχει ανταλλακτικό εκεί (μακριά από εμάς).

                      'αν του πω θα το φέρω τότε για αυτά και θα περιμένω να το πάρω, πότε να έρθω?' είναι πολύ πιθανό να μου πει 'έλα μεθαύριο ' να αφήσει και να ασχοληθεί πιο μετά με κάποιον που το έχει αφήσει εκεί (ο Storm κατά 90% κάτι τέτοιο έπαθε σε συνδυασμό με το ότι χρειαζόταν ψαξιμο).

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Aυτά ισχύουν όταν  το μαγαζί είναι άδειο και ο μάστορας περιμένει τον πελάτη, αν έχει και τα 2 ανυψωτικά πιασμένα με ανοιγμένα φρένα, άλλα 3 αυτοκίνητα σε αναμονή και κλεισμένα ραντεβού για τις επόμενες 4 ημέρες προφανώς δεν ισχύουν όσα αναφέρονται πιο πάνω ως προς τους χρόνους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • nickthetrib
                          nickthetrib @21-quadra last edited by

                          Aυτά ισχύουν όταν  το μαγαζί είναι άδειο και ο μάστορας περιμένει τον πελάτη, αν έχει και τα 2 ανυψωτικά πιασμένα με ανοιγμένα φρένα, άλλα 3 αυτοκίνητα σε αναμονή και κλεισμένα ραντεβού για τις επόμενες 4 ημέρες προφανώς δεν ισχύουν όσα αναφέρονται πιο πάνω ως προς τους χρόνους.

                          Προφανώς αν μιλάμε για τέτοιο όγκο δουλειάς, quadra, αυξάνονται οι χρόνοι. Και αν κάτσει και κάτι έκτακτο σε ένα από τα αμάξια που είναι εκεί, πάει όλο παραπίσω. Και σε τέτοιο όγκο δουλειάς είναι νομοτελειακό ότι κάτι έκτακτο θα συμβεί.

                          δλδ αν πάρω σήμερα τηλ για ραντεβού για τυπικό σέρβις φρένα (τακάκια μπροστά-πίσω, υγρά, καθαρισμό κλπ), ποτέ θα μου πει έλα??? 5-10 μέρες???

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            O Mοράρης ίσως, ίσως το ίδιο και ο Ρουβέλας, αυτούς ξέρω στην περιοχή μου γιαυτούς μιλάω, τι γίνεται αλλού δεν γνωρίζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              cson last edited by

                              Για ραντεβου ναι σου λέει για βδομάδα και πάνω. Αλλά όταν πας σε πιάνει και σε 3 ώρες έχεις φύγει. Αν διαπιστωθεί έξτρα πρόβλημα και θέλει αναζήτηση ανταλλακτικού ή το αφήνεις εκεί ή το φέρνεις πάλι άλλη μέρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • M
                                margm last edited by

                                Υπάρχει 1 Mazda 6 του 2005 , 1800 κ.εκ., είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο . Χρειάζεται σίγουρα στόν εμπρός άξονα δισκόπλακες και τακάκια . Απλώς ως γνήσια η Mazda δίνει τακάκια Textar και δισκόπλακες zimmerman

                                Έλεγα να αλλαχτούν μπρός πίσω σέτ . Αλλά δέν ξέρω τι εταιρεία δισκόπλακες να κοιτάξω . Ψάχνω μια μέση λύση για καθημερινή χρήση .

                                Απο εταιρείες έχω δει Brembo, remsa , zimmerman για δισκους .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lancianos last edited by

                                  Οι Ζιμερμαν δεν εχουν καλές κριτικές

                                  Βαλε ΑΤΕ δίσκους - τακακια, η πλέον αξιόπιστη μάρκα. Οτι πληρώσεις πέρνεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Οι ζιμερμαν είναι εξαιρετικοί δισκοι σαν ΟΕΜ επιλογή .Το παν στη σωστή τοποθέτηση κάθε δίσκου είναι το σχολαστικό καθαρισμα του μουαγιε και η μετρηση του αν είναι στραβό. Δεν γίνεται από κανένα γενικό συνεργείο αυτό και υπάρχουν τρεμουλα πολύ σύντομα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      spidertf160 last edited by

                                      Καλησπέρα. Στο καινούργιο Panda 4x4 της γυναίκας μου και με στόχο την πιο άμεση αίσθηση και το καλύτερο φρένο, άλλαξα σε πρώτη φάση τα σωληνάκια με μεταλλικά καθώς και τα υγρά με RBF 660. Υπήρξε μία βελτίωση όχι όμως αντίστοιχη που θα είχα εάν άλλαζα και τα τακάκια. Παρατήρησα όμως και ένα τρίξιμο λίγο πριν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Νομίζω ότι το κάνει μόνο όταν είναι κρύο το αμάξι, αλλά και πάλι λόγω του περιορισμού μετακινήσεων δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος.

                                      κ.Παναγιώτη, θα μπορούσες να μου πεις την άποψή σου? Πιστεύεις ότι τα εργοστασιακά τακάκια το κάνουν?

                                      Ευχαριστώ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Δεν μπορώ να σου απαντήσω, υπάρχουν τόσοι παράμετροι που από το πληκτρολόγιο δεν...τα μαμά τακάκια σίγουρα δεν είναι ούτε για πέταμα αλλά ούτε και για πολλά - πολλά, όλα εξαρτώνται από την χρήση, για να βάλεις υψηλής και RBF σημαίνει ότι ψάχνεις το κάτι παραπάνω και σε αντοχή και σε αίσθηση, βάλε και ένα τακάκι με υψηλότερο συντελεστή τριβής από τα μαμά να δέσει το γλυκό, να έχεις υπόψη σου όμως ότι κερδίζοντας κάτι κάνεις κάπου αλλού παραχωρήσεις, πχ κόστος σίγορα, ίσως θόρυβος, μεγαλύτερη φθορά ίσως κλπ, κερδίζεις όμως σε έλεγχο, σιγουριά, αντοχή σε θερμοκρασίες, οπότε πάντα το ζητούμενο είναι απαιτήσεις έχεις. Το τρίξιμο μπορεί να έχουν νύχι οι δίσκοι, να είναι στεγμές και βρώμικες οι θήκες που ακουμπάνε τα τακάκια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          spidertf160 @21-quadra last edited by

                                          Δεν μπορώ να σου απαντήσω, υπάρχουν τόσοι παράμετροι που από το πληκτρολόγιο δεν...τα μαμά τακάκια σίγουρα δεν είναι ούτε για πέταμα αλλά ούτε και για πολλά - πολλά, όλα εξαρτώνται από την χρήση, για να βάλεις υψηλής και RBF σημαίνει ότι ψάχνεις το κάτι παραπάνω και σε αντοχή και σε αίσθηση, βάλε και ένα τακάκι με υψηλότερο συντελεστή τριβής από τα μαμά να δέσει το γλυκό, να έχεις υπόψη σου όμως ότι κερδίζοντας κάτι κάνεις κάπου αλλού παραχωρήσεις, πχ κόστος σίγορα, ίσως θόρυβος, μεγαλύτερη φθορά ίσως κλπ, κερδίζεις όμως σε έλεγχο, σιγουριά, αντοχή σε θερμοκρασίες, οπότε πάντα το ζητούμενο είναι απαιτήσεις έχεις. Το τρίξιμο μπορεί να έχουν νύχι οι δίσκοι, να είναι στεγμές και βρώμικες οι θήκες που ακουμπάνε τα τακάκια.

                                          Πρώτα πρώτα ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Υπάρχει περίπτωση να θέλουν αρκετό ζέσταμα? Οι δίσκοι είναι σαν καινούργιοι,4.000km έχει το αυτοκίνητο άλλωστε.Έλεγα να κρατήσω λίγο τα πρώτης τοποθέτησης ( όχι για οικονομικούς λόγους βέβαια ) Σε ferodo που έψαξα μόνο τα premier βρήκα καθώς και EBC. Βρήκα και brembo αλλά πιστεύω ότι είναι εντελώς νορμάλ. Κόστος και φθορά δεν με απασχολεί. Θα ξαναψάξω ποιο προσεκτικά. Θα μπορούσατε να προτείνεται κάποια άλλη μάρκα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Τα EBC τα μισώ, σε άλλους αρέσουν ή είναι αδιάφορα, εγώ θα έμενα αρχικά σε Ferodo μετά από τα Premier που είναι η σειρά Racing με τα DS, θα κοιτούσα τα DS 4003 - DS 2500, πιο πάνω είναι τα πολύ σκληρά με φθορές και θορύβους, κοίτα σε Mintex, Hawk, Pagid, ακόμα και σε AP ή τα πολύ καλά Carbotech πχ τα AX6, η σειρά ΧΡ είναι πολύ καλή αλλά είναι για γρήγορα και δυνατά αυτοκίνητα, το καλό είναι αν δεν ενδιαφέρει η τιμή ότι μπορεί να παραγγείλεις ότι τακάκι θέλεις στον αντιπρόσωπο της Αγγλίας και αν δεν έχει τις πλάτες των τακακιών που χρειάζεσαι του στέλνεις τις παλιές ή αν δεν τις έχεις αγοράζεις το φτηνότεροι τακάκι για το αμάξι σου πχ 25-30€ και τα στέλνεις να σου βάλει ότι πάστα επιθυμείς.

                                            Έτσι κάναμε με φίλο σε Peugeot 207 RC, τα έχει επάνω 4 χρόνια και ακόμα κρατάνε, όπως κρατάνε και οι δίσκοι της Αγγλικής Hispec που του έχω βάλει με δικές μου καμπάνες αλουμινίου παρόλο το κυνηγητό που τρώει το αμάξι.

                                            H Bendix είχε μια καλή σειρά παλιότερα, τώρα δεν την έχω παρακολουθήσει τελευταία, υπάρχει η Wagner που είναι νέο εμπορικό όνομα της Ferodo και έχει σε καλύτερες τιμές τα καλά ημιμεταλικά τακάκια της Ferodo όπως είναι τα thermoquite, αυτό είναι ανάμεσα στα Premier και στα DS και είναι εντελώς αθόρυβο, αν το βρεις να το προτιμήσεις, δεν τα βγάζει πια η Ferodo, με αυτό το τακάκι μπήκε η Wagner στην αγορά σαν μια πολιτική των πωλήσεων, και το είχε στη μισή τιμή από τα Ferodo.

                                            Επιμένω τρόπος του λέγειν σε αυτές τις εταιρίες γιατί με λίγο ψάξιμο βρίσκεις πληροφορίες για τις πάστες τους ενώ οι άλλες δεν δίνουν, οπότε αγοράζεις ένα τακ΄και που δεν ξέρεις τι είναι, αν είναι κεραμικό, οργανικό, ημιμεταλικό κλπ.

                                            Δίσκοι Hispec με κέντρα αλουμινίου Quadra, Δαγκάνες ΑΡ, τακάκια Carbotsch AX6

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 171 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr