Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 295
    • 296
    • 188 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5910
    122275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Ε τωρα να πω την αλήθεια οταν δινεις 25 -28 χηνες και σκεφτεσαι τα 100 ευρω στα λαδια...ανα 10.000 χλμ

      Ενταξει.....κατι εχεις κανει λαθος.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        otokomae @lap last edited by

        Ε τωρα να πω την αλήθεια οταν δινεις 25 -28 χηνες και σκεφτεσαι τα 100 ευρω στα λαδια...ανα 10.000 χλμ

        Ενταξει.....κατι εχεις κανει λαθος.

        Συμφωνώ αλλά άμα ανάψουν όλα εκείνα τα Α τα Β και τα συν πλην και λίγο τα φρένα τα κατοσταρικα θα είναι μπόλικα. Και αυτά δεν αργούν πολύ, κάπου 40/50000 km ερχονται. Με αυτά και με τις υπολοιπες επιτυχίες του Σαρακακη στις πωλήσεις που έχει το civic νιώθουμε ότι έχουμε Lamborghini.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sargus
          sargus last edited by

          Παίρνω τον Civicαρο προχθές να πάω σούπερμάρκετ μόνος μου και κάνω και μία μεγάλη βόλτα όπως συνήθως-γιατί ακόμα δεν το έχω χορτάσει το αμάξι! Όπως κινούμαι σε επαρχιακές στροφοδιαδρομές με νορμαλ ταχύτητα ακούγοντας μουσικούλα, νατηνε μια bmw 520 e60 που έρχεται και μου κολλάει στον προφυλακτήρα. Συνεχίζω να κινούμαι νορμαλ και καθώς ο τύπος οδηγεί νευρικά, περιμένω φυσιολογικά να με περάσει στις διάφορες ευκαιρίες που αφήνει ο δρόμος . Αλλά τίποτα αυτός! Εκεί κολλημένος πίσω μου (γενικά το Civic λόγω εμφάνισης προκαλεί τέτοιες συμπεριφορές πιο συχνά από άλλα αμάξια που είναι πιο διακριτικά). Ώσπου κάποια στιγμή διαολίζομαι και εγώ και αρχίζω να το πλακώνω! Εκεί αυτός πίσω μου κολλημένος. Εντυπωσιάστηκα! Καλό πιλοτάκι πρέπει να ήταν. Αναγκαστικά λοιπόν, πίεσα πολύ το αμάξι και φυσικά όταν άρχισα να πηγαίνω του σκοτωμού, άρχισε να χάνεται αυτός στον καθρέπτη μου...Οπότε αφού του 'έδειξα' ποιος ήταν το αφεντικό στη φάση (), ξαναχαλάρωσα στους προηγούμενους ρυθμούς μου. Μετά από λίγο με πέρασε τόσο γρήγορα που φοβήθηκα για αυτόν! Έβγαλα 2 συμπεράσματα:

          1. Δε μου άρεσε η όλη φάση διότι στη μανία του να με κοντράρει θα μπορούσε να σκοτωθεί και μετά θα το είχα βάρος ότι έφταιγα εγώ.

          2. Και γενικά δε μου άρεσε που έτρεχα του σκοτωμού γιατί θα μπορούσε να συμβεί οτιδήποτε. Ίσως σταματήσω να τρέχω γιατί μεγαλώνω και έχω και υποχρεώσεις πλέον...Ίσως περιοριστώ σε μερικά ανοίγματα σε ευθείες από εδώ και πέρα.

          Είναι εθιστικό το Civic όμως παιδιά! Το χαίρομαι πραγματικά σαν την πρώτη μέρα και συμπληρώνουμε σε λίγο 2 χρονάκια.

          Καλοτάξιδοι και με μυαλό στην κεφαλή όλοι σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by

            Δηλαδή έβαλες δευτερα;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sargus
              sargus last edited by

              Γιατί ρε Lap; Μια χαρά πάει και εκείνη η μπέμπα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Έχω κάνει κοντριτσες με αυτήν....με τα 150 αλογατα αν θυμάμαι σωστα....ψοφιά πράγματα...Φάλαινα σε βάρος.

                Άντε εσένα να ήταν με τα 170 αλιγατα.

                Φυσικά πιο δυνατό το civic και αυτή όποιο πλεονέκτημα από την πίσω κίνηση. Δίνει καλύτερα στα ανοίγματα η πίσω κινηση

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alexandros-k
                  alexandros-k @lap last edited by

                  Δίνει καλύτερα στα ανοίγματα η πίσω κινηση

                  Πως προκύπτει αυτο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Καλα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Παντού υπάρχει ένας μύθος...

                      Για εξήγησε μας ρε γύρε, τι ρόλο παίζει η πίσω κίνηση σε ανοίγματα ρεπρίζ (γιατί για τέτοια μιλούσε ο σαργός και όχι από στάση).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Έχει να κάνει με τις μεταβλητές

                        F=τριβή

                        Apparent weight=συνισταμένη του βάρους με την τριβή κατά την επιταγχυνση

                        Αυτες η μεταβλητεςνισχυουν κατα την επιταγχυνση.

                        Έτσι λοιπόν η πίσω κίνηση βοηθά στην πρόσφυση

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Physics,

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Οπως σου λεει κι ο harisma23 , μιλαμε για ρεπριζ, οχι απο σταση , αρα δεν τιθεται θεμα προσφυσης (για τετοιας κατηγοριας ιπποδυνάμεις)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Υπάρχει αλλά είναι μικρότερες οι δυνάμεις. Δεν είναι όμως και μηδαμινές.

                              Δηλαδή, με μια δευτερα σχέση στο κιβώτιο και καρφωμα στο πενταλ του γκαζιου θα υπαρχει εντονη ορμη και επιταγχυνση προς τα εμπρος και αντίστοιχα θα δυναμώνουν οι άλλες δυνάμεις

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Μπορει να ηταν με 3ες ή 4ες . Τελος παντων, εννοεις σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Οταν υπαρχει πληρης πρόσφυση, δεν τίθεται θεμα πισω ή μπροστινης κινησης. Συμφωνεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Όχι, διότι θα ήθελα ψηλότερα πίσω ελατήρια ωστε να γινει μεταφορα του κενρου βαρους και να ελαχιστοποιηθει το θετικο συνημιτονο του βάρους κατά την επιτάχυνση.

                                  Οπότε και πάλι η επιταγχυνση σε πισωκινητο είναι καλύτερη.

                                  Περιμένω κατακραυγή....

                                  Υ.γ άλλη φορά sargus να αφήνεις τις μπέμπες να σε προσπερνούν

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Δεν προκύπτει καλυτερη επιταχυνση (σε συνθηκες πληρους προσφυσης) απο τα ελατηρια που λες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Η γωνία της μεταβολής του βάρους ως προς τον κάθετο άξονα του;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Ε τι θα γινει δλδ ? Θα επιταχυνει καλυτερα επειδη θα αλλαξει το κεντρο βαρους κατα την επιταχυνση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ακόμα και αν δρόμος προσφέρει μια αλφα πρόσφυση που εντάξει πότε δεν είναι ίση με την δυνατότητα του πέλματος επί την ανωτατη ροπη στρέψης του ελαστικου,

                                          το βάρος θα κάτσει με απλά λόγια στους πίσω τροχούς και θα τους πιέσει στο έδαφος ενώ οι μπροστά θα σηκωθούν.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Στο ειπα τοσες φορες. Μιλαμε για συνθηκες πληρους προσφυσης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 188 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr