-
Καλημερα σας , εχει κανει καποιος to update στην οθονη του αυτοκινητου?
-
Καλημερα σας , εχει κανει καποιος to update στην οθονη του αυτοκινητου?
Εχω κανει to update, οχι οτι ειδα διαφορά....
-
To mirror link με κινητό σύγχρονο ως 2ετιας δουλεύει απροβληματιστα; Ή μια δουλεύει μια όχι; γιατί διαβάζω διάφορα.
-
Έχω το αυτοκίνητο από τα τέλη του Αυγούστου έκδοση 1.2 Feel με full led (μεταχειρισμένο από test drive). Πολύ ικανοποιημένος, αλλά ακόμα αμφιταλαντεύομαι αν θα ήταν καλύτερο το diesel, παρότι κινούμαι κυρίως μέσα στην πόλη. Σαν κατανάλωση έχω μέσο όρο κοντά στα 10, αλλά έχω και πολύ μικρή ΜΩΤ, περίπου στα 20. Επί καραντίνας, στις ίδιες διαδρομές έπεφτα αρκετά κάτω από 8, με ΜΩΤ κοντά στα 40.
Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει (και ακόμα δεν μου έχουν βρει λύση) , μερικές φορές σταματώντας σε φανάρι φρενάροντας με πολύ μικρές ταχύτητες , βγάζει μια ένδειξη ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (αλλά η ένδειξη είναι προειδοποίηση,δεν μένει αναμμένο στο καντράν). Το έχω πάει σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο, και δεν βρίσκουν κάτι, μου είπαν ότι μάλλον είναι κάποιο λάθος μήνυμα, και δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
Γενικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με απόδοση κινητήρα, ακόμα και φουλ φορτωμένο σε ταξίδι. Αλλά μένει η απορία πόσο καλύτερο θα ήταν το diesel σε κίνηση με χαμηλές /μεσαίες ταχύτητες, και πότε θα έκανε απόσβεση τα περίπου 3000€ της διαφοράς της τιμής.
-
To mirror link με κινητό σύγχρονο ως 2ετιας δουλεύει απροβληματιστα; Ή μια δουλεύει μια όχι; γιατί διαβάζω διάφορα.
Θα σου αναφέρω την δική μου εμπειρία. Είχα σαν κινητό το Honor 10 (αγορασμένο τέλος 2018) , το οποίο το έβλεπε σαν Bleutooth, αλλά με παίδεψε μέχρι να το συνδέσω μέσω mirror link (άλλαξα έκδοση android auto στο κινητο, κατεβασα νεο softeware οθόνης αυτ/του) έπαιξα γενικώς. Από το Δεκέμβριο πήρα το xiaomi redmi note 8 pro, το οποίο είναι καλύτερο σαν κινητό, αλλά η xiaomi έχει θέμα με το android auto, και ακόμα δεν έχω καταφέρει να το συνδέσω, αλλά μάλλον είναι θέμα του κινητού, μόλις το συνδέσεις αναβοσβήνει συνέχεια η οθόνη και δεν συνδέεται...καλά καλά ούτε για φόρτιση.
-
Αν κινησε πόλη Αθήνα ή Θεσσαλονίκη κυριως με το ντίζελ θα ήσουν στο 7.5 ότι και να γινόταν το 10 θα το ξεχνουσες. Απλά θα είχες επιβάρυνση στο dpf σε μπουκώματα γιατί τα ντίζελ δεν είναι για σταματά ξεκινά.
Συνεπώς καλά έκανες και πήρες βενζίνη. Απλά πόλη βενζίνη με ένα αμάξι 1500 κιλών βγάζει 10αρια. To mirror link σε εσένα δουλεύει απροβληματιστα;
Το 7.5 ντίζελ με 10 βενζινη με 15000 τον χρόνο βγάζει κέρδος 500 ευρώ τον χρόνο άρα απόσβεση σε 6 χρόνια. Με περισσότερα ή λιγότερα χλμ πιο νωρίς ή ανάποδα. Απλά με το ντίζελ φορτωμένος θα είχες ποιο ξεκούραστα τραβηγματα και ρεπριζ και χωρίς αγωνία για το ποσό θα ανέβει η κατανάλωση.
Διάφορα κοντά στα 3000 (2700) έχει μόνο η φιλ έκδοση στην ινσπαιρ είναι 1900 και στην Σαιν 2600.
-
Αυτό είναι με αυτά δεν βγάζεις εύκολα άκρη. Πολλές φορές φταίει το μεταξύ τους κούμπωμα. Από την άλλη θα σου πουν θα πρέπει το software του αμαξιου να υποστηρίζει όλα τα κινητα. Γιατί αν το ένα κινητό δεν συνδέεται mirror στο ένα αλλά συνδέεται στο άλλο το πρόβλημα είναι του αμαξιου
-
Είδα διαφήμιση Citroën hot days, λέει για άτοκα, από προσφορές παίζει κάτι σε C5 & C3 Aircross?
Ξέρουμε τρέχουσες τιμές;
-
Παίζει ναι 40% μπροστά και 36 άτοκες και σου κάνουν ένα 200αρι μόνο έκπτωση. Για το c5 δλδ μιλάμε για ένα 500 Άρι δόση...
Από κατόχους τελικά το φαινόμενο της κλίσης στο επιβάτες σε ταξίδι με σχετική πίεση είναι όντως ενοχλητικό ;
-
Επίσης έμαθα το εξής που θα ήθελα να σχολιαστεί . Εννοείται το άτοκο πρόγραμμα ισχύει για ετοιμοπαραδοτα και για όσα είναι στο πλοίο και έρχονται. Για αυτά εκτός από το άτοκο παίζει εναλλακτικά και εντοκο με 1500 έκπτωση. Εδώ τελειώνει και το θέμα!
Αν επιθυμείς οποιαδήποτε άλλη επιλογή εξοπλισμού που δεν είναι στις δύο παραπάνω κατηγορίες δεν μπορείς να παραγγείλεις γιατί όπως μου αναφέρθηκε δεν μπορούν να δεσμευτούν για τιμή για 3-4 μήνες που θα κάνει να έρθει το αμάξι! Το έχει ξαναακουσει αυτό κανείς;
Δεν μπορουν να κλείσουν παραγγελία γιατί δεν μπορούν να δεσμευτούν για τιμή; Μήπως έχει να κάνει με τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης; Αν και δεν μου αναφέρθηκε κάτι σχετικό.
-
Το θέμα της 'ανοικτής' τιμής το έχω συναντήσει σε παλαιότερες αγορές μου.
-
Ναι εμένα μου το είπε πιο φλου ακόμα δεν μπορούμε να παραγγείλουμε custom γιατί δεν μπορούμε να φιξαρουμε τιμη
-
Γενικά από την εμπειρία μου η Citroen - εν αντιθέσει με Kia/Hyundai που γέλαγαν όταν ζητούσα κάτι - σου δίνει δυνατότητα παραγγελίας.
Το λογικό είναι ότι υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα Τ.Τ, καθώς οι άνθρωποι δεν είναι σίγουροι αν και πότε θα ισχύσουν. Ρώτα τους ευθέως, θα σου απαντήσουν λογικά.
-
To redmi 8 pro που έχω μια χαρά το βλέπω στο 3 αιρκρος .
Η παραγωγή στην Γαλλία και αλλού , δεν είναι ακόμα σε πλήρη εξέλιξη λόγω του ιού , οπότε προφανώς ούτε χρόνος , ούτε τιμή μπορούν να σου δώσουν . Είναι και η αλλαγή στα ΤΤ οπότε όλα δείχνουν ετοιμοπαράδοτο , ή προς το τέλος του έτους .
-
Υπάρχει κάποιο πακέτο εξοπλισμού parking pack ή το safety plus που περιλαμβάνει το mirro screen? Ή το safety plus περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορειας; Το είχαμε πει παλιότερα αλλά δεν το θυμάμαι.ω
-
Χαχα τελικά θα πάει σε νταλίκα...
Άσχετο, σε ενδιαφέι οπωσδηποτε ο τεράστιος χώρος αποκευων;
-
Όχι απαραίτητα αλλά να είναι τουλάχιστον στα υπάρχοντα 430 όχι παρακάτω είναι ψυχολογικό. Έκανα μια άσκηση με το inspire 130 eat8 αν ισχύσει ο νέος νόμος ττ και η τιμή του αν προσθέσεις το safety plus ,camera pack , mirror screen βγαίνει φθηνότερα από ότι έχει τώρα το σκέτο inspire με την προϋπόθεση ότι δεν πειραχτει η λτπφ και δεν ξέρω τι γίνεται με το ττ των ρυπων 108 έχει το μοντέλο αν παίρνει προσαύξηση στους συντελεστές αλλά και να παίρνει 10% έχουν οι 120-140 άρα αυτό ίσως 0 πάλι φθηνότερα θα βγαίνει είναι από τις περιπτώσεις που ευνοούνται γιατί τώρα έχει λτπφ 201ΧΧ. Βγάζει με τα νέα ττ , πάντα με την ισχύουσα τιμή 29ΧΧΧ που είναι το άνω άκρο που μπορω να φτάσω με αρκετό τράβηγμα. Και έχει σχεδόν τα πάντα από συστήματα ασφαλείας ,εντάξει οριακά σε μέγεθος και αυτό στο άνω άκρο, αλλά ντίζελ και αυτόματο σε σασί οριακά έστω κάτω από τα 1500 κιλά που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης χώρους , ικανοποιητικές ρεπριζ ανεκτή καταναλωση, καλή εξωτερική/ εσωτερική εμφάνιση (χωρίς να με ενθουσιάζει βέβαια) ,υψηλή πρακτικοτητα. Υστερεί στο fun to drive αλλά δεν τα βρίσκεις όλα. Μέχρι να βγουν τα νέα ττ θα έχει βγει λογικα και το νέο τουσον που πιστεύω να έχει σε πιο βασικές εκδόσεις τα συστήματα ασφαλείας και να είναι σύγχρονο χωρίς να 30αριζει για πλάκα.
Για εμένα το ιδανικό αμάξι suv/crossover υπερυψωμένο τουλάχιστον 1.55μ να καίει ως 6.5 φορτωμένο σε ταξιδι στο μέγεθος του καροκ (ειδικά το μήκος 4.38 με 520 λτ το θεωρώ τρομερό συνδυασμό) που να έχει τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας ιδανικά αυτόματο αλλά όχι dsg και να μην ανήκει στην vw να έχει αξιοπιστία και να είναι μέχρι 28000. Δυστυχώς τετοιο αμάξι δεν νομίζω να υπάρχει.
-
Ετσι οπως περιγράφεις εδώ είσαι...Αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει εισαγωγική
Δες το λίγο, 1,6 diesel, 30 κιλά ροπής. Αυτόματο aisin, όλα τα συστήματα adas.
Πάντως και την c5 την θεωρώ εξαιρετική.προταση.
-
Λάθος τα υπολόγισα. 1.5 inspire eat8 + city camera pack + mirror βγαίνει 360 φθηνότερα από το υπάρχον το inspire χωρίς καθόλου εξτρα. Στο μανιουαλ ίδιος συνδυασμός βγάζει +760 σε σχέση με το υπάρχον.
-
Tkin στην ουσία αυτό που περιγράφεις είναι να ξαναγοράσεις το S-cross με το αυτόματο aisin με όλα τα καλούδια, 22-25 χιλιάδες ευρώ ανάλογα την έκδοση, με μεγάλη εγγύηση και σιγουριά, με οτιδήποτε άλλο κάπου θα πάσχει η επιλογή σου σύμφωνα με τα κριτήρια που έχεις θέσει...
Για να μη σου πω για μεταχειρισμένα αυτόματα scross 1 έτους που έχω δει σε αγγελίες να πωλούνται γύρω στα 18-19Κ με όλα αυτά που ζητάς και υπόλοιπο εγγύησης όσο έχουν άλλες εταιρείες συνολικά, και τον πιο δυνατό κινητήρα απ όλα.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS