-
Καλησπέρα,
ενδέχεται στο επόμενο service να χρειαστώ νέες δισκόπλακες (εμπρός) γιατί έχουν κάνει πατούρα.
Εκτός από brembo και μαμά (νομίζω επίσης από brembo) μου πρότειναν και otto zimmermann.
Εγώ πρώτη φορά τις ακούω, ξέρουμε τι πουλιά πιάνουν;
Επίσης αν βάλω διάτρητες κερδίζω κάτι ουσιαστικό εκτός από εμφάνιση;
-
Οι δίσκοι της Zimmermann είναι πάρα πολύ καλοί απλά γενικά απέφυγε διατρητους γιατί κάνουν ραγισματα με τις θερμοκρασιακές μεταβολές
-
Οι Zimmermann τρυπητοί είναι πολύ καλοί για τα χρήματα που κοστίζουν.
Δεν είχα κανένα παράπονο ούτε στο Ibiza 20vt που είχα, full stage 2 με Brembo 4p 323x28 k ds2500 αλλά ούτε κ στο βαρύ αμάξωμα του Superb Που έχω τώρα με τα 6p 350x32 που φοράω με ds2500 τακάκι πάλι.
Μάλιστα, θα ήθελα να πω εδώ κάτι που ο μαστρο-Παναγιώτης έχει τονίσει πολλές φορές.
Τα Ds 2500 δεν είναι κάτι τόσο πολύ οάου τελικά.
Τώρα το καλοκαίρι κάνει λίγο σφύριγμα κάποιες φορές, που το χειμώνα δεν το άκουσα ποτέ, και είναι επίσης λογικό να μην αποδίδει στο 100% από το πρώτο φρενάρισμα αλλά δεν το βάζεις γιαυτό.
Μαγικό τακάκι, μάλλον δεν θα βγει ποτέ.
Πατάς λίγο το φρένο μετά από 2-3 φρεναρίσματα εντελώς νορμάλ και ακούει αμέσως.
Και όταν ζεσταθεί είναι πραγματικά απολαυστικό με την διάρκεια και την αντοχή του.
Τα προηγούμενα που φορούσα, περισσότερα ακατάλληλα θα τα χαρακτήριζα κ ας πιάνανε από το μηδέν.
Αυτό που χρειάζεται κανείς με τακάκια που έχουν μέταλλο μέσα είναι οπωσδήποτε φρέσκα λάστιχα και ανάρτηση σε πολύ καλή κατάσταση.
Προσωπικά, ειδικά μετά το s3 set up, θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο ακόμα καλύτερο.
-
Carbotech 8 ή 10 όσο ανεβαίνουμε στα νούμερα περνάμε στην περιοχή του θορύβου, αν το ζητούμενο είναι το φρένο παντού και πάντα και αγνοήσουμε τον θόρυβο εκτός τα carbotach 12-14-16 κλπ, υπάρχουν τα Carbon Lorraine που είναι ολομεταλλικά, και τα Feronto DS 1.11 και τα DSUNO, έχει και η Hawk αντίστοιχες πάστες που αντέχουν τα πάντα, αυτά όλα τα τακάκια αντέχουν όσο ξύλο και να φάνε, όσο βαρύ και όσο δυνατό είναι ένα αυτοκίνητο, συνήθως συνοδεύονται από αντίστοιχης ποιότητας δίσκων, επώνυμους και με θερμική επεξεργασία με αρκετά ώς πολύ υψηλό κόστος.
Για την πληροφορία μόνο, ένα τέτοιο έτοιμο σετ κυμαίνεται από 5.500 - 8.500 €, οι κάρμπον δίσκοι πχ του Audi V10 κοστίζουν 9.000€, ένα σετ εμπρός - πίσω για αυτοκίνητα προδιαγραφών FIA έχει κόστος 25.000$, όλα αυτά σημαίνει ότι τα φρένα των αυτοκινήτων μας απλά λειτουργούν ικανοποιητικά και σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης του μέσου οδηγού, οποτεδήποτε ζητηθεί κάτι περισσότερο από αυτά δείχνουν τις αδυναμίες τους, η πείρα έχει δείξει ότι με άνα διαφορετικό τακάκι και ενδεχομένως με κάποιες παραχωρήσεις μπορούμε να πάρουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα από τα υπάρχοντα φρένα μας, έτσι το ακόμα παραπάνω μας παραπέμπει σε ειδικότερη συζήτηση
-
Τελικά πήρα ένα σετ PFC Z-Rated να δοκιμάσω γιατί η αλήθεια είναι ότι ο θόρυβος στα ΧΡ10 είχε αρχίσει να με κουράζει και αγχώθηκα λίγο για το νύχι που έκανε ο δίσκος ήδη μετά από 3.000κμ.
Συμπέρασμα: τακάκι σαν το ΧΡ10 δεν υπάρχει! Σκέφτομαι να πάω πάλι στο Μάνο και να του πω να μου τα βάλει πάλι πάνω.
Καμία επαφή το initial bite, πολύ πιο aggressive στο XP10 σε σημείο που απλά έπρεπε να χαιδέψεις το πεντάλ, καμία επαφή το modulation και επίσης στο ξύλο στη Πεντέλη στο τέλος τα Z-rated άρχισαν να μυρίζουν.
Θα τα κρατήσω λίγο αλλά μάλλον θα επιστρέψω σύντομα στα ΧΡ10.
Πάντως το σάιτ που έβαλε ο κουάντρα, λέει ότι το ΧΡ10 είναι φιλικό στο δίσκο οπότε ίσως η φθορά είναι τελικά φυσιολογική.
-
H brembo έχει βγάλει μια νέα σειρά τακακιων ΟΕΜ που στο τέλος του κωδικού προιοντος έχει το γράμμα Χ. Την σειρά αυτή την ονομάζει XTRA . Υπόσχεται αυξημένο συντελεστη τριβής και πολύ καλυτερη απόδοση.
Η τιμή τους ξεφεύγει αρκετά και κοστίζει το διπλάσιο και παραπάνω από την απλή σειρά.
Πχ στο δικό μου αμάξι φοράω τα p30018 με κόστος 25 ευρώ και τα p30018X έχουν 59.
Τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Με διπλή τιμή και παραπάνω πιστεύω κάτι καλό έχει μαγειρευτεί στη πάστα.
https://www.bremboparts.com/europe/en/products/pads/brembo-xtra-pads
-
Καλά περιμένεις να έχεις σωστό φρενάρισμα με τακάκια των 25€ ?
-
Έχει πάει κανείς από εδώ μέσα στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή να μου πει αν αξίζει για να του πάω το 206;
-
Έχει πάει κανείς από εδώ μέσα στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή να μου πει αν αξίζει για να του πάω το 206;
Ναι έχω πάει το Panda και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Βρήκε αμέσως την ζημιά, λογικό κόστος επισκευής (και εν μέσω lovk down) μου έκανε και έλεγχο στο σύστημα φρένων και μου είπε και 2-3 συμβουλές. Εξάλλου θεωρείται και κορυφή στα φρένα! Για εμένα, και αφού είσαι και τόσο κοντά, αξίζει με τα χίλια.
-
Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
Να ρωτήσω και κάτι άλλο! Το πάει το αυτοκίνητο καλή βόλτα για να δει το πρόβλημα;;;;
-
Έχει πάει κανείς από εδώ μέσα στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή να μου πει αν αξίζει για να του πάω το 206;
Να πας και να πεις του Μάνου χαιρετίσματα από τον μαστρο-Παναγιώτη, συνεργαζόμαστε σε ότι χρειάζεται από μηχανουργικής πλευράς εγώ τον εξυπηρετώ, είμαι κοντά του 200 μέτρα, αν πας στείλε μήνυμα να έρθω να γνωριστούμε και να πιούμε δίπλα ένα καφέ.
-
Έλα ρε φίλε! Στο ίντερνετ έψαχνα για συνεργείο φρένων και έπεσα πάνω σε αυτό το συνεργείο!
Εκτός (επαγγελματικού) απροόπτου θα πάω την Δευτέρα το απόγευμα μετά τη δουλειά πριν κλείσει το συνεργείο. Θα του πω το πρόβλημα και αν είναι θα κλείσω κάποιο ραντεβού κάποιο πρωί να πάω να το φτιάξουμε (αν φτιάχνει). Θα σου στείλω μήνυμα την Δευτέρα και αν μπορέσεις περνάς.
Και φυσικά θα του πω για τον Μαστρο-Παναγιώτη! Σε ευχαριστώ!
-
Να ρωτήσω και κάτι άλλο! Το πάει το αυτοκίνητο καλή βόλτα για να δει το πρόβλημα;;;;
Εμένα το πήγε όταν επιδιόρθωσε την ζημιά για να δει ότι είναι ΟΚ και τότε μου είπε και για άλλο έα πρόβλημα που βρήκε (το οποίο το ήξερα), οπότε πιστεύω ότι τα πάει όλα βόλτα, εαν χρειαστεί.
Εαν είναι και φίλος του Παναγιώτη, τότε ακόμα καλύτερα. Πάντως θεωρείται από τους κορυφαίους στο είδος του.
-
Αν ήξερα το συνεργείο πριν δύο μήνες, θα άλλαζα εκεί δίσκους και τακάκια και θα έβλεπε το πρόβλημα. Άλλωστε για αυτό υποτίθεται ότι άλλαξα δίσκους και τακάκια.
Τέλος πάντων. Ελπίζω να συμφωνήσει ότι υπάρχει πρόβλημα. Ας ξεκινήσουμε με αυτό.
-
Ο Μάνος είναι πολύ προσεκτκός έως ψείρας θα έλεγα και δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω, βόλτα κάνει το αυτοκίνητο τουλάχιστον πριν το παραδώσει, αυτό το έχω διαπιστώσει αρκετές φορές όταν είμαι εκεί.
-
Καλά περιμένεις να έχεις σωστό φρενάρισμα με τακάκια των 25€ ?
δεν ειμαι παντως σιγουρος οτι τα oem τακακια οταν δεν μπαινουν στο κουτι του κατασκευαστη κανουν και πολυ ακριβοτερα.
Εσυ βεβαια που εισαι master του αθληματος πιθανοτατα να θεωρεις χαλια και τα oem αλλα ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει προβλημα.
-
Έχει πάει κανείς από εδώ μέσα στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή να μου πει αν αξίζει για να του πάω το 206;
Ο άνθρωπος είναι ψυχάκιας με τη δουλειά του. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις λύση εκεί. Του έχω πάει 5 αμάξια φιλων συν τα δικά μου. Απλά κορυφαίος.
-
Καλά περιμένεις να έχεις σωστό φρενάρισμα με τακάκια των 25€ ?
Ένα επώνυμο τακάκι σε αυτή τη τάξη τιμής (τόσο έχουν σχεδόν όλα τα επώνυμα με διαφορά τα ferodo kai ΑΤΕ που είναι λίγο ακριβότερα) προσφέρει φρενάρισμα που ικανοποιεί τον κάθε οδηγό για κανονική χρήση.
Κανονική χρήση είναι και η κατάβαση βουνού με ρυθμούς φυσιολογικούς .
Αντίθετα υπάρχουν και τακάκια μη επώνυμα που είναι ακόμη φθηνότερα της τάξης των 15-17 ευρώ που εκεί δεν έχεις δύναμη φρεναρίσματος. Δεν αναφέρομαι σε αυτα.
Το αρχικό ερώτημα μου είναι αν έχει δοκιμάσει κανείς τη σειρά XTRA της brembo , και από ότι διαβάζω πρέπει να συνεργαστούν με δίσκους ίδιας σειράς brembo ή τρυπητους χαρακτους γενικά ώστε να ανανεώνει την επιφάνεια με το υλικό τριβής του τακακιου συνεχώς.
-
Storm wrote:
Έχει πάει κανείς από εδώ μέσα στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή να μου πει αν αξίζει για να του πάω το 206;
Ο άνθρωπος είναι ψυχάκιας με τη δουλειά του. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις λύση εκεί. Του έχω πάει 5 αμάξια φιλων συν τα δικά μου. Απλά κορυφαίος.
Και εσύ τον ξέρεις;;;;;;;;;;;
Μα τι γίνεται εδώ μέσα;;;; Μόνο εγώ δεν τον ξέρω;;;;;;
Ευτυχώς που ρώτησα γιατί ήμουν έτοιμος να πάω στην Νέα Ιωνία σε κάποιον άλλο που μου βρήκε το Google...
-
Δυστηχως τον ξέρω και γω και μου είναι μακρυα, νέα Φιλαδέλφεια μένω. Το δυστηχως πάει στο ότι κανένα συνεργείο δεν κανει την δουλειά που κάνει ο Μάνος στα φρένα , συν ότι δεν έχω βρει άλλον να ξέρει να ρυθμίζει ταμπουροφρενα σωστα. Με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις