-
Ας είναι καλά η Βουλγαρία....
-
Απ' ότι καταλαβαίνω, υπάρχουν αμφιβολίες κατά πόσο εφαρμόζεται σωστά η νέα νομοθεσία. Όμως, η ερώτηση του post ήταν πώς μπορείς να δεις εάν έχει πειραχτεί το κοντέρ. Και η απάντησή μου, σε κάθε περίπτωση, είναι η εξής:
Εφόσον το επιβατικό είχε υποχρέωση να περάσει ΚΤΕΟ στη χώρα του, και εφόσον έγινε εισαγωγή από Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, ζητάς από τον εισαγωγέα το ξένο ΚΤΕΟ και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που δείχνει το κοντέρ στη μάντρα.
Εάν το έχεις ήδη αγοράσει αλλά για οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις το ξένο ΚΤΕΟ, ζητάς αντίγραφο από το 'μηχανολογικό' που έκανε την ταξινόμηση. Σε περίπτωση που τα χλμ που γράφει ήταν περισσότερα, ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει καν το ξένο ΚΤΕΟ, πας μια βόλτα στον εισαγγελέα...
Λαμόγια υπάρχουν ακόμα. Ο κακομοίρης ο αγοραστής όμως είναι περισσότερο προστατευμένος πλέον.
-
Ας είναι καλά η Βουλγαρία....
Όχι πλέον! Όπως είπα (βλέπε προηγούμενα post), για να πάρεις πλέον άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα, πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (π.χ. Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (π.χ. Βουλγαρία). Οπότε, ακόμα κι αν ο εισαγωγέας το περάσει από Βουλγαρία, θα πρέπει να καταθέσει το γερμανικό δελτίο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη.
-
Έχετε κολλήσει με τα χλμ και όχι με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ.
Κάποιος έχει 200,000χλμ μόνο αυτοκινητόδρομο και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο μοντέλο αμαξιού με 150,000χλμ μόνο πόλη.
Κάποιος έχει 55,000χλμ και έχει αλλάξει 2 φορές λάδια και κάποιος έχει 60,000χλμ και έχει αλλάξει 6 φορές λάδια.Το θέμα μεταχειρισμένο είναι σαν τη γυναίκα.
Ποτέ δε θα μάθεις την πραγματική αλήθεια.
-
Ακόμα κι έτσι, το κόστος να βγάλει Βουλγάρικες πινακίδες ένα αυτοκίνητο να περάσει ΚΤΕΟ και μετά να εισαχθεί στην Ελλάδα είναι συμφέρον για τους εμπόρους.
-
Έχετε κολλήσει με τα χλμ και όχι με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ.
Κάποιος έχει 200,000χλμ μόνο αυτοκινητόδρομο και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο μοντέλο αμαξιού με 150,000χλμ μόνο πόλη.
Κάποιος έχει 55,000χλμ και έχει αλλάξει 2 φορές λάδια και κάποιος έχει 60,000χλμ και έχει αλλάξει 6 φορές λάδια.Το θέμα μεταχειρισμένο είναι σαν τη γυναίκα.
Ποτέ δε θα μάθεις την πραγματική αλήθεια.
Έχεις απόλυτο δίκιο! Ειδικά για το θέμα συντήρησης! Ο φίλος μας όμως ρωτάει για τα χιλιόμετρα.
-
παιδες δεν ξερω σε ποιο παραλληλο συμπαν ζειτε,η γερμανια ειναι πρωτη στην ευρωπη στην εξαγωγη μτχ και η πατεντα με τα γυρισμενα αποτελει μαστιγα στην σημερινη οικονομια της καθως γινεται κατα κορον για μαυρο χρημα,για την ελλαδα τι να σχολιασω ζουμε για τετοια,ποια κτεο και ποιες νομοθεσιες ολα περνανε με λιγο τυρακι και οπως ειπα ξαναβαφτιζονται
Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που