Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    26
    5180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ας είναι καλά η Βουλγαρία....

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • K
        kteatzis last edited by

        Απ' ότι καταλαβαίνω, υπάρχουν αμφιβολίες κατά πόσο εφαρμόζεται σωστά η νέα νομοθεσία. Όμως, η ερώτηση του post ήταν πώς μπορείς να δεις εάν έχει πειραχτεί το κοντέρ. Και η απάντησή μου, σε κάθε περίπτωση, είναι η εξής:

        Εφόσον το επιβατικό είχε υποχρέωση να περάσει ΚΤΕΟ στη χώρα του, και εφόσον έγινε εισαγωγή από Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, ζητάς από τον εισαγωγέα το ξένο ΚΤΕΟ και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που δείχνει το κοντέρ στη μάντρα.

        Εάν το έχεις ήδη αγοράσει αλλά για οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις το ξένο ΚΤΕΟ, ζητάς αντίγραφο από το 'μηχανολογικό' που έκανε την ταξινόμηση. Σε περίπτωση που τα χλμ που γράφει ήταν περισσότερα, ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει καν το ξένο ΚΤΕΟ, πας μια βόλτα στον εισαγγελέα...

        Λαμόγια υπάρχουν ακόμα. Ο κακομοίρης ο αγοραστής όμως είναι περισσότερο προστατευμένος πλέον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • K
          kteatzis @fanis75 last edited by

          Ας είναι καλά η Βουλγαρία....

          Όχι πλέον! Όπως είπα (βλέπε προηγούμενα post), για να πάρεις πλέον άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα, πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (π.χ. Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (π.χ. Βουλγαρία). Οπότε, ακόμα κι αν ο εισαγωγέας το περάσει από Βουλγαρία, θα πρέπει να καταθέσει το γερμανικό δελτίο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • J
            japanese1 last edited by

            Έχετε κολλήσει με τα χλμ και όχι με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ.

            Κάποιος έχει 200,000χλμ μόνο αυτοκινητόδρομο και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο μοντέλο αμαξιού με 150,000χλμ μόνο πόλη.

            Κάποιος έχει 55,000χλμ και έχει αλλάξει 2 φορές λάδια και κάποιος έχει 60,000χλμ και έχει αλλάξει 6 φορές λάδια.Το θέμα μεταχειρισμένο είναι σαν τη γυναίκα.

            Ποτέ δε θα μάθεις την πραγματική αλήθεια.

            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • T
              tgd last edited by

              Ακόμα κι έτσι, το κόστος να βγάλει Βουλγάρικες πινακίδες ένα αυτοκίνητο να περάσει ΚΤΕΟ και μετά να εισαχθεί στην Ελλάδα είναι συμφέρον για τους εμπόρους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • K
                kteatzis @japanese1 last edited by

                Έχετε κολλήσει με τα χλμ και όχι με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ.

                Κάποιος έχει 200,000χλμ μόνο αυτοκινητόδρομο και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο μοντέλο αμαξιού με 150,000χλμ μόνο πόλη.

                Κάποιος έχει 55,000χλμ και έχει αλλάξει 2 φορές λάδια και κάποιος έχει 60,000χλμ και έχει αλλάξει 6 φορές λάδια.Το θέμα μεταχειρισμένο είναι σαν τη γυναίκα.

                Ποτέ δε θα μάθεις την πραγματική αλήθεια.

                Έχεις απόλυτο δίκιο! Ειδικά για το θέμα συντήρησης! Ο φίλος μας όμως ρωτάει για τα χιλιόμετρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  costacurta last edited by

                  παιδες δεν ξερω σε ποιο παραλληλο συμπαν ζειτε,η γερμανια ειναι πρωτη στην ευρωπη στην εξαγωγη μτχ και η πατεντα με τα γυρισμενα αποτελει μαστιγα στην σημερινη οικονομια της καθως γινεται κατα κορον για μαυρο χρημα,για την ελλαδα τι να σχολιασω ζουμε για τετοια,ποια κτεο και ποιες νομοθεσιες ολα περνανε με λιγο τυρακι και οπως ειπα ξαναβαφτιζονται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr