Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    kteatzis

    @kteatzis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kteatzis Unfollow Follow

    Latest posts made by kteatzis

    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Έχετε κολλήσει με τα χλμ και όχι με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ.

      Κάποιος έχει 200,000χλμ μόνο αυτοκινητόδρομο και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο μοντέλο αμαξιού με 150,000χλμ μόνο πόλη.

      Κάποιος έχει 55,000χλμ και έχει αλλάξει 2 φορές λάδια και κάποιος έχει 60,000χλμ και έχει αλλάξει 6 φορές λάδια.Το θέμα μεταχειρισμένο είναι σαν τη γυναίκα.

      Ποτέ δε θα μάθεις την πραγματική αλήθεια.

      Έχεις απόλυτο δίκιο! Ειδικά για το θέμα συντήρησης! Ο φίλος μας όμως ρωτάει για τα χιλιόμετρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Ας είναι καλά η Βουλγαρία....

      Όχι πλέον! Όπως είπα (βλέπε προηγούμενα post), για να πάρεις πλέον άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα, πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (π.χ. Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (π.χ. Βουλγαρία). Οπότε, ακόμα κι αν ο εισαγωγέας το περάσει από Βουλγαρία, θα πρέπει να καταθέσει το γερμανικό δελτίο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Απ' ότι καταλαβαίνω, υπάρχουν αμφιβολίες κατά πόσο εφαρμόζεται σωστά η νέα νομοθεσία. Όμως, η ερώτηση του post ήταν πώς μπορείς να δεις εάν έχει πειραχτεί το κοντέρ. Και η απάντησή μου, σε κάθε περίπτωση, είναι η εξής:

      Εφόσον το επιβατικό είχε υποχρέωση να περάσει ΚΤΕΟ στη χώρα του, και εφόσον έγινε εισαγωγή από Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, ζητάς από τον εισαγωγέα το ξένο ΚΤΕΟ και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που δείχνει το κοντέρ στη μάντρα.

      Εάν το έχεις ήδη αγοράσει αλλά για οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις το ξένο ΚΤΕΟ, ζητάς αντίγραφο από το 'μηχανολογικό' που έκανε την ταξινόμηση. Σε περίπτωση που τα χλμ που γράφει ήταν περισσότερα, ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει καν το ξένο ΚΤΕΟ, πας μια βόλτα στον εισαγγελέα...

      Λαμόγια υπάρχουν ακόμα. Ο κακομοίρης ο αγοραστής όμως είναι περισσότερο προστατευμένος πλέον.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Προσωπικά έχω πετύχει μάντρα της περιοχής μου που εμπορεύεται αποκλειστικά αυτοκίνητα εισαγωγής στο τοπικό ΙΚΤΕΟ με ένα ds5 το οποίο δεν είχε καν πινακίδες....οι υπάλληλοι μόνο κόκκινο χαλί.δεν του έστρωσαν πήραν το αυτοκίνητο χωρίς να ζητήσουν οποιοδήποτε χαρτί , το πέρασαν σε χρόνo ρεκόρ και τέλος...να διευκρινίσω ότι.μιλαμε.για το Νοέμβριο που.ειχε.εφαρομοστει.ο καινούργιος νόμος

      Φίλε μου το Νοέμβριο δεν είχε εφαρμοστεί ο καινούριος νόμος. Ξεκίνησε 12/02/2020. Μέχρι τότε περνούσαν ΚΤΕΟ και ταξινομούνταν χωρίς το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      kteatzis wrote:

      21 Quadra wrote:

      Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.

      Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δεκτές οι επιφυλάξεις σου γενικότερα, στην προκειμένη όμως (επιβατικά με εισαγωγή από 12/02/2020) υπάρχει το ξένο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη (χώρα προέλευσης) που γράφει τα χλμ που είχε πριν το πουλήσει. Οπότε κανένας Έλληνας ελεγκτής, κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ και κανένα τελωνείο δεν μπορεί να 'καλύψει' το λαμόγιο εισαγωγέα. Εάν το κοντερ έχει πειραχτεί (όποτε κι αν έχει πειραχτεί), το βλέπεις μόλις το συγκρίνεις (όποτε κι αν το συγκρίνεις) με το ξένο ΚΤΕΟ.

      Φιλέ δεν υπάρχει αυτό. Το ζητάνε στο κτεο αλλά αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει (που φυσικά δεν υπάρχει) τα αυτοκίνητα ξαναβαφτιζονται με τα νέα χιλιόμετρα. Αυτό μου είπε υπάλληλος κτεο. Αν βρούν κάποιον στο μηχανολογικό νά τούς κάνει τη δουλειά το περνανε κανονικά ΚΤΕΟ όπως παλιά καί τελείωσε

      Και πάλι διαφωνώ. Υπάρχει εγκύκλιος του Υπ. Μεταφορών (κοινοποιήθηκε και στα ΚΤΕΟ, και στα 'μηχανολογικά', και στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων) που λέει ότι εφόσον το αυτοκίνητο είχε υποχρέωση να περάσει ΚΤΕΟ στη χώρα του πριν περάσει τα σύνορα, δεν γίνεται δεκτό για ταξινόμηση στην Ελλάδα χωρίς το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ, και ορίζει ρητά ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει το ξένο δελτίο, τότε δεν επιτρέπεται να περάσει από Ελληνικό ΚΤΕΟ, δηλαδή δεν μπορεί να 'ξαναβαφτιστεί' όπως λες με τα νέα χλμ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Πολύ σωστά. Απλά θα πώ, χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, ότι οι Έλληνες μαντράδες έχουν βρει τρόπο και το ξεπερνάνε και αυτό, πανέυκολα και με μικρό κόστος. Από την στιγμή που δυστυχώς κανείς δεν διώκεται ποινικά (και να διωχτεί ο νόμος είναι σαθρός και αθωώνονται όλοι), δεν υπάρχει σωτηρία.

      Απ' όσο γνωρίζω, όχι πλέον.
      Το ένα κόλπο ήταν οτι πείραζαν τα κοντερ μετά την αγορά αλλά πριν περάσουν τα σύνορα. Πλέον δεν μπορούν γιατί φαίνεται από τα χλμ του ξένου δελτίου ΚΤΕΟ.

      Το άλλο ήταν οτι μετά την αγορά (π.χ. από Γερμανία) και πριν την εισαγωγή στην Ελλάδα, τα 'περνούσαν μια βόλτα' (τιμολόγιο) από Βουλγαρία. Πλέον όμως, για να πάρεις άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (Βουλγαρία).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.

      Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δεκτές οι επιφυλάξεις σου γενικότερα, στην προκειμένη όμως (επιβατικά με εισαγωγή από 12/02/2020) υπάρχει το ξένο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη (χώρα προέλευσης) που γράφει τα χλμ που είχε πριν το πουλήσει. Οπότε κανένας Έλληνας ελεγκτής, κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ και κανένα τελωνείο δεν μπορεί να 'καλύψει' το λαμόγιο εισαγωγέα. Εάν το κοντερ έχει πειραχτεί (όποτε κι αν έχει πειραχτεί), το βλέπεις μόλις το συγκρίνεις (όποτε κι αν το συγκρίνεις) με το ξένο ΚΤΕΟ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • RE: Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που

      Για επιβατικά που έχουν εισαχθεί από χώρα Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, τα χλμ είναι γνωστά: Πλέον, για να ταξινομηθεί στην Ελλάδα, απαιτείται το ξένο ΚΤΕΟ (του προηγούμενου ιδιοκτήτη στη χώρα προέλευσης), στο οποίο υποχρεωτικά φαίνονται τα χλμ πριν την πώληση και την εισαγωγή στην Ελλάδα, άρα και πριν τα πειράξει ο Έλληνας εισαγωγέας. Η Διεύθυνση Μεταφορών πριν δώσει άδεια-πινακίδες είναι υποχρεωμένη να ελέγξει οτι τα χλμ που αναγράφονται στα παρακάτω δικαιολογητικά αυξάνονται με τη σειρά: ξένο ΚΤΕΟ, τιμολόγιο αγοράς του εισαγωγέα, πιστοποιητικό τελωνείου, ελληνικό ΚΤΕΟ. Εάν κάπου μειώνονται δεν δίνει άδεια-πινακίδες και ο εισαγωγές τρώει πρόστιμο.

      Οπότε πολύ απλά όταν πηγαίνεις σε μία μάντρα να δεις ένα αυτοκίνητο ζητάς από τον εισαγωγέα να σου δείξει τουλάχιστον το ξένο ΚΤΕΟ (που είναι υποχρεωμένος να το έχει) και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που γράφει το κοντερ.

      Βλέπε ΦΕΚ Α'30/2020 άρθρο 53. (Για περισσότερες λεπτομέρειες Διαύγεια ΑΔΑ: ΩΥΗ4465ΧΘΞ-ΤΒ3, ΨΑ34465ΧΘΞ-Δ18, 68ΒΥ465ΧΘΞ-ΣΦΜ)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kteatzis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr