-
Το βασικό 'σφάλμα' της 'αριστερόστροφης' σκέψης ήταν οι -άεναες και επί παντός επιστητού- καταλήψεις. Δυστυχώς περάσαμε κι εμείς από αυτή την λούμπα. ΟΚ, συμφωνώ ότι μπορεί η εκάστοτε κυβέρνηση να έχει νομοσχέδια που 'θίγουν', είναι 'οπισθοδρομικά' κ.λ.π. (πάντα τα εκάστοτε νομοσχέδια έτσι χαρακτηρίζονται...).
Δυστυχώς όμως το ανοιχτό δημόσιο σχολείο θα έπρεπε να φυλάσσεται -ειδικά από τους αριστερούς- ως κόρη οφθαλμού. Οποιοδήποτε ανοιχτό σχολείο είναι καλύτερο από ένα κλειστό. Ένα κλειστό δημόσιο σχολείο είναι απλά ένα ταξικό πλήγμα στους φτωχότερους, Το δημόσιο σχολείο αν δεν το έχετε καταλάβει, έχει γίνει πλέον άκρως 'ελιτίστικο'. Είναι σίγουρο ότι μέσα στην χρονιά θα 'γίνει κατάληψη' για διάφορους λόγους για 2-3 μήνες. Ο έχων και κατέχων πάει σε ιδιωτικό ή κάνει φροντιστήρια-ιδιαίτερα κ.λ.π και προχωράει. Ο μη έχων αποκόπτεται από το βασικό κύτταρο μάθησης και παίρνει τα @@ του. Μάλιστα τον έχουμε κάνει κιόλας να πιστέψει ότι το σχολείο είναι 'κακό', βαρετό', 'αναχρονιστικό', άρα δεν χάνει και τίποτα και θα βρει την αλήθεια στο youtube και στο fortnite. Δεν αντιλέγω ότι η 'ύλη', ο 'τρόπος διαδασκαλίας' κ.ο.κ χρειάζονται αναθεώρηση. Αλλά το να κάνεις -'έστω και οπισθοδρομικό'- μάθημα είναι πολύ καλύτερο από το να μην κάνεις καθόλου, ειδικά αν δεν ανήκεις στους γαλαζοαίματους αυτής της κοινωνίας.
Δυστυχώς αυτή η απαξίωση και το ότι 'μπορούμε και με το σχολείο κλειστό' καλλιεργήθηκε κυρίως από 'αριστερούς' οι οποίο όμως όταν 'έρθουν στα πράγματα' προφανώς επιλέγουν την λύση των ιδιωτικών για τα παιδιά τους. Και όσοι 'ευαγγελίζεστε' την αριστερά, όταν θα πάει το παιδί σας λύκειο και ξεκινήσουν οι καταλήψεις από την πρώτη τάξη ελάτε και πείτε μου για 'αγώνες', 'αντιδραστικά νομοσχέδια' κ.λ.π. Αγώνες ναι, αλλά με σχολεία ανοιχτά πρώτα και πάνω απ' όλα.
-
**Δε μιλάω για διαφορές σε 2οντα θέματα Λαπ. Εκεί είχαμε έχουμε και θα έχουμε γιατί πρέπει να υπάρχουν διαφορετικοί πόλοι που θα εγκλωβίζουν τον κόσμο ανάλογα με τις συνθήκες. ***
Στο ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ (δεν το πιάνω καν αυτό) δεν είχαν - έχουν. Ούτε σε κύρια θέματα είχαν - έχουν.
πχ υγεία είσαι ο μητσος γιανακιδης από το Νευροκόπι, θα έχεις την ίδια περίθαλψη με τον Γιωργο Λατση που έχει την ίδια πάθηση με εσένα
πχ παιδεία τα παιδιά τον από πάνω θα έχουν τις ίδιες ευκαιρίες να αναπτύξουν πλήρως τις δυνατότητες- δεξιότητες τους και να αξιοποιηθούν για να γίνει η ζωή **όλης **της κοινωνίας καλύτερη.
Να πιάσω το ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ???
Γιατί αν στο ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ απαντάς με τον ίδιο τρόπο και τα υπόλοιπα θέματα στο ίδιο καταλήγουν.
* και τον εμποδίζουν να δει το πιο βασικό ερωτημα, να απαντησει σε αυτό με βαση το πως θα λυθουν τα προβληματα του μονιμα.
-
Γιατί ρε συ Νικ έχεις δει λαϊκές εκφράσεις της οικονομικής ανάπτυξης, σοσιαλδημοκρατία, λαϊκή δεξιά κτλ να μη δίνουν δυνατότητες ανέλιξης και περίθαλψης;
Δεν ισχύει αυτό που λες.
Γεμάτη η χώρα μας ιστορίες ανθρώπων που από 'βοσκοί' έφτασαν ψηλά και με φοβερές σπουδές. Δούλεψαν εργάστηκαν και πέτυχαν. Άπειροι όσοι ζούσαν με τουαλέτα έξω από το σπίτι και μετά από πολύ μεγάλη προσωπική δουλειά έφτασαν να κυκλοφορούν με BMW και να έχουν εξοχικά.
Το αν μπαίνουν σε κάποια ιδιωτικάή κλαμπς ή όχι, αυτό δεν ειναι θέμα οίκονομοπολιτικης αναπτυξης. Τα κλαμπς παντα θα υπάρχουν είτε επίσημα είτε ανεπίσημα.
-
fiverg, μιλάς για μια μορφή αγώνα, που μπορεί να είναι λάθος. Δεν μπορείς να μην αγωνιστείς όμως.
Αν πχ συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι γονείς τους και οι δάσκαλοι σε συζητήσεις για το τι σχολείο χρειάζεται η κοινωνία σήμερα, δεν θα ήταν ετσι.
αν μεσα σε μια αιθουσα, αν ειναι αιθουσα και οχι κοντέινερ μπαινουν 30 παιδια, αν υπάρχουν οι απαραίτητοι δασκαλοι για λειτουργησει το σχολειο, αν οι σχολικες επιτροπές ειχαν την χρηματοδοτηση για να βαλουν πετρέλαιο, κανενα παιδί, γονιος , δασκαλος, δεν θα το προτιμουσε κλειστό ακομα και αν δεν μαθαινε τιποτα εκει μεσα. Οι μορφές αγωνα θα ηταν αλλες, πιθανα καλύτερες.
Κανουμε κριτική στη μορφή αγωνα, ναι να κανουμε. Αλλά μια κριτική για τα παραπανω προβληματα δεν έχετε κανει τοσο καιρο.
-
Νικ τα προβλήματα πότε δεν λύνονται μόνιμα. Είναι υπεραπλουστευση μια τέτοια σκέψη. Όσο υπάρχουν διαφορετικοί ανθεωποι, και ως συνέπεια διαφορετικές ομάδες ανθρώπων με αλλά θέλω και συμφέροντα ΠΑ τα θα προκύπτουν προβλήματα που θα απαιτούν μελέτη και ισορρόπιμενη ανάμεσα στα συμφέρον τα λυση
-
Συμφωνω απόλυτα με το fiverg
Αν ανατρέξεις έχω πει πως θα έπρεπε να υπάρχουν μετά την τριτοβάθμια εκπαίδευση σύλλογοι με πολιτικές προτάσεις και εκεί οι νέοι να πηγαίνουν όντας πλέον επιστήμονες και μορφωμένοι ώστε να μπορούν να συντάσσουν σοβαρές προτάσεις.
Όσο σπουδάζεις, σκάσε και διάβασε.
Πρέπει να σου δινουν και τα απαραίτητα εφόδια για να διαβασεις, Λαπ. Στα παραπάνω προβλήματα ξεχασα την ελλειψη βιβλίων ή το ποσο γτπ ειναι τα βιβλία σημερα
Αν διαβάσεις γλώσσα 2ας δημοτικού σημερα θα ξεχάσεις αυτά που ξέρεις
-
Συμφωνω απόλυτα με το fiverg
Αν ανατρέξεις έχω πει πως θα έπρεπε να υπάρχουν μετά την τριτοβάθμια εκπαίδευση σύλλογοι με πολιτικές προτάσεις και εκεί οι νέοι να πηγαίνουν όντας πλέον επιστήμονες και μορφωμένοι ώστε να μπορούν να συντάσσουν σοβαρές προτάσεις.
Όσο σπουδάζεις, σκάσε και διάβασε.
-
Νικ τα προβλήματα πότε δεν λύνονται μόνιμα. Είναι υπεραπλουστευση μια τέτοια σκέψη. Όσο υπάρχουν διαφορετικοί ανθεωποι, και ως συνέπεια διαφορετικές ομάδες ανθρώπων με αλλά θέλω και συμφέροντα ΠΑ τα θα προκύπτουν προβλήματα που θα απαιτούν μελέτη και ισορρόπιμενη ανάμεσα στα συμφέρον τα λυση
Καποια προβλήματα λυνονται μονιμα, Λαπ.
Πρέπει να έχεις σχεδιάσει σαν κεντρικός κοινωνικός φορέας (το κράτος) την λύση του και να φροντίζεις ωστε να μην εμφανιστεί το πρόβλημα ξανά
Παραδειγμα ο covid. Tα γαμησαν όλα γιατι επρεπε για να μην ψοφήσουμε οι μισοί, το πέτυχαν και τώρα τα αφηνουν στην τυχη τους πάλι. Αφήνοντας στην ακρη οτι μετρο ειχαν πει οτι θα παρουν για τους εισερχομενους
-
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η κεντροαριστερά για παράδειγμα ή η κεντροδεξια δεν έχει κεντρικο σχεδιασμο;
Στο μόνο που διαφέρουν είναι το που μετακυλιουν το βάρος για την είσπραξη των κρατικών εσόδων αυτού του κεντρικού σχεδιασμού που σχολιαζουμε
-
Ο.κ να αγωνιστούν οι γονείς τους και ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων. Τα παιδιά ειναι ανήλικα και δεν έχουν αναπτύξει κρίση ισάξια με ενός ενήλικα, τα παιδιά δεν τα χρησιμοποιει κανένας, ουτε τα επηρεάζει και δεν πρέπει να τους χαλάει την παιδικότητα τους ούτε ακομα και στην εφηβεία. Εχουν ζωή μπροστά τους όντας ενήλικοι και γνωστες, να απαιτήσουν το συμφερον τους.
-
Ο.κ να αγωνιστούν οι γονείς τους και ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων. Τα παιδιά ειναι ανήλικα και δεν έχουν αναπτύξει κρίση ισάξια με ενός ενήλικα, τα παιδιά δεν τα αγγίζει κανένας και δεν πρέπει να τους χαλάει την παιδικότητα τους ούτε στην εφηβεία, έχουν ζωή μπροστά τους όντας ενήλικοι και γνωστες, να απαιτήσουν το συμφερον τους.
Οταν ενα παιδι 12 χρονων σου λεει οτι το σχολειο δεν μου αρεσει και δεν κανεις κατι, παιρνει την κατασταση στα χερια του και καλα κανει. Εχει την στηριξη των γονιών, οχι παντα βεβαια
-
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η κεντροαριστερά για παράδειγμα ή η κεντροδεξια δεν έχει κεντρικο σχεδιασμο;
Στο μόνο που διαφέρουν είναι το που μετακυλιουν το βάρος για την είσπραξη των κρατικών εσόδων αυτού του κεντρικού σχεδιασμού που σχολιαζουμε
Δεν εννοω αυτό ως κεντρικό σχεδιασμό, αυτό που εννοείς εσυ τον έχουν και η κεντροαριστερά και η κεντροδεξια έχουν τον ιδιο.
Μιλαω για κεντρικό σχεδιασμο ολόκληρης της οικονομίας, της παραγωγής, των υπηρεσιών. ΕΣΣΔ φαση
πχ Ποσα εργοστασια εχουμε, τι παραγουν, που πανε αυτά που παραγουν, ποσοι δουλευουν εκεί, σε ποιο οστο ο καθένας, ποσους θα χρειαστουμε σε 5χρόνια πχ, ποσα σχολεια εχουμε, ποσα παιδιά, ποσους δασκάλους. Ποσα σπιτια εχουμε, ποσα χρειαζόμαστε.
-
Το ερώτημα είναι πως εσύ ως ενήλικας και με πιο στέρεα κριτική ικανότητα από ένα 12χρονο γιατί δεν κάνεις κατι. Παιδί σου είναι. Μήπως διότι βρίσκεις ανεδαφικά αυτά που λεει;
Και άντε εσύ δεν κάνεις, ειναι δυνατόν όλοι οι γονείς να μην κάνουν κατι;
Μήπως εκ των πραγμάτων τα αιτήματα του παιδιού είναι ανεδαφικα;
Διότι όταν έχουν δίκιο τα παιδιά εγώ βλέπω και τους συλλόγους γονέων να συμμετέχουν και να πρωτοστατούν στα αιτήματα. Όταν όμως βλέπω βλακείες αιτήματα δεν βλέπω δίπλα κάποιον γονέα.
-
πλακωσε δουλεια τωρα, είμαι συνδεδεμενος σε 4 μηχανήματα απομακρυσμένα και 2 μπροστά μου στον καπιταλισμό σχεδιασμος για αυτό δεν μπορεί να γινει. Για να απαντησω στο κομματι σχεδιασμός κατα τις ωρες εργασίας.
-
Lap wrote:
Ο.κ να αγωνιστούν οι γονείς τους και ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων. Τα παιδιά ειναι ανήλικα και δεν έχουν αναπτύξει κρίση ισάξια με ενός ενήλικα, τα παιδιά δεν τα αγγίζει κανένας και δεν πρέπει να τους χαλάει την παιδικότητα τους ούτε στην εφηβεία, έχουν ζωή μπροστά τους όντας ενήλικοι και γνωστες, να απαιτήσουν το συμφερον τους.
Οταν ενα παιδι 12 χρονων σου λεει οτι το σχολειο δεν μου αρεσει και δεν κανεις κατι, παιρνει την κατασταση στα χερια του και καλα κανει. Εχει την στηριξη των γονιών, οχι παντα βεβαια
Οχι, δεν κάνει αν το 'να πάρει την κατάσταση στα χέρια του' σημαίνει να το κλείσει. Ξαναλέω, το 'χειρότερο' ανοιχτό σχολείο είναι καλύτερο από το κλειστό. Η γνώση είναι δύναμη ακόμη και αν παρέχεται 'οπισθοδρομικά'. Και τέτοιες 'λύσεις' (κλειστά σχολεία) πλήττουν εν τέλη τους αδύναμους και μόνο. Εν ολίγης, τα παιδιά των λιγότερο προνομιούχων οικογενειών πυροβολούν τα ποδάρια τους την στιγμή που η παραπαιδεία συνεχίζει απτόητη μαζί με τα ιδιωτικά για τους έχοντες. Όποιος δεν το βλέπει αυτό εθελοτυφλεί. Ακριβώς ότι έγινε και τώρα επί covid που τα δημόσια σχολεία ήταν στο 'να δούμε' και τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά έκαναν μάθημα κανονικά. Μένω έκπληκτος που δεν έχει βγει ακόμη κάποιος να κάνει μήνυση στην Κεραμέως για το 'κύρος των πανελληνίων' όταν είναι σίγουρο ότι σε κάποια δημόσια ούτε τηλεεκπαίδευση γίνονταν για την γ λυκείου, ούτε σε φροντιστήρια μπορούσε να έχει πρόσβαση κάποιο παιδί.
-
Δείτε πως τραβάνε οι κομματικές παρατάξεις τα πρωτάκια στα πανεπιστήμια όταν πρωτομπαίνουν, δείτε πως είναι στοχοποιημένοι οι ανένταχτοι φοιτητές, αυτοί που δεν θέλουν να εμπλακούν κομματικά πουθενά και θέλουν μόνοι να σπουδάσουν, δείτε το μπούλινγκ που κάνουν οι σκληροπυρηνικοί γονείς στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και πως περνάνε τα δικά τους παιδιά και πως των άλλων που δεν είναι μέλη, αυτά και πολλά άλλα, παραβλέποντας όλα αυτά και εμμένοντας στην παιδεία που έχουμε στο μυαλό μας αλλά αυτή την παιδεία δεν την θέλει κανείς από όσους είναι μέσα στο σύστημα της παιδείας, δείτρε πόσο ζημιά έχει κάνει το μαμημένο το άσυλο επί δεκαετίες, δείτε και στον καθρέφτη σας και μετά υποστηρίξτε πάλι τους υπουργούς που ο κάθε ένας που αναλαμβάνει κάνει τούμπα όλο το σύστημα.
Δείτε και τους πειραγμένους καθηγητές στα πανεπιστήμια που νομίζουν ότι είναι δικό τους το μαγαζί και οι περισσότεροι φέρονται σαν μικροί θεοί χωρίς καμμία ταπεινότητα, δείτε όσοι έχουν προγράμματα που τρέχουν που πέρνουν κονδύλια ανάλογα με τους μαθητές στο κάθε πρόγραμμα τολυς που δεν τους δίνουν περνάνε καθυστερώντας τους 1-2 εξάμηνα για να έχουν την κρίσιμη μάζα φοιτητών πέρνοντας αυξημένο μπάτζετ κλπ, κλπ, τι γινόταν επί χρόνια με τα συγγράμματα, με την άρνηση του ΚΚΕ στην ένταξη Ευρωπαϊκών προγραμμάτων γιατί τάχα μου η σύνδεση με την αγορά και τη βιομηχανία ήταν υπέρ του κεφαλαίου και διάφορες άλλες μαλακίες που άρχισαν μετά το 1981 και έχουν παγιωθεί πρακτικά και συνειδησιακά σε όλο το χώρο της παιδείας.
Σε μια ευνομούμενη και σοβαρή πολιτεία θα είχαν αποφασίσει όλα τα κόμματα σε ένα σύστημα, σε μια ύλη, στα ιδια βιβλία και συγγράμματα να μην αλλάξει τίποτα για μια γενιά, αλλά το αλήτικο πολιτικό σύστημα της χώρας δεν θέλει ενεργούς, σοβαρούς και μορφωμένους πολίτες γιατί δεν θα μπορεί να τους τραβάει από τη μύτη, καλή ώρα εδώ μέσα γράφουμε 10-20 ? Τόσες είναι και οι γνώμες μας για τον κάθε υπουργό και το κάθε σύστημα στην παιδεία, αντί να απαιτήσουμε και να τους πιέσουμε να αποφασίσουν ένα σύστημα για 25 χρόνια, αλλά και εμάς μας βολεύει το μπάχαλο γιατί με τον τρόπο μας στηρίζουμε το κόμμα μας θεωρώντας ότι το δικό του σύστημα είναι θεϊκό και των άλλων για τα μπάζα, και απλά εδώ συζητάμε για να προβάλουμε μόνο το εγώ μας και για να την πεί ο ένας στον άλλον.
Για μένα μόνο η Διαμαντοπούλου τόλμησε να σπάσει το κακό σπυρί στην παιδεία, απόδειξη οι 270 ψήφοι που πήρε το νομοσχέδιο της στη βουλή, όποιος άλλο φέρει νομοσχέδιο για την παιδεία και πάρει αυτούς τους ψήφους ή περισσότερους θα πρέπει να τον κάνουν υπουργό και να τον στηρίζουν όλοι μέχρι να αποσυρθεί ηλικιακά, και ο επόμενος να μην έχει δικαίωμα αλλαγής για άλλα 25 χρόνια, αλλά δεν τολμάνε γιατί μετά θα πρέπει να κάνουν το ίδιο σε όλους τους τομείς και θα φαίνονται μόνο οι ικανοί και οι άχρηστοι θα πρέπει να εξαφανιστούν σαν τους δεινόσαυρους, τα υπόλοιπα είναι για να νάχουμε να λέμε.
Η καταστροφή της χώρας είναι το πολιτικό σύστημα το οποίο εμείς διαλέγουμε, στηρίζουμε και χειροκροτάμε, άρα είμαστε συνυπεύθυνοι για τα χάλια της χώρας και οι κλάψες όπως και η μετάθεση ευθυνών είναι εθνικό σπόρ 2 εκατονταετιών, το 2021 θα γιορτάσουμε τα 200 χρόνια της προσπάθειας της καταστροφής της χώρας, και το πόσο άχρηστοι είμαστε φαίνεται ότι ακόμα δεν τα καταφέραμε να τα μαμήσουμε όλα και είμαστε ακόμα ζωντανοί. μισοί αλλά ζωντανοί.
-
+1
-
Και μετά θέλετε αυτή η χώρα που ζούμε με αυτούς τους πολίτες που έχει να τα βάλει και με την Τουρκία...
Πεζόδρομος να ήταν όλος ο δρόμος αυτοί θα πήγαιναν να διαδηλώσουν όπου κυκλοφορούν αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να προκαλέσουν χάος και πρόβλημα. Γιατί αυτοί είναι οι πολίτες αυτής τη χώρας.
Ο μεγάλος περίπατος και μπούρδες εντελώς.
Η πορεία που «παρέλυσε» την Αθήνα - Αφησαν τον πεζόδρομο και διαδήλωσαν στις λωρίδες αυτοκινήτων

https://www.iefimerida.gr/ellada/poreia-ton-ygeionomikon-parelyse-tin-athina
-
Επειδή τα ζω κάθε μέρα,δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλτατο Quadra....ένα από τα πολλά καλά που έκανε ο νόμος Διαμαντοπούλου είναι ότι πέταξε έξω τις φοιτητικές παρατάξεις από πολλές διαδικασίες λήψης αποφάσεων στα πανεπιστήμια.
-
Και μετά θέλετε αυτή η χώρα που ζούμε με αυτούς τους πολίτες που έχει να τα βάλει και με την Τουρκία...
Πεζόδρομος να ήταν όλος ο δρόμος αυτοί θα πήγαιναν να διαδηλώσουν όπου κυκλοφορούν αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να προκαλέσουν χάος και πρόβλημα. Γιατί αυτοί είναι οι πολίτες αυτής τη χώρας.
Ο μεγάλος περίπατος και μπούρδες εντελώς.
Η πορεία που «παρέλυσε» την Αθήνα - Αφησαν τον πεζόδρομο και διαδήλωσαν στις λωρίδες αυτοκινήτων

https://www.iefimerida.gr/ellada/poreia-ton-ygeionomikon-parelyse-tin-athina
Γιατί η Τουρκία το πολίτες έχει δηλαδή; Τους EL;
Ως προς τον μεγάλο περίπατο να δώσουμε μια μούντζα στον δήμαρχο που τον έπιασε πρεμούρα να κάνει το έργο μέσα στον Ιούνιο και όχι π.χ. τον Αύγουστο όταν ο κόσμος θα είχε λιγοστέψει.
Ως προς τους συνδικαλιστές να δούμε άλλο ένα μεγαλοπρεπές ξεβράκωμα. Χίλια δίκια είχαν στα αιτήματά τους. Αλλά όταν κάνεις πορεία όχι από την 'πράσινη περιοχή' αλλά από τον δρόμο, δεν έχεις σκοπό να προβάλεις αιτήματα αλλά να ταλαιπωρήσεις τον συμπολίτη. Κρατάω όμως μια πισινή για το αν μπορούσαν να μπουν στο 'πράσινο' ή ήταν αποκλεισμένο, φρεσκοβαμμένο κ.λ.π.
ΥΓ: Άκουσα ότι ο δημαρχέος μάζεψε τους πρόσφυγες από την πλ. Βικτωρίας, ισχύει άραγε?
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2