-
Ευχαριστω πολυ.Δεν το εδωσα το Suzuki αλλα προσπαθω να το πουλησω (με μιση καρδια βεβαια) γιατι δεν κανω πλεον χλμ και θελω να παρω ενα πιο μικρο για την συζυγο...Ναι το εχουμε απο τον Οκτωβρη το Combo.Καμια σχεση τα 2 αυτοκινητα μεταξυ τους φιλε.Το S cross all grip ειναι αλλο αυτοκινητο.....
Καλοτάξιδο φίλε!
Πώς και πήγες σε Combo; ποια έκδοση και πόσα χρήματα πήγε;
Κοίταγα για λίγο το Berlingo, με τα παλιά είχα κάνει φοβερά ταξίδια και για δουλειά και για διασκέδαση, ήταν σούπερ βολικά αυτοκίνητα,
-
Ευχαριστω πολυ.Δεν το εδωσα το Suzuki αλλα προσπαθω να το πουλησω (με μιση καρδια βεβαια) γιατι δεν κανω πλεον χλμ και θελω να παρω ενα πιο μικρο για την συζυγο...Ναι το εχουμε απο τον Οκτωβρη το Combo.Καμια σχεση τα 2 αυτοκινητα μεταξυ τους φιλε.Το S cross all grip ειναι αλλο αυτοκινητο.....
A ok. Εγώ κατάλαβα ότι πήρες το grandland για αυτό σε ρώτησα για σύγκριση.
-
Χριστός Ανέστη!
Ένα πολύ ενδιαφέρον βιντεακι για τον Puretech, οι τύποι τον λύνουν εντελώς ώστε να δούνε τις επιμέρους λειτουργίες του.
Πληθώρα πληροφοριών, τα μεγαλύτερα πιστόνια, το 2πλο σύστημα ψύξης, τα αντίβαρα για μείωση κραδασμών.Πολλες φορες αναφέρονται στην σχετικά απλή λειτουργία του.
Επιλέξτε αγγλικούς υποτίτλους
-
Αυτό με το Allgrip που γλιστράει το πίσω μέρος και την ουδετεροποίηση με την υψηλότερη πίεση μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο Lap?
Ρωτάω γιατί ο κολλητός μου με το DS7 σε κλειστή κατηφορική στροφή στον Διόνυσο με προφανώς περισσότερα χλμ από ότι έπρεπε πριν κανένα μήνα ένιωσε να φεύγει το πίσω μέρος και μάλιστα σήκωσε και τον πίσω εσωτερικό τροχό στον αέρα και με διόρθωση του ESP 'έκατσε' ξανά ο πίσω τροχός. Βγήκε και λίγο στο αντίθετο ρεύμα μιας και είναι πολύ στενός ο δρόμος αλλά ευτυχώς δεν είχε κίνηση.
Αυτό με το πίσω μέρος στο ds 7 έχει εντοπιστεί ως πρόβλημα (νομίζω σε οσα ειδικά φοράνε active scan suspesion) το όπιο παραδέχτηκε και η PSA k στη Γαλλία έχουν ήδη αρχίσει να αποστέλλονται γράμματα ανάκλησης (καμπάνια το ονομάζουν αυτοί). Αφορα πρόβλημα της πίσω ανάρτησης σε κάποια mode .
-
Ήταν εσωτερικά στο κάτω μέρος της πόρτας του συνοδηγού, εκεί που τελειώνει το πλαστικό κομμάτι της πόρτας χαμηλά. Όταν πίεζα το ηχείο που βρίσκεται εκεί, σταματούσε. Αλλά γενικά τα τριξιματάκια του τα ψιλοέχει, είτε στα χερούλια είτε στις πόρτες γενικώς.
Μετα τα σιροπια του πρωτου εξαμηνου, (ισως και λογω ζεστης?) εμφανιστηκαν και σε εμενα τετοια μικροτριξιματακια στις πορτες/χερουλια αλλα με πιο χαρακτηριστικο εκει χαμηλα στην πορτα. Στην αρχη νομιζα οτι το ντουλαπακι δεν ειχε κλεισει καλα
-
Καλήμερα,
το Σάββατο που μας πέρασε μου έκανε κάτι περίεργο και με προβλημάτισε λίγο
Πάω να το παρω απο εκει που το ειχα παρκαρισμένο, με το που βάζω μπροστα (ομολογώ λίγο βιαστικά δλδ δεν περιμενα να σβησουν οι ενδειξεις στο ταμπλο) μου εμφανίζει μήνυμα 'Check Engine. Repair Engine' και ένα μικρο γαλλικό κλειδάκι σε κίτρινο χρωμα. Κάνω ενα-δυο μετρα και το αμάξι δεν έχει ισχύ και σκορτσαρει. Σβήνω, αφήνω κανα 5λεπτο και έκτοτε δεν εμφανίστηκε ξανα. Μέσα στο ΣΚ έκανα 70-80 χλμ νορμάλ χωρίς κανένα θέμα. Λάδια που τσέκαρα νορμάλ. Το αμάξι έχει γύρω στα 6500 χλμ.
To manual αναφέρει εντελώς γενικές έννοιες για το σφαλμα, απο κακή ποιοτητα καυσίμου εως βλαβη στον καταλύτη
Μεχρι τωρα δεν με εχει προβληματίσει πουθενά ο κινητήρας και μάλιστα τον εχω ζορίσει σε στροφες, φορτωμενος και με κλιμα χωρις το παραμικρό ψεγάδι
-
Έχει νόημα να το πάω στην αντιπροσωπεία να το δουν, τα κρατάει αυτά τα errors ο εγκέφαλος?
-
Η μονη αλλαγή στην κανονικότητα μου ήταν οτι εβαλα ενα 20αρικο vpower 98αρα, συνήθως βάζω απο ενα πρατήριο συγκεκριμένο BP 95αρα. Ο κατασκευαστής συνιστα 95αρα, αλλά επιτρέπει και 98αρα. Υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό?
-
-
Μια που ξεκινήσαμε με προβλήματα αναβέρω τα δικά μου με 3000 χλμ:
-
Εχω συχνά πρόβλημα με το συναγερμό που μου έβαλαν δώρο. Φυσικά δεν είναι εργοστασιακός. Εχει κανενας προβλημα με συναγερμό?
-
Σταματησε να μου δουλεύει το συστημα που δείχνει με ποσα χιλιόμετρα ειναι το οριο ταχυτητας που εμφανίζει στο καντραν. Δείχνει πλέον οτι να ναι
-
-
Ο συναγερμός δεν έχει να κάνει με το αμάξι έχει να κάνει με την αξιοπιστία του συστήματος και την σχετικοτικα αυτών που τον εγκατέστησαν.
Το άλλο θέλει ραντεβού στην αντιπροσωπεία και πρέπει να ληθει αν η κάμερα διαβάζει ότι να ναι. Τσεκαρε οτι δεν έχει πιάσει κάποιο σκουπίδι βρωμιά ο ελεγκτής.
-
Που είναι ο ελεγκτής που λες για να τσεκάρω? και ποιά είναι η κάμερα γι αυτό? Γιατι εχει ενα σωρο καμερες!
Ο συναγερμός δεν έχει να κάνει με το αμάξι έχει να κάνει με την αξιοπιστία του συστήματος και την σχετικοτικα αυτών που τον εγκατέστησαν.
Το άλλο θέλει ραντεβού στην αντιπροσωπεία και πρέπει να ληθει αν η κάμερα διαβάζει ότι να ναι. Τσεκαρε οτι δεν έχει πιάσει κάποιο σκουπίδι βρωμιά ο ελεγκτής.
-
Λέγοντας ελεγκτής εννοώ την κάμερα που βλέπει τα σήματα. Συνήθως είναι στο παρμπρίζ πίσω από τον καθρέφτη ή στον προφυλακτήρα εκεί που είναι το σήμα. Δες το μανιουαλ που βρίσκεται η κάμερα που έχει θέμα.
-
- Έχει νόημα να το πάω στην αντιπροσωπεία να το δουν, τα κρατάει αυτά τα errors ο εγκέφαλος?
- Η μονη αλλαγή στην κανονικότητα μου ήταν οτι εβαλα ενα 20αρικο vpower 98αρα, συνήθως βάζω απο ενα πρατήριο συγκεκριμένο BP 95αρα. Ο κατασκευαστής συνιστα 95αρα, αλλά επιτρέπει και 98αρα. Υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό?
Τα παραπανω οκτάνια δεν δημιουργουν τετοιο θεμα. Πρεπει να βαζεις τουλαχιστον 95αρα , αλλά μπορεις να βαζεις και 98αρα και 100αρα ....Αν υπαρχει καποιο προβλημα θα στο ξανακανει, μην αγχωνεσαι
-
Σε ευχαριστω φιλε μου για την διευκρινηση, μαλλον ηταν κατι εντελως περιστασιακο
-
Έφτασα αισίως τα 6500 χλμ, έχει νόημα να αλλάξω λάδια?
Ο έλεγχος σερβις του αμαξιού με πληροφορεί οτι το επόμενο σερβις είναι στους 6 μηνες η 13.000 χλμ (όπως γράφει και στο manual). Θεωρητικά θα φτάσω πρώτα στο 6μηνο,πάρα στα χλμ
-
Προχθές που είχα πάει για servis τους έκανα παράπονα για το γνωστό πρόβλημα με τα πολλα τρεξίματα που εχω και εγω στις πορτες. Μου ειπαν οτι το έχουν αναφέρει κι άλλοι. Και σε έναν που του άλλαξαν τα πλαστικά μετά από λίγους μήνες τα ξαναείχε τα ίδια τρεξίματα. Έτσι δεν μου συστησαν να κανω αίτημα για αλλαγή ταπετσαρίας. Καπου ειχα διαβασει οτι εχουν κανει αναβαθμιση στα πλαστικα της πόρτας στα καινούργια μοντέλα. Ξέρει κανένας αν ισχύει;
-
Καλημέρα σε όλους.
Σκέφτομαι να παραγγείλω το grandland x με τον 1.2 κινητήρα βενζινης. Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το honda civic. Καμία σχέση ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά ακόμα είμαι 50-50 ανάμεσα σε sedan ή suv.
Θέλω να ρωτήσω τα εξής:
- Πως είναι η οδική του συμπεριφορά; έχω ένα BMW E46 που μου αρέσει πολύ οδηγικα, οπότε το έχω ως σημείο αναφοράς
-
Πώς είναι η ποιότητα κατασκευής του;
-
Το intelligrip κάνει δουλειά ή τζάμπα θα ανέβω έκδοση που θα ακριβό πληρώσω;
-
-
Καλημέρα σε όλους.
Σκέφτομαι να παραγγείλω το grandland x με τον 1.2 κινητήρα βενζινης. Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το honda civic. Καμία σχέση ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά ακόμα είμαι 50-50 ανάμεσα σε sedan ή suv.
Θέλω να ρωτήσω τα εξής:
- Πως είναι η οδική του συμπεριφορά; έχω ένα BMW E46 που μου αρέσει πολύ οδηγικα, οπότε το έχω ως σημείο αναφοράς
- Πώς είναι η ποιότητα κατασκευής του;
Το intelligrip κάνει δουλειά ή τζάμπα θα ανέβω έκδοση που θα ακριβό πληρώσω;
Το intelligrip κάτι κάνει, εγώ θα έδινα και 500€ μόνο γι'αυτό.
Ποιότητα ότι διαβάζεις παραπάνω, μέσον όρο θα έλεγα.
Παίρνεις πολύ καλή τιμή και άφθονους χώρους.
Οδηγικα Civic με Grandland?!! Είναι αλλα πράγματα. Πρώτα αποφάσισε κατηγορία και μετά κοίτα τα 2-3 που σου αρέσουν περισσότερο.
-
Καλα οι χωροι δεν ειναι αυθονοι... ειναι ομως καλοι.
Μια χαρα η ποιοτητα, μαλακα πλαστικα μεχρι και στι πορτες.
-
Ενημερωτικά υπάρχει πια και η δυνατότητα για live traffic στο αμαξάκι.
Πιο πολλά έχουν αναφερθεί στο νήμα του Crossland.
-
Το μοτερ του ειναι δυνατο, ροπατο και αρκουντως οικονομικο. Καλοι χωροι, καλη εργονομια, πολυ καλος εξοπλισμος για τα χρηματα που δινεις.
Το intelligrip εαν δεν εχεις σκοπο να το χρησιμοποιεις συχνα, σου τρωει μια ποτηροθηκη. Παντως κανει δουλιτσα και απο αλλους που εχω ακουσει
Με το Civic ειναι ατοπη η συγκριση, δεν συγκρινεις μηλα με μηλα
-
Το intelligrip μου είπαν ότι πλέον δε διατίθεται ούτε ως έξτρα εδώ και καιρό πάντως..
Opel GrandLand X