Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 271
    • 272
    • 77 / 272
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    108
    5423
    179290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hountalas last edited by

      Να πω και εγώ τον πόνο μου... να κάνουν εκπτώσεις την allure ρε οι κουφάλες μου έχουν σπρώξει όλα τα active.

      Και εγώ για allure 1.2 100 hp είμαι κατά 95% και σε λίγο καιρό ελπίζω να το κλείσω και να περιμένω κάνα χρόνο να το πάρω!

      Αλλά ρε παιδιά είμαι σε δύο ομάδες στο fb μια για το 2008 και σε μια για το puma. Στο Puma έχουν αναφέρει κάτι προβληματάκια λίγα στον αριθμό τα οποία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και συχνά μιλάνε για καταναλώσεις. Στο 2008 τώρα έχουν πυκνότερα θεματάκια μερικά από τα οποία είναι σοβαρότερα και με το ζόρι να μιλησει κάποιος για κατανάλωση. Αυτο δηλαδή γιατί ? Εδώ σε ερώτηση μου για την κατανάλωση 35 σχόλια γίνανε και τα 3 έγραφαν νούμερα. Λες και την κρύβουν κάνουν.

      Επειδή και εγώ ξεκίνησα φανατικά για puma στην πορεία έστριψα προς 2008, θα πω ότι τελικά ήταν σωστή επιλογή της πεζω να φτιάξει ένα πολύ μοντέρνο αυτοκίνητο του 2020 με χώρους που πλησιάζουν την από πάνω κατηγορία. Άσχετα άμα έχουν καταστρέψει την εργονομία στην θέση οδήγησης το αγόρασαν και θα το αγοράσουν και άλλοι (όπως και εγώ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • fanis75
        fanis75 moderator @nico last edited by

        Αυτές είναι εκπτωσεις! ή το αφεντικό τρελάθηκε στην peugeot ή έχουν πολύ καλά αντανακλαστικά

        Καθόλου δεν τρελάθηκε, απλά έκλεισε πολύ καλή συμφωνία με την Γαλλία για την συγκεκριμένη έκδοση (στο εξωτερικό προτιμούν τις πιο καλά εξοπλισμένες και οι Active 'μένουν') και δεν είναι τυχαίο ότι η προσφορά αφορά συγκεκριμένη έκπτωση και όχι όλες τις εκδόσεις του 2008.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • T
          tkin73 @nico last edited by

          Αυτές είναι εκπτωσεις! ή το αφεντικό τρελάθηκε στην peugeot ή έχουν πολύ καλά αντανακλαστικά και προτίμησαν να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα στους δρόμους και όχι να σκονιζονται στις αντιπροσωπείες και τις αλάνες...

          ps οπότε η καθυστέρηση παράδοσης πιθανον αφορά κυρίως τις πιο ακριβές εκδοσεις

          Το ότι πχ το νέο Κούγκα αυτόματο ντίζελ τιτανιουμ έκδοση κοστίζει όσο το 1.5 αυτόματο ντίζελ αλιρ και απέχουν 1 1/2 κατηγορία δεν σε προβληματίζει ότι μάλλον εχει παραφουσκωμενες αρχικές τιμές;

          Στο σαμερ σειλ το έδιναν 28.5 όσο είναι η κανονική του τιμή και λίγο φουσκωμενη πάλι!

          Και μην αρχίσουμε περί ανώτερης ποιότητας της πεζω γιατί πρώτα να μπούμε και στο Κούγκα των 32 με τον εξοπλισμό του και τις ανέσεις που έχει και μετά να μιλήσουμε για υπέροχη της πεζω. Για να μην μιλήσουμε για το οδηγικό κομμάτι που δεν υπάρχει σύγκριση. Υπό αυτό το πρίσμα δεν τρελάθηκε και τόσο το αφεντικό στην πεζω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            dublin @tkin73 last edited by

            nico wrote:

            Αυτές είναι εκπτωσεις! ή το αφεντικό τρελάθηκε στην peugeot ή έχουν πολύ καλά αντανακλαστικά και προτίμησαν να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα στους δρόμους και όχι να σκονιζονται στις αντιπροσωπείες και τις αλάνες...

            ps οπότε η καθυστέρηση παράδοσης πιθανον αφορά κυρίως τις πιο ακριβές εκδοσεις

            Το ότι πχ το νέο Κούγκα αυτόματο ντίζελ τιτανιουμ έκδοση κοστίζει όσο το 1.5 αυτόματο ντίζελ αλιρ και απέχουν 1 1/2 κατηγορία δεν σε προβληματίζει ότι μάλλον εχει παραφουσκωμενες αρχικές τιμές;

            Στο σαμερ σειλ το έδιναν 28.5 όσο είναι η κανονική του τιμή και λίγο φουσκωμενη πάλι!

            Και μην αρχίσουμε περί ανώτερης ποιότητας της πεζω γιατί πρώτα να μπούμε και στο Κούγκα των 32 με τον εξοπλισμό του και τις ανέσεις που έχει και μετά να μιλήσουμε για υπέροχη της πεζω. Για να μην μιλήσουμε για το οδηγικό κομμάτι που δεν υπάρχει σύγκριση. Υπό αυτό το πρίσμα δεν τρελάθηκε και τόσο το αφεντικό στην πεζω.

            Αφού δεν υπάρχει σύγκριση, πάρε Kuga και να το ευχαριστηθείς με υγεία και όλα τα σχετικά, δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα. Αν νιώθεις ότι σε αδικεί ένα προιόν, το προσπερνάς, και με την 'ψήφο - αγορά ' σου, καταδικάζεις, και επιδοκιμάζεις κάποιον άλλο που έχει κάνει καλύτερη δουλειά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • T
              tkin73 last edited by

              Γιατί τα παίρνεις τόσο προσωπικά; Θα ήθελες να σου έλεγαν  σχετικά με τον υπερθερματισμο σου ως κάτοχος του 2008 , που συνεχώς μπαίνεις και μιλάς για την ανωτερότητα του 2008 και κατά επέκταση όλων των γαλλικών , 'φιλε πηρες το 2008; κάνε βόλτες και μην μας ζαλίζεις με την επιλογή σου!'

              Ερμηνεύω την ατάκα το αφεντικό τρελάθηκε! Αν σε χαλαει σόρρυ δεν φταίω εγώ ψαξου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dublin @hountalas last edited by

                Αλλά ρε παιδιά είμαι σε δύο ομάδες στο fb μια για το 2008 και σε μια για το puma. Στο Puma έχουν αναφέρει κάτι προβληματάκια λίγα στον αριθμό τα οποία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και συχνά μιλάνε για καταναλώσεις. Στο 2008 τώρα έχουν πυκνότερα θεματάκια μερικά από τα οποία είναι σοβαρότερα και με το ζόρι να μιλησει κάποιος για κατανάλωση. Αυτο δηλαδή γιατί ? Εδώ σε ερώτηση μου για την κατανάλωση 35 σχόλια γίνανε και τα 3 έγραφαν νούμερα. Λες και την κρύβουν κάνουν.

                Η εργονομία του i-cockpit για πολλούς είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου, τα έχουμε πει αυτά, μπορεί να μην σε βολεύει, αλλά κάποιοι το υπεραγαπάμε!

                Μπορείς να μας ενημερώσεις λίγο για τα θέματα που παρουσιάζονται στο 2008 και Puma για να έχουμε το νου μας;

                Καταναλώσεις ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του. Υπάρχουν τεστ με καταναλώσεις δοκιμής, και μιλάνε εκεί για αυτά. Ξέρεις περίπου τι γίνεται, οι κινητήρες είναι γνωστοί και έχουν γενικά μικρές διαφορές σε αυτή τη κατηγορία, ανάλογα και με τους ίππους. Εγώ diesel βλέπω και 4.5 κατανάλωση προσεχτικά, και 6.5 καθόλου προσεχτικά, έκανα κάτι αναβάσεις (30 χλμ ανηφόρα επαρχιακό σε βουνό και λίγο χώμα) και μετά εθνική με φουλ φορτωμένο και πολλά χιλιόμετρα (και 175 έφτασα, γύρω στα 140 περισσότερο), και οικογένεια ταξίδι σε επαρχιακούς, και είμαι τώρα στα 1200χλμ αυτού του τριπ στα 6λίτρα περίπου (μπορεί 6.1-6.2, δεν θυμάμαι ακριβώς), αλλά σε όλα αυτά τα χλμ σχεδόν τίποτα δεν ήταν νορμάλ και προσεχτικό. Σε βενζίνη 100 άλογα θα ήμουν πιστεύω άνετα 8.5, μπορεί και 9αράκι, δεν είμαι και σίγουρος, πολλά αλλάζουν, άπειρες μεταβλητές.

                Αν προσέχεις πολύ και σε ενδιαφέρει η οικονομία, και είσαι σούπερ προσεχτικός, δεν θα βλέπεις και 7άρια πραγματικά με βενζίνη; πόσο λιγότερο να δεις; ο καθένας έχει το στυλ του και τις συνθήκες του βέβαια. Μπορεί να μένει στον κάμπο Άρτα, να πηγαίνει πόλη, να παρκάρει έξω από το κέντρο, να γυρνάει, και να καίει και λιγότερο από όλη την ανθρωπότητα.

                Αν μπορείς ενημέρωσε για τα προβλήματα σε παρακαλώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • A
                  antonis08 last edited by

                  Κυριοι, γιατι παντα πρεπει να λεμε/ξαναλεμε οτι η αγορα εχει μυρια προιοντα και εμεις σαν καλοι καταναλωτες διαλεγουμε, αγοραζουμε και χρησιμοποιουμε αυτο/α που μας αρεσουν? Η θεση οδηγησης του 2008, που για πολλους ειναι λαθος/στραβη/κουτση, για μενα, μετα απο 26 αυτοκίνητα που εχουν περασει από τα χέρια μου (S3, VR32, Cupra, A200, κτλ.) , είναι πολλη-πολλη καλη. Για αλλους, ισως πολλους, οχι. Κανουμε TD και επιλεγουμε. Απλα και ομορφα. Τιποτα λιγοτερο, τιποτα παραπανω. Για την ιστορια, εχω παραγγειλει το 2008 allure περλε, 1.2 100ps (θα το κανουν 130... ειπαν, πως? δεν ξερω ακομη) για τη συζυγο. Οδηγησα πολλα άλλα, αλλά το 2008 μας εκανε τρελό κλικ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    tkin73 @hountalas last edited by

                    Να πω και εγώ τον πόνο μου... να κάνουν εκπτώσεις την allure ρε οι κουφάλες μου έχουν σπρώξει όλα τα active.

                    Και εγώ για allure 1.2 100 hp είμαι κατά 95% και σε λίγο καιρό ελπίζω να το κλείσω και να περιμένω κάνα χρόνο να το πάρω!

                    Αλλά ρε παιδιά είμαι σε δύο ομάδες στο fb μια για το 2008 και σε μια για το puma. Στο Puma έχουν αναφέρει κάτι προβληματάκια λίγα στον αριθμό τα οποία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και συχνά μιλάνε για καταναλώσεις. Στο 2008 τώρα έχουν πυκνότερα θεματάκια μερικά από τα οποία είναι σοβαρότερα και με το ζόρι να μιλησει κάποιος για κατανάλωση. Αυτο δηλαδή γιατί ? Εδώ σε ερώτηση μου για την κατανάλωση 35 σχόλια γίνανε και τα 3 έγραφαν νούμερα. Λες και την κρύβουν κάνουν.

                    Επειδή και εγώ ξεκίνησα φανατικά για puma στην πορεία έστριψα προς 2008, θα πω ότι τελικά ήταν σωστή επιλογή της πεζω να φτιάξει ένα πολύ μοντέρνο αυτοκίνητο του 2020 με χώρους που πλησιάζουν την από πάνω κατηγορία. Άσχετα άμα έχουν καταστρέψει την εργονομία στην θέση οδήγησης το αγόρασαν και θα το αγοράσουν και άλλοι (όπως και εγώ)

                    Αν σε ενδιαφέρει το ντίζελ μην αγχώνεσαι με την κατανάλωση. Το αμάξι είναι ελαφρύ και οι καταναλώσεις που θα δεις θα είναι ως 6.5 λτ σε μικτό κύκλο. Για πας παραπάνω ή θα πρέπει να το δουλέψεις σαν ταξί στο κέντρο της Αθήνας ή θα πρέπει να τους πίνεις μόνιμα το αίμα. Σε ντίζελ με 1250 κιλά κατανάλωση δεν ανεβαίνει. Τα προβλήματα που διαβάζεις στο fb 2008 που αναφέρονται;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @hountalas last edited by

                      Να πω και εγώ τον πόνο μου... να κάνουν εκπτώσεις την allure ρε οι κουφάλες μου έχουν σπρώξει όλα τα active.

                      Και εγώ για allure 1.2 100 hp είμαι κατά 95% και σε λίγο καιρό ελπίζω να το κλείσω και να περιμένω κάνα χρόνο να το πάρω!

                      Αλλά ρε παιδιά είμαι σε δύο ομάδες στο fb μια για το 2008 και σε μια για το puma. Στο Puma έχουν αναφέρει κάτι προβληματάκια λίγα στον αριθμό τα οποία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και συχνά μιλάνε για καταναλώσεις. Στο 2008 τώρα έχουν πυκνότερα θεματάκια μερικά από τα οποία είναι σοβαρότερα και με το ζόρι να μιλησει κάποιος για κατανάλωση. Αυτο δηλαδή γιατί ? Εδώ σε ερώτηση μου για την κατανάλωση 35 σχόλια γίνανε και τα 3 έγραφαν νούμερα. Λες και την κρύβουν κάνουν.

                      Επειδή και εγώ ξεκίνησα φανατικά για puma στην πορεία έστριψα προς 2008, θα πω ότι τελικά ήταν σωστή επιλογή της πεζω να φτιάξει ένα πολύ μοντέρνο αυτοκίνητο του 2020 με χώρους που πλησιάζουν την από πάνω κατηγορία. Άσχετα άμα έχουν καταστρέψει την εργονομία στην θέση οδήγησης το αγόρασαν και θα το αγοράσουν και άλλοι (όπως και εγώ)

                      Αν σε ενδιαφέρει το ντίζελ μην αγχώνεσαι με την κατανάλωση. Το αμάξι είναι ελαφρύ και οι καταναλώσεις που θα δεις θα είναι ως 6.5 λτ σε μικτό κύκλο. Για πας παραπάνω ή θα πρέπει να το δουλέψεις σαν ταξί στο κέντρο της Αθήνας ή θα πρέπει να τους πίνεις μόνιμα το αίμα. Σε ντίζελ με 1250 κιλά κατανάλωση δεν ανεβαίνει. Τα προβλήματα που διαβάζεις στο fb 2008 που αναφέρονται;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Και double post, έχεις πάρει φωτια λεμε.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          hountalas last edited by

                          Θα κάνω αύριο μια λίστα με αυτά που αναφέρουν οι κάτοχοι και θα ποστάρω. Την κατανάλωση την βάζω ως μια μεταβλητή και θέλω να έχω μια καλύτερη εικόνα. Έχω διαβάσει review ξένα και ελληνικά και θα ήθελα και περισσότερο από τους ίδιους τους χρήστες. Μέχρι στιγμής από δύο παιδιά έχω ακούσει νούμερα κοντά στα 7 με μικτή χρήση. Απλά μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν γράφει μόνος του για κατανάλωση!

                          Μιας και ανέφερες πριν για απόσβεση του diesel, πόσα χρόνια θα ήταν ένα καλό νούμερο πχ? Εγώ τα υπολόγισα στα 6-7 χρόνια. Και δεν έχω σταθερό συνολικό νούμερο χλμ τον χρόνο. Θα πρέπει να υπολογίζονται και οι διαφορές τιμής στα σερβις των βενζίνης/ντιζελ η είναι αμελητέα η διαφορά?

                          Λευκό πέρλα με αυτοκόλλητο μαύρο ουρανό ή μαυρο χρώμα? Για πείτε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dublin @tkin73 last edited by

                            Γιατί τα παίρνεις τόσο προσωπικά; Θα ήθελες να σου έλεγαν  σχετικά με τον υπερθερματισμο σου ως κάτοχος του 2008 , που συνεχώς μπαίνεις και μιλάς για την ανωτερότητα του 2008 και κατά επέκταση όλων των γαλλικών , 'φιλε πηρες το 2008; κάνε βόλτες και μην μας ζαλίζεις με την επιλογή σου!'

                            Ερμηνεύω την ατάκα το αφεντικό τρελάθηκε! Αν σε χαλαει σόρρυ δεν φταίω εγώ ψαξου!

                            καλά, βαριέμαι αφόρητα, ξέρω εγώ, μήπως ήρθες εσύ εδώ, και όχι εμείς εκεί?

                            Δεν με χαλάει, αλλά να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τον καπιταλισμό το 2020 μου φαίνεται λίγο αφελές.

                            Είναι δυνατόν να 'τρελάθηκε το αφεντικό'; απάντησε και ο Φάνης σαν σώφρων άνθρωπος που είναι.

                            Έχουμε πει ότι το 208 πουλάει κατά 45% GT εκδόσεις Γαλλία, υπάρχει έλλειψη σε οθόνες Allure/GT οπότε καθυστερούν οι παραδόσεις (είχα ανεβάσει λινκ), τα 3008 που έδιναν τσάμπα ήταν μάλλον από Avis ή κάποια εταιρία που είχε αναφέρει ένας φίλος - και επέρχεται και άμεσα face lift. Αυτά είναι κάποια δεδομένα που μας δείχνουν γιατί έγιναν κάποιες εκπτώσεις εκεί που έγιναν. Και τα QQ τσάμπα τα δίνουν, αλλά δεν βλέπω πολύ κουβέντα εκεί.

                            Θα κάναμε ατελείωτες συζητήσεις γιατί ο Όλυμπος το κατσικίσιο το δίνει τόσο, και γιατί η φέτα Ήπειρος είναι φθηνότερη από την ΦΑΓΕ κ.λ.π Πας, βλέπεις τι θες, τι σου αρέσει, τι μπάτζετ έχεις, το παίρνεις, φεύγεις. Αυτοκίνητο είναι, για γυναίκα/σύζυγο/σύντροφο γενικά, ποιο γρήγορα αποφασίζουμε στην τελική.

                            Ποιά Γαλλικά και κουραφέξαλα, φεύγω αύριο από την Αθήνα, το πουλάω και παίρνω μεταχειρισμένο Vitara και οργώνω τα βουνά με το Γάτο! Δεν έχω κολλήματα φίλε μου, συμβαίνει να τα πάνε πολύ καλά οι Γάλλοι τελευταία, και η Peugeot νομίζω είναι ένα feel good story για την βιομηχανία, όπως η Dacia για τη Renault, απλά σε άλλη τοπόθέτηση/κατηγορία.

                            Η γνώμη μου είναι ότι η Ford δεν τα πάει πολύ καλά, και αυτό το Kuga δεν νομίζω να την βοηθήσει πολύ, το Fiesta αρχίζει και παλιώνει λίγο, το Puma/Ecosport/Fiesta Active/Focus Active τρώνε πωλήσεις το ένα από το άλλο, η C κατηγορία όπου παίζει το μεγάλο χαρτί Focus βάλλεται από την C suv και την B suv.

                            Αυτοκίνητα είναι, κουτάκια που τα πετάς στο δρόμο, σήμερα το έχεις αύριο δεν το έχεις, κουβέντα να γίνεται. Σιγά το θέμα δηλαδή.

                            Το αφεντικό πάντα ξέρει τι κάνει.

                            Φιλικά πάντα, και απολαμβάνω και το Negroni μου, δεν υπάρχει θέμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • D
                              dublin @hountalas last edited by

                              Θα κάνω αύριο μια λίστα με αυτά που αναφέρουν οι κάτοχοι και θα ποστάρω. Την κατανάλωση την βάζω ως μια μεταβλητή και θέλω να έχω μια καλύτερη εικόνα. Έχω διαβάσει review ξένα και ελληνικά και θα ήθελα και περισσότερο από τους ίδιους τους χρήστες. Μέχρι στιγμής από δύο παιδιά έχω ακούσει νούμερα κοντά στα 7 με μικτή χρήση. Απλά μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν γράφει μόνος του για κατανάλωση!

                              Μιας και ανέφερες πριν για απόσβεση του diesel, πόσα χρόνια θα ήταν ένα καλό νούμερο πχ? Εγώ τα υπολόγισα στα 6-7 χρόνια. Και δεν έχω σταθερό συνολικό νούμερο χλμ τον χρόνο. Θα πρέπει να υπολογίζονται και οι διαφορές τιμής στα σερβις των βενζίνης/ντιζελ η είναι αμελητέα η διαφορά?

                              Λευκό πέρλα με αυτοκόλλητο μαύρο ουρανό ή μαυρο χρώμα? Για πείτε!

                              Ωραίος, κάνε το αυτό, γιατί είναι σημαντικό!

                              Δεν έχω ιδέα για service. Μπακαλο-υπολογισμούς του δίλεπτου έκανα.

                              Υπολόγισα ότι κάνω γύρω στα 12 - 15.000 χλμ και τέλη κυκλοφορίας λιγότερα με το diesel.

                              Ανάλογα τι γίνει τώρα, γιατί μας τα χάλασε ο ιός, δίνω 4 - 6, 7 νομίζω είναι πολλά που λες.

                              Την έχω ξεπεράσει τη διπλή οροφή, γιατί δεν το αφήνεις πέρλα όλο; με τα μαύρα στοιχεία θα είναι τέλειο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @antonis08 last edited by

                                Κυριοι, γιατι παντα πρεπει να λεμε/ξαναλεμε οτι η αγορα εχει μυρια προιοντα και εμεις σαν καλοι καταναλωτες διαλεγουμε, αγοραζουμε και χρησιμοποιουμε αυτο/α που μας αρεσουν? Η θεση οδηγησης του 2008, που για πολλους ειναι λαθος/στραβη/κουτση, για μενα, μετα απο 26 αυτοκίνητα που εχουν περασει από τα χέρια μου (S3, VR32, Cupra, A200, κτλ.) , είναι πολλη-πολλη καλη. Για αλλους, ισως πολλους, οχι. Κανουμε TD και επιλεγουμε. Απλα και ομορφα. Τιποτα λιγοτερο, τιποτα παραπανω. Για την ιστορια, εχω παραγγειλει το 2008 allure περλε, 1.2 100ps (θα το κανουν 130... ειπαν, πως? δεν ξερω ακομη) για τη συζυγο. Οδηγησα πολλα άλλα, αλλά το 2008 μας εκανε τρελό κλικ.

                                Και εγώ σχεδόν όλη την Β κατηγορία και μερικά C!

                                Δεν διαφωνώ ότι σε κάποιον μπορεί να μην πηγαίνει, εκεί είναι deal breaker μάλλον.

                                Αν μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το 100 / 130 αν μπορείς, έστω και με PM ή email, να το αναλύσεις λίγο περισσότερο.

                                Ευχαριστώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Οι διαφορές τιμής βενζίνης ντίζελ είναι γνωστές. Το αν είναι αμελητέες έχει να κάνει πως το βλέπει ο καθένας. Για εσένα 10 ευρώ σε ένα γέμισμα μόνο από την διαφορά της τιμής είναι αμελητέα ποσότητα ή όχι; Επίσης όπως έχουμε πει πολλές φορές τα ντίζελ αλλάζουν λίγο την κατανάλωση όταν αλλάζεις τις παραμέτρους οδήγησης στα ντίζελ για να γίνει το 6 7.5 θέλει ... δουλειά πολύ! Στις αντίστοιχες βενζίνες το 7 γίνεται για πλάκα 10.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dublin @tkin73 last edited by

                                    Οι διαφορές τιμής βενζίνης ντίζελ είναι γνωστές. Το αν είναι αμελητέες έχει να κάνει πως το βλέπει ο καθένας. Για εσένα 10 ευρώ σε ένα γέμισμα μόνο από την διαφορά της τιμής είναι αμελητέα ποσότητα ή όχι; Επίσης όπως έχουμε πει πολλές φορές τα ντίζελ αλλάζουν λίγο την κατανάλωση όταν αλλάζεις τις παραμέτρους οδήγησης στα ντίζελ για να γίνει το 6 7.5 θέλει ... δουλειά πολύ! Στις αντίστοιχες βενζίνες το 7 γίνεται για πλάκα 10.

                                    Απόλυτα. και με το παράδειγμά μου αυτό ήθελα να τονίσω.

                                    Απορώ δηλαδη που μου δείχνει τόσο λίγο αυτή τη στιγμή, γιατί είχα άλλο profile στο ταμπλώ και δεν το έβλεπα για μέρες.

                                    10ευρώ, δεν ξέρω, ειλικρινά, δεν είμαι τόσο ψείρας, με ενδιαφέρει να είναι καλό το καύσιμο, και συνήθως βάζω πάντα ακριβά και από κάποια συγκεκριμένα. Αν δω πολύ φθηνά καύσιμα, τα αποφεύγω.

                                    Έκανα κάτι πρόχειρους υπολογισμούς τώρα που κοίταγα τα ηλεκτρικά, και σύγκριση με βενζίνη, και πραγματικά στο ΧΡΟΝΟ που χαλάς για να βάλεις καύσιμα/ρεύμα, το πετρέλαιο σου γλυτώνει κυριολεκτικά ΜΕΡΕΣ σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά, και αρκετά λιγότερο χρόνο από τη βενζίνη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Τέλος σχετικά με τις υπερπροσφορες της πεζω υπάρχει και άλλη ανάγνωση.

                                      Ένας που εμπιστεύεται την πεζω και πάει και παίρνει το 2008 με 31.900 επί παραγγελία και μέχρι να του έρθει μαθαίνει ότι αλλά ετοιμοπαραδοτα μερικές βδομάδες μετά τα πουλάνε οσο όσο 28500 πώς νιώθει;

                                      Ποια είναι η πραγματική τιμη; Γιατί και στα 28.5 πάλι βγάζει το μαγαζί δεν μπαίνει μέσα!

                                      Και αφού τελειώσουν οι εκπτώσεις δλδ έχουν την απαίτηση να δεχτεί ο υποψήφιος ενημερωμένος πελάτης τα 31.9 ως την κανονική τιμή; Για αμάξια μιλάμε που κοστίζουν όσο ένα διαρι όχι για παπούτσια στις εκπτώσεις!

                                      Μήπως τελικά η κια η Σκόντα η Φορντ και άλλες που κόβουν το πολύ 500-600 μας σέβονται περισσότερο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Ο σχολιασμός ξεκίνησε από το αφεντικό τρελάθηκε στην πεζω! Κανείς δεν άγιος. Υπερθεματιζω ότι οι εκπτώσεις των 3.500 στην πεζω δεν είναι πραγματικές. Το 1.5 130 allure eat8 28.5 έχει κανονικά τα 3.5 επιπλέον είναι η λιπαρα που βάζει ο Σ. Και αναλογικά πέφτουν και οι τιμές των υπολοίπων εκδόσεων.

                                        Τώρα αν υπάρχουν κι κάποιοι απλες που δίνουν 32 για το παραπάνω ε τι να κάνουμε ας πρόσεχαν και ας το έψαχναν λίγο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @tkin73 last edited by

                                          Τέλος σχετικά με τις υπερπροσφορες της πεζω υπάρχει και άλλη ανάγνωση.

                                          Ένας που εμπιστεύεται την πεζω και πάει και παίρνει το 2008 με 31.900 επί παραγγελία και μέχρι να του έρθει μαθαίνει ότι αλλά ετοιμοπαραδοτα μερικές βδομάδες μετά τα πουλάνε οσο όσο 28500 πώς νιώθει;

                                          Ποια είναι η πραγματική τιμη; Γιατί και στα 28.5 πάλι βγάζει το μαγαζί δεν μπαίνει μέσα!

                                          Και αφού τελειώσουν οι εκπτώσεις δλδ έχουν την απαίτηση να δεχτεί ο υποψήφιος ενημερωμένος πελάτης τα 31.9 ως την κανονική τιμή; Για αμάξια μιλάμε που κοστίζουν όσο ένα διαρι όχι για παπούτσια στις εκπτώσεις!

                                          Μήπως τελικά η κια η Σκόντα η Φορντ και άλλες που κόβουν το πολύ 500-600 μας σέβονται περισσότερο;

                                          Δεν έχω όλες τις απαντήσεις προφανώς, δεν έχω ούτε καν όλες τις τιμές.

                                          Προφανέστατα τα πολύ ακριβά των 32.000 δεν πούλησαν, και τα φθηνά δεν αποροφούνται στο εξωτερικό.

                                          Δεν νομίζω ότι το VW group ας πούμε είναι Άγιοι άνθρωποι, και η Peugeot η ενσάρκωση του κακού. Είναι δυνατόν μετά από όλα όσα ξέρουμε για τη VW να τους υπερασπιζόμαστε κιόλας σαν ηθικά παραδείγματα; και οι BMW που καίγονται, και δεν υπάρχει ακόμη απάντηση; Υπάρχουν κυριολεκτικά αμέτρητα σκάνδαλα στην αυτοκίνηση, με συγκαλλείψεις, ατυχήματα και ακόμη χειρότερα, οι εκπτώσεις ΔΕΝ είναι μέσα σε αυτά.

                                          Το αυτοκίνητο είναι ένα καταναλωτικό προιόν σαν όλα τα άλλα. Προσφορά - ζήτηση, εκπτώσεις, καινούργιο μοντέλο. Δεν διέπεται από ηθικούς ή θρησκευτικούς νόμους.

                                          Τι να κάνω τώρα; να μην απολαύσω το αυτοκίνητό μου επειδή κάποιος αδικήθηκε από την Peugeot; ή να πάρω κάποιο που μου ταιριάζει λιγότερο, ή/και θεωρώ υποδεέστερο, επειδή έκανε μεγάλες εκπτώσεις σε κάποια μοντέλα; μου φαίνεται παρατραβηγμένο, και γι΄αυτό ήμουν λίγο δεικτικός και στο σχόλιό μου, αλλά το εννοούσα, η μόνη δύναμη που έχει ο καταναλωτής είναι η τσέπη του, εγώ το κάνω αυτό σε πολλά προιόντα και μάρκες που δεν συμφωνώ σε κάποια θέματα μαζί τους. Πραγματικά, δεν έχουμε άλλη δύναμη.

                                          Τώρα, όλοι κόβουν από κάπου, το Puma έχει εσωτερικό Fiesta του 2017, η Skoda παίρνει πλατφόρμες μικρότερες και τις μεγαλώνει μαγικά, η ΚΙΑ είναι λίγο στον κόσμο της στην Ελλάδα..Κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις.

                                          σημείωση: για να σου δώσω και κάποιο δίκιο στο συλλογισμό σου, εγώ τα έχω 'πάρει' με το Grip Control, έπρεπε από Allure και πάνω να το είχε στάνταρντ. Πραγματικά σκέφτηκα να πάω σε C3 ή C5 Aircross για αυτό το λόγο, θα έχαναν τον πελάτη τελείως για αυτό το λόγο, τόσο είχα τσαντιστεί, αλλά μου έλειπαν αρκετά στο C3 και το C5 παρα ήταν μεγάλο για τις ανάγκες μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dublin @tkin73 last edited by

                                            Ο σχολιασμός ξεκίνησε από το αφεντικό τρελάθηκε στην πεζω! Κανείς δεν άγιος. Υπερθεματιζω ότι οι εκπτώσεις των 3.500 στην πεζω δεν είναι πραγματικές. Το 1.5 130 allure eat8 28.5 έχει κανονικά τα 3.5 επιπλέον είναι η λιπαρα που βάζει ο Σ. Και αναλογικά πέφτουν και οι τιμές των υπολοίπων εκδόσεων.

                                            Τώρα αν υπάρχουν κι κάποιοι απλες που δίνουν 32 για το παραπάνω ε τι να κάνουμε ας πρόσεχαν και ας το έψαχναν λίγο.

                                            και εγώ είπα ότι δεν τρελάθηκε, ξέρει τι κάνει!

                                            οι τιμές με το εξωτερικό είναι παρεμφερής νομίζω από ότι έχουμε δει και στις πολιτισμένες χώρες που κοίταξα και έχω κάποια σχέση, νομίζω σε όλες είμαστε φθηνότεροι (μην ξεχνάς ότι έξω παίζουν περισσότερες εκδόσεις). Τα Τ.Τ είναι που το χτυπούν αλύπητα, γιατί δεν είναι ένα φθηνό αμάξι, ποτέ δεν ήταν, εγώ αν ήμουν 1 χιλιάρικο κάτω ή είχα αυτόματο με 500ευρώ πάνω (δηλαδή 1500 συνολική διαφορά), θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος για αυτό που πήρα. Ε, τώρα με το launch pack, δεν το σκέφτομαι και τόσο, εκείνο το Grip Control να είχε...!!

                                            Πόσοι θα πάρουν αυτήν την έκδοση; ελάχιστοι νομίζω. Οι πωλήσεις γίνονται από την μέση (Allure) diesel/βενζίνη - γι'αυτό δεν υπάρχει και για δείγμα, και βενζίνες GT, και μαζικά δίνουν φθηνές Active.

                                            Τεσπα. Καλό βράδυ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 77 / 272
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr