-
Καλημέρα σε όλους. Το ιστορικό έχει ως εξής:
Peugeot 207, αγορασμένο τον Φεβρουάριο που μας πέρασε. Πριν λίγο καιρό άρχισα να έχω ένα μεταλλικό χτύπημα στα δεξιά όταν έστριβα αριστερά το τιμόνι και περνούσα πάνω από οποιαδήποτε ανωμαλία. Το πάω στον μηχανικό, μου λέει θες αμορτισέρ (είχε πάνω της μάνας του και το αμάξι είχε ήδη 130.000 χλμ). Αλλάζουμε τα αμορτισέρ και τα μπαράκια της ζαμφόρ. Του λέω, τοπ μάουντ; Δεν τα άλλαξα, λέει, είναι μια χαρά.
Το αυτοκίνητο χτυπούσε ακόμα.
Πάω σε άλλο μηχανικό, εξειδικευμένο. Ακούει τον θόρυβο, ξεκάθαρα κρεμαγιέρα λέει. Την αλλάζει με μεταχειρισμένη. Το παίρνω, ξανά τα ίδια. Τον ενημερώνω ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα, και με αρκετή δόση δυσπιστίας συμφωνεί να μου ξαναλλάξει την κρεμαγιέρα με μία σχεδόν καινούργια που βρήκε, όπως μου είπε. Την αλλάζει (χωρίς επιπλέον χρέωση και αφού επιβεβαίωσε και ο ίδιος πως είχα δίκιο για τον θόρυβο). Αποτέλεσμα, ο θόρυβος παραμένει.
Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο. Του λέω, μάστορα, μάντεψε. Δεν λύθηκε το πρόβλημα.
'Άρα δεν είναι κρεμαγιέρα', απαντάει.
Μάγος είσαι;
Τέλος πάντων, μου είπε ότι όσο έλυνε τη γέφυρα είδε ότι είναι σε κακή κατάσταση και ότι έκανε ένα τρίξιμο (εγώ όμως δεν ακούω τρίξιμο, είναι ξεκάθαρα χτύπος και μάλιστα μεταλλικός). Το επόμενο που θα υποπτευόταν θα ήταν η γέφυρα.
Οπότε, έχουμε και λέμε: έχουν αλλαχτεί αμορτισέρ (bilstein μαύρα), μπαράκια ζαμφόρ και δύο κρεμαγιέρες. Το αμάξι συνεχίζει να χτυπάει χαμηλά δεξιά (σαν κάτι να έχει κενό) κυρίως στις αριστερές στροφές, αλλά καμιά φορά και στην ευθεία, όταν υπάρχουν ανωμαλίες.
Να κοιτάξω τη γέφυρα; Να το βάλω σε τζογόμετρο; Να βάλω τον μηχανικό να λύσει όλο το σύστημα διεύθυνσης και να το βρει; Να το αφήσω όπως είναι; Να πάω σε ψυχίατρο;
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη...
-
Καλημέρα σε όλους. Το ιστορικό έχει ως εξής:
Peugeot 207, αγορασμένο τον Φεβρουάριο που μας πέρασε. Πριν λίγο καιρό άρχισα να έχω ένα μεταλλικό χτύπημα στα δεξιά όταν έστριβα αριστερά το τιμόνι και περνούσα πάνω από οποιαδήποτε ανωμαλία. Το πάω στον μηχανικό, μου λέει θες αμορτισέρ (είχε πάνω της μάνας του και το αμάξι είχε ήδη 130.000 χλμ). Αλλάζουμε τα αμορτισέρ και τα μπαράκια της ζαμφόρ. Του λέω, τοπ μάουντ; Δεν τα άλλαξα, λέει, είναι μια χαρά.
Το αυτοκίνητο χτυπούσε ακόμα.
Πάω σε άλλο μηχανικό, εξειδικευμένο. Ακούει τον θόρυβο, ξεκάθαρα κρεμαγιέρα λέει. Την αλλάζει με μεταχειρισμένη. Το παίρνω, ξανά τα ίδια. Τον ενημερώνω ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα, και με αρκετή δόση δυσπιστίας συμφωνεί να μου ξαναλλάξει την κρεμαγιέρα με μία σχεδόν καινούργια που βρήκε, όπως μου είπε. Την αλλάζει (χωρίς επιπλέον χρέωση και αφού επιβεβαίωσε και ο ίδιος πως είχα δίκιο για τον θόρυβο). Αποτέλεσμα, ο θόρυβος παραμένει.
Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο. Του λέω, μάστορα, μάντεψε. Δεν λύθηκε το πρόβλημα.
'Άρα δεν είναι κρεμαγιέρα', απαντάει.
Μάγος είσαι;
Τέλος πάντων, μου είπε ότι όσο έλυνε τη γέφυρα είδε ότι είναι σε κακή κατάσταση και ότι έκανε ένα τρίξιμο (εγώ όμως δεν ακούω τρίξιμο, είναι ξεκάθαρα χτύπος και μάλιστα μεταλλικός). Το επόμενο που θα υποπτευόταν θα ήταν η γέφυρα.
Οπότε, έχουμε και λέμε: έχουν αλλαχτεί αμορτισέρ (bilstein μαύρα), μπαράκια ζαμφόρ και δύο κρεμαγιέρες. Το αμάξι συνεχίζει να χτυπάει χαμηλά δεξιά (σαν κάτι να έχει κενό) κυρίως στις αριστερές στροφές, αλλά καμιά φορά και στην ευθεία, όταν υπάρχουν ανωμαλίες.
Να κοιτάξω τη γέφυρα; Να το βάλω σε τζογόμετρο; Να βάλω τον μηχανικό να λύσει όλο το σύστημα διεύθυνσης και να το βρει; Να το αφήσω όπως είναι; Να πάω σε ψυχίατρο;
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη...
-
Δες τα ψαλίδια, τα κάτω μπαλάκια στα ψαλίδια και τους μπιλιοφόρους, αν το κάνει σε χαμηλές στροφές με τελείως στριμμένο το τιμόνι πας για μπιλιοφόρο, ένας ευσεινήδητος μηχανικός θα εύρισκε μετά από έλεγχο το πρόβλημα και όχι αλλάζοντας το μισό αυτοκίνητο το οποίο πληρώνει ο πελάτης, αν ήταν δικό του θα το έψαχνε παντού, αλλά ο πελάτης είναι μεροκάματα που όσο τον πέρνει το φουσκώνει.
-
Μπιλιοφόρος ήταν το πρώτο που σκέφτηκα κι εγώ.
-
Δες τα ψαλίδια, τα κάτω μπαλάκια στα ψαλίδια και τους μπιλιοφόρους, αν το κάνει σε χαμηλές στροφές με τελείως στριμμένο το τιμόνι πας για μπιλιοφόρο, ένας ευσεινήδητος μηχανικός θα εύρισκε μετά από έλεγχο το πρόβλημα και όχι αλλάζοντας το μισό αυτοκίνητο το οποίο πληρώνει ο πελάτης, αν ήταν δικό του θα το έψαχνε παντού, αλλά ο πελάτης είναι μεροκάματα που όσο τον πέρνει το φουσκώνει.
Τα ψαλίδια έχουν ελεγχθεί και είναι μια χαρά. Τον θόρυβο δεν τον κάνει καθόλου με τερματισμένο τιμόνι. Πρέπει να είναι στριμμένο περίπου 60 με 90 μοίρες για να το κάνει. Ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο. Κι εγώ πιστεύω ότι με ένα προσεκτικό ψάξιμο μπορεί να βρεθεί, αλλά δυστυχώς δεν ασχολείται κανείς. Και έχω ήδη δώσει άπειρα λεφτά που δεν μου περισσεύουν. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις...
-
Για όποιον ενδιαφέρεται, το πρόβλημα βρέθηκε και λύθηκε από άνθρωπο που θέλησε να ασχοληθεί. Ένα σινεμπλόκ στο δεξί ψαλίδι ήταν. Δύο 'μηχανικοί' είχαν δει το αυτοκίνητο και με διαβεβαίωναν ότι τα ψαλίδια ήταν (επί λέξει) 'αστέρια'.
21 Quadra είχες απόλυτο δίκιο και σ' ευχαριστώ.
-
Olja1 λυπάμαι που ξόδεψες τόσο χρόνο και κανα μισθό ολόκληρο ενώ έφταιγε μόνο ένα σινεμπλόκ. Επειδή έχω παρόμοιο θόρυβο γνωρίζεις το σινεμπλόκ που έβαλες τι μάρκα και από τι υλικό είναι, την τιμή του ανταλλακτικού και ποια είναι η διεύθυνση του συνεργείου-μάστορα που εντόπισε το πρόβλημα.
-
Για όποιον ενδιαφέρεται, το πρόβλημα βρέθηκε και λύθηκε από άνθρωπο που θέλησε να ασχοληθεί. Ένα σινεμπλόκ στο δεξί ψαλίδι ήταν. Δύο 'μηχανικοί' είχαν δει το αυτοκίνητο και με διαβεβαίωναν ότι τα ψαλίδια ήταν (επί λέξει) 'αστέρια'.
21 Quadra είχες απόλυτο δίκιο και σ' ευχαριστώ.
7-8 συνδεσμοι ειναι στο συστημα αναρτησης και διευθυνσης, θεωρω απαραδεκτο μηχανικο να μην εντοπιζει ενα τοσο απλο προβλημα. Με τη μεθοδο του λοστου και κρεμασμενους τροχους εντοπιζεις σχεδον τα παντα απο τζογους.
Αλλα οταν ο επαγγελματιας κανει αυτη τη δουλεια για καθαρα για βιοποριστικους λογους χωρις να του αρεσει καθολου, αυτα τα αποτελεσματα εχει. Σε ολα τα επαγγελματα αυτο.
-
Olja1 λυπάμαι που ξόδεψες τόσο χρόνο και κανα μισθό ολόκληρο ενώ έφταιγε μόνο ένα σινεμπλόκ. Επειδή έχω παρόμοιο θόρυβο γνωρίζεις το σινεμπλόκ που έβαλες τι μάρκα και από τι υλικό είναι, την τιμή του ανταλλακτικού και ποια είναι η διεύθυνση του συνεργείου-μάστορα που εντόπισε το πρόβλημα.
Καλημέρα, δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει, αλλά το σινεμπλόκ έμοιαζε πολύ με αυτό:
https://www.alexellis.gr/product/συνεμπλοκ-ψαλιδιου-febi-bilstein-21464-για-bmw/
Αυτό που έβαλα εγώ είναι γνήσιο Peugeot και κόστισε γύρω στα 40 ευρώ. Δυστυχώς το συνεργείο βρίσκεται στη Λάρισα, οπότε δεν νομίζω ότι θα σε βολέψει... Αν θέλεις όμως, μπορώ να ζητήσω από τον μηχανικό τον κωδικό του ανταλλακτικού.
-
Τέλος καλό, όλα καλά, στείλε μου με pm το όνομα του - κυρίου - να τον έχω στη μαύρη μου λίστα.
-
Olja1 wrote:
Για όποιον ενδιαφέρεται, το πρόβλημα βρέθηκε και λύθηκε από άνθρωπο που θέλησε να ασχοληθεί. Ένα σινεμπλόκ στο δεξί ψαλίδι ήταν. Δύο 'μηχανικοί' είχαν δει το αυτοκίνητο και με διαβεβαίωναν ότι τα ψαλίδια ήταν (επί λέξει) 'αστέρια'.
21 Quadra είχες απόλυτο δίκιο και σ' ευχαριστώ.
7-8 συνδεσμοι ειναι στο συστημα αναρτησης και διευθυνσης, θεωρω απαραδεκτο μηχανικο να μην εντοπιζει ενα τοσο απλο προβλημα. Με τη μεθοδο του λοστου και κρεμασμενους τροχους εντοπιζεις σχεδον τα παντα απο τζογους.
Αλλα οταν ο επαγγελματιας κανει αυτη τη δουλεια για καθαρα για βιοποριστικους λογους χωρις να του αρεσει καθολου, αυτα τα αποτελεσματα εχει. Σε ολα τα επαγγελματα αυτο.
Ισχύει απόλυτα αυτό που λες. Θα σου πω τι κατάλαβα εγώ από όλη αυτήν την ιστορία.
Ζω στην Αθήνα πολλά χρόνια, αλλά κατάγομαι από τη Λάρισα. Στην Αθήνα βρίσκονται αυτοί οι μηχανικοί που με χρέωσαν μια περιουσία ολόκληρη χωρίς να βρουν το πρόβλημα. Και μάλιστα ο ένας θεωρείται και αυθεντία στα Peugeot. Πήγα στο πατρικό μου στη Λάρισα για τριήμερο, με πήγε ο πατέρας μου σε δικό του άνθρωπο και το πρόβλημα λύθηκε. Επειδή πρώτον είχε τις γνώσεις και δεύτερον (και σημαντικότερο) ΘΕΛΗΣΕ να ασχοληθεί. Καταλήγω λοιπόν στα εξής:
-
Δυστυχώς, ισχύει ακόμα το 'βλέπω γυναίκα και τη γδέρνω'. Αν δεν ήταν ο πατέρας μου που ξέρει από αυτοκίνητα και δεν μου επέτρεψε να αλλάξω τίποτε άλλο μέχρι να το δει ο δικός του, θα μου είχαν αλλάξει όλο το μπροστινό σύστημα.
-
Αυτές οι δήθεν αυθεντίες καλό θα ήταν να ασχολούνται λίγο και με τα μικρά και καθημερινά προβλήματα των αυτοκινήτων, εκτός από τις μετατροπές. Το μόνο που τους νοιάζει είναι πόσα άλογα θα πάρει το τάδε rallye/rc/you name it με το πρόγραμμα που έβαλαν, η τάδε χοάνη που παρήγγειλαν από δεν ξέρω κι εγώ πού και κοίτα ήχο που βγάζει το εργαλείο και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Σας μιλάω σοβαρά, πήρα τα ταπεινά μου 75 άλογα και πήγα στον τύπο να μου φτιάξει το αυτοκίνητο και μου είπε από την αρχή ότι κάτι δεν του άρεσε στο αμάξι από την πρώτη στιγμή, γιατί 'τα τάσια του είναι απαίσια και τι χρώμα είναι αυτό, κι εγώ νόμιζα πως έχεις κανένα σοβαρό 207'. Το δικό μου δεν ήταν σοβαρό, γιατί είναι η ψόφια έκδοση, το φτηνό ντε, αυτό με τα 75 άλογα.
Προσέξτε: δεν μου είπε ότι κάτι δεν του άρεσε στο αυτοκίνητο επειδή π.χ. δεν πατάει καλά, τραβάει, είναι στραβό, κάτι. Δεν του άρεσε το χρώμα του αυτοκινήτου και τα τάσια. Α ναι, και που δεν έχει εφτακόσια άλογα. Μου πέταξε εκεί λοιπόν δύο κρεμαγιέρες (η τελευταία με στραβό ημίμπαρο, το οποίο άλλαξα με δικά μου έξοδα, επειδή δεν ήθελα να ξαναδώ τα μούτρα του) και με έστειλε στο καλό χωρίς ευθυγράμμιση μάλιστα. Εννοείται πως δεν θα αναφέρω το όνομά του για ευνόητους λόγους, αλλά τα στοιχεία του είναι διαθέσιμα σε όποιον θέλει να μου στείλει μήνυμα.
Συγγνώμη για το σεντόνι παιδιά, αλλά έχω ξεπεράσει τις αντοχές μου.
edit: Επειδή δεν θέλω να είμαι αφοριστική, πιστεύω πως μπορεί κανείς να βρει σωστό και τίμιο μηχανικό, ακόμα και ανάμεσα σε εκείνους που ασχολούνται με βελτιώσεις. Απλώς θέλει ψάξιμο. Επίσης, αυτό που είπα ότι εξαπατούν τις γυναίκες δεν ισχύει απόλυτα. Εξαπατούν και τους άντρες
-
-
Τέλος καλό, όλα καλά, στείλε μου με pm το όνομα του - κυρίου - να τον έχω στη μαύρη μου λίστα.
Βοηθήστε με λίγο με το pm... δεν μπορώ να βρω πώς να στείλω. Μόνο με email βλέπω ότι μπορώ...
-
Μπράβο στον Quadra που και διάγνωση εξ' αποστάσεως σωστή κάνει ΠΑΝΤΑ, και βοηθάει τους συμμετέχοντες! Εξαιρετικός!
Σε μένα να στείλεις το όνομα-διεύθυνση του Λαρισαίου, μην τυχόν ποτέ χρειαστούμε κάτι εκεί, να ξέρουμε...
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για 'προσωπικό μύνημα' στο παρόν φόρουμ, μόνο μέσω του email.
-
21 Quadra wrote:
Τέλος καλό, όλα καλά, στείλε μου με pm το όνομα του - κυρίου - να τον έχω στη μαύρη μου λίστα.
Βοηθήστε με λίγο με το pm... δεν μπορώ να βρω πώς να στείλω. Μόνο με email βλέπω ότι μπορώ...
Με μέιλ στείλε του, τα pm έχουν καταργηθεί με την αλλαγή του φόρουμ.
-
21 Quadra wrote:
Τέλος καλό, όλα καλά, στείλε μου με pm το όνομα του - κυρίου - να τον έχω στη μαύρη μου λίστα.
Βοηθήστε με λίγο με το pm... δεν μπορώ να βρω πώς να στείλω. Μόνο με email βλέπω ότι μπορώ...
Καλημέρα σου έστειλα το mail μου
-
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί μηχανικοί που χρεώνουν τον πελάτη ότι να ναι, αλλά να πω και το άλλο; Θα μπορούσες λοιπόν, όταν σου άλλαξε την 1η κρεμαργιέρα και πριν τον πληρώσεις να ρωτήσεις 'λύθηκε το πρόβλημα;' και όταν σου έλεγε ναι, να του πρότεινες να το κάνετε μια βόλτα. Οπότε θα βλέπατε και οι δύο κατευθείαν ότι το πρόβλημα παραμένει. Γιατί ο μηχανικός μπορεί να μην σου άλλαζε καν κρεμαργιέρα, σε κάτι να έβαζε γράσσο πχ και να σταματούσε ο θόρυβος.
Γι αυτό καλό είναι να παρακολουθούμε την επισκευή του αυτοκινήτου μας, καθώς και να ελέγχουμε ότι έχει λυθεί το πρόβλημα μας πριν πληρώσουμε. Και μην ανησυχείς, δεν σε κορόιδευε γιατί είσαι γυναίκα. Τα ίδια θα έκανε και σε άντρα.
-
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί μηχανικοί που χρεώνουν τον πελάτη ότι να ναι, αλλά να πω και το άλλο; Θα μπορούσες λοιπόν, όταν σου άλλαξε την 1η κρεμαργιέρα και πριν τον πληρώσεις να ρωτήσεις 'λύθηκε το πρόβλημα;' και όταν σου έλεγε ναι, να του πρότεινες να το κάνετε μια βόλτα. Οπότε θα βλέπατε και οι δύο κατευθείαν ότι το πρόβλημα παραμένει. Γιατί ο μηχανικός μπορεί να μην σου άλλαζε καν κρεμαργιέρα, σε κάτι να έβαζε γράσσο πχ και να σταματούσε ο θόρυβος.
Γι αυτό καλό είναι να παρακολουθούμε την επισκευή του αυτοκινήτου μας, καθώς και να ελέγχουμε ότι έχει λυθεί το πρόβλημα μας πριν πληρώσουμε. Και μην ανησυχείς, δεν σε κορόιδευε γιατί είσαι γυναίκα. Τα ίδια θα έκανε και σε άντρα.
Πολύ σωστή η παρατήρηση κι από τώρα πια αυτό θα κάνω. Απλώς ήταν τόσο κάθετος ότι έφταιγε η κρεμαγιέρα, που δεν μου άφησε περιθώρια να σκεφτώ κάτι άλλο.
Θόρυβος στο σύστημα διεύθυνσης