Νεότερα επί του θέματος.
Το αυτοκίνητο είναι από χθες στο συνεργείο και μάλλον το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό, όπως είπε και ο Ηλίας Α. Ίσως στον εγκέφαλο, ίσως στην εξωτερική ασφαλειοθήκη που έχει ένα εγκεφαλάκι και εκείνη, όπως μου είπαν. Το σύστημα ψύξης φαίνεται να λειτουργεί κανονικά, άλλωστε τα περισσότερα ανταλλακτικά που το απαρτίζουν είναι αλλαγμένα.
Περιέγραψα στον μηχανικό και τις δύο συμπεριφορές του αυτοκινήτου στον ανοιχτό δρόμο. Ότι μένει κοντά στους 90 αν φύγω κρύα, ότι ανεβοκατεβαίνει 97-90 αν φύγω ζεστή. Το περίεργο είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις δουλεύει με βεντιλατέρ. Όταν μένει στους 90 δουλεύει με δεύτερη σκάλα, όταν ανεβοκατεβαίνει 97-90 δουλεύει με πρώτη.
Μου είπε ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι η συμπεριφορά του δεν είναι φυσιολογική. Δεν είναι δυνατόν να δουλεύει βεντιλατέρ στον ανοιχτό δρόμο και δεν μπορεί να αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με το αν προηγουμένως έχει ζεσταθεί ή όχι.
Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι η βελόνα στην εθνική ανεβοκατεβαίνει πιο γρήγορα όσο αναπτύσσω ταχύτητα. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό και αν βοηθά στη διάγνωση.