-
χαχα! μεγάλο μυστήριο αυτό, πώς πήγε σε Μαργαρίτα ο Αντρίκος!
για να γυρίσουμε και στα δικά μας, διαφημίζονται Active με diesel από 19.900 και 18.200 βενζίνη.
Η γνώμη μου είναι ότι η Active είναι μία πάρα πολύ καλή έκδοση, απλά η Allure χτυπάει στο μάτι. Οι τιμές αυτές είναι πάρα πολύ καλές για ένα τόσο σύγχρονο αυτοκίνητο.
Επίσημα στην Ελλάδα δεν χρεώνεται το χρώμα πάντως, και για παραγγελία.
Μου είπαν αντιπροσωπεία ότι από Σεπτέμβριο, και ανάλογα βέβαια και με την πανδημία, που συνεχίζεται, αν και οι περισσότεροι 'Ελληνες το έχουν ξεχάσει, ότι θα αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική. Περιμένουν να δουν τι θα γίνει και με το WLTP, αλλά το χρώμα που δεν χρεώνεται δεν μπορεί να παραμείνει σαν δώρο. Κάποια χρώματα χρεώνονται 200/400/550/750 και σε κάποιες χώρες αυτές οι τιμές είναι πολύ μεγαλύτερες.
Επίσης η Allure στην Ελλάδα φαίνεται ότι είναι η Allure Premium ή Business στο εξωτερικό. Υπάρχει Active/Active Premium/Allure/Allure Premium/Gt line/GT
-
Εμένα μου αρέσει και θα το κοίταγα με τις προσφορές , αλλά η κονσόλα στο κέντρο και αυτά τα εξογκώματα στην πόρτα με ενοχλούν γιατί δεν μπορώ να οδηγώ με τα πόδια ανοιχτά . Είμαι και 1,94 και καταλαβαίνεις .
Χειρότερα με ενοχλεί το 3008 , λιγότερο το 5 αιρκρος και είναι όπως το θέλω το 3 αιρκρος , το Γκράντλαντ και το Κρόσλαντ και βέβαια το Ντι Ες 7 που δεν το κοιτάω όμως λόγω της τιμής του .
-
Εμένα μου αρέσει και θα το κοίταγα με τις προσφορές , αλλά η κονσόλα στο κέντρο και αυτά τα εξογκώματα στην πόρτα με ενοχλούν γιατί δεν μπορώ να οδηγώ με τα πόδια ανοιχτά . Είμαι και 1,94 και καταλαβαίνεις .
Χειρότερα με ενοχλεί το 3008 , λιγότερο το 5 αιρκρος και είναι όπως το θέλω το 3 αιρκρος , το Γκράντλαντ και το Κρόσλαντ και βέβαια το Ντι Ες 7 που δεν το κοιτάω όμως λόγω της τιμής του .
Ο κολλητός μου που είναι στα μέτρα σου του φαίνεται εντάξει η θέση οδήγησης, όμως ένας άλλος φίλος μας κοντά στα 2μ αλλά με περισσότερο όγκο δεν τον βολεύει καθόλου.Για πλάκα του λέω ότι πάντα θα πληρώνει τον φόρο του Ψηλού!
Με αυτά που μου λες θα πήγαινα κατ' ευθείαν σε C5 Aircross. Κάνουν φοβερές προσφορές στην Inspire.
C3 Aircross αγαπημένο και φθηνό.
-
Το 3 κοιτάω . Το 5 δεν το χρειάζομαι σαν χώρο .
-
Σε allure που θέλουμε δεν έχουν πολλά ή τα κρύβουν? Όλο για active μου λέγανε και εμένα. Αλλά αυτό το είπανε και σε εμένα ότι θα ανέβει το κόστος λόγω του ότι θα μειωθεί η παραγωγή και τέτοια. Δηλαδή ότι πουλήσουν τώρα με τα ετοιμοπαράδοτα? Μετά θα λένε όχι δεν έχει προσφορές?
-
Σε allure που θέλουμε δεν έχουν πολλά ή τα κρύβουν? Όλο για active μου λέγανε και εμένα. Αλλά αυτό το είπανε και σε εμένα ότι θα ανέβει το κόστος λόγω του ότι θα μειωθεί η παραγωγή και τέτοια. Δηλαδή ότι πουλήσουν τώρα με τα ετοιμοπαράδοτα? Μετά θα λένε όχι δεν έχει προσφορές?
Στο car.gr έχει και με 25.900 Allure diesel, δηλαδή ποιο ακριβό από πριν.
Τα Allure λογικά έχουν τη μεγαλύτερη απορρόφηση και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες εκπτώσεις, οι εταιρίες δεν είναι χαζές, ξεστοκάρουν την περίσσεια.
Πάντως τα Active με τις εκπτώσεις, είναι value for money, δηλαδή χτυπάνε αντίστοιχες εκδόσεις άλλων εταιριών. Αν κοιτάξετε προσεχτικά το τι προσφέρει, θα δείτε ότι αλλού είναι η δεύτερη έκδοση, και όχι η πρώτη.
Το έχω ξαναπει, 7-8 φορές, το Active χάνει στην έκθεση, επειδή μετά μπαίνεις μετά στο Allure, αν ήταν σε έκθεση της Skoda ή Seat ή Opel ή Citroen ή Kia ή Fiat ή Ford ή οτιδήποτε, δεν θα παραπονιόσουν για το εσωτερικό του. Απλά η Allure με τρισδιάστατο πίνακα οργάνων, 10' οθόνη, ηλεκτρικό χειρόφρενο - που κάποια δεν το έχουν, υψηλή κονσόλα στη μέση που παραπέμπει σε μεγαλύτερης κατηγορίας - κάποια καινούργια έχουν χαμηλή, ακόμη και κάποια που δεν έχουν βγει ακόμη, τότε μόνο σκέφτεσαι ότι πρέπει να πας ποιο ψηλά.
Δηλαδή σε ποιά έκδοση του C3 ή του Arona ή του Kona πρέπει να πας για να πάρεις ότι έχει η Active; ενώ παίρνεις ουσιαστικά την άνεση του C3 Aircross, το στρίψιμο του Arona και χώρους πίσω που μόνο το Kamiq έχει, και αποσκευές που είναι 1 ή 2 στην κατηγορία;
Ξέχασα να σας πω ότι είχα πάει στην αντιπροσωπεία για να κοιτάξουμε τα λάδια, και η στάθμη ήταν κανονική. Τους είπα ότι έχει αναφερθεί ότι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερο λάδι, και μου είπαν ότι δεν έχει ακουστεί κάτι, ούτε από Γαλλία ήξεραν τίποτα.
Σκεφτόμουν να τα άλλαζα, ούτως ή άλλως, περίπου 1000-120ευρώ πάει, θα μου έκανε και έκπτωση, αλλά μου είπαν ότι τσάμπα θα τα άλλαζα, και τελικά συμφώνησα και εγώ. Δεν είναι και εύκολοι καιροί οικονομικά.
Για το Grip Control ακόμα περιμένουμε απάντηση αν μπορεί να μπει μετά, αν ξέρει κανείς κάτι, ή έχει ρωτήσει, ή μπορεί να ρωτήσει να μας πει. Δεν τους έχει σταλθεί καμία οδηγία, και κανένα software. Ίσως να γίνεται μόνο από εργοστάσιο, ένα παιδί στο συνεργείο μου είπε ότι μάλλον έχουν και διαφορετικό σύστημα ESP, δεν είναι μόνο θέμα software, γι'αυτό είναι και ακριβό (Αγγλία θυμίζω κάνει 700λίρες να το βάλεις έξτρα, Ελλάδα 500ευρώ).
Δεν είμαι σίγουρος, αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι αφού ήξερα ότι το αγόραζα χωρίς. Νομίζω από την Allure και πάνω έπρεπε να το είχε σαν standard, αλλά αν έχει όντως διαφορετικό ESP, τότε μπορεί να εξηγεί το γεγονός γιατί δεν το έχουν, αλλιώς γιατί να τσιγκουνευτούν ένα σύστημα που είναι μόνο software, και έχει βγάλει τα λεφτά του πριν 2-3 χρόνια σίγουρα..Αν βρω χρόνο μπορεί να ξεσκονίσω τα Γαλλικά μου και να στείλω email κατ' ευθείαν Γαλλία, γιατί το Grip Control δουλεύει, αυτό το λίγο που δίνει, μπορεί να είναι χρήσιμο κάποια φορά.
-
Πάντως δεν ξέρω αν το γκολφ είναι καλύτερο αυτοκίνητο, θεωρω ότι είναι σε κάποιες λεπτομέρειες (μέχρι να βγάλει προβλήματα) αλλά όχι στις εκδόσεις κάτω των 27-28, παντως το 2008 περπατάει στην αγορά. Πχ έχω δει σε επαρχία 5 2008 τώρα που τελείωσε η καραντίνα. Ενώ xceed έχω δει μέχρι στιγμής μόνο στη βιτρίνα της αντιπροσωπείας. Μπορεί να είναι και σύμπτωση βεβαια. Από χρώματα δεν έχω δει ακόμα άσπρο περλα αλλά ένα μπλε allure που πήρε το μάτι μου ήταν άκρως εντυπωσιακό, πιο εντυπωσιακό από τον ήδη εντυπωσιακο μεγαλύτερο αδελφό.
-
Πάντως δεν ξέρω αν το γκολφ είναι καλύτερο αυτοκίνητο, θεωρω ότι είναι σε κάποιες λεπτομέρειες (μέχρι να βγάλει προβλήματα) αλλά όχι στις εκδόσεις κάτω των 27-28, παντως το 2008 περπατάει στην αγορά. Πχ έχω δει σε επαρχία 5 2008 τώρα που τελείωσε η καραντίνα. Ενώ xceed έχω δει μέχρι στιγμής μόνο στη βιτρίνα της αντιπροσωπείας. Μπορεί να είναι και σύμπτωση βεβαια. Από χρώματα δεν έχω δει ακόμα άσπρο περλα αλλά ένα μπλε allure που πήρε το μάτι μου ήταν άκρως εντυπωσιακό, πιο εντυπωσιακό από τον ήδη εντυπωσιακο μεγαλύτερο αδελφό.
Άστους να πάρουν Golf, πρέπει να ζήσουν και οι Γερμανοί κάπως!
Νότια Πελοπόννησο είδα 5(!) πριν λίγες μέρες που έκανα λίγα χιλιόμετρα.
Το μπλε ήθελα..αχ...ας όψεται που είχα θέσει (πριν 2 χρόνια!) σαν καταληκτική ημερομηνία το τέλος του Ιανουαρίου του 2020!
Νομίζω το μπλε είναι το χρώμα της μόδας για το 2020-2021, έχουν βγει φοβερά μπλε.
Xceed έχω δει ακριβώς 1 Αθήνα, και μέχρι την καραντίνα ήμουν κάθε μέρα στο δρόμο με μηχανή και έκανα αρκετά χιλιόμετρα, και ΣΚ με αυτοκίνητο ταξίδια.Προς το τέλος έβλεπα πάρα πολλά 2008 και 208, Πορτοκαλί το 2008 είναι ωραίο πάντως. Έχω δει αρκετά Active πορτοκαλί. Είδα και μαύρο, και ακόμη και αυτό ήταν ωραίο!
Η πέρλα του είναι απίστευτη. Δεν τρελαινόμουν επειδή έχω ακόμη άσπρο αυτοκίνητο, και είχα πάλι, αλλά αντικειμενικά είναι μία κατηγορία μόνη της η άτιμη. Νομίζω Μπλε - Πέρλα - Σκούρο γκρι (που έχω τώρα) - πορτοκαλί είναι τα καλύτερα. Τελικά δεν με χάλασε το σκούρο γκρί, γιατί είχα να πάρω σκούρο χρώμα από το Focus 1, και το B max είναι blazer bleu - για όσους ξέρουν από Ford.
Πάντως δεν έχει πολλές επιλογές χρωμάτων, υπήρξαν και κάνα 2-3 χρώματα στα Korea-τικα που μου είχαν κάνει πολύ εντύπωση, ένα olivine grey, white sand (αυτό είναι σαν το sable τoυ C3 Aircross) τα έλεγε η Hyundai.
-
Επειδή κοίταξα τώρα την Active , είναι λίγο πάνω από την Feel του 3 αιρκρος , αφού έχει κλίμα και ζάντες, αλλά δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες . Δεν ξέρω τι τιμή δίνουν στην Feel γιατί έχουν πολλά , θεωρώ ότι γύρω στα 16000 το παίρνεις .
Στα 18000 έχει το νέο i Touch που έχει νάβι , κάμερα , αισθητήρες εμπρός και πίσω και ζάντες επιπλέον του feel , δηλαδή γύρω στα 1000 € πάνω από το 2008 και του λείπει μόνο το πακέτο κλίμα και το γκρίπ , που συνολικά είναι 700 €.
Εκεί που θα μπορεί να πατήσει το αιρκρός είναι στα αυτόματα κιβώτια και κυρίως της βενζίνης που δίνει τώρα το 130 αυτόματο shine στα 21300 .
-
Το C3 Aircross οδηγείται σε όρθια θέση, είναι καθαροαιμο on - off, σαν τα παλιά τα Yamaha XT! Αυτό του δίνει περισσότερο χώρο στις μπροστά θέσεις για να κάτσεις όπως θέλεις.
Yes!!!!!
-
Επειδή κοίταξα τώρα την Active , είναι λίγο πάνω από την Feel του 3 αιρκρος , αφού έχει κλίμα και ζάντες, αλλά δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες . Δεν ξέρω τι τιμή δίνουν στην Feel γιατί έχουν πολλά , θεωρώ ότι γύρω στα 16000 το παίρνεις .
Στα 18000 έχει το νέο i Touch που έχει νάβι , κάμερα , αισθητήρες εμπρός και πίσω και ζάντες επιπλέον του feel , δηλαδή γύρω στα 1000 € πάνω από το 2008 και του λείπει μόνο το πακέτο κλίμα και το γκρίπ , που συνολικά είναι 700 €.
Εκεί που θα μπορεί να πατήσει το αιρκρός είναι στα αυτόματα κιβώτια και κυρίως της βενζίνης που δίνει τώρα το 130 αυτόματο shine στα 21300 .
Γενικά παίρνεις επίσης ένα αυτοκίνητο 2020, το χρώμα δεν χρεώνεται ενώ στο C3 το πληρώνεις. Ολοκαίνουργια πλατφόρμα που θα πάει τον όμιλο στο μέλλον, και οτι οφέλη έχει αυτό. Οδηγικα τα 2 αυτοκινητα δεν είναι κοντά επίσης. Το 2008 στον αυτοκινητοδρομο είναι στο φυσικό του στοιχείο και στρίβει πολύ καλύτερα γενικά και ειδικά (elk test), ενώ το C3 Aircross με Grip είναι ίσως το καλύτερο ψευτο-SUV για light off περιπέτειες (όπως κ το C5 στην κατηγορία του).
Τελευταία στιγμή δεν πήρα C3 Aircross όπως ακριβώς το ήθελα στα 21.000 προσφορας. Σχεδον 5.000€ διάφορα από το Allure..
Επίσης για κάποιο λόγο (νέα πλατφόρμα;) το 2008 εχει - ελάχιστα - καλύτερα νούμερα σε καταναλώσεις, ρύπους, κλπ νομίζω στα τέλη είναι κάνα 15αρικο κάτω στο diesel. Ελάχιστα, απλά το αναφέρω.
Το C3 Aircross οδηγείται σε όρθια θέση, είναι καθαροαιμο on - off, σαν τα παλιά τα Yamaha XT! Αυτό του δίνει περισσότερο χώρο στις μπροστά θέσεις για να κάτσεις όπως θέλεις. Τα προς το Crossover φάση, είναι ποιό αραχτα, οπότε το κάθισμα πιάνει μεγαλύτερο χώρο, έχει συνήθως ποιο μεγάλη γωνία.
Εσωτερικά πάλι υπάρχει μεγάλη απόσταση, το Active 2008 είναι καλύτερο σε υλικά, εργονομία, οθόνες από ολη την γκάμα του C3. Ειδικά σε ντουλαπάκι - ποτηροθηκες το Aircross είναι απογοητευτικό. 2 ακόμη Citroen κ ενα παλιο Peugeot κ δεν έχουν σωστή ποτηροθηκη, δεν άντεχα ένα ακόμη.
Επίσης το Active έχει χαμηλή κονσόλα κε χειρόφρενο, αλλά επίσης τα περισσότερα είναι έτσι, κ Puma, κ χαμηλές εκδόσεις Captur κλπ. Απο τη λίστα των accessories Τσεχία είδα ότι βάζουν τεμπέλη κ στην Active, κ σίγουρα θα υπαρξουν οι γνωστές λύσεις aftermarket.
Στην Allure είναι λίγο χαμηλά ο τεμπέλης, εμένα δεν με βολεύει ιδιαίτερα, παίρνω κ ένα μακρόστενο μαξιλαράκι από IKEA μαζί για καλύτερη άνεση!
-
Dublin wrote:
Το C3 Aircross οδηγείται σε όρθια θέση, είναι καθαροαιμο on - off, σαν τα παλιά τα Yamaha XT! Αυτό του δίνει περισσότερο χώρο στις μπροστά θέσεις για να κάτσεις όπως θέλεις.
Yes!!!!!
Τρελαίνομαι για C3 Aircross!
Νομίζω ιδανικό για Ελλάδα και με πολύ καλή τιμή πλέον. Υπερ-άνετο, πάει σε πολλά μέρη, απίστευτους χώρους για το μέγεθός του, τέλειο για μεγάλες πόλεις.
-
Εγώ νομίζω ότι το C3 Aircross είναι ιδανικό για Ελλάδα επειδή δεν βγάζει αυτή την τρελή αίσθηση Premium και της άριστης ποιότητας υλικών και συναρμολόγησης, ώστε να ανησυχείς αν θα σου βγάλει τριγμό ή αν στο ακουμπήσουν, γρατζουνίσουν, αν κουνιέται η εταζέρα ή αν τρίζει το παράθυρο όταν κλείνει η πόρτα ή αν χάνει σε ηχομόνωση ... κλπ...
Ένας από τους λόγους που το προτίμησα ήταν αυτός. Από το test drive μου έδειξε τι είναι και δεν με ξεγέλασε με ψεύτικες προσδοκίες.
Για αυτό άλλωστε γλυκοκοίταζα και το Duster.
Και για αυτό δεν θα αγόραζα το 2008. Το θεωρώ ιδιαίτερα premium για τα δικά μου τα γούστα.
-
Σαν εμένα και εσύ, μου δίνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση η αίσθηση και η χρηστικότητα πάρα η εντύπωση προς τρίτους πουνκανει ένα αυτοκίνητο.
Άλλωστε θυμάμαι πως κοιτούσες και εσύ την Αχ! Κούλα, σε τυπους σαν εμας απευθύνονται αυτά τα αυτοκίνητα.
-
Εγώ νομίζω ότι το C3 Aircross είναι ιδανικό για Ελλάδα επειδή δεν βγάζει αυτή την τρελή αίσθηση Premium και της άριστης ποιότητας υλικών και συναρμολόγησης, ώστε να ανησυχείς αν θα σου βγάλει τριγμό ή αν στο ακουμπήσουν, γρατζουνίσουν, αν κουνιέται η εταζέρα ή αν τρίζει το παράθυρο όταν κλείνει η πόρτα ή αν χάνει σε ηχομόνωση ... κλπ...
Ένας από τους λόγους που το προτίμησα ήταν αυτός. Από το test drive μου έδειξε τι είναι και δεν με ξεγέλασε με ψεύτικες προσδοκίες.
Για αυτό άλλωστε γλυκοκοίταζα και το Duster.
Και για αυτό δεν θα αγόραζα το 2008. Το θεωρώ ιδιαίτερα premium για τα δικά μου τα γούστα.
ε, καλά, δεν είναι και Merc και Volvo το Peugeot, και έχει τα πλεονεκτήματά του όπως εξήγησα. Αν ήταν έτσι όλοι θα παίρναμε μεταχειρισμένα 5ετίας και θα τελείωνε το πρόβλημα. Μία ζωή είναι, αν φοβάσαι να ζήσεις δεν γίνεται τίποτα.
Κ εγώ είχα ψηλά το Duster, τίμιο αυτοκίνητο, μπορεί να το πάρω αργότερα κάνα 4Χ4 σαν δεύτερο άμα πάω για μόνιμα επαρχία. Στην αντιπροσωπεία που πήγα να το δω είχαν ξεκολλήσει κάτι αυτοκόλλητα (στο εκθεσιακό!), οι μοκέτες έφευγαν (δεν ήταν καλά κολλημένες?) και γενικά μας έκανε πολύ κακή εντύπωση. Τότε μας έσπρωχναν το Kadjar που είχε συγκλονιστική έκπτωση στα 22.000.000 diesel, δηλαδή λίγο πάνω από το 2κινητο Prestige.
-
Στα δικά μου τα μάτια το 2008 είναι premium. Και επειδή δεν μπορώ να 'υποστηρίξω' τέτοια αυτοκίνητα δεν τα κοιτώ καθόλου σε ενδεχόμενο αγοράς.
Ευχαρίστως να αγόραζα ένα 2008 αν είχα μία πουλ-μουρ μεζονέτα στο Γέρακα με υπόγειο πάρκινγκ, μία καλή δουλειά που να μου προσφέρει θέση στάθμευσης και να πηγαίνω κουστουμάτος, γραβατωμένος και να βγάζω και ένα στυλάκι γιάπη.
Δεν ανήκω σε αυτή την συνομοταξία... Ανήκω στην συνομοταξία χαμάλης Peugeot 206 1.1 του 2002...ίσα-ίσα, για να βγαίνει το μεροκάματο χωρίς άγχος και ταλαιπώρια.
-
Στα δικά μου τα μάτια το 2008 είναι premium. Και επειδή δεν μπορώ να 'υποστηρίξω' τέτοια αυτοκίνητα δεν τα κοιτώ καθόλου σε ενδεχόμενο αγοράς.
Ευχαρίστως να αγόραζα ένα 2008 αν είχα μία πουλ-μουρ μεζονέτα στο Γέρακα με υπόγειο πάρκινγκ, μία καλή δουλειά που να μου προσφέρει θέση στάθμευσης και να πηγαίνω κουστουμάτος, γραβατωμένος και να βγάζω και ένα στυλάκι γιάπη.
Δεν ανήκω σε αυτή την συνομοταξία... Ανήκω στην συνομοταξία χαμάλης Peugeot 206 1.1 του 2002...ίσα-ίσα, για να βγαίνει το μεροκάματο χωρίς άγχος και ταλαιπώρια.
Χαχα! Κ εγω μαζι σου ειμαι.
Επειδή έχω κάτι πάρε-δώσε Γέρακα με τέτοια σπίτια, το πολυ πολύ να το κοιτάγανε για δεύτερο, να πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο. Κανείς από αυτούς που λες δεν δίνει τόσα λίγα για αυτοκίνητο, και σχεδόν ΟΛΟΙ έχουν κ ένα Smart. Επίσης παααρα πολλοί απο αυτούς και τα παιδιά τους έχουν Mini. Άπειρα Mini σε αυτές τις περιοχές. Ακόμη κ λιγότερους ευπορους που γνωρίζω παίρνουν Mini μεταχειρισμένα. Νομίζω έχει δημιουργήσει ένα δικό του status symbol. Περιττό να πω ότι είναι συνέχεια στο συνεργείο.
Καποιοι λίγο ποιο εναλλακτικοί έχουν 3008, αλλά μιλάμε για εκδόσεις των 35.000.000, οχι 18-19 που παίρνεις το 2008.
Πήγαινα επίσης πολύ Κηφισιά κ Διόνυσο πριν την καραντίνα κ έβλεπα κάποιες κυρίες κυρίως να κυκλοφορούν με 2008, σαν δεύτερο προφανώς, αλλά μπορεί να σε εκπλήσσει, ότι έτσι αγοράζουν και πολλά C3 Aircross, σαν δευτερο-τρίτο τέτοιες οικογένειες. Το βλέπουν σαν quirky 'τζιπάκι' με ωραία χρώματα!
-
To 3 aircross στις εκδόσεις shine που έρχονται τώρα και δεν έχουν προσφορά μεγάλη ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , έχει επιπλέον από της προσφοράς αυτά ακριβώς που της λείπουν . Σαλόνι από τα έξτρα , αισθητήρα εμπρός πίσω και κάμερα και ασύρματη φόρτιση κινητού .
Ετσι είναι πάνω από την άκτιβ και στις αυτόματες εκδόσεις είναι καλή περίπτωση και το κοιτάω .
Το κάθισμα του αιρκρός με βολεύει περισσότερο και αυτόματο με 130 άλογα και τιμή στα 21-21500 είναι πολύ καλή .
Το χειροκίνητο 110 με τιμή λίγο κάτω από τα 20 , χτυπιέται με την αλούρ 100 του 2008 .
-
cruiser δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει το Aircross αλλά θα πρότεινα να βρεις ένα με αρκετά χιλιόμετρα (πάνω από 10.000km) να οδηγήσεις. Και κατά προτίμηση να είναι χειμώνας, πρωί και να έχει κρύο. Πιθανά να σε ξενερώσει σε σύγκριση με το αυτοκίνητο που έχεις τώρα.
Αφού μένεις Χαλάνδρι πήγαινε στην ΩΜΕΓΑ στην Αγία Παρασκευή, πάρε ένα με βενζίνη και οδήγησέ το για αρκετή ώρα. Να έχει όμως κρύο. Η ζέστη δεν βοηθά στην σωστή αξιολόγηση ποιότητας ενός αυτοκινήτου.
-
Το έχω οδηγήσει όταν ήρθε για μισή ώρα περίπου . Από την Ωμέγα , ήταν ντήζελ .
Σε σχέση με αυτό που έχω πολλά θα με ξενερώσουν , αλλά δεν έχω διαβάσει αρνητικά σχόλια από κατόχους στο φόρουμ της σιτροέν .
Εσύ τι κριτική του κάνεις ?
Θέλω να πάρω ένα μικρό αμάξι , απλά λόγω όγκου , ούτε ο εγώ , ούτε ο γιός μου χωράμε σε μικρότερο αμάξι τύπου 208 .
Σκέφτομαι και αυτόματο πάλι μετά από 11 χρόνια .
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)