-
Πάντως οι προσφορές έχουν να κάνουν με την υπερφόρτωση ετοιμοπαραδοτων προς τις μεγάλες εταιρείες λιζινγκ που δεν προχώρησαν οι παραδόσεις λογω της κατάστασης.
Η ερώτηση που θα πρέπει να κάνει κάθε υποψήφιος όταν παίρνει την τιμή είναι αν η τιμή αυτή προσεγγίζει αυτή που θα το έδινε στις εταιρείες. Φυσικά και οχι. Άρα αν τα δώσει όλα σπαστά σε ιδιώτες θα βγει και κερδισμένη η αντιπροσωπεία που έχει φρακαρει από ετοιμοπαραδοτα.
Λογικό θα μου πεις άλλο φέρε 40 αμάξια άλλο φέρε ένα! Όμως να κοιτάμε την μεγάλη εικόνα ο αντιπρόσωπος μπορεί να έχει να κάνει με 40 περίεργους πελάτες που θα πάρουν τα αμάξια και όχι μια συμφωνία με την εταιρεία λιζινγκ αλλά θα βγάλει περισσότερα και με την μια. Με τα λιζινγκ πολύ λιγότερα και ενδεχομένως να περιμένει και 48 μήνες για να βγάλει ως μεταχειρισμένα και άλλα.
Οπότε όσοι πάτε να ψωνίσετε έχετε και αυτό στο μυαλό σας. Δεν σας κάνουν χάρη. Εσείς τους βοηθάτε να ξεστωκαρουν και σε τιμές υψηλότερες από ότι είχαν στο μυαλό τους!
Για εμένα το gt line έχει ακόμα αρκετό λίπος. Φυσικά αν ακούει ο υποψήφιος τα 33 και του τρέχουν τα σάλια προφανώς δεν θα το χάσει ποτέ
-
Πάντως οι προσφορές έχουν να κάνουν με την υπερφόρτωση ετοιμοπαραδοτων προς τις μεγάλες εταιρείες λιζινγκ που δεν προχώρησαν οι παραδόσεις λογω της κατάστασης.
Η ερώτηση που θα πρέπει να κάνει κάθε υποψήφιος όταν παίρνει την τιμή είναι αν η τιμή αυτή προσεγγίζει αυτή που θα το έδινε στις εταιρείες. Φυσικά και οχι. Άρα αν τα δώσει όλα σπαστά σε ιδιώτες θα βγει και κερδισμένη η αντιπροσωπεία που έχει φρακαρει από ετοιμοπαραδοτα.
Λογικό θα μου πεις άλλο φέρε 40 αμάξια άλλο φέρε ένα! Όμως να κοιτάμε την μεγάλη εικόνα ο αντιπρόσωπος μπορεί να έχει να κάνει με 40 περίεργους πελάτες που θα πάρουν τα αμάξια και όχι μια συμφωνία με την εταιρεία λιζινγκ αλλά θα βγάλει περισσότερα και με την μια. Με τα λιζινγκ πολύ λιγότερα και ενδεχομένως να περιμένει και 48 μήνες για να βγάλει ως μεταχειρισμένα και άλλα.
Οπότε όσοι πάτε να ψωνίσετε έχετε και αυτό στο μυαλό σας. Δεν σας κάνουν χάρη. Εσείς τους βοηθάτε να ξεστωκαρουν και σε τιμές υψηλότερες από ότι είχαν στο μυαλό τους!
Για εμένα το gt line έχει ακόμα αρκετό λίπος. Φυσικά αν ακούει ο υποψήφιος τα 33 και του τρέχουν τα σάλια προφανώς δεν θα το χάσει ποτέ
Κερδισμενη δεν θα βγει γιατι οι συνολικες πωλησεις θα πεσουν για φετος. Απλα ξεστοκαρει αυτα που δεν θα πανε για ληζινγκ και αποφευγει τυχον χρεοκοπια με το να τα εχει να καθοντε. Και βλεπουμε για το μελλον.
Με το ληζινγκ βγαζουν παραπανω γιατι πουλανε ογκο και επισης μετα απο 3-4 χρονια τα ξαναπουλανε.
Ο ντηλερ δεν εχει πολλα κερδη στα νεα αυτοκινητα, η εταιρεια παραγωγης εχει και αυτη κανει τις μεγαλες εκπτωσεις.
-
Συμφωνεί αλλά οι αγοραστές που θα πέσουν με τα μούτρα στις εκπτώσεις'σκάνδαλο' όπως τις ονόμασαν κάποιοι και σώζουν τον εισαγωγέα από την χρεοκοπία και κέρδος του αφήνουν! Για εμένα το gt line eat8 θα έπρεπε να το έδιναν 31.000 δύο χιλιάδες κάτω από ότι το δίνουν στην τιμή σκάνδαλο! Ξαναλέω ότι το 2018 τον Μάη 31900 το έδιναν χωρίς την κρίση που υπάρχει τώρα λόγω αλλαγής κινητήρα για να φέρουν τα νέα.
-
Ποια είναι τα βασικά συστήματα ασφαλείας που δεν έχει και θα είναι υποχρεωτικά σε 1,5 χρόνο;
-
Αυτόματο φρενάρισμα κλπ , είναι από την Αλούρ και πάνω , όπως και στο Γκράντλαντ που είναι στην εξκλούσιβ , ενώ στο 5 αιρκρος και στο ντιες 7 είναι από την βασική .
Προφανώς στο φέις λίφτ των 2 πρώτων θα μπουν και εκεί .
-
Το μόνο μείον ότι η έκδοση active όντως έχει ελλείψεις. Λογικά τα περισσότερα συστήματα θα μπουν ως στάνταρ στο facelift το οποίο όπως μου είπαν αναμενόταν στο τέλος του έτους, αλλά λόγω κορονοιου λογικά θα πάει για το 2021.
Στο facelift αναμένεται και αλλαγή στους κινητήρες;
-
Το αυτοκίνητο αυτό, το 3008 είναι τόσο όμορφο και τόσο 'ακριβό' που ενώ το θαυμάζω, δεν ...τολμούσα να κάνω σκέψεις για αγορά του (δεν θέλω να δώσω τόσο πολλά χρήματα και δεν ξέρω αν παραείναι ογκώδες για ορεινούς δρόμους στη Θεσσαλία αλλά και μέσα σε πόλεις, όπου θα χρησιμοποιείται). Έχω δει όμως επανειλημμένα αγγελίες για αυτόματο ντίζελ, κυρίως από Leasing στα 23-24 χιλιάρικα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν οι λίγο φτωχότερες εκδόσεις του '17-'18 με το γκριπ σε αγγελίες σε αυτή την τιμή, πριν λίγο καιρό είχε μερικά άψογα στην carnext.
Μέχρι αυτά τα λεφτά θα μπορούσα να επιτρέψω στον εαυτό μου, για τέτοιο αντικείμενο πόθου. Βασικό για την επιλογή μου και το κιβώτιο του αυτοκινήτου, σχέδιο της Aisin αν δεν κάνω λάθος.
Τί με συμβουλέυετε ως προς τα παραπάνω; ποια είναι τα αδύνατα σημεία που συνήθως πάσχει το 3008; με πόσα χρόνια εγγύηση το πουλούσαν, υπάρχει περίπτωση να βρω ακόμη εντός εργοστασιακής εγγύησης, σαν επιπλέον εξασφάλιση; έιναι τόσο όμορφο και θεωρώ ότι έχει από τα καλύτερα κιβώτια και ντίζελ κινητήρα, οπότε για τέτοια τιμή καλού μεταχειρισμένου, ίσως θα την έκανα την αποκοτιά...
Μια χαρά αγορά φαίνεται το μεταχειρισμένο (αλλά φρέσκο) 3008 HDi, με όντως ένα εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο. Το μόνο που θέλει προσοχή είναι να διαλέξεις ένα αυτοκίνητο με τον καινούριο 1.5 HDi αντί για τον παλιότερο και σαφέστατα υποδεέστερο (από καθε πλευρά) 1.6 HDi.
-
Υποδεέστερο δεν το θεωρώ (το 2008 έναντι του 3008) με τίποτα εκτός αν μπούμε σε τεχνικές συζητήσεις περί πλατφόρμας, εξαρτημάτων κτλ για τα οποία δεν είμαι ειδικός.
Αυτό ακριβώς: Μεταξύ δύο σύγχρονων αυτοκινήτων της ίδιας εταιρίας τα οποία έχουν μια κατηγορία διαφορά (στη συγκεκριμένη περίπτωση C-SUV έναντι B-SUV) πάντα το αυτοκίνητο της μεγαλύτερης κατηγορίας είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, τόσο σε πράγματα που βλέπεις και αναγνωρίζεις άμεσα όσο και σε πράγματα που δεν βλέπεις. Αυτό είναι κανόνας απαράβατος της αυτοκινητοβιομηχανίας!
Από εκεί και πέρα βεβαίως σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει περισσότερο είτε αισθητικά είτε με βάση το προφίλ χρήσης το μικρότερο αυτοκίνητο (το οποίο μπορεί κατά περίπτωση να είναι πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο ευκολοδήγητο εντός πόλης, πιο σπορτίφ κ.ο.κ.), αλλά δεν παύει να είναι ένα υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά αυτοκίνητο.
-
Αυτό ακριβώς: Μεταξύ δύο σύγχρονων αυτοκινήτων της ίδιας εταιρίας τα οποία έχουν μια κατηγορία διαφορά (στη συγκεκριμένη περίπτωση C-SUV έναντι B-SUV) πάντα το αυτοκίνητο της μεγαλύτερης κατηγορίας είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, τόσο σε πράγματα που βλέπεις και αναγνωρίζεις άμεσα όσο και σε πράγματα που δεν βλέπεις. Αυτό είναι κανόνας απαράβατος της αυτοκινητοβιομηχανία
Από εκεί και πέρα βεβαίως σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει περισσότερο είτε αισθητικά είτε με βάση το προφίλ χρήσης το μικρότερο αυτοκίνητο (το οποίο μπορεί κατά περίπτωση να είναι πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο ευκολοδήγητο εντός πόλης, πιο σπορτίφ κ.ο.κ.), αλλά δεν παύει να είναι ένα υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά αυτοκίνητο.
Η πλατφόρμα του 2008 ειναι τελος 2019 κ του 3008 τουλαχιστον 3-4 χρονια πριν. Το 3008 παει για facelift και το Active δεν έχει αυτοματο φρεναρισμα, αναγνώριση σημάτων και πινακίδων, κούραση οδηγου κ.α ενώ στο 2008 τα παιρνεις απο 18.200 (πλέον) και το facelift του θα γινει κοντά στο 2024.
Υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά που/πως προκύπτει;
Εσωτερικά ειδικά ,το 2008 έχει απίστευτο ταμπλο με φοβερά υλικα και σχεδιασμό.
Εδώ το C3 που έχω 8 χρόνια και δεν εχει τριξει ποτέ, ακούω για καινούργια που τρίζουν και κανουν και WD40 και επισκέψεις στις αντιπροσωπείες και απορώ δηλαδή. Δενν περιμένω το 2008 να έχει υποδεέστερη ποιότητα και συναρμογή από το C3.
Οδηγικά επίσης το αυτοκίνητο είναι κορυφή. Ίδιο αποτέλεσμα με Puma στο Elk Test (έχω ποστάρει στο νήμα του, όταν όλοι έλεγαν για Τρένα Ford και τα τοιαύτα) και στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης είναι μάλλον η κορυφαία στην κατηγορία του.
Το 3008 έχει τα πλεονεκτήματα του μεγαλύτερου, και μακρύτερου, αυτοκινήτου, φυσικά, αλλά το 2008 ίσως είναι το κοντινότερο B suv σε σχέση με το C suv της εταιρίας του.
Κάνε το ένα τεστ ντραιβ και ενημέρωσέ μας.
-
Το προηγούμενο c3 για κάποιο λόγο ήταν πολύ ποιοτικό. Είχε και έκδοση με το zenith παρμπρίζ και κόστιζε 14.000 ευρώ diesel με 90 άλογα.
Αυτό μάλιστα, αυτοκίνητο του λαού και δη του ελληνικού.
Μετά τα 100.000χλμ ομως σχεδόν όλα τα psa τρίζουν στα πλαστικά του b pillar.
Οπότε ένα με δύο πσιτ με το σπρέι και τέλος.
-
ΧΑΝΤΙΑ 22 ετών δεν τρίζει με 120000 χλμ . 5 με 150000 χλμ 11 ετών δεν τρίζει τίποτα . 4 15 ετών με 90000 χλμ επίσης σχεδόν δεν τρίζει τίποτα , αν και έχει σκληρή ανάρτηση και κοπανάει όταν περνάει πάνω από κατεστραμμένους δρόμους .
-
Η πλατφόρμα του 2008 ειναι τελος 2019 κ του 3008 τουλαχιστον 3-4 χρονια πριν. Το 3008 παει για facelift και το Active δεν έχει αυτοματο φρεναρισμα, αναγνώριση σημάτων και πινακίδων, κούραση οδηγου κ.α ενώ στο 2008 τα παιρνεις απο 18.200 (πλέον) και το facelift του θα γινει κοντά στο 2024.
Υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά που/πως προκύπτει;
Εσωτερικά ειδικά ,το 2008 έχει απίστευτο ταμπλο με φοβερά υλικα και σχεδιασμό.
Εδώ το C3 που έχω 8 χρόνια και δεν εχει τριξει ποτέ, ακούω για καινούργια που τρίζουν και κανουν και WD40 και επισκέψεις στις αντιπροσωπείες και απορώ δηλαδή. Δενν περιμένω το 2008 να έχει υποδεέστερη ποιότητα και συναρμογή από το C3.
Οδηγικά επίσης το αυτοκίνητο είναι κορυφή. Ίδιο αποτέλεσμα με Puma στο Elk Test (έχω ποστάρει στο νήμα του, όταν όλοι έλεγαν για Τρένα Ford και τα τοιαύτα) και στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης είναι μάλλον η κορυφαία στην κατηγορία του.
Το 3008 έχει τα πλεονεκτήματα του μεγαλύτερου, και μακρύτερου, αυτοκινήτου, φυσικά, αλλά το 2008 ίσως είναι το κοντινότερο B suv σε σχέση με το C suv της εταιρίας του.
Κάνε το ένα τεστ ντραιβ και ενημέρωσέ μας.
Το υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά προκύπτει από την εμπειρία δεκαετιών, όπου το ίδιο συμπέρασμα έχω βγάλει αβίαστα από όσα σύγχρονα αυτοκίνητα ίδιων εταιριών αλλά διαφορετικών κατηγοριών έχω οδηγήσει. Διευκρινίζω ότι τα 3 χρόνια διαφορά στην παρουσίαση, όπως έχουν 2008 με 3008 τα θεωρώ σύγχρονα. Και μάλιστα έχοντας οδηγήσει με θεωρητικό πλεονέκτημα νεώτερα Β κατηγορίας έναντι ελαφρώς παλαιοτέρων C κατηγορίας (ή και C με D) πάντα το μεγαλύτερο ήταν καλύτερο κατασκευαστικά αυτοκίνητο. Ενδεικτικά παραδείγματα από τα οποία έχω εμπειρία: Polo mk7 vs Golf mk7 ή και mk6, Fiesta mk6 vs Focus mk1, Fiesta mk7 vs Focus mk2 vs Mondeo mk3, Citroen C3 mk2 vs C4 mk2, BMW Series1 mk1 και mk2 vs Series 3 E46 και E92 και διάφορα άλλα.
Για να το καταλάβεις όμως αυτό πρέπει να μην περιορίζεις την κριτική σου στα μπλιμπλίκια, στο design και στο φιλέτο μαλακού πλαστικού που μπορεί να υπάρχει πάνω στο ταμπλό, γιατί δεν είναι εκεί η ουσία αυτού που εγώ λέω συνολική ποιότητα κατασκευής. Και εκεί, πίστεψε με, καμία εταιρία δεν θέλει να πυροβολήσει τα πόδια της κάνοντας τη μικρότερη και φθηνότερη σειρά ποιοτικότερη από το μεγαλύτερη.
-
Το υποδεέστερο ποιοτικά και κατασκευαστικά προκύπτει από την εμπειρία δεκαετιών, όπου το ίδιο συμπέρασμα έχω βγάλει αβίαστα από όσα σύγχρονα αυτοκίνητα ίδιων εταιριών αλλά διαφορετικών κατηγοριών έχω οδηγήσει. Διευκρινίζω ότι τα 3 χρόνια διαφορά στην παρουσίαση, όπως έχουν 2008 με 3008 τα θεωρώ σύγχρονα. Και μάλιστα έχοντας οδηγήσει με θεωρητικό πλεονέκτημα νεώτερα Β κατηγορίας έναντι ελαφρώς παλαιοτέρων C κατηγορίας (ή και C με D) πάντα το μεγαλύτερο ήταν καλύτερο κατασκευαστικά αυτοκίνητο. Ενδεικτικά παραδείγματα από τα οποία έχω εμπειρία: Polo mk7 vs Golf mk7 ή και mk6, Fiesta mk6 vs Focus mk1, Fiesta mk7 vs Focus mk2 vs Mondeo mk3, Citroen C3 mk2 vs C4 mk2, BMW Series1 mk1 και mk2 vs Series 3 E46 και E92 και διάφορα άλλα.
Για να το καταλάβεις όμως αυτό πρέπει να μην περιορίζεις την κριτική σου στα μπλιμπλίκια, στο design και στο φιλέτο μαλακού πλαστικού που μπορεί να υπάρχει πάνω στο ταμπλό, γιατί δεν είναι εκεί η ουσία αυτού που εγώ λέω συνολική ποιότητα κατασκευής. Και εκεί, πίστεψε με, καμία εταιρία δεν θέλει να πυροβολήσει τα πόδια της κάνοντας τη μικρότερη και φθηνότερη σειρά ποιοτικότερη από το μεγαλύτερη.
Εξαρτάται τα 'μπλιμπλίκια', αν αυτά μπορούν να αποτρέψουν ένα ατύχημα, όπως τα βασικά συστήματα ασφαλείας που θα είναι standard σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2021 και το 3008 Active δεν έχει, τότε μάλλον μπαίνουν στην κριτική μου, καθώς τα είχα βάλει έως απαραίτητα όταν επέλεγα αυτοκίνητο, και γι' αυτό κυρίως είχα το C5 Αircross πρώτο από τα C suv, ενώ μου άρεσε και το Sportage (το 3008 το είχα μετά από αυτά να καταλάβεις).
Όπως είπα και πριν, η πλατφόρμα της PSA στα C πάει πως αποχώρηση, ενώ η B μόλις κυκλοφόρησε, και μάλιστα θα πάει πολύ μπροστά στο μέλλον αφού είναι προορισμένη να τρέξει και τα εξ'ολοκλήρου ηλεκτρικά μοντέλα της που ήδη κυκλοφορούν, και νομίζω σου παρέχει την καλύτερη λύση στην αγορά, θες 208 και 2008; διάλεξε κινητήρα ανάλογα τις ανάγκες σου, και έχεις την δυνατότητα.
Για τα άλλα, επειδή και εγώ έχω πολύ μεγάλη εμπειρία, και από διάφορα πόστα, και είχω εμπειρία από τα περισσότερα που αναφέρεις, θα συμφωνήσω ότι οι διαφορές ήταν κολοσσιαίες παλιότερα, και ίσως και σήμερα, το 2008 όμως δεν μπαίνει σε αυτή την κατηγορία, και ένας από τους λόγους που μετά από 2 χρόνια ψαξίματος σχεδόν, κατ' ευθείαν το έκλεισα χωρίς κανέναν δισταγμό ενώ με τα λεφτά που έδωσα έπαιρνα τα περισσότερα C suv της mainstream αγοράς. Το αυτοκίνητο είναι μισή κατηγορία πάνω από τα περισσότερα της κατηγορίας του και συνδυάζει στοιχεία από τα κορυφαία αυτής με έναν πολύ ισορροπημένο τρόπο.
Επίσης το 'φιλέτο μαλακού πλαστικού', ή γενικότερα τα υλικά, παίζουν σοβαρό ρόλο στην αίσθηση ποιότητας ενός αυτοκινήτου, δεν είναι ξέχωρα αυτού. Διαβάζω εδω μέσα για πολλές εταιρίες που τρίζουν από την αγορά, πώς θα ένιωθες δηλαδή με αυτό; δεν είναι ένδειξη ποιότητας συναρμογής και υλικών;
Θα διαφωνήσω λίγο στο C3 με το C4, γιατί το C4 τότε είχε βγει ποιο ζημιάρικο.
Το έχεις δει από κοντά, και οδηγήσει το 2008; Θα ήθελα την προσωπική σου γνώμη αφού έχεις κάποια, έστω μικρή, εμπειρία από το όχημα, δεν είναι Arona, ούτε C3, ούτε καν σαν τα 'ψεύτικα' εσωτερικά VW.
Όπως και να έχει, είναι η προσωπική σου γνώμη και τη σέβομαι, απλά θα σε προσκαλούσα να μελετήσεις λίγο περισσότερο το 2008, αυτή τη στιγμή είναι ίσως μοναδική πρόταση στην αγορά. Μέχρι να βγει αυτό, προσπαθούσα να δω που θα έβαζα το C suv που θα έπαιρνα να καταλάβεις, γιατί δεν χώραγε πουθενά από τους τόπους κατοικίας μας! Τελικά το 2008 με έβγαλε από τη δύσκολη θέση.
Μέχρι και αυτός συμφωνεί!
Σημείωση: δεν προσπαθώ με τίποτα να μειώσω το 3008 με την απίστευτη εμπορική και γενική επιτυχία, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα των τελευταίων ετών και βασικός λόγος που η Peugeot ανέβηκε κατηγορία, η μακρυά πλατφόρμα επίσης έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα που μπορεί να είναι καθοριστικά για κάποιους αγοραστές, απλά προσπαθώ να τονίσω το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει στο 2008. Το 208 είναι παααρα πολύ μικρό, και δεν νομίζω ότι αποδίδει τα μέγιστα στην πλατφόρμα αυτή, το 2008 φαίνεται να είναι just right.
Το προηγούμενο 2008 δεν ήταν καν SUV style, και με ότι συνεπάγεται αυτό κυρίως στους χώρους του. Σαν αυτοκίνητο επίσης ήταν απλά ΟΚ, το Captur είχε κάνει πολύ μεγαλύτερη αίσθηση τότε, και το i-cockpit ήταν στα σπάργανα. Τώρα έχει ωριμάσει, το iCockpit είναι απλά απίστευτο (για όσους μας βολεύει), το εσωτερικό του συνδυάζει στοιχεία από το μέλλον και κλασσική εργονομία (το καινούργιο Golf πήγε να κάνει κάτι με το βαραετό του εσωτερικό και κατέστρεψαν πλήρως την εργονομία του ενώ και οι φωνητικές εντολές λειτουργούν - δεν λειτουργούν) ειδικά στην Allure με τον 10' πίνακα και τις λειτουργίες του AC 1 touch μακρυά - ενώ και τα short cuts λειτουργούν πολύ βολικά και ευχάριστα.
-
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι το 3008 έχει ακριβώς ίδια πλατφόρμα με το 2008 σε άλλη διάσταση. Δεν έχει κάποια παλιά.
-
Την ίδια πλατφόρμα έχει . Τα συστήματα ασφαλείας δεν έχει στάνταρ , που θα τα βάλει στο λίφτ .
Πάντως έτσι είναι τα ακριβότερα μοντέλα είναι ποιοτικότερα από τα φτηνότερα . Εγώ που έχω C4 και C5 της προπερασμένης δεκαετίας έχουν διαφορές μεγάλες . Οπως είχε και η ΧΑΝΤΙΑ από το ΖΧ .
-
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι το 3008 έχει ακριβώς ίδια πλατφόρμα με το 2008 σε άλλη διάσταση. Δεν έχει κάποια παλιά.
Το νέο 2008 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) που χρησιμοποιείται στα νέα Peugeot 208, Opel Corsa, DS 3 Crossback και είναι 2019.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform η EMP χρησιμοποιείται από το 2013, δηλαδή σε 2-3 χρόνια θα αντικατασταθεί.
Ακόμη πολλά οχήματα του ομίλου χρησιμοποιούν τις παλιότερες PF πλατφόρμες.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_PF1_platform
Ουσιαστικά πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στο 206 του 1998 που ήταν μίξη μεταξύ της καινούργιας τοτε, και του Saxo!
-
Lap wrote:
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι το 3008 έχει ακριβώς ίδια πλατφόρμα με το 2008 σε άλλη διάσταση. Δεν έχει κάποια παλιά.
Το νέο 2008 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) που χρησιμοποιείται στα νέα Peugeot 208, Opel Corsa, DS 3 Crossback και είναι 2019.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform η EMP χρησιμοποιείται από το 2013, δηλαδή σε 2-3 χρόνια θα αντικατασταθεί.
Ακόμη πολλά οχήματα του ομίλου χρησιμοποιούν τις παλιότερες PF πλατφόρμες.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_PF1_platform
Ουσιαστικά πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στο 206 του 1998 που ήταν μίξη μεταξύ της καινούργιας τοτε, και του Saxo!
Η πλατφόρμα EMP2 διαφημίστηκε πολύ ώστε να καταδείξει το 3008 ως σχετικά ελαφρύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που του έδινε πλεονέκτημα στις ρεπριζ και στην κατανάλωση χωρίς να διαθέτει τους ισχυρότερους κινητήρες.
Από την άλλη σύμφωνα με τα λεγόμενα του harisma23 θα πρέπει να θεωρούμε το 5008 ανώτερο αυτοκίνητο από το 3008 σωστά; -
Οχι ρε συ καλά σου λέω, η ίδια πλατφόρμα είναι απλα απευθυνεται σε άλλες κατηγορίες
https://www.groupe-psa.com/en/newsroom/corporate-en/cmp-modular-platform/
Ισχύει αυτό που λέει ο χάρις το έβλεπα και εγώ στα Peugeot 207και 307-308.
Πολύ ελαφρύ και πιο ψεύτικο σε αίσθηση το 207 από τα μεγαλύτερα. Αλλά πιο ελαφρύ και διασκεδαστικό.
Από PSA κάτι ξέρουμε.
Άσχετο το swift σε αίσθηση είναι μεταξύ 207 και 208mk1 και πιο πολυ προς το 208 .. απλα το νεο 208 nk2 θυμίζει το 308 mk1 λογω καλων συνεμπλοκ στις λακουβες, αυτό οχι κάτι ιδιαιτερο, το λέω για να καταάβαινεται σε γραπτά την αίσθηση.
-
Οχι το 5008 ειναι απλά το 3008 με 7 θέσια διάταξη, το ds7 ίσως ναι όμως.
Και αυτο δεν στκ λεω για να σου την πω, απλα πραγματικά τα psa της τελευταίας 20 στις τα ξέρω.
Τώρα έχω και το grandland κάποιες μέρες που είναι το 3008 και νιώθω την αίσθηση της πλατφόρμας.
-
Οχι το 5008 ειναι απλά το 3008 με 7 θεριά διάταξη, το ds7 ίσως ναι όμως.
Και αυτο δεν στκ λεω για να σου την πω, απλα πραγματικά τα psa της τελευταίας 20 στις τα ξέρω ΟΛΑ.
Μετά ήρθε η κρίση.
Κρίμα! Προς στιγμής χάρηκα ότι είχα το κορυφαίο αυτοκίνητο του group στην κατοχή μου. (5008 GT full pack). It's ok.
Peugeot 3008 2016