-
Και οτι εχω σταμπαρει αυτοκινητο στον Bitro, σκεφτομαι σοβαρα να παω να το δω
Εχει καποιος επειρια απο τον συγκεκριμενο?
Έχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, μερικά εκ των οποίων είναι πολύ καλά, αλλά θέλει προσοχή και έλεγχο. Κυρίως έχει αυτοκίνητα 3 κατηγοριών:
- Εισαγωγής με άγνωστα χιλιόμετρα.
- Ελληνικά από ιδιώτες, συνήθως αρκετά καλά
- Ελληνικά από leasing (κάποτε ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής της Hertz), κάποια καλά και κάποια τελείως χάλια.
Μόνο ως βασανιστήριο μπορώ να δω την αναζήτηση αυτοκινήτου από ιδιώτη.
Εγώ ακριβώς το ανάποδο! Να πουλήσω σε ιδιώτη είναι συνήθως βασανιστικό (αν και το Kuga έφυγε πολύ εύκολα και αβασάνιστα....πέτυχα πολύ καλό αγοραστή). Αλλά σε αγορά από ιδιώτη, μια χαρά. Σε έμπορο όλο σαπάκια έβρισκα (εκτός εαν τα πλήρωνα αρκετά). Πάντως, λογικό είναι ο έμπορος να πουλάει ακριβότερα, γιατί θέλει να βγάλει κέρδος (θεμιτό είναι). Απλά για να βρείς από ιδώτη θέλει υπομονή, εγώ έψαχνα 3 μήνες για να βρώ το Panda όπως το ήθελα. Σε έμπορο έβρισκα σε 1 ημέρα, αλλά το ίδιο αυτοκίνητο θα το πλήρωνα €1-1.500 πάνω.
-
Δεν θέλει μόνο υπομονή, αλλά τέλος πάντων. Λεπτομέρειες...
-
Απο Μπητρο πήρε ο σπιτονοικοκύρης μου Q3 TDi 184hp Stronic του '16. Είχε χλμ (100.000) αλλά ήταν ο,τι καλύτερο με την έννοια ότι το πλήρωσε όσο κάνουν τα 150αρια στα ίδια km περιπου. Μηχανικός με δικό του συνεργείο οπότε να τον γέλασαν δεν παίζει. Όμως μπορεί να έπεσε στην εξαιρεση αν κρίνω από καποιες κριτικές...
Εγώ έδωσα το δικό μου εκεί, πωλήθηκε χωρίς να γυριστούν τα χλμ,αλλά δεν υπήρχε και κανένας λόγος για αυτό,αφού είχα μ.ο. 11-12.000 χλμ/χρόνο.
Επισης γνωστός μου έχει πάρει από εκεί παλιό φθηνό μεταχειρισμένο (3Κ) και στα 3 χρόνια που το έχει δεν του έχει βγάλει κάτι το παράλογο για την χρονολογία του.
Υ.γ. Δεν λέω ότι είναι στις φωτεινές εξαιρέσεις του κλάδου που δεν γυρνάνε χλμ αλλά ότι έχει μεγάλη ποικιλία οπωτε θα έχει και καλά αυτοκίνητα.
-
Και εγώ αυτό πιστεύω, ότι ειδικά όσοι έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα έχουν κάθε καρυδιάς καρύδι.
-
Εγώ έδωσα το δικό μου εκεί, πωλήθηκε χωρίς να γυριστούν τα χλμ,αλλά δεν υπήρχε και κανένας λόγος για αυτό,αφού είχα μ.ο. 11-12.000 χλμ/χρόνο.
Ποσα € παραπανω το ειχε βαλει ?
-
Μπήτρος, Αλιβιζάτος και CRS είναι στην μαύρη/κατάμαυρη λίστα. Πήγαινε να δεις αυτό που σε ενδιαφέρει έτσι για το γούστο.
-
Φρέσκο: https://www.newsauto.gr/news/sos-apati-me-engiisis-chiliometron-se-isagomena-metachirismena/
Καθημερινά φαινόμενα δυστυχώς.
-
Πολύ καλός φίλος είχε ένα terios πρώτης γενιάς. Πραγματικό εργαλείο. Μόνο θαυμασμό είχα και έχω που πήγε και αγόρασε μια μικρή καρότσα/ τρέηλερ και πήγαινε κάθε χειμώνα στις ελιές και έμπαινε στα λιόφυτα και δεν καταλάβαινε τίποτα. Πέρασαν όμως τα χρόνια, μεγάλωσαν και τα παιδιά του, θέλησε να κάνει το επόμενο βήμα. Το έψαξε από εδώ το έψαξε από εκεί τελικά αγόρασε ένα Ranger 10ετίας τετράπορτο, ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ,, γύρω στα 15-16 χιλιάρικα, Ο μαντράς του κράτησε και πάλι αν θυμάμαι καλά το terios γύρο στα 2 χιλιάρικα και του έκοψε απόδειξη για κ΄τω από 1000. Το Ranger που πήρε ήξερε από την αρχή ότι ήταν... Πολωνίας, τα χιλιόμετρα η λογική και οι πιθανότητες λένε ότι δεν είναι πραγματικά. Εμφανησικά το φορτηγάκι ήταν κουφέτο αν και με χάλασε που η καρότσα ήταν φρεσκοβαμένη. Το πήγε σε μηχανικό, συγγενή του, και το σήκωσε από κάτω, δεν είδαν κάτι το περίεργο. Τελικά το αγόρασε και μέχρι στιγμής, στα 2-3 χρόνια που το έχει είναι αρκετά ευχαριστημένος και δεν του έχει βγάλει κάτι σοβαρό. Τα μόνα θέματα που έχει είναι 2. Στην πρώτη εβδομάδα που το πήρε ανακάλυψε ότι το παρμπριζ έχει φάει μια πέτρα ακριβώς στη μέση και λίγο κάτω από τον μεσαίο καθρέφτη έχει ένα μικρό σημάδι στο μέγεθος κάτι λιγότερο από στραγάλι. Δεν κάνει κάτι γι αυτό. Ελπίζει να μην μεγαλώσει πολύ η ρωγμή αυτή. Όποτε και εφόσον χρειαστεί αλλάγή θα πάει να το αλλάξει. Το δεύτερο 'πρόβλημα' το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο είναι πρόβλημα, το ανακάλυψα εγώ όταν πήγαμε εκδρομή. Τον ακολουθούσα στο δρόμο και στις ευθείες ανακάλυψα ή μου δόθηκε η εντύπωση ότι σα να πηγαίνει λίγο προς το πλάι το πίσω μέρος. Είναι ιδέα μου? Έχει φάει σοβαρό χτύπημα στο παρελθόν και έχει πάει καλίμπρα? Είναι αυτοκίνητο α λα playmobil? Βγηκε στραβό από τη μαμά του? Κάτι άλλο?
Το θέμα, ξαναλέω είναι ότι είναι ευχαριστημένος. Μάλιστα, επειδή τόσα χρόνια πάμε μαζί το χειμώνα στις ελιές και βοηθάει ο ένας στις ελιές του άλλου, πήγε και αντικατέστησε κάτι άθλια ασφάλτινα ελαστικά που φορούσε και έβαλε κι αυτός το ίδια Good Year wrangler AT που φοράει και ο 'Μήτσος' μου.γιατί ξέρει τις δυνατότητες τους από πρώτο χέρι.
-
Δεν σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα είναι χάλια, μπορεί να είναι μια χαρα. Το πρόβλημα είναι η κοροϊδία και η αισχροκέρδεια. Ο κουμπάρος μου, λόγω κόστους, αγοράζει αυτοκίνητα με πάνω από 150.000χλμ, τα οποία όμως είναι άριστα για αυτά τα χιλιόμετρα και δεν βγάζουν κανένα πρόβλημα. Αλλά τα πληρώνει στην πραγματική τους τιμή και όχι σαν να είχαν 90.000χλμ.
-
Και τα πουλαει με τα πραγματικα χλμ?
-
Και τα πουλαει με τα πραγματικα χλμ?
Ναι όλα. Γιατί τα φέρνει για προσωπική του χρήση και όταν τα βαρεθεί (ή πετύχει καλή τιμή) τα δίνει. Αλλά με μικρό κέρδος, δεν το κάνει για να βγάλει λεφτά, έχει άλλη δουλειά. Απλά έτσι μπορεί και αλλάζει συχνά αυτοκίνητα χωρίς κόστος. Δεν έχει λόγο να γυρίσει τα χιλιόμετρα, αφού τα πουλάει στην πραγματική τους τιμή και όχι σαν να είχαν τα μισά χιλιόμετρα.
-
Ε τοτε δεν το κανει επαγγελματικα, το κανει για δικη του ευχαρίστηση.
-
Ε τοτε δεν το κανει επαγγελματικα, το κανει για δικη του ευχαρίστηση.
Σαφώς. Αλλά έχει εταιρεία στην Γερμανία για να το κάνει (με συνεργάτες) και μου έχει πει απίστευτες ιστορίες. Εγώ δεν λέω να μην βγάλουν οι έμποροι, αλλά υπάρχει ένα όριο στην απληστία, την αισχροκέρδεια και την κοροϊδία.
Το πιο αστείο ήταν όταν πούλαγε ένα Qashqai με 160.000χλμ και του αγοραστή του φαίνονταν πολλά και του έλεγε: 'εξαιρετική τιμή, το αυτοκίνητο είναι άριστο μου το είπε και ο μηχανικός μου αλλά ρε γαμώτο έχει πολλά χιλιόμετρα'!! Και του λέει ο κουμπάρος: 'τόσα είναι, αλλά εαν το μόνο σου πρόβλημα είναι αυτό πές μου πόσα θες και θα στο φτιάξω'....αχαχα. Δεν κατάλαβε το χιούμορ ο αγοραστής αλλά τελικά το πήρε.
-
Ωραια ενασχοληση αυτη . Να παιρνεις αμαξια, να τα βολταρεις κι οταν τα βαριεσαι να τα πουλας. Αλλά οχι με Qashqai και Crv . Να παρεις μια Giulia quadrifoglio ή μια Μ3 και να παρακαλας να μην βρεθει αγοραστης
-
Ωραια ενασχοληση αυτη . Να παιρνεις αμαξια, να τα βολταρεις κι οταν τα βαριεσαι να τα πουλας. Αλλά οχι με Qashqai και Crv . Να παρεις μια Giulia quadrifoglio ή μια Μ3 και να παρακαλας να μην βρεθει αγοραστης
Πολλά τα λεφτά Αλέξανδρε για τέτοια αυτοκίνητα, πρέπει να έχεις μεγάλο κεφάλαιο. Επίσης με τόσο ακριβά αμάξια, πάιζει άλλη διαδικασία που είναι χρονοβόρα.
-
Ενταξει , στο εξωτερικο Μ3 e92 βρισκεις απο 20κ € . Διαδιακασια εννοεις το τελωνειο?
-
Ενταξει , στο εξωτερικο Μ3 e92 βρισκεις απο 20κ € . Διαδιακασια εννοεις το τελωνειο?
Ναι βρίσκεις, αλλά υπολόγισε άλλα τόσα περίπου σε φόρους! Οπότε θές μεγάλο κεφάλαιο. Άλλο να παίζεις με €10-15.000 και άλλο με €40-50.000. Επίσης πολύ πιο εύκολα πουλιέται ένα εμπορικό αυτοκίνητο και μάλιστα φτηνότερα από τον Μ.Ο της αγοράς παρά μια Μ3 που άντε να την πουλήσεις! Φέρνει τέτοια αυτοκίνητα (τελευταία έχει φέρει μια Ε55 AMG και μια X4 M40d) αλλά μόνο με παραγγελία.
Ναι το τελωνείο εννοώ.
-
Aikibill wrote:
Εγώ έδωσα το δικό μου εκεί, πωλήθηκε χωρίς να γυριστούν τα χλμ,αλλά δεν υπήρχε και κανένας λόγος για αυτό,αφού είχα μ.ο. 11-12.000 χλμ/χρόνο.
Ποσα € παραπανω το ειχε βαλει ?
Σε αντιπροσωπεια που θα επερνα καινουργιο εδιναν 4,500,στον μπητρο το εδωσα 5,500 και αυτος το πουλησε 6,500.
-
Ναι βρίσκεις, αλλά υπολόγισε άλλα τόσα περίπου σε φόρους! Οπότε θές μεγάλο κεφάλαιο. Άλλο να παίζεις με €10-15.000 και άλλο με €40-50.000. Επίσης πολύ πιο εύκολα πουλιέται ένα εμπορικό αυτοκίνητο και μάλιστα φτηνότερα από τον Μ.Ο της αγοράς παρά μια Μ3 που άντε να την πουλήσεις! Φέρνει τέτοια αυτοκίνητα (τελευταία έχει φέρει μια Ε55 AMG και μια X4 M40d) αλλά μόνο με παραγγελία.
Ναι το τελωνείο εννοώ.
Αφου εχει εταιρια στην Γερμανια, ισως μπορει να το κρατησει με ξενες πινακιδες , κι αν βρεθει αγοραστης το εκτελωνιζει . Αν οχι το ξαναγυρναει Γερμανια και το πουλαει εκει με λιγο χασουρα ισως. Ξερω οτι δεν πουλιουνται ευκολα αυτα τα αμαξια στην Ελλαδα
-
Σε αντιπροσωπεια που θα επερνα καινουργιο εδιναν 4,500,στον μπητρο το εδωσα 5,500 και αυτος το πουλησε 6,500.
Νορμαλ κερδος για τον εμπορα. Η αντιπροσωπεια παλι, ηθελε να βγαλει τα 2πλασια
Έμποροι μεταχειρισμένων