-
http://www.autoblog.com/2014/12/18/swed ... lly-overw/
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για μια αγορά αυτοκινήτου που σκέφτομαι να κάνω. Πρόκειται για ένα Ford Mondeo του 2009 με 230.000 χλμ σε καλή κατάσταση και τιμή 1000 - 1500 ευρώ. ωραία τιμή ε? το αρνητικό είναι βέβαια ότι θέλει συμπλήρωση λαδιών 500 ml ανα 1000 χλμ περίπου (καιει λαδια) και σε συνδυασμό με τα πολλά χλμ με κάνουν να το σκεφτώ και δεύτερη φορά. ποια είναι η άποψη πάνω σε αυτό αξίζει το ρίσκο?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
-
Είχα το Μοντέο του 2008. Το έδωσα με περίπου 115000χλμ. Δεν έκαιγε σταγόνα. Η τιμή που το βρήκες είναι ύποπτα χαμηλή για μένα. Θέλει καλό ψάξιμο για ατυχήματα κλπ. Ρώτα κάποιον μηχανικό εμπιστοσύνης πόσο θα κοστίσει μια ενδεχόμενη επισκευή για να μην καίει τόσο λάδι. Προφανώς μιλάς για το 1,6 125 hp.
-
Πού πας να μπλέξεις;;; Φαντάσου ότι ξέρεις μία σοβαρή και κοστοβορα βλάβη ήδη. Μήπως στο τέλος δώσεις τα διπλά και τριπλά σε μαζεματα χωρίς τέλος;;;
-
Από την άλλη, αν αγοράζει το αυτοκίνητο στο 1/3 ή 1/4 της κανονικής τιμής του στην αγορά μεταχειρισμένου, μάλλον είναι μια πολύ καλή αγορά! Γιατί πολύ απλά έχει το περιθώριο να πληρώσει για αλλαγή του υπάρχοντος κινητήρα με κάποιον μεταχειρισμένο και πάλι να έχει γλιτώσει πάρα πολλά λεφτά. Εγώ αν το αυτοκίνητο δεν έχει άλλα θέματα, βασικά από φανοποιία αλλά και από τα περιφερειακά του συστήματα, θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
-
Από την άλλη, αν αγοράζει το αυτοκίνητο στο 1/3 ή 1/4 της κανονικής τιμής του στην αγορά μεταχειρισμένου, μάλλον είναι μια πολύ καλή αγορά! Γιατί πολύ απλά έχει το περιθώριο να πληρώσει για αλλαγή του υπάρχοντος κινητήρα με κάποιον μεταχειρισμένο και πάλι να έχει γλιτώσει πάρα πολλά λεφτά. Εγώ αν το αυτοκίνητο δεν έχει άλλα θέματα, βασικά από φανοποιία αλλά και από τα περιφερειακά του συστήματα, θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
αυτο σκεφτομαι και εγω και τεινω να το παρω.
Εδώ να αναφέρω ότι είμαι ήδη κάτοχος ενός mercendes c180 1996 με 214.000 χλμ το οποίο το έχω στην κατοχή μου 7 χρόνια χωρίς προβλήματα (τυχερος ημουν δεν λεω) το οποίο το άλλαζα μόνο τα τυπικά. Οπότε οτι φθορές λόγω παλαιότητας θα πρέπει να κανω στο ford (εάν το παρω) λογικά κάποια στιγμή θα έρθουν και στο mercendes (πέρα από το κόψιμο των λαδιων). Είναι και αυτο μια σκέψη που κάνω οσον αφορα τις φθορες λογω παλαιοτητας και χλμ.
Για να μην σχολιάσω την σκουριά από κάτω όσον αφορά το mercendes. Σεβαστά όλα αυτά που λέτε.
-
Επισης το οτι καιει λαδια έχω διαβάσει σε διάφορα φορουμ ο τι αρκετα αμάξια καινε τα λάδια τους (παλιά και καινουργια), η ο τι ακόμα και λάδια να καίνε μπορεί να σε πάει παρά πολλή ακόμα Η ακριβώς και το αντίθετο βέβαια. Δεν λεω οτι δεν είναι αρνητικό αυτο απλώς οτι ειναι μέσα στο Ρίσκο που παίρνει κάποιος όταν παίρνει μεταχειρισμένο. Και φυσικά μιλάμε για 1000 - 1500 ευρω και Όχι για 5000 - 7000 ευρώ.
Φυσικά δεν υποτιμαω τα 1000 ευρώ, λεφτά είναι εννοείται. Αλλιώς θα το επερνα κατευθείαν, απλώς αλλιώς είναι να ξεκινάς να διορθώνεις ένα αμάξι που το πήρες 1000 ευρώ (ο τι και να ειναι) και αλλιώς 5000 ευρώ (εάν χρειαστει).
-
Αν δεν εχει καποιο αλλο προβλημα , εκτος του κινητηρα , ειναι συμφερουσα προταση
-
Αν με το που το αγοράσεις δεν πρέπει να αλλάξεις λάστιχα, αμορτισέρ, συμπλέκτη, ιμάντα(κάθε 8 χρόνια ήθελε ο ti-vct, η χαρά του harisma), τότε συμφέρει η αγορά του με την προοπτική ότι θα δώσεις κάποιο ποσό για να διορθώσεις το κάψιμο των λαδιών.
Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)