-
Καλησπερα σας! Είμαι καινούργιος στην παρέα.. δημιουργώ αυτό το θέμα με αφορμή το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το φίλτρο dpf.
Είμαι κάτοχος του Opel astra hatchback 1.3 cdti 2007 165000χλμ. Μπαίνω απευθείας στο θέμα για να μη κουράσω.
Το αυτοκίνητο σε ανύποπτες στιγμές πετάει φουγάρα λευκού καπνού από την εξατμιση .. Του καθάρισα την πολλαπλή σε συνεργείο . Το πρόβλημα δε λύθηκε! Μετά από πολυ ψάξιμο και χωρίς κανένα μηχανικό να με κατατοπιζει έψαξα στο ίντερνετ σχετικά με το φίλτρο dpf και το αυτοκίνητο έχει όλα τα συμπτώματα ενός μπούκωμενου φιλτρου. Τον τελευταίο καιρό βγαίνω εθνική με το αυτοκίνητο με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ 20 στροφές με 6η. Μετά από 40 50 χιλιόμετρα ανοίγει η λυχνία βλαβης αυτοκινητου στο καντραν,αρχίζουν να λειτουργούν οι ανεμιστήρες και νιώθω να μειώνεται η απόδοση του . Βγαίνοντας από εθνική κλείνει η λυχνία και όλα επιστρέφουν στην αρχικη μορφή . Εν τέλει, έχω 2 επιλογές . Ή να προβώ σε καθαρισμό του φιλτρου dpf ή σε αφαίρεση του και προγραμματισμό.. παρακαλώ πολύ τα φώτα σας !! Έχω απελπιστεί με αυτό το θέμα. Αξίζει ο καθαρισμος Ή δε θα αλλάξει κάτι;
-
Καλησπερα σας! Είμαι καινούργιος στην παρέα.. δημιουργώ αυτό το θέμα με αφορμή το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το φίλτρο dpf.
Είμαι κάτοχος του Opel astra hatchback 1.3 cdti 2007 165000χλμ. Μπαίνω απευθείας στο θέμα για να μη κουράσω.
Το αυτοκίνητο σε ανύποπτες στιγμές πετάει φουγάρα λευκού καπνού από την εξατμιση .. Του καθάρισα την πολλαπλή σε συνεργείο . Το πρόβλημα δε λύθηκε! Μετά από πολυ ψάξιμο και χωρίς κανένα μηχανικό να με κατατοπιζει έψαξα στο ίντερνετ σχετικά με το φίλτρο dpf και το αυτοκίνητο έχει όλα τα συμπτώματα ενός μπούκωμενου φιλτρου. Τον τελευταίο καιρό βγαίνω εθνική με το αυτοκίνητο με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ 20 στροφές με 6η. Μετά από 40 50 χιλιόμετρα ανοίγει η λυχνία βλαβης αυτοκινητου στο καντραν,αρχίζουν να λειτουργούν οι ανεμιστήρες και νιώθω να μειώνεται η απόδοση του . Βγαίνοντας από εθνική κλείνει η λυχνία και όλα επιστρέφουν στην αρχικη μορφή . Εν τέλει, έχω 2 επιλογές . Ή να προβώ σε καθαρισμό του φιλτρου dpf ή σε αφαίρεση του και προγραμματισμό.. παρακαλώ πολύ τα φώτα σας !! Έχω απελπιστεί με αυτό το θέμα. Αξίζει ο καθαρισμος Ή δε θα αλλάξει κάτι;
-
Το αυτοκινητο ειναι εισαγωγης?
Καθαρισμος φιλτρου ή αντικατασταση του και ψαξιμο της αιτιας που το προκαλεσε, σε καμια περιπτωση αφαιρεση και προγραμματισμο.
-
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο εισαγωγής από Ιταλία.. επειδή μίλησα με ένα μηχανικό και μου είπε ότι εάν το καθαρίσεις μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα να ξανα εμφανίσει πρόβλημα και ότι είναι καλύτερα να το αφαιρέσω για να ησυχάσω. Μπορείς σε παρακαλώ να μου αιτιολογήσεις γιατί δεν πρέπει να το βγάλω;
-
Αν αυτός που στο είπε πιστεύει ότι είναι μηχανικός,πρέπει άμεσα να παραδώσει την άδεια του και να ασχοληθεί με το ψάρεμα.
Έναν απλό λόγο θα σου πω....το φίλτρο υπάρχει για έναν συγκεκριμένο λόγο,να κατακρατά βλαβερά κατάλοιπα καύσης. Δεν θέλει και πολύ φαντασία για να δεις πόσο καρκίνο θα σκορπάς με κάθε γκαζιά....γνωστό πάντως θέμα με τους κινητήρες της Φίατ που φορέσανε στα Όπελ τότε.
-
Άρα μου προτεινετε να το καθαρίσω σε πρώτη φάση; Είναι σίγουρο ότι μετά θα είμαι εντάξει ή θα έχω σύντομα νέο πρόβλημα;
-
Πρακτικά δεν μπορεί να στο πει κανένας αυτό. Λόγω της προέλευσης του αμφιβάλλω ότι είχε μόνο 165 χιλ.χλμ και αυτό γιατί ανάλογα κρούσματα είναι ο κανόνας δυστυχώς. Λογικά με έναν καλό καθαρισμό θα σου βγάλει χιλιόμετρα κοντά σε αυτά που έχει τώρα. Η καλύτερη και πλέον ενδεδειγμένη όμως λύση είναι η αντικατάσταση. Πόσα χλμ θα σου βγάλει αν απλά το καθαρίσεις εξαρτάται από τον τρόπο που το δουλεύεις,που κάνεις τα χλμ,που βάζεις πετρέλαιο κλπ. Έχε υπόψιν όμως ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ είχαν θέμα με πολύ συχνές αναγεννήσεις. Δεν θυμάμαι όμως τον λόγο.συγνώμη για αυτό. Τα πιο σύγχρονα πετρέλαια κάνουν κάθε 700 με 1000χλμ ενώ σε αυτά τα μοτέρ ο κανόνας ήταν τα 250-300 χλμ. Ίσως έχει να κάνει με την 'παλαιότητα' του μοτέρ που ενώ ήταν euro4,του έβαλαν ένα dpf και το έκαναν euro 5 και καλά.
-
Τσεκαρετε και τα μπεκ, συνηθως σε αυτα τα αυτοκινητα απο εκει ξεκιναει το προβλημα και απο υπερβολικες αναθυμιασεις του κινητηρα.
-
Φίλε Σ ευχαριστώ για ΤΙΣ πληροφορίες! Όταν πήρα το αυτοκίνητο έγραφε 157000 χλμ. Και εμένα μου φανηκαν λίγο.. κάποια στιγμή θα το ψάξω σίγουρα. Όσον αφορά την οδήγηση το προσέχω πολύ και κατά βάση το οδηγώ σε αυτοκινητόδρομο.. νομίζω είναι ενα συν αυτό . Το θεμα ειναι οτι οππτε βγαινω στην Εθνική μετα απο κανα τέταρτο ξεκινάει αναγεννηση η οποία δεν σταματάει πάρα μόνο οτα Ν βγω από τον αυτοκινητόδρομο .. Και δυστυχώς καίω παραπάνω απ ότι παρατήρησα . Πρόσφατα ο μηχανικός μου είπε ότι δεν κάνει αναγεννηση επειδή είναι μπούκωμενο γι αυτό και δεν σβήνει η λυχνία και κρατάει τόση ώρα η αναγέννηση.. ισχύει αυτό; νομίζω η νορμάλ αναγεννηση κρατάει λίγο. Εδώ μιλάμε να οδηγαω κάνα δίωρο στην Ολυμπία οδό και να κάνει ακόμα ..
-
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δε με πειράζει τόσο το να κάνει συχνά αναγεννηση αρκεί η διαδικασία να γίνεται φυσιολογικα.. Το πρόβλημα είναι ότι ΚΑΘΕ φορά που βγαινω αυτοκινητόδρομο κάνει αναγεννηση η οποία δε σταματάει πάρα μόνο όταν βγω απ τον αυτοκινητόδρομο. Είμαι επί 2+ ώρες επί της Ολυμπίας οδού με ταχύτητα 100+ σταθερά αναμμένο το λαμπάκι που δείχνει ένα εργαλείο σαν πενσα μέσα σε ένα αυτοκίνητο ( εικάζω πως το καντραν δεν έχει ενδειξη για το φίλτρο dpf ) και σβήνει μόνο όταν βγω απ το δρόμο .. Επίσης όσον αφορά τα μπεκ νομίζω βγάζουν μαύρο καπνό εγώ έχω λευκό αλλά θα τα κοιτάξω και αυτά .
-
Εφόσον κάνεις σχεδόν αποκλειστικά ανοιχτά χιλιόμετρα δεν θα έχεις πρόβλημα για πολλά πολλά χιλιόμετρα. Το θέμα είναι ότι θέλεις σοβαρό μάστορα να το ψάξει και για μπεκ ή αντλία και ότι άλλο χρειαστεί....δεν έχω ξανακούσει αναγέννηση με τα δικά σου δεδομένα....
-
Μου δίνει την εντύπωση ότι είναι τέρμα βουλωμενο και ότι απλά δεν μπορεί να ολοκληρώσει την αναγέννηση . Το αμάξι το έχω βάλει 5 φορές σε εγκέφαλο και δε βγάζει βλαβη ! Ειναι απίστευτο πραγματικά ! Έχω που το ψάχνω τόσο καιρό .. Εάν βάλω κάποιο πρόσθετο dpf πριν βγω αυτοκινητόδρομο θα βοηθήσει ή δεν θα προσφέρει κάτι;
-
Όταν το κουμπώνεις στο διαγνωστικό δεν σου δείχνει ποσοστό κορεσμού?
Αν ήταν τέρμα βουλωμένο εκτιμώ ότι θα έδειχνε και άλλα σημάδια....πτώση στην απόδοση,αυξημένη κατανάλωση κλπ.
-
Πέρα από την κακιστη επιλογή ενος ντίζελ εισαγωγής με τουλάχιστον 250.000 ασυντηρητων χλμ , πολλά εξαρτήματα του είναι τελειωμένα. Δεν λύνεται το πρόβλημα με αντικατάσταση dpf , θα ξαναβουλωσει. Η λύση είναι είναι η αντικατάσταση ή επισκευή τούρμπο και μπεκ , καθαρισμός όλης της εισαγωγής , μέτρηση πιέσεως αντλίας πετρελαίου σε φορτία και αφού είσαι σίγουρος για την σωστή καύση που κάνει ο κινητήρας αλλάζεις η καθαρίζεις το dpf.
-
2000 στροφές και 110 χλμ είναι λίγα για να ανεβάσει θερμοκρασία και να τα κάψει.
Ή ανέβασε στροφές ή ταχύτητα .
-
Γενικά το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση δε μου έχει βγάλει βλάβη . Το μοναδικό του θέμα είναι αυτό με το dpf. Θα δοκιμάσω Να ανεβάσω στροφές την επόμενη φορά που θα μου ανάψει η ένδειξη.. Και εκτός απροόπτου θα καθαρίσω και το φίλτρο και ο Θεός βοηθός
-
Καλημερα φιλε Tasos_Kar .Εν ολιγοις τα πραγματα ειναι οπως τα λενε οι φιλοι.Δεν βγαζεις το DPF απλα ψαξε και θα βρεις ανακατασκευασμενα ή καινουργιο σε πιο οικονομικη τιμη γιατι δυσκολα θα σου εγγυηθει καποιος μαστορας οτι δεν θα εχεις θεματα μετα τον καθαρισμο.Οποτε αλλαγη φιλτρου,καθαρισμος μπεκ ή αντικατασταση ελεγχος Turbo και Αντλιας οπως και καθαρισμος δεξαμενης καυσιμου και ολης της γραμμης τροφοδοσιας και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο το κοστος ειναι λιγο παραπανω αλλα 99% δεν θα εχεις θεμα μετα.Επισης ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ θα πρεπει να ειναι λιρα 100 και οχι παπατζης....Οπως ειπε και ο Ikar βγες εθνικη και πανε πανω απο 2200 στροφες παιξε με το σασμαν ή το γκαζι ...
Φιλος εφερε το ιδιο αμαξι απο Γερμανια και οι δουλειες που εκανε ηταν: Aλλαγη τουρμπινας,καθαρισμος και ρυθμιση μπεκ,καθαρισμος δεξαμενης ελεγχος αντλιας πετρελαιου και εβαλε και προγραμMατακι για αυξηση ροπης και το αμαξι εδω και 3 χρονια ειναι SUPER.....
-
Καλημέρα φίλε Σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Νομίζω το πιο σημαντικό είναι αυτό που είπες ότι πρέπει να βρω καλό μάστορα.. μήπως γνωρίζεις πόσο περίπου θα κοστισει ο έλεγχος-καθαρισμος μπεκ , αντλίας , δεξαμενής και του συστήματος τροφοδοσίας; όλα αυτά που είπες;
-
Τα σπρει που ψεκαζεις πριν το φιλτρο ειναι εντελως αχρηστα?Με τακτικη χρηση τους και αρκετο πατημα κερδιζεις σε χρονο ζωης του dpf ή εστω να ξεφυγεις απο τη φαση των συχνων αναγεννησεων?
-
Καλημέρα φίλε Σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Νομίζω το πιο σημαντικό είναι αυτό που είπες ότι πρέπει να βρω καλό μάστορα.. μήπως γνωρίζεις πόσο περίπου θα κοστισει ο έλεγχος-καθαρισμος μπεκ , αντλίας , δεξαμενής και του συστήματος τροφοδοσίας; όλα αυτά που είπες;
Δεν γνωριζω τιμες.Σιγουρα στην περιοχη σου θα υπαρχουν καποιοι τεχνικοι κανε ερευνα αγορας...
Πρόβλημα με φίλτρο DPF