-
Ειχα το turbo μεσω συμβασης εξωτερικου συνεργατη, και το υβριδικο απο κοντιμο μου ατομο. Το οδηγω πολυ συχνα.
-
Εδω το αυτοματο, ειναι 0,3 ' γρηγοροτερο στην πιστα απο το μηχανικο!
Το αυτοματο ειναι της aisin 6αρι με μετατροπεα ροπης.
-
Εντυπωσιακό, η πραγματική είδηση είναι ότι υπάρχει ΑΤ swift sport..
-
Υπαρχει και δεχεται και tuning ...κατι 6 αρια και κατι ψηλα χτυπα με τα προγραμματα στο 0-100.
Να εδω για παραδειγμα ενα αυτοκινητο πολης με καρτισια αισθηση μεταξυ a και b segment και αυτοματο κιβωτιο.
0-100: 6,14'
Και εδω με μηχανικο και 0-100 με δευτερα...6:39'
Χεχε
-
Αυτο σημαινει αυτοκινητο πολης.
Παρατηρηση εγω καλοκαιρακι-φθηνοπωρο που το οδηγησα στα 110χλμ/ωρα με adaptive cruise control γραφει 4,5-4,7 λιτρα με κλιματισμοσε ταξιδια ανω των 150 -200 χλμ αποστασης.
Τσεκαριαμενο αυτο πολλες φορες,
Οποτε τα 6 λιτρα στα 120χλμ/ωρα που λεει στο βιντεο ισως κατι παιζει με τον καιρο ή δεν ξερω τι αλλο.
Υ.γ Το καντραν αν το δειτε απο κοντα και τη νυχτα ειναι ιδιο με alfa romeo...πολυ σπορτιφ αισθηση λογω σχεδιασης καινκαθετης τοποθετησης
-
Καλησπέρα σας. Έχοντας κατασταλάξει ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι swift δεν μπορώ να καταλήξω στην έκδοση. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι το 1.2 υβριδικό στη GLX και το 1.0 στην GL+ αμφότερα μεταχειρισμένα. H χρήση προορίζεται για περίπου 50 χλμ καθημερινά μοιρασμένα κατά το ημισυ σε επαρχιακό δίκτυο, ΕΟ, περιφερειακό (Θεσ/νίκη) και στην πόλη. Η λογική υπαγορεύει ότι η σωστή αγορά θα ήταν το ατμοσφαιρικό υβριδικό αλλά η καρδιά θέλει το turbo. Τη λύση θα δώσει η πραγματική κατανάλωση πλην όμως δεν μπορώ να πω ότι έχω ασφαλές συμπέρασμα παρ' ότι έχω διαβάσει ό,τι είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο. Εάν ομιλούμε για ένα λίτρο παραπάνω στα 100 χλμ είναι αποδεκτό. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν οι γνώστες μπορούσαν να με κατευθύνουν.
-
Τόσο είναι 1 με 1,5 λίτρο παραπάνω.
Με το turbo το αυτοκίνητο ειναι η συνέχεια του 106 rallye saxo vts.
Ότι πιο κοντά σε mini cooper κτλ.
Από την άλλη θελει την προσοχή του, κάποτε θα κανεις καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής και άυλων διοτι ειναι αμεσου ψεκασμου ενώ περνούν κάποιοι κραδασμοί λόγω τρικιλυνδρου μοτερ στο ρελαντί. Στο mild hybrid Δεν υπάρχει ο παραμικρός κραδασμός καονδεν εχει φοβο επικαθησεων άνθρακα.
Τώρα και το 1,2 λόγω του υβριδικού συστήματος που δινει 5 κιλά ροπής (όταν πατήσεις τέρμα στο πάτωμα το γκαζι) τραβάει σχεδόν από τις 1200 σ.α.λ με δύναμη που λες πως σίγουρα θα έχει τούρμπο, ή πολύ μεγάλο μοτέρ, ίσως και 1,6 λίτρα με 900 κιλά βαρος
Δεν έχει φυσικά αλλά είναι το ηλεκτρικό μοτέρ που βοηθά αισθητά, όταν όμως πατήσεις βαθιά το γκάζι στο πάτωμα. Τότε το νιώθεις σαν σπρώξιμο, ειδάλλως σε χαλαρή οδήγηση δεν νιώθεις κάτι.
Με χαλαρή οδήγηση σε ανοιχτούς δρόμους με λίγα φανάρια, νορμαλ κινηση, και νορμαλ επιτάχυνση απομκαθε φαναρι, το mild hybrid αγγίζει τα επισημα νούμερα κατανάλωσης. Ναι το 4,2-4.5 είναι σχετικά εφικτό χωρίς πολλη προσπάθεια.
Η μέση όμως τιμή σε συνθήκες οπου δεν σε απασχολεί είναι 5,5 λίτρα/ 100 και 6,5 στο turbo
-
Τόσο είναι 1 με 1,5 λίτρο παραπάνω.
Με το turbo το αυτοκίνητο ειναι η συνέχεια του 106 rallye saxo vts.
Ότι πιο κοντά σε mini cooper κτλ.
Από την άλλη θελει την προσοχή του, κάποτε θα κανεις καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής και άυλων διοτι ειναι αμεσου ψεκασμου ενώ περνούν κάποιοι κραδασμοί λόγω τρικιλυνδρου μοτερ στο ρελαντί. Στο mild hybrid Δεν υπάρχει ο παραμικρός κραδασμός καονδεν εχει φοβο επικαθησεων άνθρακα.
Τώρα και το 1,2 λόγω του υβριδικού συστήματος που δινει 5 κιλά ροπής (όταν πατήσεις τέρμα στο πάτωμα το γκαζι) τραβάει σχεδόν από τις 1200 σ.α.λ με δύναμη που λες πως σίγουρα θα έχει τούρμπο, ή πολύ μεγάλο μοτέρ, ίσως και 1,6 λίτρα με 900 κιλά βαρος
Δεν έχει φυσικά αλλά είναι το ηλεκτρικό μοτέρ που βοηθά αισθητά, όταν όμως πατήσεις βαθιά το γκάζι στο πάτωμα. Τότε το νιώθεις σαν σπρώξιμο, ειδάλλως σε χαλαρή οδήγηση δεν νιώθεις κάτι.
Με χαλαρή οδήγηση σε ανοιχτούς δρόμους με λίγα φανάρια, νορμαλ κινηση των γυρων, και νορμαλ επιτάχυνση απομκαθε φαναρι, το mild hybrid αγγίζει τα επισημα νούμερα κατανάλωσης. Ναι το 4,2-4.5 είναι σχετικά εφικτό χωρίς πολλη προσπάθεια.
Η μέση όμως τιμή σε συνθήκες οπου δεν σε απασχολεί είναι 5,5 λίτρα/ 100 και 6,5 στο turbo
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σαφέστατη και άμεση απάντηση! Επομένως συμπεραίνω πως στο υβριδικό δε θα έχεις καμία ενοχή να εξαντλείς το γκάζι εκμεταλλευόμενος το βάρος ενώ στο χιλιάρι θα ξέρεις ότι καις κάτι παραπάνω αλλά έχεις και κάτι παραπάνω σε οδηγική εμπειρία. Πιστεύω η διαφορά στην κατανάλωση είναι εύλογη, απόλυτα δικαιολογημένη και κρατώντας την τελευταία σου πρόταση, σε συνδυασμό με τα προαναφερόμενα στο νήμα, κερδίζεις πολλά με ένα λίτρο. Ξέρω ότι πολλοί θα έχουν βρεθεί στη θέση μου και καταλήξανε στο ατμοσφαιρικό χαμογελώντας ότι έκαναν σοφή επιλογή και ορθώς σκέφτονται έτσι. Όταν όμως στο δρόμο θα λείψει η έξτρα δύναμη για προσπέραση/ανηφόρα τότε θα κάνουν δεύτερες σκέψεις αν άξιζε το εικοσάευρο το μήνα και η -απ'ότι κατάλαβα - ακριβότερη συντήρηση σε σέρβις. Δε θα ζαλίσω άλλο. Σε ευχαριστώ και πάλι. Επόμενη κίνηση test drive.
-
Βλέπεις από το thread να βαριέμαι να μιλώ για τα Suzuki;;;
Χαχαχα
Ναι απαραίτητα test drive, αυτό που θα διαπιστώσεις είναι πως η διαφορά τους είναι ή εξής.
Π.χ αν θέλεις προσπέραση και έχεις 4η σχέση με το τούρμπο απλά πατάς και φεύγει μπροστά το αυτοκίνητο.
Με το ατμοσφαιρικό κατεβάζεις σχέση στο κιβωτιο σε 3η και τότε η προσπέραση εχει την ίδια ώθηση.
Το κιβώτιο είναι σαν να κινηται σε αφρό, αλλάζει με τη σκέψη χωρίς αντίσταση, αλλάζει με μικρές κινήσεις του καρμπου
Όλη η διαφορά σε πραγματικές συνθήκες είναι η μια σχέση κάτω.
Γενικά θα εντυπωσιαστείς από το ατμοσφαιρικό που θα ταξιδεύει με 5η και θα πιάνει ανηφόρες χωρίς να κατεβάζεις σχέσεις. Και θα λες βρε μπας και έχει turbo;;;
Στην πόλη βολεύει το ατμοσφαιρικό διότι στο turbo υπάρχει ένα κενό μέχρι να φουσκώσει το turbo, και η ηλεκτρική ροπή του mild hybrid βοηθά ταμαλα στα στενά να μην κατεβάζεις από τρίτη σε δευτέρα σχεση. Μάλιστα το ατμοσφαιρικό έχει τοσο καλη ροπή από χαμηλά που με το που βάζεις 1η ακόμα 2α σχέση το αυτοκίνητο κινείται και χωρίς γκάζι. Τσουλαει χωρις να τρέμει ο κινητήρας.
Αυτά στα λέω για να μην πιστέψεις ότι οι διαφορές είναι τεράστιες. Υπάρχουν, όντως, αλλά δεν είναι η μέρα με τη νύχτα με την προϋπόθεση ότι κατεβάζεις μιια σχεση στο κιβώτιο οταν κάνεις προσπεράσεις.
Το ατμοσφαιρικό έχει έναν άκρως αξιόπιστο κινητήρα με δεκαετιες εξελιξης στην πλατη του, ενώ του turbo είναι καινούργιος, αλλά πολύ έξυπνα σχεδιασμένος
Η τεράστια διαφορά σε επιδοσεις υπάρχει στο sport, Εκεί ναι, θέλει προσοχή το γκάζι ιδιαίτερα μέσα στην πολη ....χαχα
Tip, φρέναρε αρκετά πριν κάποιο φανάρι να γεμίσει η μπαταρία (άφησε την επιλεγμένη ταχύτητα, χωρίς να βάλεις νεκρά, στο φρενάρισμα μέχρι οι στροφές να φτάσουν 1000.) Ετσι γεμίζεις γρήγορα την μπαταρία και αρκετά. Μόλις ανοίξει πράσινο ξεκινά με πρώτη άλλαξε στις 2000 σ.α.λ βάλε δεύτερα και πάτα τέρμα γκάζι,...θα νιώσεις μια έξτρα μικρή ώθηση που δεν ειναι γραμμική. Είναι το ηλεκτρικο Μοτέρ.
Υ.γ μην κάνεις quoting γεμίζει όλη η σελίδα.
-
Καλησπέρα σας. Έχοντας κατασταλάξει ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι swift δεν μπορώ να καταλήξω στην έκδοση. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι το 1.2 υβριδικό στη GLX και το 1.0 στην GL+ αμφότερα μεταχειρισμένα. H χρήση προορίζεται για περίπου 50 χλμ καθημερινά μοιρασμένα κατά το ημισυ σε επαρχιακό δίκτυο, ΕΟ, περιφερειακό (Θεσ/νίκη) και στην πόλη. Η λογική υπαγορεύει ότι η σωστή αγορά θα ήταν το ατμοσφαιρικό υβριδικό αλλά η καρδιά θέλει το turbo. Τη λύση θα δώσει η πραγματική κατανάλωση πλην όμως δεν μπορώ να πω ότι έχω ασφαλές συμπέρασμα παρ' ότι έχω διαβάσει ό,τι είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο. Εάν ομιλούμε για ένα λίτρο παραπάνω στα 100 χλμ είναι αποδεκτό. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν οι γνώστες μπορούσαν να με κατευθύνουν.
Έχω το υβριδικό GLX. Κατά αρχήν καμία σχέση οι δύο εκδόσεις .Το GLX είναι άλλο αυτοκίνητο . Τεράστια διαφορά στον εξοπλισμό . Η γνώμη μου πάρε το hybrid . Θα νομίζεις ότι έκαναν λάθος και σου έδωσαν το turbo ......
Η κατανάλωση του hybrid απλά για γέλια ....
-
Εδώ το opel corsa diesel με τον νεο 1.5 bluehdi στα 120χλμ/ώρα πετυχαίνει 4,5λίτρα/ 100 χλμ.
Το swift mild hybrid στα 110χλμ/ωρα ειναι στα 4,5 με 4,7 λίτρα
-
Σαν να μου φαινεται οτι εναι ελαχιστα downhill??
Σε καθε περιπτωση παντως εξαιρετικο νουμερο.. δυσκολα πετυχαινονται αυτα τα νουμερα..
-
Για ποιο λες petran;;; για το swift;;;
Και εδώ, το opel corsa βενζίνης 1.2 the και με 8αρι κιβώτιο παρακαλω
6,1 λίτρα/100 στις ίδιες συνθήκες και ταχύτητες.
Αρχίζω και πιστεύω ότι μόνο η suzuki με τους βενζίνης της κοντράρει στα ίσα τους diesel.
-
Οχι Lap.. για το βιντεακι με το Corsa 1,5D αναφερομουν που ειχες βαλει στο προηγουμενο post σου.. σαν να μου φαινεται οτι εχει ελαχιστη κατηφοριτσα..
-
Κάτσε να το ξαναδώ... πάντως λογικα νούμερα είναι διότι αν μπορεί το swift με βενζίνη και έστω 10 χλμ/ωρα λιγοτερα τότε γιατί όχι ένα diesel.
Στο swift με adaptive αυτόματο πιλοτο στα 110 και χωρίς κλίμα αλλά με ανοιχτό τον ανεμηστηρα να φέρει αέρα απ έξω και 5 βαθμους Κελσίου εξω σε απόσταση αρκετών δεκαδων χιλιομέτρων και μαλιστα στα μισα χιλιομετρα με καπως ανηφορικη διαδρομη. Σε αυτές τις συνθήκες έγραφε 4,5 με 4.7 σε κάθε διαδρομη. Όχι μόνο μια φορά. και μεελαχιστα χιλιομετρα στο οδομετρο, δεν ειχε α οιξει ο κινητηρας δηλαδη.
Θεωρώ πως το adaptive αυτόματο πιλοτο βοηθά ταμαλα.
-
Αυτη την εντυπωση μου δινει. ασχετα που ειναι βραδυ ετσι το ψιλοκαταλαβαινω.. και απο την αλλη, βλεπω πχ οταν αφηνει γκαζι δεν χανει χιλιομετρα ευκολα παρολο που εχει ταχυτητα στο κιβωτιο.. μπορει να κανω και λαθος και να ειναι ιδεα μου.
Για το Swift το πιστευω οτι βαραει τετοιες κατναλωσεις.. για το Corsa (παρολο που ειναι Diesel) δεν μπορω να το πιστευω και νομιζω ειναι μεγαλυτερες αχαχα
To ACC πραγματικα κανει θαυματα.. το βλεπω και εγω στο Fiesta μιας και το χρησιμοποιω με το παραμικρο. Ενω παλια ελεγα οτι γενικα το CC ειναι μπουρδες και μπορω να πετυχω καλυετερες καταναλωσεις χωρις.. τωρα απο τη στιγμη που πηρα το Fiesta και μετα και με τα διαφορα τεστ που εχω κανει.. βλεπω οτι κανει πραγματικα απιστευτη δουλεια το ACC...
-
Χαχα...... λες
Θα σου βγω υποστηρικτής του diesel τώρα.
Για αυτό λέω πάρτε ότι θέλετε αλλα βάλτε ACC εάν κάνετε ταξιδάκια. Δεν υπάρχει αυτός ο εξοπλισμος....ας έχει μικρή οθόνη και ας ειναι διχρωμη ,και ας εχει τάσια αντί για ζαντες, αλλά πάνω από όλα να έχει ACC το αυτοκίνητο.
Ταξιδεύεις σαν άρχοντας , χωρις αγχος και ο κινητήρας χρησιμοποιεί ακριβώς το καύσιμο που χρειάζεται προβλέποντας και την κίνηση μπροστά.
Απλά τέλειο εξοπλισμός
-
Εγώ πάντως είμαι δύσπιστος στα λεγόμενα του lap ότι hybrid μπορεί να έχει ιδιαίτερη διαφορά από το απλο ατμοσφαιρικό ( σε επιδοσεις/κατανάλωση), λαμβάνοντας υπόψη ότι η έξτρα μπαταρία του είναι 12βολτ και όχι 48βολτ οπως τον σύγχρονων ήπια υβριδικών.
-
Θα συμφωνησω απολυτα.. Προσωπικα δεν θα αγοραζα αμαξι χωρις ACC πλεον απο την στιγμη που ειδα τι εστι..
-
Νέο Suzuki Swift 2017