-
οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά.
Όντως έχει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά μια μικρή διόρθωση. Ναι μεν έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (και όχι ημι-άκαμπτο), αλλά δεν είναι πολλαπλών. Είναι με διπλά ψαλίδια.
-
lemo130 wrote:
οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά.
Όντως έχει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά μια μικρή διόρθωση. Ναι μεν έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (και όχι ημι-άκαμπτο), αλλά δεν είναι πολλαπλών. Είναι με διπλά ψαλίδια.
σωστος , το έγραψα λάθος
-
Να σου πω κάτι για τα πίσω παράθυρα διότι τομαμουω συνεχώς.
Εγώ θεωρώ ότι καλο ειναι να είναι μικρουλικα ιδιαιτερα όταν υπάρχουν μωρά. Αν είναι μεγάλα ο ήλιος χτυπάει συνεχώς μέσα και ζαλίζει τα παιδιά. Με αποτέλεσμα να βάζουν πετσέτες στα παράθυρα, επίσης ζαλίζουν αν δεν κοιτά μπροστά. Δηλαδή τα μικρά παράθυρα σε οδηγούν να κοιτάς μπροστά.
Με φιμε πισω κρύσταλλο εργοστασιακο ειναι σαν να μην υπάρχει ηλιος. True story!
-
Χαχαχα γελάω με τον εαυτό μου...
Τομαμουω...καινούργια λέξη.
-
Dublin wrote:
Μου αρεσει πολυ σαν αυτοκίνητο κ το θεωρω το ποιο ενδιαφερον Toyota, αλλα βγηκε πολυ νωρις απο την εξίσωση λογω Γιαπωνεζικων χώρων. Αρα, δεν ειναι τοσο ξεκαθαρη επιλογη.
Καλημέρα , επειδή είμαι κάτοχος του CHR FACELIFT εδώ και 20 ημέρες περίπου να πω ότι το infotainment με τα φυσικά κουμπιά και την προσθήκη AA πλέον δε του λείπει κάτι . Σίγουρα δεν είναι σαν της vw , αλλά με psa group που το έχω δουλέψει είναι πολύ κοντά.
ο πίσω χώρος είναι όντως κλειστοφοβικός αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι καλός. Η μικρή μου 6 ετών πάντως το λάτρεψε το αμάξι, και δεν παραπονέθηκε για το μικρό παράυθρο. το πορτ μπαγκαζ είναι μια χαρά για κάθε ημέρα, θα μας δυσκολέψει στις διακοπές
όσον αφορά τη κατανάλωση , έχω μέχρι τώρα 4,8 σε μεικτές συνθήκες και με αρκετό περιφερειακό Θεσσαλονίκης. Πιστεύω όταν το μάθουμε καλύτερα θα πέσει κάτω από 4,5.
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά. Φρένα πολυ καλά
acc μαγικό.
Μαγικός και ο ο τρόπος που κινείσαι στην πόλη μόνο με ev mode
στα αρνητικά οι ελλείψεις της έκδοσης center που έχω (αν καθρέπτες, αισθητήρες βροχής, keyless enty, usb μονο 1 στα βασικά)
Ποσο σου πηγε και με ποιον κινητήρα;
Εγω εχω 2 αγορακια και πραγματικα το απέρριψα αμεσως μολις το ειδα, ουτε td δεν έκανα.
Μου αρεσε η φουτουριστική του εμφάνιση, πολυ περισσοτερο απο οτιδηποτε VAG, αλλα και το 2008 δεν παει πισω απο καινοτομιες.
Κατα τα αλλα ειναι μια εξαιρετικη επιλογή για 3μελης οικογένεια (ενα καθισμα για πραγματα!). Να το χαρεις κ πολλα και ευκολα χιλιομετρα!
Εγω ειμαι με 100diesel στα 5.1λιτρα ανα 100, αλλα με πολυ Αθηνα μεσα (Κηφισιά, Βουλιαγμένη, Διόνυσο κυριως) και μεγαλες τελικες πλεον (140-155 ταξιδι). Το πηρα για περισσοτερο εθνικη κ επαρχία, οποτε το diesel ηταν μονοδρομος για μενα. Αθηνα θα ανεβασω το C3 σε κανα 2 εβδομάδες και χρησιμοποιώ και μηχανες!
-
Και για να πούμε και την αλήθεια η διαφορά τιμής είναι κοντά στα 5000€
-
Αν το C-HR δέν ήταν από τέλος 2016 στην παραγωγή δεν θα σκεφτόμουν κάποιο άλλο αυτοκίνητο, φοβάμαι μήπως πλησιάζει η δεύτερη γενιά
-
Λογικά η επόμενη γενιά, αφού τώρα εγινε το facelift, θα έρθει προς το τέλος του 2022. Οπότε έχει 2.5-3 χρόνια ακόμα.
-
Η 1η δοιμή επί Ελληνικού εδάφους. Τα σχόλια διθυραμβικά (το περίμενα) με το αυτοκίνητο να έχει εξαιρετικές επιδόσεις (καλύτερο από όλα σε ρεπρίζ και μόνο από το Αρόνα 1.5 χάνει σε 0-100), εξαιρετικά φρένα, κορυφαία άνεση και οδική συμπεριφορά και πολύ χαμηλή κατανάλωση (6.9 σε συνθήκες δοκιμής). Εγώ το είπα ότι άνετα χτυπάει στην κορυφή της κατηγορίας!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-puma-10-ecoboost-mhev-155-ps-video
Τι λέει το DRIVE
'Το Puma δεν είναι το φτηνότερο B-SUV, όμως χάρη σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πακέτο επιδόσεων, οικονομίας, πρακτικότητας, εξοπλισμού και οδικής συμπεριφοράς, διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του καλύτερου.' -
Ναι, αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι και η ποιότητα στο εσωτερικό
-
Η ποιότητα είναι ανω του μέσου όρου. Με ποια το συγκρινετε;;;
-
Ναι, αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι και η ποιότητα στο εσωτερικό
Οι χώροι είναι μια χαρά για την κατηγορία του (δεν είναι Aircross & Kamiq φυσικά) και η ποιότητα άνω του Μ.Ο της κατηγορίας, από τις καλύτερες.
-
Τελικά θα το παρεις Φανη;
Αν ναι τι εκδοση;;
Λες με λελογισμένη οδήγηση να πιάνεις τα 5 λιτρα;;
-
Τελικά θα το παρεις Φανη;
Αν ναι τι εκδοση;;
Λες με λελογισμένη οδήγηση να πιάνεις τα 5 λιτρα;;
-
Όχι, δεν θα το πάρω, Τουλάχιστον όχι στο άμεσο μέλλον.
-
Εαν το έπαιρνα, θα περίμενα για την ST Line (όχι την Χ που υπάρχει τώρα).
-
5λ/100χλμ πάρα πολύ δύσκολο, ίσως σε ταξίδι με μικρή ταχύτητα ή καμια Α.Ο και μετά πέριξ Αττικής. Αλλά και πάλι χλωμό το βρίσκω, εκτός εαν οδηγούσα (που δεν αντέχω!) με σκοπό την μέγιστη οικονομία.
-
-
Κρίμα ρε συ..
Έχω άτυπο όριο τα 5 λιτρα. Αν ειναι εφικτό εστω και με κάποιο δυνατο mild hybrid, το βαζω υποψηφιο.
Γενικά μ άρεσε πάρα πολύ και εμένα. Είναι υπέροχο...Και μάλιστα με πολύ σπορτιφ θέση οδήγησης
-
Εξαρτάται που κινείσαι. Εγώ 5λ/100χλμ δεν κατάφερα ούτε με το CH-R με τον τρόπο που οδηγώ, εντός πόλης με κίνηση. Τα κατάφερε η γυναίκα μου. Εγώ μόνο με περιαστικές διαδρομές.
-
Ααααα
Εγώ με το chr έπιασα και 4,5 ...άρα....(κάνω τα μαθηματικά στον αερα, σαν τον Βουτσα...) ίσως μου κάνει το puma..
Δώσε μου ελπίδες.....
Χαχα
-
Δεν ειναι Aircross, ουτε Kamiq, ουτε Crossland, ουτε 2008, σιγουρα οχι Capture, πιθανον ουτε Juke και Arona. Γενικοτερα πασχει λιγο απο χώρους πισω και μεχρι να αλλαξουν τη θεση των μπαταριων περναει σε χωρο αποσκευών μονο τα Κορεάτικα.
-
Με το 2008 δεν το συγκρίνω, γιατί το 2008 είναι 20εκ. μακρύτερο. Από το Αρόνα έχει αν όχι καλύτερους, τουλάχιστον τους ίδιους χώρους. Γενικά εγώ έκατσα μια χαρά πίσω από εμένα (1.82, 82 κιλά) και δεν βρήκα τους χώρους πρόβλημα για ένα ζευγάρι ή 3μελή οικογένεια. Για 4μελή, θέλει παραχωρήσεις ίσως. Ούτε με το Crossland είδα διαφορές άξιες λόγου στους χώρους και το crossland μέσα μου φάνηκε τελείως χάλια...τόσο χάλια που ενώ πήγα για test drive, δεν μπήκα καν στην διαδικασία όταν το είδα μέσα, τόσο πολύ με χάλασε. Γούστα είναι αυτά βέβαια!
-
Φάνη αν ήσουν 1.83μ θα ήσουν 83 κιλα;;;
Ford Puma 2019