Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 28 / 30
    Εκτός Δρόμου
    8
    593
    28168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ss_76 last edited by

      Δες ΧΟΙΜΕ. Εκεί τα έβαλα

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        peterkag last edited by

        Έχω ένα Crv του 2005 και σκέφτομαι να βάλω Λαστιχα με χοντρές τάπες για τα χιόνια και το καλοκαίρι για να βγάζω σκάφος 7,5 μέτρα άνετα μέσα έξω θα χρειαστώ Ότο ασπίδες ; σε ταξίδι ;

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • A
          andreas-qashqai last edited by

          Όχι είναι πολύ μικρή η διαφορά. Με μουσική δεν την καταλαβαίνεις.
          Τουλάχιστον στα δικά μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • B
            bebes last edited by

            Ο χρήστης peterkag έγραψε:
            Έχω ένα Crv του 2005 και σκέφτομαι να βάλω Λαστιχα με χοντρές τάπες για τα χιόνια και το καλοκαίρι για να βγάζω σκάφος 7,5 μέτρα άνετα μέσα έξω θα χρειαστώ Ότο ασπίδες ; σε ταξίδι ;

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            αν καταλαβα καλα το 'χοντρες ταπες', τα λαστιχα αυτα δεν ειναι τοσο καλα για το χιονι.
            Για την ακριβει πανε ικανοποιητικα σε απατητο χιονι, αλλα γλυστρανε στο πατημενο και ειδικα στο ξυμενο (απο το εκχιονιστικο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • O
              opc01 last edited by

              Έχει κανείς άποψη για τα https://www.barum-tyres.com/ca.../tyres/summer/car/bravuris-4x4 ή για τα http://www.bfgoodrich.co.uk/gb...e/BFGoodrich-Urban-Terrain-T-A
              Υπάρχουν 2 jimny, το 1 φοράει Yokohama g012 και θα πάει σε g015. Το 2ο πολύ σπάνια βγαίνει σε δύσβατο χωματόδρομο και τώρα φοράει Bridgestone 684, οπότε και θέλουμε κάτι σχετικά ασφάλτινο...

              Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitris-bmw-x3-3-0d last edited by

                Τι γνωμη εχετε για τα ελαστικα NOKIAN LINE SUV και γενικοτερα για τα ελαστικα της εταιριας.??

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  ΝΟΚΙΑΝ δεν θα έβαζα επειδή είναι απατεώνες: http://www.dailymail.co.uk/wires/reuter ... tests.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    λοιπον
                    ποιος γνωριζει διαφορες malatesta kobra nt με koala?
                    που υπαρχει διασταση kobra 215/60/17?
                    koala 215/60/17 - 215-225/55-60/17?

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • K
                      kyr80 last edited by

                      Το ranger έφτασε τα 18.000χλμ και έχει αρχίσει να γλιστράει λίγο. Φταίω και εγώ γιατί ξεκινάω συνέχεια με τις πάντες..... Να αλλάξω τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω ή θα χάσω το τιμόνι;; Το περίεργο είναι, ότι τα μπροστά φαίνονται πιο φθαρμένα λόγο μεγαλύτερου βάρους στον εμπρός άξονα και τις εξορμήσεις στα βουνά. Τα πίσω δεν έχουν ορατή φθορά.

                      Σκέψεις για αλλαγή ελαστικών με καινούρια δεν τίθεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits @kyr80 last edited by

                        Το ranger έφτασε τα 18.000χλμ και έχει αρχίσει να γλιστράει λίγο. Φταίω και εγώ γιατί ξεκινάω συνέχεια με τις πάντες..... Να αλλάξω τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω ή θα χάσω το τιμόνι;; Το περίεργο είναι, ότι τα μπροστά φαίνονται πιο φθαρμένα λόγο μεγαλύτερου βάρους στον εμπρός άξονα και τις εξορμήσεις στα βουνά. Τα πίσω δεν έχουν ορατή φθορά.

                        Σκέψεις για αλλαγή ελαστικών με καινούρια δεν τίθεται.

                        Δεν είναι η αλλαγή στο πρόγραμμα συντήρησης;

                        Συνήθως στα περισσότερα αυτοκίνητα συνίσταται αλλαγή μπρος-πίσω γύρω στα 15,000 χιλιόμετρα, ώστε να έχουν ομοιόμορφη φθορά, εκτός αν φοράει διαφορετικής διάστασης λάστιχα στον πίσω άξονα, οπότε δεν γίνεται.

                        Αν τα λάστιχα είναι ίδια, θα κερδίσεις τιμόνι βάζοντας τα λιγότερο φθαρμένα μπροστά.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Δεν υπάρχει συναίνεση σε αυτόν τον τομέα. Η Michelin προτείνει τα λιγότερο φθαρμένα πίσω, ώστε να μην χάσει ευστάθεια η ουρά, που θεωρείται πιο δύσκολη κατάσταση. Προσωπικά, επειδή οδηγώ επιθετικά, δεν κάνω μπρος-πίσω στα προσθιοκίνητα, ώστε να μην διαταραχθεί η ισορροπία με τα πιο φθαρμένα πίσω. Απλά βάζω σχετικά σκληρά λάστιχα που βγάζουν πολλά χλμ και τα αλλάζω όλα μαζί όταν έρθει η ώρα.

                          Τώρα στο θέμα του Κυριάκου, αν τα μπροστικά φαίνονται πιο φθαρμένα, δεν θα δει βελτίωση κάνοντας μπρος-πίσω. Η λύση είναι πιο απαλό πάτημα του γκαζιού ή/και να βάλει έρμα στην καρότσα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @realzeus last edited by

                            Δεν υπάρχει συναίνεση σε αυτόν τον τομέα. Η Michelin προτείνει τα λιγότερο φθαρμένα πίσω, ώστε να μην χάσει ευστάθεια η ουρά, που θεωρείται πιο δύσκολη κατάσταση.

                            Ενδιαφέρον αυτό αν και ακούγεται περίεργα, καθώς οι εμπρός τροχοί χρειάζονται και την τριβή για τη μετάδοση της ισχύος αλλά και την τριβή για την κατεύθυνση του οχήματος. Υπάρχει κάπου να το διαβάσουμε απ' τη πλευρά της Michelin, ή κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα; Στη περίπτωση τετρακίνητου όπως ρωτάει ο φίλος, ισχύει επίσης το ίδιο; Γιατί πριν τα ελαστικά με κατεύθυνση περιστροφής, συστηνόταν στα 4χ4 και η χιαστί αλλαγή, που περιορίστηκε σε μπρος-πίσω λόγω της κατεύθυνσης περιστροφής των μοντέρνων ελλαστικών.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @piliourits last edited by

                              REALZEUS wrote:

                              Δεν υπάρχει συναίνεση σε αυτόν τον τομέα. Η Michelin προτείνει τα λιγότερο φθαρμένα πίσω, ώστε να μην χάσει ευστάθεια η ουρά, που θεωρείται πιο δύσκολη κατάσταση.

                              Ενδιαφέρον αυτό αν και ακούγεται περίεργα, καθώς οι εμπρός τροχοί χρειάζονται και την τριβή για τη μετάδοση της ισχύος αλλά και την τριβή για την κατεύθυνση του οχήματος. Υπάρχει κάπου να το διαβάσουμε απ' τη πλευρά της Michelin, ή κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα; Στη περίπτωση τετρακίνητου όπως ρωτάει ο φίλος, ισχύει επίσης το ίδιο; Γιατί πριν τα ελαστικά με κατεύθυνση περιστροφής, συστηνόταν στα 4χ4 και η χιαστί αλλαγή, που περιορίστηκε σε μπρος-πίσω λόγω της κατεύθυνσης περιστροφής των μοντέρνων ελλαστικών.

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gloudaki last edited by

                                Καλησπέρα σας,

                                Έχω ένα ford ranger και ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά. Η χρήση του είναι 50% άσφαλτο -50% χωματόδρομο λόγω της δουλειάς. Αυτή τη στιγμή φοράω τα bf Goodrich a/t αλλά θα ήθελα κάτι που να κάνει λίγο περισσότερο για άσφαλτο και σκέφτομαι τα geolandar X-AT. Ποια είναι η γνώμη σας? Έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο? Η διάσταση είναι 255/70/16.

                                Ευχαριστώ πολύ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tesa54 last edited by

                                  Δύσκολο να βρεις εμπειρίες από μέλη εδώ μέσα τόσο νωρίς μιας και δεν έχουν φορεθεί ακόμα από αρκετούς, μόνο από κριτικές στο youtube θα βρεις πληροφορίες. Τα έχεις βρει σε βουλκανιζατέρ κι αν ναι σε ποιο ; Γιατί όταν ρώτησα σε μέλος του δικτύου Υοkohama πριν το καλοκαίρι μου είπαν από 2021 για τοποθέτηση. Στο θέμα έχω 15 γνωστούς με Ford Ranger ή Raptor, οι 10 ξαναέβαλαν BF Goodrich A/T, οι 2 Maxxis Worm Drive A/T 980, 2 Goodyear Wrangler A/T Adventure και 1 Cooper Discoverer A/T . Το G012 ήταν εξαιρετικό λάστιχο και έφτιαξε όνομα για την εταιρεία στα 4x4 & pick up. Το G015 δεν έπεισε και δεν φορέθηκε ούτε από τους προκατόχους του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    malatest kobra nt

                                    στο τζι βι μου

                                    εχουν μεν ιδιο πελμα με ενα σωρο αλλες αναγομωσεις που κυκλοφορανε στο εμπορια αλλα κανενα δεν εχει τη γομα των malatesta, ειναι ακραια καλα εκτος και σε παγο, χιονι, λασπη. βεβαια μεχρι 120 αυστηρα και ηδη απο τα 80 σου παιρνουν αυτια

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ακραία επιλογή.

                                      Πάνω σε τι αρχικό λάστιχο γίνεται η αναγόμωση;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @realzeus last edited by

                                        Ακραία επιλογή.

                                        Πάνω σε τι αρχικό λάστιχο γίνεται η αναγόμωση;

                                        πανω απο maxxis mud ειναι το φορτωμα με νεα πατουρα. που βεβαια αυτη η πατουρα υπαρχει και σε ενα σωρο αλλα. αλλα κορυφη απο γομα ειναι μονο η μαλατεστα και μακρυα ακολουθουν τα φεντιμα. κατι κινεζιες σιλβερ απαφτο ειναι παγιδες θανατου, γλυστρανε και ακινητα.

                                        ...maxxis bighorn εχω ενα σετακι καβατζα για καλοκαιρι

                                        και να φανταστεις εχει και ποιο αγρια μαλατεστα,

                                        αλλα επειδη τα δοκιμασα για μια βδομαδα, ηδη απο τα 30-35 χιλιομετρα τρεμει το αμαξι και εγω ακομη και μιση ωρα αφου βγω και περπατησω...

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ναι, ξέρω την Μαλατέστα, απλά δεν ήξερα σε τι αρχικό λάστιχο βασίζεται. Maxxis λοιπόν. Ευχαριστώ για την πληροφορία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            εξαιρετη δοκιμη των μαλατεστα το σουκου

                                            σκαβουν, κυριολεκτικα, σκαβουν.

                                            με 50 εκατοστα χιονι αφρατο και παγο απο κατω στην Αγια Παρασκευη στη παρνηθα πηγαινε μονο με πισωκινηση ενω οι αποδελοιποι με παρομοια λαστιχα, ακομη και με ιδιο τακουνι αλλα αναγομωση απο αλλη εταιρεια, ειχαν κοντα και γλυστραγανε. σε λασπη ουτε καταλαβαινες οτι υπηρχε.

                                            σε ανεβασμα πολυ, μα πολυ, μα παρα πολυ, μεγαλης κλισης, με κοντα ανεβηκα αερα με τη πρωτη προσπαθεια και μετα το ξαναεκανα με μονο πισω. οι υπολοιποι, καποιοι πολυ δυσκολα, καποιοι καθολου.

                                            γενικα εξαιρετικο στο χιονι και σε χαμηλο παγο.

                                            για χοντρο παγο βεβαια θελουν ειδικες αλυσιδες, δεν υπαρχει λαστιχο χωρις μεταλλο εκει.

                                            η φημη τους ειναι μεγαλη αλλα κανουν παπαδες.

                                            ΟΜΩΣ,

                                            παντα υπαρχει ενα ομως.

                                            σε ασφαλτο, στεγνη, φρεναρε αποτομα μπροστα μου ενα παλιο ζαφιρα. με 50 περιπου km. αν δεν ειχε δεξια χωρο να χωθω θα του εφτανα τον εργατη στο σβερκο, η αποδοση σε τετοιο φρεναρισμα κακη. οποτε για αυτο οταν φοραει καποιος τοσο αγριο λαστιχο, αποστασεις. μεγαλες. και ηρεμα. πολυ ηρεμα. δεν γινεται και κατσικι και κογιοτ.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 28 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr