-
parikon wrote:
Ερώτηση για το αμάξι να ξεφύγουμε λίγο από το παρελθόν και τις κόρνες.Στο βίντεο που παραθέτω κάτω στο 3.40 και μετά δείχνει σε αργή κίνηση να μπαίνει σε στροφή παρατηρώ ότι σηκώνεται λίγο ο πίσω δεξιά τροχός και ένα ελαφρύ γλιστρημα του πίσω μέρους. Φταίει ο ημιακαμπτος γι αυτό ή μπήκε με παραπάνω χιλιόμετρα σε βρεγμένο οδόστρωμα;
Εχω αυξησει λιγο τις τελικες μου πλεον (175 πριν λιγο ,για λιγο ομως), σημερα σε καποια ποιο κλειστα κομματια του αυτοκινητοδρομου Μορεας μπηκα (και βγηκα!) με 145-155 και σχετικα ανετα (αν δεν παταγαν τη γραμμη μου κατι Smart και κατι Qasqai!). Σε ορεινες διαδρομες σε γρηγορο ρυθμο παλι δεν παρατήρησα καμια απωλεια πρόσφυσης.
Επαναλαμβάνω οτι τα λαστιχα που φοραει ειναι ποιο touring, νομιζω οτι σε ορεινα κομμάτια ενα αλλο ποιο 'στριφτερο' λαστιχο θα βοηθούσε καλύτερα.
Παρομοια συμπεριφορα ειχα και με Arona σε B suv, αλλα με λιγοτερη τελικη και πολυ λιγοτερη άνεση (μετρας καθε ανωμαλια του οδοστρώματος και πολυ συχνα σε εγκαρσιες τομες το πισω μερος εφευγε τελείως).
Γενικα δεν το εχω παει ακομη ορια το αυτοκινητο και επισης το μαθαινω ακομη, αλλα βλεπω οτι το αδυναμο σημειο του σε στροφες ειναι τα ελαστικά μαλλον. Στους ρυθμους που θελω εγώ και θα πηγαίνουμε με τα παιδιά μεσα, με υπερκαλύπτει. Αλλωστε σημερα εβγαλα σχεδον ολη τη διαδρομη στα αριστερα!
Για ποιο σπορ οδηγηση και λιγοτερες οικογενειακές απαιτησεις, μαλλον Puma θα κοιταγα. Για ποιο ανεση και λιγο off C3 Aircross και ανεση μεσ'την πολη Crossland (ειδικα στις τιμες χωμα που εχουν τωρα).
Επισης ανοιξε λιγο ο κινητήρας μου φαίνεται μετα τα 2000χλμ, ή εγω παταω λιγο περισσοτερο γκαζι. Μπορει και τα 2 μαζι!
Παντως με αρκετη Αθηνα πλεον και ποιο γρηγορα ταξιδια, η καταναλωση ειναι στα 5,1λ/100χλμ
Το myPeugeot πολυ χρησιμο, και το TomTom traffic σου δειχνει ακριβως την κινηση αναλογα το κομματι που θες να δεις και με real time δεδομενα. Bonus!!
Android Auto as expected. Κανονικα δεν υποστηριζει Ελλαδα (πρεπει να το κατεβασεις σαν app ξεχωριστα και να το φορτώσεις, δεν μπαινει απο Google Play), οποτε εχει λιγο θεμα με τα Ελληνικα (στο Επαφες κυριως). Διαβαζεις τα μηνυματα απ'ευθειας στην οθονη του infotainment (και Ελληνικα, ολα ενταξει) αλλα δεν εχω βρει αμεσο τροπο να απαντας (κανεις reply με ετοιμα μηνυματα, αλλα μετα θελει παλι να βαλεις καποια επαφη, οποτε τρεχα γυρευε).
Ωραίος για το feedback!
Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορεις να μου απαντήσεις στα εξής:
-
Στιγμιαία κατανάλωση σε ευθεια με 6η και cruise control με 100 και 120 αντιστοιχα
-
Σε τι στροφές με 6η πιάνει τα 100 και 120 αντίστοιχα
-
Αν εχει ικανοποιητική επιτάχυνση μετά από κλειστή ανηφορική φουρκέτα και ακολουθεί ανηφόρα σχετικά απότομη.
Το έχω παραγγείλει σε GT line 1.5 diesel 100hp manual. Diesel λόγω 20000-25000 χλμ το χρονο.
Δυστυχώς αν και προτιμουσα το hybrid 1.8 της Toyota με το αλεξίσφαιρο CVT δεν την παλευα με την στενοτητα της corolla πισω, με την συντηρητική εμφάνιση του sedan και με τα φινιστρινια του chr.
-
-
Συγνώμη που παρεμβαινω, αλλά το κάνω διότι βαριέμαι....
Και λέω να σπάσω τα νεύρα κάποιου.
Αφού το αγορασες, τι να σου πει;;
Ιδιαίτερα τι να σου πει για τις ανηφορικές φουρκετες. Πες ότι ειναι μετριοτατο...Αφού τωρα το αγόρασες, θα σταματήσεις την παραγγελία;;;
Τα hybrid έχουν ecvt, οχι cvt..Είναι τελείως διαφορετικά, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Εσύ, αφού θα κάθεστε μπροστά, τι σε ενοχλούν τα μικρότερα πίσω παράθυρα;;;;
Μπροστά βολευεσαι με το τιμονι;
-
Συγνώμη που παρεμβαινω, αλλά το κάνω διότι βαριέμαι....
Και λέω να σπάσω τα νεύρα κάποιου.
Αφού το αγορασες, τι να σου πει;;
Ιδιαίτερα τι να σου πει για τις ανηφορικές φουρκετες. Πες ότι ει αι μετριοτατο...Αφού το αγόρασες τώρα, θα σταματήσεις την παραγγελία;;;
Τα hybrid έχουν ecvt, οχι cvt..Είναι τελείως διαφορετικά, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Εσύ, αφού θα κάθεστε μπροστά, τι σε ενοχλούν τα μικρότερα πίσω παράθυρα;;;;
Προφανώς και δεν μου σπας τα νευρα αλλά δεν δικαιούμαι να ρωτήσω επειδή το έχω παραγγείλει δηλαδή; επειδή έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα προφανώς η εμπειρία του θα είναι πιο πλήρης από δυο 20λεπτα test drive που κατάφερα και έκανα αλλά δυστυχως δεν υπήρχαν ανηφόρες κάπου κοντά για να δοκιμάσω την επιτάχυνση κατά την εξοδο. Όσο για το chr θα κάθονται μικρά παιδιά πίσω που θέλουν να βλέπουν εξω, και δεν μιλάμε απλά για μικρά παράθυρα αλλά για μικροσκοπικά (εκτός των παραθύρων ήταν και ο μικρός χώρος αποσκευων που με χάλασε και στην corolla και στο chr).
Το 2008 δεν είναι το τέλειο crossover/suv, καθώς έχει τις αδυναμίες του αλλά για εμένα είναι αυτό που συγκεντρώνει τα περισσότερα θετικα για την χρήση που το θέλω σε μια καλή τιμή λαμβάνοντας υπόψη τις προσφορές και την ανταλλαγή (μου παίρνουν το παλιό στην καλύτερη τιμή από όλους). Οπότε ξέρω ότι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά θέλω να μην σερνεται, άλλωστε με τα ίδια χρήματα μπορούσα να πάρω civic 1.5 αν ήταν προτεραιότητα οι επιδοσεις.
Όσο για τη θέση οδήγησης έχοντας διαβάσει το νήμα από την αρχή και έχοντας δει κάποια βιντεακια πήγα αρνητικά προκατειλημμένος στο test drive αλλά βολευτηκα αμεσως και μάλιστα το τιμόνι είναι ένας από τους λόγους αγοράς.
-
- Στιγμιαία κατανάλωση σε ευθεια με 6η και cruise control με 100 και 120 αντιστοιχα
Εχω δει γυρω στα 3.5-4.5, μετα τα 120 ανεβαζει κατανάλωση και εξαρτάται απο που ερχεσαι, που πας, ανηφορες - κατηφορες, με ποση φορα ερχεσαι, τα γνωστά..οσο το εστρωνα φαινόταν πολυ οικονομικο, τωρα λιγο λιγότερο, αλλα καμια σχεση με οποιαδηποτε βενζίνη. Πιστεύω με το καλο σε κανα χρονο και με τη στανταρ οδηγηση μου θα ειναι γυρω στα 5.2-5.3 (εξαρταται απο την Αθήνα).
- Σε τι στροφές με 6η πιάνει τα 100 και 120 αντίστοιχα
Θα το δω, πρεπει να ειναι γυρω στα 1800 με 2000
- Αν εχει ικανοποιητική επιτάχυνση μετά από κλειστή ανηφορική φουρκέτα και ακολουθεί ανηφόρα σχετικά απότομη.
Θα κατεβασεις ταχυτητα ή θα μπεις ποιο σιγα με δευτερα ή τριτη αναλογα, ή θα παρεις καμια Lancia Delta Integrale!
Εκει στα 150 παει πολυ καλα. Απο ολα τα αυτοκινητα μου αυτη τη στιγμη (κυριως C3 diesel κ B max diesel, τα αλλα ειναι ποιο παλια) ειναι το ποιο σταθερο στα 170 και το ποιο ανετο στα 150.
Εχει πολυ καλη οδηγική συμπεριφορά και μεταμφιεζεται στην πόλη, εθνικη ή επαρχιακο δίκτυο. Θα γινει best seller!
-
criuser wrote:
Οσο για την αγάπη του Δία που είναι εργονομικοί οι Γερμανοί , είναι τόσο εργονομικοί όσο τα πέδιλα και οι κάλτσες που φοράνε το καλοκαίρι στην Ελλάδα....
Στα αυτοκίνητα οι πιο εργονομικοί είναι οι Ιάπωνες, δεν συμπαθώ τους Γερμανούς σε αυτόν τον τομέα (ούτε σε κανέναν άλλον τομέα). Κι επειδή σε πολύ πιο σοβαρά μηχανήματα (άρματα μάχης) έχω συγκρίνει ρωσικά, αμερικάνικα, αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά μηχανήματα, ξέρω πως σκέφτεται η κάθε σχολή.
-
Έλα ρε dublin κρατιομουν τοσα posrs, αλλα για να φτάνω να σε διορθώνω εγώ που τυφλών κόσμο με την ορθογραφια μου....σκέψου δηλαδή.
Όχι 'ποιο' αλλά 'πιο'
Το έκανες και πιο πάνω σε άλλα posts το ίδιο λάθος.
Πάντως σε ευχαριστώ...ένιωσα και εγώ την χαρά του ορθογράφου που διορθώνει τους άλλους.
-
- Στιγμιαία κατανάλωση σε ευθεια με 6η και cruise control με 100 και 120 αντιστοιχα
Εχω δει γυρω στα 3.5-4.5, μετα τα 120 ανεβαζει κατανάλωση και εξαρτάται απο που ερχεσαι, που πας, ανηφορες - κατηφορες, με ποση φορα ερχεσαι, τα γνωστά..οσο το εστρωνα φαινόταν πολυ οικονομικο, τωρα λιγο λιγότερο, αλλα καμια σχεση με οποιαδηποτε βενζίνη. Πιστεύω με το καλο σε κανα χρονο και με τη στανταρ οδηγηση μου θα ειναι γυρω στα 5.2-5.3 (εξαρταται απο την Αθήνα).
- Σε τι στροφές με 6η πιάνει τα 100 και 120 αντίστοιχα
Θα το δω, πρεπει να ειναι γυρω στα 1800 με 2000
- Αν εχει ικανοποιητική επιτάχυνση μετά από κλειστή ανηφορική φουρκέτα και ακολουθεί ανηφόρα σχετικά απότομη.
Θα κατεβασεις ταχυτητα ή θα μπεις ποιο σιγα με δευτερα ή τριτη αναλογα, ή θα παρεις καμια Lancia Delta Integrale!
Εκει στα 150 παει πολυ καλα. Απο ολα τα αυτοκινητα μου αυτη τη στιγμη (κυριως C3 diesel κ B max diesel, τα αλλα ειναι ποιο παλια) ειναι το ποιο σταθερο στα 170 και το ποιο ανετο στα 150.
Εχει πολυ καλη οδηγική συμπεριφορά και μεταμφιεζεται στην πόλη, εθνικη ή επαρχιακο δίκτυο. Θα γινει best seller!
Ευχαριστώ, κάπου εκεί υπολόγιζα και εγώ την κατανάλωση. Χονδρικά έχει παρόμοιο κόστος ανά χιλιόμετρο με το υγραέριο που έχω τώρα, ίσως και λιγότερο. Για την οδηγική συμπεριφορά έχω την ίδια αισθηση, είναι το πιο ευχάριστο και σπορτιβ από όσα suv/crossover οδήγησα, επίσης αρκετά καλό το xceed σε αυτό τον τομέα αλλά για κάποιο λόγο περνάει πολύ θόρυβος μέσα στην καμπίνα (τουλάχιστον στο χιλιαρι βενζίνης). Best seller δύσκολα με τις τωρινές τιμες και με το qq απέναντι.
-
Έλα ρε dublin κρατιομουν τοσα posrs, αλλα για να φτάνω να σε διορθώνω εγώ που τυφλών κόσμο με την ορθογραφια μου....σκέψου δηλαδή.
Όχι 'ποιο' αλλά 'πιο'
Το έκανες και πιο πάνω σε άλλα posts το ίδιο λάθος.
Πάντως σε ευχαριστώ...ένιωσα και εγώ την χαρά του ορθογράφου που διορθώνει τους άλλους.
Θα στη ξαναδωσω τη χαρα, γιατι κανω κάποια περίεργα και επιμένω μάλιστα! Ειδικά οταν γραφω απο κινητό. Συγνωμη προκαταβολικά!
-
Επειδή διάβασα κάποιες απίστευτες (μην παρεξηγηθώ, για τα δικά μου δεδομένα) δηλώσεις για το πόσο εργονομική είναι η κόρνα στον μοχλοδιακόπτη των φλας, θα πω ότι είχα επί 4,5 χρόνια Clio mk1 1.4 Energy. Δεν είναι λοιπόν κάτι που μόλις το συνηθίσεις, αναγνωρίζεις το πόσο εργονομικό είναι. Είναι μια μ@λ@κία και μισή! Και δεν είναι (εν αντίθεση με ότι γράφτηκε) στις άκρες των δαχτύλων σου, γιατί οι άκρες των δαχτύλων σου είναι γύρω από τη στεφάνη του τιμονιού. Και όταν χρειαστεί να πατήσεις κόρνα, αν δεν κεντράρεις σωστά το μοχλοδιακόπτη, βγάζεις φλας, κάνεις σήμα με τα φώτα και διάφορα άλλα άσχετα... Εργονομικό φάουλ 100% πέραν πάσης αμφιβολίας.
Δια, στο θέμα αυτό είμαστε 100% σύμφωνοι.
-
Εγώ έχω κάνει με τέτοια γαλλικά παρα πολλά δεκαδες χιλιαδες χιλιόμετρα και θυμαμαι πως ήταν στις άκρες των δακτύλων μου.
Ε τσι όπως κρατούσες το τιμόνι το μεσαίο δάχτυλο έφτανε την κόρνα.
Μιλώ πάντα για psa, οχι για τα renault.
Μάλιστα ήταν τόσο εύκολο που κορνάρει πολύ πιο συχνά από ότι με άλλα.
Επίσης σε οδηγούσε ασυναίσθητα να έχεις πάντα και τα δύο χέρι στο τιμόνι στην σωστή θέση.
Στο 7:55 φαινεται αυτο που λέω. Στα ακροδάχτυλα βρισκόταν η κόρνα.
(Υπέροχη η xsara, ολόκληρο οικογενειακό με 4,17 μ με πάρα πολύ μεγάλους χώρους και 408 λίτρα πορτπσγκαζ, πολύ ωραία καθίσματα, κράτημα με παθητική τετραδιευθυνση και ομορφια που ακομα και σήμερα δείχνει αρμονικη)
Το μόνο σημείο που όντως ήθελε προσοχή ήταν όταν έστριβες και ήθελες να πατήσεις κόρνα και στις αρχες μπορει οπως λες μαζί με την κόρνα να αναβες και το φλας, με τον καιρο και αυτο ηταν υπερβολικα σπανιο εως και καθόλου.
Και πολλοί βρήκαν τον τρόπο και κόρναραν με τη χούφτα καθώς έστριβε το τιμονι...ετσι παντα επιαναν σωστα την κορνα και δεν την εψαχναν
Εκτός αν ο οδηγός ειναι αμπλαουμπλας και δεν ελέγχει καλά τα άκρα του, οπότε γενικά τα γαλλικά δεν είναι για αυτόν
Αλλά και στα άλλα που την έχουν στα πλάγια πάνω στο τιμόνι πάλι όταν έστριβες σε στενά δεν μπορούσες να την βρεις γρήγορα την κόρνα με γυρισμένο το τιμόνι ανάποδα.
Το πιο πρακτικό από όλα μπορεί να πει κανείς πως είναι στο κέντρο του τιμονιού
-
Η Renault ειχε παντα παρομοιες λυσεις με PSA αλλα παντα ηταν 1-2-3 βηματα πισω. Ακομη κ οι μοχλοι στην κολώνα ηταν λιγοτερο εύχρηστοι (π.χ για το συστημα ψυχαγωγιας). Ενας απο τους λογους που δεν περιμενα καν το Captur, ειμαι σιγουρος οτι θα εχει 2-3 εργονομικα φαουλ, λιγο χειροτερη ποιοτητα κατασκευης, κ πιθανοτερο να βγει καμια χαζο-βλαβουλα.
-
Είναι αστείο τελικά πως μπορεί ο άνθρωπος να πείσει τον εαυτό του ότι ένα καραμπινάτο εργονομικό λάθος είναι πλεονέκτημα...
Ακόμη κι αν το συνηθίσατε με το χρόνο, εξηγείστε μου παρακαλώ σε τι πλεονεκτεί έναντι της κόρνας στο μέσο του τιμονιού, η οποία δεν χρειάζεται κανένα ειδικό τρόπο χειρισμού (με τη χούφτα λέει ο άλλος - ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ - κι άλλα πράγματα γίνονται με τη χούφτα) και κανένα χρόνο εκμάθησης.
-
Δεν είναι θέμα να πείσει τον εαυτό του. Πολλοί που γνωριζω το ίδιο με εσένα έλεγαν στην αρχη και μετά από καιρό ειπαν πως τελικά είναι βολικό. Η χούφτα έχω δει πως βόλευε πολλούς.
Οπως βλέπεις ειμαστε αρκετοι που μας βολευε οποτε μαλλον για καποιους ο εγκέφαλος και τα άκρα τους λειτουργούν αλλιώς.
Δεν υπάρχει το απόλυτο
-
Υπάρχει λόγος που έχει καταργηθεί η κόρνα στον μοχλοδιακόπτη. Ακόμα και οι βλαμμένοι Γάλλοι το κατάλαβαν...
-
Α γεια σου!
Για το βλαμμένοι δεν συμφωνώ...
-
Εδώ αν βάλεις νέα οδηγό σου λέει γιατί το φρένο δεν ειναι στη θέση του συμπλέκτη....Εκεί με βολεύει...ψάξε γύρευε τι βολεύει τον κάθε ενα
-
Άσχετο τελείως αυτό που λες. Για να τελειώσω με την κουβέντα αυτή, η οποία έχει ξεχειλώσει, θα αναφέρω τα δύο τελευταία επιχειρήματα μου περί της λανθασμένης θέσης της κόρνας στο μοχλοδιακόπτη:
α) Η κόρνα στο μοχλοδιακόπτη σε κάποιους μπορεί να αρέσει (αφού τη συνηθίσουν) και κάποιοι δεν τη βρίσκουν εργονομική ποτέ! Για την κόρνα στο κέντρο του τιμονιού δεν έχει υπάρξει κάποιος που να έχει πει ότι δεν τον βολεύει. Έτσι;
β) Αν ήταν τέτοια εργονομική επιτυχία η κόρνα στο μοχλοδιακόπτη, γιατί εγκαταλείφθηκε από τους πάντες αντί να υιοθετηθεί από όλους; Μιλάμε για κάτι που δεν έχει π.χ. παραπάνω κόστος ή κάποια κατασκευαστική πολυπλοκότητα...
I rest my case.
-
Καθόλου άσχετο, αντίθετα πολύ σχετικό. Κάθε άνθρωπος ελέγχει αλλιώς τα άκρα του και τον βολεύουν αλλά πράγματα. Δεν είναι όλοι ίδιοι.
Η μη συνέχιση του θεωρώ είναι για λόγους marketing. Δηλαδή θέλησαν να γίνουν πιο mainstream για λόγους πωλήσεων. Έχαναν πωλήσεις για λόγους αξιοπιστίας κτλ, προσπάθησαν να μειώσουν τις δεύτερες σκέψεις των πελατών τους ακόμα και για μικροπράγματα.
Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι για αρκετούς οδηγούς τους ήταν αρκετά βολικό.
Δεν πιστεύω πως είδαν το φως το αληθινό ξαφνικά και γονάτισαν μπροστά στην ανωτερότητα της σκέψης των άλλων, απλά θέλησαν να έχουν παρόμοια λύση στο θέμα αυτο με τους υπολοιπους για να μην χάσουν πελάτες που τους πείραζε το θέμα αυτο
Αντίστοιχα ο μοχλός για το στερεο, πίσω από το τιμόνι,. Εξαιρετικός. Τώρα το έβαλαν μπροστά όπως και οι υπόλοιποι
-
OK, τέρμα της κουβέντας κι εδώ. Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα νοηματικά σου άλματα...
-
Δεν πειραζει για αυτο εισαι αυτος που εισαι και ειμαι αυτος που ειμαι.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)