-
Ωραίος ρε φίλε! Σε ευχαριστώ! Αποκλείεται να με αφήσουν να πάω να το ελέγξουν σε συνεργείο Peugeot που ξέρω. Όπως πάντα το μεγάλο πρόβλημα! Σκέφτομαι να περάσω αύριο το απόγευμα να του ρίξω μία ματιά.
Και θα μου αρχίσουν τα 'το έχουμε ελέγξει εμείς' , 'είναι άριστο' και όλα τα γνωστά. Σίγουρα είναι ιδιώτη, μάλλον γυναίκα το είχε, έχει και κοτσαδόρο πίσω. Πολύ όμορφο εσωτερικά, φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση. Αλλά το θέμα είναι τα μηχανικά του. Θεωρητικά αυτό θα έχει Bosch εγκέφαλο και όχι Sagem που είχε το δικό μου που ήταν του 2001.
Προφανώς και αυτοκίνητο που δεν σε αφήνουν να ελέγξεις, του ρίχνεις άκυρο! Από εκεί και πέρα ο κοτσαδόρος είναι κακό πράγμα. Ρυμούλκηση = επιβάρυνση σε συμπλέκτη και μετάδοση.
-
Καλά είμαι κορυφαίος ε; Σε χρόνο dt πήγα το είδα, το χάζεψα, έβγαλα και φωτογραφίες. Τελικά η καλύτερη μέρα για να δεις αυτοκίνητα είναι τις Κυριακές, να είσαι μόνος σου χωρίς τον πωλητή πάνω από το κεφάλι σου.
Καμιά σχέση οι φωτογραφίες του car.gr με τις δικές μου φωτογραφίες και με αυτά που είδα.
-
Το χρώμα του έχει ξεθωριάσει πολύ, σε όλα τα σημεία. Πάντως όλο το χρώμα έχει την ίδια ταλαιπωρία και δεν φαίνεται κάτι να γυαλίζει πολύ. Πολύ ταλαιπωρημένο το χρώμα του και σε κάποια σημεία φαίνεται σαν να έχει πέσει 'νέφτι'.
-
Το αυτοκίνητο είχε και σχάρα και έχουν κάνει ζημιά για να την στερεώσουν. Το αυτοκίνητο δεν έχει σημεία για σχάρα και έχουν σπάσει τους πλαστικούς οδηγούς για να την στερεώσουν πάνω στο σασί.
-
Από την δεξιά πίσω πλευρά έχει και ένα καλό βαθούλωμα
-
Σε κάποια σημεία έχει ξεφλουδίσει χρώμα, όπως και στα πλαστικά στους καθρέπτες.
-
Πολύ ταλαιπωρημένα τα λάστιχα (τσιμούχες) και τα πλαστικά στα παράθυρα. Τα φώτα μπροστά εντελώς θολωμένα και ένα πίσω φανάρι έχει και μία τρύπα!
-
Το εσωτερικό του δεν έχει καμιά σχέση με το εξωτερικό. Μόνο στην πόρτα του οδηγού, στο πάνελ είδα ένα σημάδι, σαν να έπεσε και εκεί κάποιο υγρό. Πρέπει να το φόρτωναν πολύ το αυτοκίνητο γιατί λείπουν τα πίσω προσκέφαλα. Κοτσαδόρος, προσκέφαλα που λείπουν, σχάρα και 200000χλμ; Μάλλον έκανε πολύ ταξίδι ταλαιπωρία και τραβούσε κάτι και σαν γαϊδούρι...
Συμπέρασμα: Ευτυχώς που πήγα σήμερα και το είδα! Και μερικές φωτό από την συλλογή:
-
-
Άντε με το καλό....καλοτάξιδο και ατρακαριστο....
Για να πηγαίνεις στην δουλειά το πηρες;;
-
Μεχρι να σκεφτει τι θα (ξανα) παρει
Καλοταξιδο Storm
-
Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη... άλλο ένα Γαλλικό μπήκε στο σόι...
206/1100cc/3θυρο του 2002, χρωματάκι ασημομπλε (gris iceland για όσους θυμούνται εκείνη την εποχή), περιποιημένο, καθαρό μέσα-έξω χωρίς ζημιές και φθορές και σε τιμή που ούτε μεταχειρισμένο παπάκι δεν αγοράζεις.
Το καλό είναι ότι έχει ιστορικό service, ένας ιδιοκτήτης και τα service τα έχει κάνει σε γνωστό συνεργείο των Γαλλόφιλων (κυρίως της CITROEN) στο Νέο Κόσμο και για την ώρα δεν θέλει μαζέματα και χρήματα αφού έκανε μεγάλο service πριν μερικούς μήνες.
Μην με ρωτήσει κανείς γιατί κοιτούσα για 206. Απλά τα πράγματα. Με τα Γαλλικά έχω περισσότερες γνώσεις, τα ξέρω καλύτερα και έχω περισσότερες άκρες για όλα τα θέματα.
Και όσο κρατήσει το Γαλλάκι. Όταν τα φτύσει εντελώς... απόσυρση για καταστροφή.
-
Παιδιά ευχαριστώ, καλά να είστε. LAP κοιτούσα για Alto, αλλά ρε φίλε, πανάκριβα τα άτιμα και τα περισσότερα χρέπια και χωρίς καν κλιματισμό.
Ο λόγος αγοράς απλός. Τον περιγράφω εδώ: https://forum.4troxoi.gr/forum/mikres-aggelies/anazitoyme-aytokinito-typoy-ntelivera
Απλά σημείωσε ότι και δύο γιατροί με προέτρεψαν να σταματήσω τις μεγάλες αποστάσεις με την μηχανή γιατί μου έχουν βγει κάποια προβλήματα υγείας που έχουν επιδεινωθεί πολύ την τελευταία 3ετία.
Και παρακάτω για να θυμόμαστε εκείνη την εποχή, 2003, εδώ μέσα γράφαμε, 5 παιδιά και κανονίσαμε την 1η συνάντηση των φίλων του 206 και εκεί ξεκινήσαμε το 206Club.gr που μετά το μετονομάσαμε σε PSClub... Κάπου εκεί είμαι και εγώ στην φωτογραφία... Ωραίες εποχές...
-
Εγώ το psclub το διαβαζα σαν τα μαθηματα μου.....απο εκει εμαθα παρα πολλα. Δεν συμμετείχα, δεν είχα αυτοκίνητο αλλωστε τοτε. Χεχε
Ναι τα αλτο όλα χάλια είναι...Γενικά κρατούν τη τιμή τους αλλά δεν αξίζουν, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις.
Υ.γ Ποιος εισαι;;; Δεν φαίνεται καθόλου καθαρά...απλά γενική εικόνα να χουμε
Υ.γ1 Με επηρέασες διότι τις προάλλες λέγαμε με φίλο να πάρουμε μηχανές και εδινε ο ενας στον αλλον το θαρρος να κανουμε ολη τη μανουρα, για διπλωμα κτλ ωστε να τελειώνει το μαρτύριο της κίνησης, αλλά μετά θυμήθηκα αυτά που έλεγες πως γερνάς πάνω στην μηχανή και έκανα πίσω
-
Storm, το αμάξι το έφτιαχνε ο Νικόλας Δ. ; Αυτό το συνεργείο λες; Αν ναι, μη διανοηθείς να το αλλάξεις, ο άνθρωπος είναι διαμάντι.
-
Υ.γ Ποιος εισαι;;; Δεν φαίνεται καθόλου καθαρά...απλά γενική εικόνα να χουμε
Υ.γ1 Με επηρέασες διότι τις προάλλες λέγαμε με φίλο να πάρουμε μηχανές και εδινε ο ενας στον αλλον το θαρρος να κανουμε ολη τη μανουρα, για διπλωμα κτλ ωστε να τελειώνει το μαρτύριο της κίνησης, αλλά μετά θυμήθηκα αυτά που έλεγες πως γερνάς πάνω στην μηχανή και έκανα πίσω
Φίλε LAP στην φωτό είμαι στο 4ο αυτοκίνητο... χε!χε!
Όσο για τα δίκυκλα φίλε, το θέμα είναι να έχεις το 'μικρόβιο'. Εγώ ποτέ δεν το είχα, δεν μου άρεσαν (και δεν μου αρέσουν) τα δίκυκλα. Πολύ άγχος, αδρεναλίνη στα ύψη, υπερένταση, διαρκώς στην τσίτα, κούραση τα οποία ήταν θέμα χρόνου να μου βγάλουν προβλήματα. Κάποια από τα προβλήματα θα με υποχρέωναν να σταματήσω εντελώς την οδήγηση π.χ. με τα οφθαλμολογικά προβλήματα.
Φίλε nonta ναι, στον Δρακωνάκη αναφέρομαι. Τα πρώτα service τα έκανε σε εξουσιοδοτημένο και μετά στον Δρακωνάκη. Ήταν ένας από τους λόγους που με επηρέασαν ώστε να το κλείσω αμέσως.
-
Ναι, μάλλον δεν το χω το μικρόβιο, βέβαια μ αρεσουν αλλά μέχρι στιγμής δε τρελαθηκα.
Για παράδειγμα είμαι τόσο άσχετος με τις μάρκες τα μοντελα όσο κάποια νέα μέλη που ρωτούν βασικά πράγματα στο forum για τα αυτοκίνητα.
Δεν ξέρω ούτε τις κατηγορίες, ούτε τα μοντελα, ούτε τίποτα...αν μου δείξεις μια μηχανή 15 ετών θα νομίζω ότι είναι φετινό μοντέλο.
Χεχε βλέπω είχε προσκεφαλο με τρύπα...άρα πρέπει να είχε το xsi. Σωστα;
Και αν δεν κάνω λάθος πάλι πρέπει να είχε πορτοκάλι λεπτομέρειες στο εσωτερικό.
Εκείνη τη εποχή ήμουν μικρούλης...Αλλά θεωρούσα το 206 το ομορφότερο αυτοκίνητο του πλανήτη. Ένα αριστούργημα σε ρόδες. Ακόμα και σημερα είναι περίπου πιο αμορφο συγκριτικά με όλα τα νέα αυτοκίνητα.
Γενικα εκεινη η εποχη ηταν η καλύτερη της Peugeot ....ήσουν μάγκας και οδηγαρα αν είχες για αυτοκινητο πολης peugeot 206, ενω κατι yaris κτλ ηταν για πλακα.
Και επειτα ήρθε και εδεσε το γλυκό με μια υπέροχη διαφήμιση. Πάλι η καλύτερη διαφήμιση ever για αυτοκίνητο. Όλα ήταν υπέροχα στο 206
-
Φίλε LAP από τις καλύτερες διαφημίσεις!!!
-
Tις τελευταίες μέρες οδηγώ (ξανά μετά από πολλά χρόνια) το Peugeot 206 του 2002. Ένα αυτοκίνητο 18ετών με 139000χλμ στο κοντέρ του.
Ένας κινητήρας 8βαλβιδος, 1100cc που απλά κινεί καλά το αυτοκίνητο μέσα στην Αττική. Μία έκδοση θεωρητικά λιτή, μάλλον τότε ήταν η φτηνή.
Χωρίς να το θέλω, το συγκρίνω με το AVEO 1.150cc του **2006 **που είχε 105000χλμ. Δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία που όμως είναι και τόσο διαφορετικά.
Το 206 είναι τόσο διαχρονικό μέσα/έξω που σου δίνει την αίσθηση νέου αυτοκινήτου. Οι Γάλλοι πρόσφεραν από τότε εξοπλισμό και σχεδίαση που ακόμη και σήμερα πολλοί κατασκευαστές δεν προσφέρουν. Φυσικά το AVEO ήταν γυμνό μπροστά στο 206.
Μερικά στοιχεία της φτηνής έκδοσης 206/1100 του 2002:
-
Φουλ μπάκετ καθίσματα
-
Λευκά όργανα με στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις στάθμης λαδιού, service, δείκτη συντήρησης και υπολειπόμενα χιλιόμετρα κλπ...
-
Κλιματιστικό εντελώς αθόρυβο και ιδιαίτερα αποδοτικό. (το κλιματιστικό του Aircross είναι πολύ ποιο θορυβώδες!)
-
Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο ταμπλό με ώρα, ημερομηνία, εξωτερική θερμοκρασία, ένδειξη ανοιχτών θυρών, προειδοποιητικά μηνύματα και προειδοποίηση για παγετό.
-
Ηλεκτρικά παράθυρα με συνεχόμενη λειτουργία.
-
Προειδοποιητικοί ήχοι για ανοιχτές πόρτες, φώτα κλπ...
-
Κλειδί με τηλεχειρισμό, κεντρικό κλείδωμα και με συναγερμό.
-
Υφασμάτινες επενδύσεις στα πάνελ θυρών και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.
-
Πολλοί χώροι αποθήκευσης και σπορ λεβιές ταχυτήτων! Αυτόν που είχα και στο XS!
-
Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και τιμόνι ρυθμιζόμενο!
-
Δύο αερόσακοι και ζώνες ασφαλείας ρυθμιζόμενες σε ύψος!
-
4 χειρολαβές και 2 άγκιστρα για κρεμάστρες πίσω!
-
Φως στο πορτμπαγκάζ!
-
Ηχεία 16άρια μπροστά με σημεία για τουίτερς !
-
Κανονική ρεζέρβα που είναι κάτω από το αυτοκίνητο και βγαίνει από την κάτω πλευρά. Δεν χρειάζεται να βγάλεις έξω όλα τα πράγματα από το πορτμπαγκάζ!
Και πόσα ακόμη που δεν τα έχω πάρει είδηση.
Και αυτή ήταν η φτηνή έκδοση. Και μπαίνω μέσα και νομίζω ότι είμαι σε αυτοκίνητο της τελευταίας 5ετίας.
Καμιά σχέση με το AVEO...
-
-
Μα η Πεζώ είναι γαλλική και τα γαλλικά είναι χάλια και ζήτω οι φίλοι μας οι Γερμανοί. Το 106 μου με τον ίδιο κινητήρα με το δικό σου, αλλά monopoint, ακόμη ταπεινώνει αυτοκίνητα πόλης της εποχής 2005-
-
Δεν έχω βγάλει φωτογραφίες δικές μου αλλά αξίζει το κόπο να περάσω μερικές φωτογραφίες από την αγγελία του car.gr για να δούμε τι έβγαζε η Peugeot πριν 18 χρόνια...
-
Μπόμπα είσαι. Βιβλίο σέρβις έχεις;
-
Ισως το πιο καλοπουλημενο μοντελο που εβγαλε η Πεζω
-
Τι ωραιο θέμα......
Έβαλα αυτό
για να το διαβάσω. Υπέροχο 206 όσα άλογα και αν έχει, όσα κυβικά και αν είναι.
Να του βάλεις κίτρινα φώτα.....Γιατί έτσι, δεν θα δώσει ένα 206 λόγο στους άλλους για τα κίτρινα φώτα του.....c'est la vie
-
Πάντως μιας και είσαι της μουσικής στο αυτοκίνητο, υπάρχουν ωραίες λύσεις για το 206 όπως αυτη
https://i.ebayimg.com/00/s/NzQxWDEwMDA=/z/WvMAAMXQDnpTX32x/$_1.JPG
Ή σαν αυτήν
https://www.carnaviplayer.com/images/ref/C7086P2.jpg
Για να βλέπεις άνετα την οθόνη
Απλά ενημερώνω, να ξέρεις ότι υπάρχουν ωραίες λύσεις.
-
Μπόμπα είσαι. Βιβλίο σέρβις έχεις;
Έχει το ντοσιέ της Peugeot με όλα τα παρελκόμενα. Ένα τυπικό μικρό αυτοκίνητο που το πήρε ο μπαμπάς και το έδωσε στο παιδί όταν ενηλικιώθηκε για τις μεταφορικές του ανάγκες. Και παρέμενε στο όνομα του μπαμπά.
Απλά το παιδί και ο μπαμπάς δεν ήταν 'κάγκουρες' καθόλου. Όπως το πήραν έτσι το διατήρησαν. Δεν έχουν πειράξει τίποτα στο αυτοκίνητο. Ακόμη και το radiocd είναι ένα JVC εκείνης της εποχής που δεν παίζει καν MP3.
Φυσικά κάποιες φθορές έχει, λογικό, 18 χρόνια είναι αυτά. Κάποια πράγματα φθείρονται μετά από τόσα χρόνια και με τη χρήση.
Για παράδειγμα έχει χαλαρώσει πολύ ο μοχλοδιακόπτης των φλας, η κεντρική οθόνη έχει χάσει αρκετά από την φωτεινότητά της από την αριστερή πλευρά, τα αμορτισέρ της πόρτας του πορτμπαγκάζ έχουν χάσει την σκληρότητά τους και θέλει προσοχή στο κατέβασμα γιατί πέφτει η πόρτα. Επίσης έχουν ραγίσει σε δύο σημεία η πλαφονιέρα και το κάλυμμα στο εσωτερικό χερούλι στην πόρτα του συνοδηγού (φαίνεται στη φωτό). Βασικά μόνο αυτά έχω εντοπίσει. Σε όλα τα υπόλοιπα είναι Ok.
-
Τι ωραιο θέμα......
Έβαλα αυτό
για να το διαβάσω. Υπέροχο 206 όσα άλογα και αν έχει, όσα κυβικά και αν είναι.
Να του βάλεις κίτρινα φώτα.....Γιατί έτσι, δεν θα δώσει ένα 206 λόγο στους άλλους για τα κίτρινα φώτα του.....c'est la vie
Γεια σου ρε LAP!!! Είσαι ωραίος ρε φίλε!!!!
PEUGEOT FORUM