Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mετατροπη Mazda rx8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mετατροπη Mazda rx8
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    29
    4746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barimagas last edited by

      Χαχα έτυχε και είχα δει πρόσφατα το βίντεο, 1000€ το πήραν το mazda. Τσαμπα και με καλή συμπίεση. Ο φίλος που το πουλάει 2000€ χαλασμένο ακριβά το δίνει.

      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Ειδα σε καποια σχολια κατω απο το βιντεο, οτι αν βαλεις λαδι μεσα στη βενζινη ανεβαινει η συμπιεση . Ισχυει ?

        Λεει πριν αγορασει ενα RX8 , του εκανε τεστ συμπιεσης και ηταν 8, και μετα απο λιγες μερες επεσε στο 5

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • D
          dj-mitsos @w202-amg last edited by

          Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?

          Για να αποκτισει αξια σαν αυτοκινητο. Ολα καλα πανω του γιατι να φοραει ενα κινητηρα που εχει ημ. ληξης?

          χορια οτι καμια ανακατασκευη δε θα αντεχε οσο το αρχικο μοτερ. ειναι απλα κριμα.. γιατι να μην εχεις ενα αμαξι που δε θα σε νοιαζει να το κρατησεις για πολλα χρονια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • H
            harisma23 @dj-mitsos last edited by

            W202 AMG wrote:

            Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?

            Για να αποκτισει αξια σαν αυτοκινητο. Ολα καλα πανω του γιατι να φοραει ενα κινητηρα που εχει ημ. ληξης?

            Ποια αξία θα αποκτήσει ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι μετατροπή - πατέντα του μαστρο-Μήτσου και με κινητήρα που δεν θα περνάει ΚΤΕΟ, παρά μόνο με πολύ λαδάκι και αν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • monman2
              monman2 last edited by

              Είμαι σίγουρος ότι μια μετατροπή θα παίρνει έγκριση στο μέλλον , η μετατροπή σε ηλεκτροκίνητο , βέβαια θα ισχύει και για άλλα μοντέλα αυτοκινήτου όχι μόνο για το RX-8.  Πιστεύω αργά ή γρήγορα μια βιοτεχνία μετατροπής συμβατικών αυτοκίνητων σε ηλεκτροκίνητα θα στηθεί στην Ελλάδα όχι βέβαια ότι θα είναι κάτι φθηνό άλλα σε αυτοκίνητα σαν το RX-8 με τα εξωφρενικά τιμολόγια για ανακατασκευασμένους κινητήρες  (ναι καλά μην είναι καινούργιοι ) και την ακόρεστη δίψα του για βενζίνη θα συμφέρει.

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • H
                harisma23 last edited by

                Πρώτα από όλα δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου σχετικά με το ότι μια μετατροπή σε ηλεκτροκίνητο θα επιτρέπεται στο μέλλον. Μιλάμε για το ίδιο ελληνικό κράτος που γνωρίζουμε όλοι; Αυτό που έχει αποδείξει κατ' εξακολούθηση ότι ούτε ορθολογιστικά κινείται ούτε τη δυνατότητα οποιουδήποτε προγραμματισμού έχει... Σημειωτέον ότι αυτά τα γράφω χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας.

                Κατά τ' άλλα το παιδί δεν συζητάει για μετατροπή σε ηλεκτρικό, αλλά για τοποθέτηση άλλου κινητήρα βενζίνης εκτός αυτών που φοράει το RX8 από το εργοστάσιο. Και αυτό είναι κάτι που κατά 99,9% δεν θα επιτραπεί ποτέ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • 106s16
                  106s16 last edited by

                  Όλοι εσεις που λέτε για  παλινδρομικό  κινητήρα δεν καταλαβαίνετε την φιλοσοφία της mazda, το ρχ8 χτίστηκε πάνω στον renesis και όχι το αντίστροφο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Εγώ πάντως πριν 49 χρόνια μετακινιόμουν (ως μικρό παιδί) με RX-2 με wankel...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @106s16 last edited by

                      Όλοι εσεις που λέτε για  παλινδρομικό  κινητήρα δεν καταλαβαίνετε την φιλοσοφία της mazda, το ρχ8 χτίστηκε πάνω στον renesis και όχι το αντίστροφο .

                      Ακριβως το rx8 ειναι  ο renesis.Αν μπει κανενας υπερβαρος και αδυναμος κινητηρας μεχρι και η ευθυγραμμιση του θα θελει αλλαγες για να γινει αμαξι​.

                      Στην κυπρο καθε πρωι για σχολη πετυχαινα ενα τουρμπισμενο rx8,το συγκεκριμενο μ αρεσε ,εν αντιθεση με τα υπολοιπα.

                      Και γιατι οχι s2k,merc slk, sc,clc, bmw z,audi ,scirocco(λαθος κινηση) για ξεχωριστους λογους το καθενα και υπαρχουν πολλα ακομα.

                      Το rx8 ειναι σαν μεταξωτο βρακι που θελει επιδεξιο κ@λο.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Επιμένω πως στα πλαίσια των πράσινων πολιτικών  κάποια στιγμή στο μέλλον θα επιτρέπεται και μπορεί να επιδοτείται κιόλας η μετατροπή σε ηλεκτροκίνητο, τα βανκελ άλλωστε από περιστροφικό ( βενζίνης) σε περιστροφικό ηλεκτροκινητήρα θα πάνε οπότε μάλλον θα κρατήσουν τον χαρακτήρα!

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr