-
Φίλοι μου σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Η μυρωδιά των καυσαερίων αφορά μόνο τα καυσαέρια που βγαίνουν από την εξάτμιση μετά το τελικό καζανάκι.
Κατά την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα είναι ορατός και ο καπνός που βγαίνει (για λιγότερο από ένα λεπτό), παραμένει όμως η μυρωδιά .
Μέσα στην καμπίνα ευτυχώς δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα.
Κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα οφείλεται σε ατελή καύση λόγο του λάθους προγραμματισμού και επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου.
Έκλεισα ραντεβού για έλεγχο και επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του εγκεφάλου στον Σαρακάκη την Δευτέρα 20 Ιαν. 2020.
Βλεπεις καπνο στην εκκινηση? Αυτο ειναι απογοητευση, δεν θα επρεπε να βλεπεις ιχνος καπνου.
Το συνεργειο που σου εκανε τα παραπανω με το ξηλωμα ειναι στο εξουσιοδοτημενο δικτυο ή οχι? Θα τους ξεβρακωνα στη μυνηση και σιγουρα email στο εξωτερικο.
Αν δεν ειναι στο εξουσιοδοτημενο τοτε πως επελεξες το συγκεκριμενο συνεργειο για μια τοσο σοβαρη εργασια και συμφωνησες με ολα αυτα συν τα κουστουμια που κοψανε? Ηταν το συνεργειο που συντηρει το αμαξι σου γενικα?
-
Το συνεργείο δηλώνει diezel service.
Δεν είναι εξουσιοδοτημένο mitsubishi service.
Η επιλογή έγινε θα το έλεγα τυχαία και χωρίς να το ψάξω δυστυχώς περισσότερο.
Όσον αφορά για τα εξουσιοδοτημένα έχω και από εκεί κακές εμπειρίες με το Honda crx.
Πολλές φορές παρασυρόμαστε από βαρύγδουπες πινακίδες και με όσα μας υπόσχονται με αποτέλεσμα όπως πάντα να την πληρώνουμε μόνο εμείς.
Σε αναμονή λοιπόν έως την Δευτέρα 20 Ιαν. 2020.
-
Τέλος πάντων, δεν έγινε και κάτι που δεν διορθώνεται,μόνο οικονομική αφαίμαξη.
Όταν πας στο Σαρακάκη πες όλο το στορυ. Να γίνει έλεγχος στα πάντα πρώτα και επειτα επαναφορά ρυθμίσεων.
-
Αρχικά καλησπέρα σας..
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Είμαι κάτοχος mitsubishi asx 2011 1.8 instyle πετρέλαιο και θα μπορούσα να πω ότι στα 160 Χιλ χιλιόμετρα που βρίσκεται το αυτοκίνητο είμαι πολύ χαρούμενος. Στης 120 χριαστικα επισκευή τουρμπίνας και συγκόλληση στο χταπόδι.. Πέρα από το χταπόδι που μου φάνηκε πολύ περίεργο που τρύπησε η τουρμπίνα κάθε 100 Χιλ χιλιόμετρα θέλει επισκευή οπότε το βρήκα πολύ φυσιολογικό. Μου είχαν προτείνει να βγάλω το dpf από το συνεργείο που είχα πάει αλλά αρνήθηκα γιατί πιστεύω πως ότι σκαλίζεις σε σκαλίζει. Στο θέμα μας τώρα.. Τα πετρέλαια θέλουν αρκετή προσοχή και ο μεγαλύτερος τους εχθρός είναι η κυκλοφορία μέσα στν πόλη και αυτό γιατί δν μπορούν να κάνουν αναγέννηση τα φίλτρα. Για να κάνει αναγέννηση ένα φίλτρο dpf πρέπει το εσωτερικό του να φτάσει του 600 βαθμούς, ενώ μέσα στην πόλη δν ξεπερνάνε τους 500 με αποτέλεσμα να ζοριζετε ο κινητήρας να ανεβάσει θερμοκρασία και γιαυτό ξεκινάει να φτύνει πολύ πετρέλαιο. Για να κάνει σωστή καύση ο κινητήρας πετρελαίου πρέπει να έχει ζεσταθεί καλά. Αν δν έχει ζεσταθεί θα πετάει άκαυστη γιατί πολύ απλά το πετρέλαιο δουλεύει με συμπίεση και όχι με ανάφλεξη όπως η βενζίνη.. Τέλος θα ήθελα να πω ότι καλό θα ήταν να γεμίζουμε της ταχύτητες στην αλλαγή τους δλδ στης 2.0 με 2.5, βοηθάει να μν μπουκώνει ο κινητήρας και φυσικά το dpf..
-
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. η τουρμπίνα κάθε 100 Χιλ χιλιόμετρα θέλει επισκευή οπότε το βρήκα πολύ φυσιολογικό
αν μου έλεγαν κάτι τέτοιο θα έβαζα φωτιά να το κάψω έξω από την αντιπροσωπεία. άκου κάθε 100
-
Εγώ θα έμπαινα με αυτό στην αντιπροσωπεία και θα το έβαζα φωτιά μετά....χαχαχαχα
Αν ο τεχνικός που σου είπε ότι η τουρμπίνα θέλει επισκευή κάθε 100, είναι ο ίδιος που σε πρότεινε να βγάλεις το φίλτρο φύγε τρέχοντας!!
-
Είμαι κάτοχος του mitsubushi ASX 1.8 diezel του 2011.
Στα 129. 400 km άρχισε να ακούγεται ένα αυξομειούμενο ανάλογα με τις στροφές σφύριγμα από τον κινητήρα (σαν τα παράσιτα του ραδιοφώνου) το οποίο σταματούσε όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας .
Την 21/11/2019 επισκέφτηκα το συνεργείο αυτοκινήτων ------- ------ επί της οδού Μοναστηρίου στην Θεσσαλονίκη όπου αρχικά διαγνώστηκε από τον κο ------ -------- ότι οφείλεται σε βλάβη της τουρμπίνας και όπως με ενημέρωσε τηλεφωνικά και σε ραγισμένες κολλήσεις σε δυο εξόδους της πολλαπλής εξαγωγής (απαράδεκτο για made in Japan).
Αφού έγινε η επισκευή της τουρμπίνας (η οποία ευτυχώς μου παραδόθηκε), είχε τζόγο στον άξονα, με συνολικό κόστος 605,00 € : (150,00 € εργατικά , 400.00 € επισκευή τουρμπίνας, 40,00 € φλάντζες και 15,00 € κολλήσεις στην πολλαπλή), κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου και ενώ θα πήγαινα για αναγέννηση του φίλτρου DPF μου πρότεινε ο κος ------ -------- να αφαιρέσω το φίλτρο DPF με παράλληλο προγραμματισμό του εγκεφάλου με επί πλέον κόστος 500,00 €, βεβαιώνοντας με ότι η εν λόγο βλάβη οφείλετε στην ύπαρξη του φίλτρου DPF και υποσχόμενος ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το ΚΤΕΟ και ότι ο κινητήρας θα δουλεύει καλύτερα, ποιο οικονομικά και ελεύθερα με την διαβεβαίωση ότι η εν λόγο εργασία ήταν με εγγύηση υλικών και εργατικών, το οποίο βασιζόμενος στα λεγόμενα του δυστυχώς το δέχτηκα .
Σημειωτέον ότι :
Ποτέ δεν άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι ,παρατήρησα μόνο αύξηση στην στάθμη λαδιού και
Για όλες τις εργασίες που έγιναν ζητούσα πριν από την εκτέλεση τους από τον κο ------ -------- την διαβεβαίωση ότι έχουν εγγύηση και έπαιρνα πάντοτε θετική απάντηση.
Τα αποτελέσματα βέβαια ήταν τελείως διαφορετικά δηλαδή :
1.Αυξηση του θορύβου (προφανώς από την αφαίρεση του φίλτρου DPF).
2.Ο κινητήρας έχασε την γραμμικότητα του κατά την επιτάχυνση.
3.Καμια διαφορά στην οικονομία (ήδη είχα ελαχίστη 4,20 l/100 km).
4.Εντονη μυρωδιά καυσαερίων και ορατό καπνό από την εξάτμιση (υπάρχει σχετικό Video).
Για τα ανωτέρω προβλήματα ενημέρωσα την επομένη ημέρα το εν λόγο συνεργείο και τους ζήτησα να επαναφέρουν τον εγκέφαλο στην αρχική του κατάσταση και να μου επιστρέψουν ως όφειλαν το φίλτρο DPF για να το επανατοποθετήσω.
Για την επαναφορά του εγκεφάλου μου ζήτησαν άλλα 100,00 € ενώ το φίλτρο DPF, (γνήσιο από Σαρακάκη 1.500,00 € + ΦΠΑ), δεν μου το επέστρεψαν ποτέ ενώ είχαν την υποχρέωση να μου το παραδώσουν προβάλλοντας δυο διαφορετικές δικαιολογείς:
Την πρώτη φορά ότι έσπασε κατά την αφαίρεση; και την δεύτερη φορά ότι ήταν σε κατάσταση που δεν γινόταν αναγέννηση και το πέταξαν ;
Το αποτέλεσμα ήταν να με επιβαρύνουν άσκοπα με επί πλέον 600,00 € χωρίς να αναλάβουν την παραμικρή ευθύνη και να χρεωθώ και την επί πλέον αγορά και τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου DPF , και παρόλα αυτά να εξακολουθούν να υφίστανται τα προβλήματα με τα καυσαέρια.
Την 20 Ιαν 2020 επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας Σαρακάκη όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και επί τέλους εξαλείφτηκαν σχεδόν όλα τα προηγούμενα προβλήματα με τον κινητήρα να λειτουργεί ομαλά όπως και πρώτα (υπάρχει μόνο ελαφριά μυρωδιά καυσαερίων μετά το σβήσιμο του κινητήρα υστέρα από πολύ μικρές διαδρομές εντος της πόλης).
Για να συνοψίσω το πρόβλημα τελικά ήταν μόνο η ραγισμένη πολλαπλή και για αυτό λόγο διαστολής δεν ακουγόταν το σφύριγμα όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας. Όσον αφορά την τουρμπίνα σε έλεγχο από μηχανικό αυτοκινήτων σε επίσημη αντιπροσωπεία μου είπε ότι ο τζόγος του άξονα είναι σε επιτρεπτά όρια (ευτυχώς αυτήν την πήρα).Το συνολικό ποσό που έδωσα είναι 605,00 + 600,00 + 300,00 € (τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου DPF) = 1.505,00 € αντί των 165,00 € που αφορούσε το πραγματικό κόστος αποκατάστασης της βλάβης, δηλαδή επί πλέον 1.340,00 €.
Την 29 Ιαν 2020 επισκέφτηκα τον κο ------ -------- για να του εκφράσω τα παράπονα μου για όλα τα παραπάνω και τον ενημέρωσα κατ ιδίαν ότι θα κάνω την εν λόγο ανάρτηση με τα στοιχεία του. Το φίλτρο DPF το ζήτησα και πάλι για τρίτη φορά αλλά δεν μου το έδωσε (το χαρακτήρισε καρκινογόνο ;). Όσον αφορά δε τις υποσχόμενες εγγυήσεις για τις εργασίες του ούτε λόγος να γίνεται.
Την 30 Ιαν 2020 έβγαλα κάρτα καυσαερίων στο ΚΤΕΟ με τα καυσαέρια είναι πολύ κάτω από τα επιτρεπτά όρια. Όλα καλά λοιπόν.
Τα συμπεράσματα δικά σας με μια συμβουλή :μην παρασύρεστε από οποιονδήποτε σε επεμβάσεις εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή και όσον αφορά την εγγύηση που μας υπόσχονται έχει ισχύ μόνο όσο δεν τους έχουμε πληρώσει. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να τους πληρώνουμε μόνο αφού τεστάρουμε το αυτοκίνητο.
Τα στοιχεία του συνεργείου δεν τα αναφέρω γιατί δεν θα ήθελα να εμπλακώ νομικές περιπέτειες για συκοφαντική δυσφήμηση.
-
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που καλό είναι όταν σου τα λένε να μην προχωράς και να ζητάς να το σκεφτείς. Το διαδίκτυο σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις όπως η δική σου, έχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορεί να προκαλέσει η αφαίρεση του φίλτρου DPF κλπ. Τα οικονομικά δεν είναι σε πολλούς σε καλή κατάσταση. Υπάρχουν όμως φορές που το φθηνό, σου βγαίνει μετά ακριβό είτε λόγω ανταλλακτικών, είτε λόγω μάστορα που δεν κατέχει το άθλημα.
-
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που καλό είναι όταν σου τα λένε να μην προχωράς και να ζητάς να το σκεφτείς. Το διαδίκτυο σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις όπως η δική σου, έχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορεί να προκαλέσει η αφαίρεση του φίλτρου DPF κλπ. Τα οικονομικά δεν είναι σε πολλούς σε καλή κατάσταση. Υπάρχουν όμως φορές που το φθηνό, σου βγαίνει μετά ακριβό είτε λόγω ανταλλακτικών, είτε λόγω μάστορα που δεν κατέχει το άθλημα.
-
Οι ταξιτζήδες πάντως το έχουν αφαιρέσει όλοι. Καλύτερα να του πεις να αυτοκτονήσει, παρά να πληρώσει για dpf.
-
Τραγικη αντιμετώπιση από μέρους του συνεργείου αν έχουν συμβεί όλα όσα περιγράφει ο καταγγελων.
Όπως και τραγική η συνέργεια του σε παρανομία για την αφαίρεση του dpf....'αρκεί να περάσει ΚΤΕΟ'....
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟ DPF MITSUBICHI 1.8 DIEZEL