-
Παιδιά επιτέλους μου έστειλαν το vin code και με ενημέρωσαν ότι μπήκε παραγωγή!! (θυμίζω παραγγελία από Σεπτέμβρη 2019).
Ο αριθμός πλαισίου που μου έστειλαν είναι 11 ψηφία!! Για να το βάλω στο etis και να δω πληροφορίες τι κάνω; θέλει 17 ψηφία και login; login Πως Αφού δεν έχω επιχείρηση αυτοκινήτων!!
-
Παιδιά επιτέλους μου έστειλαν το vin code και με ενημέρωσαν ότι μπήκε παραγωγή!! (θυμίζω παραγγελία από Σεπτέμβρη 2019).
Ο αριθμός πλαισίου που μου έστειλαν είναι 11 ψηφία!! Για να το βάλω στο etis και να δω πληροφορίες τι κάνω; θέλει 17 ψηφία και login; login Πως Αφού δεν έχω επιχείρηση αυτοκινήτων!!
Με το καλό φίλε μου! Σου έδωσαν τα 11 γιατί τα πρώτα 6 είναι στάνταρ σε όλα τα focus αλλά είναι παράλογο να θεωρούν ότι ο απλός αγοραστής θα γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες. Και σε μένα 11 είχαν δώσει και τους ζήτησα ολόκληρο το VIN.
Αν έχεις hatchback τότε τα πρώτα ψηφία είναι WF0NXX
Στο ETIS είτε θα πρέπει να κάνεις λογαριασμό ως independent operator δωρεάν, είτε να βρεις κάποιον με λογαριασμό για να του δώσεις το VIN σου και να δει τα στοιχεία που σε ενδιαφέρουν. Αν θέλεις βοήθεια στείλτο μου σε μήνυμα μαζί με το τι θες να δεις και θα στα στείλω.
-
panoscivil wrote:
Παιδιά επιτέλους μου έστειλαν το vin code και με ενημέρωσαν ότι μπήκε παραγωγή!! (θυμίζω παραγγελία από Σεπτέμβρη 2019).
Ο αριθμός πλαισίου που μου έστειλαν είναι 11 ψηφία!! Για να το βάλω στο etis και να δω πληροφορίες τι κάνω; θέλει 17 ψηφία και login; login Πως Αφού δεν έχω επιχείρηση αυτοκινήτων!!
Με το καλό φίλε μου! Σου έδωσαν τα 11 γιατί τα πρώτα 6 είναι στάνταρ σε όλα τα focus αλλά είναι παράλογο να θεωρούν ότι ο απλός αγοραστής θα γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες. Και σε μένα 11 είχαν δώσει και τους ζήτησα ολόκληρο το VIN.
Αν έχεις hatchback τότε τα πρώτα ψηφία είναι WF0NXX
Στο ETIS είτε θα πρέπει να κάνεις λογαριασμό ως independent operator δωρεάν, είτε να βρεις κάποιον με λογαριασμό για να του δώσεις το VIN σου και να δει τα στοιχεία που σε ενδιαφέρουν. Αν θέλεις βοήθεια στείλτο μου σε μήνυμα μαζί με το τι θες να δεις και θα στα στείλω.
Ευχαριστώ για την απάντηση!! Βασικά πάω να κάνω εγγραφή και ζητάει ονοματεπώνυμο και λέει αν δεν είσαι ανεξάρτητος φορέας ή κάτι τέτοιο θα υπάρχουν νομικές συνέπειες κλπ!! Εσυ Πως έκανες;
-
panoscivil wrote:
Παιδιά επιτέλους μου έστειλαν το vin code και με ενημέρωσαν ότι μπήκε παραγωγή!! (θυμίζω παραγγελία από Σεπτέμβρη 2019).
Ο αριθμός πλαισίου που μου έστειλαν είναι 11 ψηφία!! Για να το βάλω στο etis και να δω πληροφορίες τι κάνω; θέλει 17 ψηφία και login; login Πως Αφού δεν έχω επιχείρηση αυτοκινήτων!!
Με το καλό φίλε μου! Σου έδωσαν τα 11 γιατί τα πρώτα 6 είναι στάνταρ σε όλα τα focus αλλά είναι παράλογο να θεωρούν ότι ο απλός αγοραστής θα γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες. Και σε μένα 11 είχαν δώσει και τους ζήτησα ολόκληρο το VIN.
Αν έχεις hatchback τότε τα πρώτα ψηφία είναι WF0NXX
Στο ETIS είτε θα πρέπει να κάνεις λογαριασμό ως independent operator δωρεάν, είτε να βρεις κάποιον με λογαριασμό για να του δώσεις το VIN σου και να δει τα στοιχεία που σε ενδιαφέρουν. Αν θέλεις βοήθεια στείλτο μου σε μήνυμα μαζί με το τι θες να δεις και θα στα στείλω.
έχεις pm
-
Πριν από λίγο διάβασα στο fb ,στο επίσημο προφίλ της FMH, απάντηση της σε ερώτηση για το πότε έρχονται τα Focus υβριδικά κι είπε θα έρθουν τα πρώτα Focus ST-line mildhybrid 1.0 155hp τον Ιούλιο στη χώρα μας.
-
Ναι εκεί περίπου, γιατί το ίδιο μου απάντησαν και εμένα για το Φιέστα MHD. Και το ίδιο μου είχε πει και ο πωλητής που ρώτησα, Ιούνιο με Ιούλιο αναμένουν Focus & Fiesta με τα MHD μοτέρ.
-
Αρα νωρίτερα θα έχουμε λογικά και τιμοκατάλογο
-
Καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και προσανατολίζομαι στο focus.Παρακαλώ μια γνώμη,θα λέγατε αγορά τώρα του focus st-line 1.0 ecoboost 125 ps ή να περιμένω να κυκλοφορήσει το focus st-line ecoboost mild hybrid 155ps;
Ενδιαφέρομαι για δυνατό κινητήρα και θα προτιμούσα τον ecoboost 155 ps που έχει αποσυρθεί σε αυτή την έκδοση ενώ έχω αμφιβολία για την συμπεριφορά γενικά του ηλεκτροκινητήρα και το κόστος συντήρησης του.
Αλήθεια ο ecoboost 125 ps είναι δυνατός κινητήρας;Με την έννοια ότι εξασφαλίζει αυτό που λέμε ενεργητική ασφάλεια πχ σε μια προσπέραση;
-
Η αμφιβολια σου που στηριζεται;
-
Έχω στο μυαλό αρχικά ότι σαν καινούργιο προϊόν ίσως εμφανίσει 'παιδικές ασθένειες' αλλά περισσότερο μάλλον μια εντύπωση που υπάρχει ,ίσως λανθασμένη, πως η αντικατάσταση του ηλεκτρικού συστήματος της μπαταρίας αν προκύψει κάτι κοστίζει υπερβολικά αν δεν παρέχεται συγκεκριμένη εγγύηση πχ όπως κάνει η toyota στα υβριδικά της.(11 χρόνια για την μπαταρία)
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!Είναι θέμα που δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις.
-
Ο 125αρης Ecoboost είναι αρκετά δυνατός (τον έχω οδηγήσει μόνο στο Φιέστα όμως), τραβάει από χαμηλά μέχρι τον κόφτη και γενικά έχει πολύ καλό εύρως απόδοσης και ωραίο ήχο. Δεν έχει ενεργητικής ασφάλειας στο Focus, τηρουμένων των αναλογιών - είναι από τους πιο δυνατούς κινητήρες σε αυτή την ιπποδύναμη.
Όμως, εαν μπορείς να περιμένςι μέχρι το καλοκαίρι, σαφώς και ο 155αρης MHD είναι προτιμότερος, αφού είναι αρκετά πιο δυνατός και ελαφρώς πιο οικονομικός.
-
Κατάλαβα,ευχαριστώ πολύ!
-
Η μπαταρια του ειναι η μικρη των 48v ενω στα hybrid της toyota στα 200v.
Γενικα ως κοστος να κοστιζει, πολυ χοντρικα και φιλολογικα, κοντα στα 800 με 1000 ευρω. Αυτο με σημερινες τιμες ενω σε δεκα ετη θα εχει παλι θεωρητικα τουλαχιστον 30 με 40% μικροτερο κοστος.
Στα suzuki mild hybrid η 12v μπαταρια ειναι είναι καπου στα 800 ευρω αλλα αυτο συμβαινει διοτι συμπεριλαμβανει ως πακετακι ταυτοχρονα και την ecu της μοναδας. Στα ford ειναι ξεχωριστα αν δεν κανω λαθος, μαζι με το converter.
Και στα suzuki των 48v η ecu ειναι ξεχωριστη πλεον μαζί με το converter των volts απο την μπαταρια.
Στα toyota η μπαταρια που ειναι τεραστια συγκριτικα με τα mild hybrid ειναι στα 1500 με 2000 ευρω. (το μελος του forum dstou το ξερει καλά αυτόν τον τομεα)
Αλλα πλεον στις νέες μπαταρίες αλλαζει μονο το κομματι που εχει προβλημα, σαν αλλαγη κασετινας απο μπαταριες. Δηλαδη ειναι πολλες κασετινες κουμπομενες σε μια βαση και βγαζεις οποια εχει προβλημα.
Ως κινητηρας, μοιαζει με τα δυναμο και ειναι συνδεδεμενα με τον ιμαντα του δυναμο. Τιποτα περιπλοκο και δυσκολο, και παλι θεωρητικα.
Γενικα τα συστηματα αυτα δεν ειναι παντα των κατασκευαστων αλλα και τριτων, οπως bosch, continental, valeo κτλ (στη suzuki το 48v ειναι δικο της) και τα φορουν και αλλα αυτοκινητα και μοντελα σε αλλες εταιριες.
-
Το κενό του 1,5cc των 182ps μάλλον δεν θα αναπληρωθεί, έτσι δεν είναι; Και το υβριδικό που θα έρθει το καλοκαίρι πάλι ημιάκαμπτο πίσω άξονα θα έχει;
-
Παιδιά ο κινητήρας με τα 182 πωλείται κανονικότατα σε άλλα κράτη. Η εισαγωγή του στην Ελλάδα ίσως σταμάτησε προσωρινά. Απ όσο ξέρω με wagon μπορείς ακόμα να τον παραγγείλεις ακόμα και Ελλάδα. Το ίδιο και για την έκδοση Titanium.
Γνώμη μου είναι πως αυτή η περίοδος δεν είναι κατάλληλη για αγορά Focus. Καλύτερα να περιμένει όποιος ενδιαφέρεται για να δει τι θα ανακοινώσει η εταιρία εφ όσον έρχονται τα νέα σύνολα. Ίσως ξανά έρθει και ο 1.5 κανονικά ή ίσως τον κάνουν και αυτόν mild hybrid κάποια στιγμή.
Έχει κάνει κανείς σας ερώτηση σε αντιπρόσωπο για ενημέρωση; Μη κρίνετε τι είναι και τι δεν είναι διαθέσιμο από το configurator. Και εγώ όταν έκανα την ειδική παραγγελία τα μισά δε τα είχε εκεί... Τσεκάρετε configurators ford espagna, ford uk κτλ...
-
Μέχρι στιγμής ισχύει το παρακάτω:
Ο 1.5 λόγω ρύπων (είπαμε ότι αυξάνεται το 'πρόστιμο' όσο ανεβαίνουν οι εκπομπές CO2 και το πρόστιμο αυτό μετακυλίεται στον αγοραστή με αυξημένη τιμή) μπαίνει στα πιο ακριβά μοντέλα, που δεν φαίνεται η μετακύλιση του κόστους. Δηλαδή το Vignale X που έχει ήδη πάνω από €30.000, δεν κάνει διαφορά εαν έχει €30.500, οπότε αυτές οι εκδόσεις είναι κανονικά διαθέσιμες με τον 1.5 και με πολλαπλούς. Τουλάχιστον αυτά ίσχυαν μέχρι χτές.
Το καλοκαίρι θα αναθεωρηθεί σχεδόν όλη η γκάμα με τον 1.0 mHEV και υπάρχουν και σκέψεις για τον 1.5 με mHEV αλλά ακόμα δνε είναι σίγουρο (γιατί στο Kuga ο 1.5 θα είναι κατά 99% υβριδικός).
-
Η μπαταρια του ειναι η μικρη των 48v ενω στα hybrid της toyota στα 200v.
Γενικα ως κοστος να κοστιζει, πολυ χοντρικα και φιλολογικα, κοντα στα 800 με 1000 ευρω. Αυτο με σημερινες τιμες ενω σε δεκα ετη θα εχει παλι θεωρητικα τουλαχιστον 30 με 40% μικροτερο κοστος.
Στα suzuki mild hybrid η 12v μπαταρια ειναι είναι καπου στα 800 ευρω αλλα αυτο συμβαινει διοτι συμπεριλαμβανει ως πακετακι ταυτοχρονα και την ecu της μοναδας. Στα ford ειναι ξεχωριστα αν δεν κανω λαθος, μαζι με το converter.
Και στα suzuki των 48v η ecu ειναι ξεχωριστη πλεον μαζί με το converter των volts απο την μπαταρια.
Στα toyota η μπαταρια που ειναι τεραστια συγκριτικα με τα mild hybrid ειναι στα 1500 με 2000 ευρω. (το μελος του forum dstou το ξερει καλά αυτόν τον τομεα)
Αλλα πλεον στις νέες μπαταρίες αλλαζει μονο το κομματι που εχει προβλημα, σαν αλλαγη κασετινας απο μπαταριες. Δηλαδη ειναι πολλες κασετινες κουμπομενες σε μια βαση και βγαζεις οποια εχει προβλημα.
Ως κινητηρας, μοιαζει με τα δυναμο και ειναι συνδεδεμενα με τον ιμαντα του δυναμο. Τιποτα περιπλοκο και δυσκολο, και παλι θεωρητικα.
Γενικα τα συστηματα αυτα δεν ειναι παντα των κατασκευαστων αλλα και τριτων, οπως bosch, continental, valeo κτλ (στη suzuki το 48v ειναι δικο της) και τα φορουν και αλλα αυτοκινητα και μοντελα σε αλλες εταιριες.
Επειδή το σκεφτόμουν σήμερα να ρωτήσω στο θέμα της toyota, αλλά εδώ ανοίξατε τη συζήτηση και προφανώς αφορά και στις άλλες μάρκες, η εγγύηση που έχει (ή δεν έχει) η μπαταρία, με τί όρους περιγράφεται;
Δηλαδή, μια μπαταρία που έχει πέσει στο μισό η χωρητικότητα ή έχει μειωθεί το ρεύμα που βγάζει, αντικαθίσταται στην εγγύηση; ή μόνο αν 'καεί-βραχυκυκλώσει' πλήρως το στοιχείο; Και αν μάθουμε τους όρους της εγγύησης, τότε εφόσον καλύπτεται απ' την εγγύηση, επισκευάζουν το στοιχείο, αντικαθιστούν τη μπαταρία με καινούρια του κουτιού, βάζουν refurbished και κρατάνε τη δικιά σου, τί ακριβώς κάνουν;
Επίσης, σε 10 χρόνια θα έχει διαθέσιμο το ίδιο μοντέλο μπαταριών η κάθε εταιρεία, για να τις αντικαταστήσει; Αυτό σημαίνει πως θα σου βάζουν εντός εγγύησης μια μπαταρία που παράχθηκε π.χ. πριν 5 χρόνια;
προβλέπω να πέφτει κλάμα, ειδικά με τη νοοτροπία των ελλήνων εμπόρων που καταπιάνονται με το χώρο του αυτοκινήτου...
Επίσης, αν οι μπαταρίες στο μέλλον θα φτηνήνουν λόγω μαζικής παραγωγής, ή θα ακριβύνουν λόγω μαζικής ζήτησης των υλικών τους, είναι μια άλλη συζήτηση...
-
Συνήθως η εγγύηση αναφέρει ότι η μπαταρία χρήζει αντικατάστασης όταν πέσει κάτω από το 70% η χωρητικότητά της. Ανάλογα με το μοντέλο και μάρκα αλλάζει όλη ή μόνο τα προβληματικά στοιχεία.
-
Υπαρχουν εταιριες που αγοράζεις μπαταρία και ένας καλός μάστορας της γειτονιάς το φτιάχνει.
O dstou το ξέρει καλά το θέμα...
Γενικά δεν γνωρίζω αν μπορούν να μπουν και άλλων υλικών μπαταρίες. Για παράδειγμα λένε πως οι νέες μπαταρίες θα κοστίζουν κλάσμα των σημερινών διότι δεν χρησιμοποιούν μέταλλα με υψηλή τιμή.
Ford Focus MK4