Feb 13, 2020, 6:24 PM

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι το civic 1.5 Τ έχει 25 κιλά ροπή από τις 1900 στροφές εώς τις 4500.Λες να τα χρειάζεται όλα αυτά τα κιλά στα 120 που θα πάει με 3500 στροφές.Τυχαία τα νούμερα των στροφών δεν έχω civic.To civic 1.0 T όμως στα ίδια χιλιομετρα θα έχει λιγότερα κιλά ροπής .Θα μπορούσε με ένα ecvt μέρος της ροπής εκτός των τροχών να την στέλνει στην μπαταρία και να μειώνει την χασούρα των επιπλέον κυβικών;Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω και σταματάω εδώ γιατι έχει δίκιο ο Aikibill.