-
Ναι Χάρη. Εύκολα κιόλας. Για τέτοια διαφορά μιλάμε.
-
Εγω παντως αναφερομαι σε αλλο προτυπο δοκιμης απο αυτο του km77...πολυ δυσκολο για τα αυτοκινητα.
Αν φορτωσεις το αμαξωμα τιγκα και κανεις αποτομους ελιγμους αποφυγης εμποδιου και χωρις ηλεκτρονικα ...δεν δειχνει ποσο καλο σχεδιασμενη αναρτηση εχει το αυτοκινητο;;;. Ποσο καλα δηλαδη ελεγχει τις μετατοπισεις του βαρους;;;;;
Στο skidpad δεν δειχνει ποσο καλα μπορει να κρατησει σε στροφη υπο πιεση;;;;...
Ολα αυτα, περα απο τα ελαστικα που φορα, εχουν να κανουν με απειρες μεταβλητες της αναρτησης, του κενρου βαρους κτλ κτλ κτλ
Οταν πετυχαινεις τετοια απιστευτα νουμερα, χωρις ηλεκτρονικο φρεναρισμα, δεν δειχνει μια τρομερη σπουδη γυρω απο την οδικη συμπεριφορα και αποδοση του αυτοκινητου;;
Σε ευθειες και καμπες ολα καλα ειναι ..και τα αυτοκινητα των 15 χλ ευρω.
-
Εγω παντως αναφερομαι σε αλλο προτυπο δοκιμης απο αυτο του km77...πολυ δυσκολο για τα αυτοκινητα.
Αν φορτωσεις το αμαξωμα τιγκα και κανεις αποτομους ελιγμους αποφυγης εμποδιου και χωρις ηλεκτρονικα ...δεν δειχνει ποσο καλο σχεδιασμενη αναρτηση εχει το αυτοκινητο;;;. Ποσο καλα δηλαδη ελεγχει τις μετατοπισεις του βαρους;;;;;
Στο skidpad δεν δειχνει ποσο καλα μπορει να κρατησει σε στροφη υπο πιεση;;;;...
Ολα αυτα, περα απο τα ελαστικα που φορα, εχουν να κανουν με απειρες μεταβλητες της αναρτησης, του κενρου βαρους κτλ κτλ κτλ
Οταν πετυχαινεις τετοια απιστευτα νουμερα, χωρις ηλεκτρονικο φρεναρισμα, δεν δειχνει μια τρομερη σπουδη γυρω απο την οδικη συμπεριφορα και αποδοση του αυτοκινητου;;
Σε ευθειες και καμπες ολα καλα ειναι ..και τα αυτοκινητα των 15 χλ ευρω.
Δεν ξερω για το τεστ με το βαρος,μονο εμπειρικα εχω στο μυαλο μου περιπτωσεις .Το skidpad επισης δεν το πολυ εχω σε εκτιμηση.Σου δειχνει τι κανει το αμαξι σε ενα συγκεκριμενο πραγμα.Νομιζω υπαρχουν αμαξια που δεν φημιζονται για το στριψιμο αλλα δεν ειναι ασχημα στη συγκεκριμενη δοκιμη.
Με προσωπικα κριτηρια οσον αφορα το κρατημα θελω αμαξι που να μου δινει σιγουρια χωρις το esp ,να το οδηγαω σαν βιντεοπαιχνιδι και οι παλμοι μου να μην φθανουν στο οριο.Αν ειναι να μπω σε μια στροφη με 2 χαω παραπανω αλλα να μην ξερω αν θα φυγω με τη μουρη ή τον κωλο,αστο δεν θα παρω,ακαταλληλο για μενα.
-
τα κριτηρια σου ταιριαζουν με τα προσοντα της activa ...συμφωνουμε.
-
Με αυτά που διαβάζω, θα πω ότι το thread έχει πλέον φύγει απο το στάδιο της υπερβολής και έχει εισέλθει στο βασίλειο της παράνοιας! Κι επειδή δεν έχω καμία διάθεση να σας ακολουθήσω, σας αφήνω να βαυκαλίζεστε μόνοι σας.
Απλώς σας υπενθυμίζω ότι η δήλωση που κάνατε είναι ότι η Activa είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ στην Ελλάδα (πλην supercars)!** **Νέτα, σκέτα, χωρίς επιφυλάξεις, όρους, υποσημειώσεις, συνθήκες κτλ.
-
Αρα μιας που γραφουμε ειμαστε παρανοϊκοι;;;;;;
Εσυ Χαρη μου τι εισαι τοτε;;;;
Τι θα ηθελες να λεμε για να μας εγκρινεις;;;;
-
Αρα μιας που γραφουμε ειμαστε παρανοϊκοι;;;;;;
Εσυ Χαρη μου τι εισαι τοτε;;;;
Πολλά πράγματα μπορεί να είμαι, αλλά σίγουρα όχι παρανοϊκός!
Επιπλέον το συμπέρασμα που βγάζεις είναι αυθαίρετο. Το να γράψει κάποiος κάτι παρανοϊκό δεν τον κάνει κατ' ανάγκη παρανοϊκό σαν άτομο. Όπως ακριβώς αν πω μια χαζομάρα δεν γίνομαι κατ΄ανάγκη χαζός, αν πω μια μ@λ@κία δεν γίνομαι ντε και καλά μ@λ@κας κ.ο.κ. It is just** a momentary lapse of reason!**
-
Ξαναλέω, ηρεμία. Σιγα μην παίξουμε κ μπουνιές. Χάρη, καλή καρδιά, ας μην σε πείσουμε. Πάντως η ακτιβα είναι ακριβώς αυτό που είπες. Σήμερα, τώρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι ακόμη, ότι καλύτερο έχει πουληθεί πλην supercars. Για την τεχνολογία που ειχε, και κυρίως για την υλοποίηση της. Δεν ξέρω γιατί το βρίσκεις εξωφρενικό, αστείο, γραφικό, υπερβολικο ή ότι άλλο θες. Αλλά σίγουρα ακόμη δεν έχει εμφανιστεί όχημα που να μπορεί να μπει με ασφάλεια με τόσα χιλιόμετρα σε μια στροφή χωρίς να αισθάνεσαι ότι φεύγει. Μιλάμε για το απόλυτο τραίνο. Τέλος πάντων, επειδή στα γραπτά φαίνεται πιο οξυμένο το πνεύμα από ότι είναι, και προς αποφυγή παρεξηγήσεως, δεν τα λέω επιθετικά, τα λέω όπως θα τα έλεγα με τους φίλους μου στον καφέ μου.
-
χαχαχαχα
Η ερωτηση ηταν παγιδα και απαντησες εξαιρετικα...*
Περιμενα οτι θα απαντησεις σωστα....
Την κανω συχνα αυτην την ερωτηση σε γενικους χαρακτηρισμους
Σου ξαναγραφω ομως αν δεις λεω πως ''<em>....για εμενα η Activa κτλ κτλ*'' οπως επισης θα δεις οτι σου εξηγω πως δεν μου ηρθε θεοσταλτη σκεψη για να το πω αυτό. Φυσικα, και οταν εβγαλα το συμπερασμα αυτο εδω και ετη, καθησα και σκεφτηκα το γιατι και πως.
Δηλαδη οταν λεει κατι καποιος και ιδιαιτερα οταν ασχολειται με το αντικειμενο λες να του ηρθε ουρανοκατεβατο.
Δεν ειπα οτι ολα τα αλλα ειναι σκατα. Ειπα οτι το συγκεκριμενο ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ειναι το καλυτερο περα απο limo (S class, 7 αρες κτλ) και supercars.
Ψαχνεις γενικα μια μοναδικη αντικειμενικοτητα... χωρις να εχεις ομως ολες τις μεταβλητες κατα νου. Αυτο πιστευω.... εκει κανεις λαθος.... και μπαινεις σε ποστοκαυγαδες.
-
Οσο για τον ελεγχο του αμαξωματος, περα απο την πολυτελεια, την σωστη τιμη, τις επιδοσεις κτλ η activa με 15αριδες τροχους και 55αρι προφιλ επιανε 0,94 G στο skidapad, οταν το NSX επιανε 0,93G και η Ferrari 512 0,92g ....ολες οι δοκιμες με το ιδιο προτυπο απο το ιδιο περιοδικο.
Ενω κατεχει το ρεκορ εβερ στην αποφυγη εμποδιου με φορτωμενο το αμαξωμα (5επιβατες +αποσκευες) χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα προσφυσης
Στο ιδιο προτυπο και τεστ τα σημερινα αυτοκινητα με τα ηλεκτρονικα βοηθηματα προσφυσης δεν μπορουν ουτε να την αγγιξουν....ενω οταν βγαλουν τα βοηθηματα (υπηρχαν σχετικα τεστ, η διαφορα εισοδου ηταν κολοσιαια μιλαμε για διαφορα περιπου 20 με 25χλμ και με χιλια ζορια,δηλαδη να χοροπηδαει το αυτοκινητο, και αυτοκινητα με διπλασια τιμη απο την activa , π.χ mercedes c class του '17!!!!)
Δεν μιλαμε απλα για ενα audi a4 με τουρμπακι να χαιρομαστε που φουσκωνει και να δειχνουμε μετα τα κλειδια στο μπαρ το βραδυ στους ασχετους να εντυπωσιαστουν.
Μιλαμε για ενα εργο τεχνης μηχανολογιας που προσφερθηκε σε οικογενιακο αυτοκινητο και σε τιμη περιπου στα 30.000 Ευρω με τουρπο, πολυτελεια και πολυ καλες επιδοσεις
-
Νώντα, ας μιλήσουμε με επιχειρήματα: η Activa γιατί είναι το καλύτερο αυτοκίνητο πλην supercars που έχει πουληθεί στην Ελλάδα; Είναι κάπου κορυφαία;
Σε κράτημα; Ναι!
Στο συνδυασμό κρατήματος και άνεσης; Ναι!
Σε σπορτίφ αίσθηση; Όχι!
Σε κινητήρα; Όχι!
Σε επιδόσεις; Όχι!
Σε κιβώτιο; Όχι!
Σε αίσθηση τιμονιού; Όχι!
Σε ποιότητα κατασκευής; Όχι!
Σε αξιοπιστία; Όχι!
I rest my case...
-
Τι ρεστ μαϊ κειζ ρε αγγλοφωνε ...χαχαζχ
και ποιο ειναι χαρη μου για εσενα;;
Για πες μας;;;
Να δουμε τα γουστα σου ρε χαρη.
Παντα κανεις μια σουμα και βγαζεις ενα αποτελεσμα. Φυσικα τελειο αυτοκινητο δςν υπαρχει.
Αν δεις λεω περα απο supercars και limo....
Για πες μας λοιπον πιο περα απο αυτα εκανε οτι εκανε η ακτιβα και μπορουσε να το αγορασει ο ελληνας, μιλαμε για οικογενειακο της ελληνικης αγορας
Τα επιχειρημαρα ανετα στα αντιστρεφω....
-
Κατ' αρχάς βάζεις όρους και προϋποθέσεις που η αρχική σου δήλωση δεν είχε! Πρώτο φάουλ.
Μετά επιμένεις στο ότι πρέπει να υπάρχει το καλύτερο και ότι οφείλω να σου πω το δικό μου καλύτερο! Δεύτερο φάουλ. Εγώ δεν πιστεύω στο θρόνο του καλύτερου αυτοκινήτου γενικώς.
Τέλος επιμένεις ότι η Activa είναι το καλύτερο όλων, όταν στην ουσία ήταν κορυφαία μόνο σε στήσιμο ανάρτησης. Πουθενά αλλού. Μα ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού!
Δεν είναι μικρό το επίτευγμα αυτό, αλλά δεν την κάνει και το καλύτερο αυτοκίνητο όλων...
Τέλος πάντων με κούρασε αυτή η κουβέντα και πραγματικά δεν την παλεύω απέναντι σε φανατισμούς, οπαδισμούς και έλλειψη επιχειρημάτων. Είμαι πολύ ορθολογιστής και ελάχιστα υπομονετικός για να συνεχίσω αυτή την κουβέντα...
Υ.Γ.: Ποια επιχειρήματα αντιστρέφεις, βρε;
-
Πες το όπως θες! Χέστηκα... Και κουράστηκα. Αυτή η κουβέντα γίνεται όλο και πιο τοξική.
-
Εγώ που δεν κουράστηκα πάντως, λέω τα εξής:
Η ακτιβα που τη βάζεις σε συνδιασμό σπορτίφ αίσθησης κ άνεσης, ΌΧΙ δεν είναι κορυφαία γιατί δεν είναι ιδιαίτερα άνετη. Είναι όμως απίστευτα σπορτίφ. Μην μπερδευεσαι με την απλή υδροονευματικη, εχει μεγάλες διαφορές.
Σε αίσθηση τιμονιού και ειδικά φρένων, ναι είναι κορυφαία. Σε αξιοπιστία, επίσης! Το ότι δεν υπαρχαν/υπάρχουν πολλοί σοβαροί μάστορες να τις συντηρήσουν σωστά, είναι άλλο θέμα. Αλλά μιλάμε για ελάχιστες βλάβες γενικώς.
Ποιότητα κατασκευής εξαιρετική. Σήμερα να δεις ταμπλώ από Ξανθιά, δεν κουνιέται τίποτα, μονομπλοκ. Μεντεσέδες, πόρτες κλπ, πιο στιβαρά από σημερινά οχήματα. Έχω Καλοδιατηρημένη ξανθιά, μπουρδέλο, παρατημένη, και πάλι σαν ποιότητα κατασκευής δεν παίζεται
Σε κιβώτιο συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Κάκιστη αίσθηση.
Για τις επιδόσεις, εδώ είναι το θέμα. Αν πάρεις το μοτέρ της ακτιβα κ το βάλεις σε συμβατικό όχημα, αργός θα είσαι. Όμως στην ακτιβα το μοτέρ φτάνει κ παραφτανει για να κεράσεις τσαι το μισό σύμπαν, αρκεί να έχει κ καμία στροφή ο δρόμος. Ο συνδυασμός μοτέρ-αναρτησης κάνει τις επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες, εκτός αν θέλουμε να μιλάμε για ευθείες μόνο. Τέλος πάντων, καλή ημέρα να έχουμε!
Παρεμπιπτόντως, θα ήθελα πολύ σοβαρά τη γνώμη σου για το αρχικό θέμα της συζήτησης, για τα σύγχρονα δηλαδη αμάξια με την καλύτερη ποιότητα κύλισης.
-
Στην Χίο πριν πολλά χρόνια (20+) είχαμε άτυπο τεστ γιατί πηγαίναμε στην υπηρεσία εναλλάξ η xantia με ζάλιζε είχε και πολλές στροφές , η αλφα 164 (μεγάλη απογοήτευση 1 χρονού αμάξι είχε χαλάσει το αιρ κοντίσιον και μια πόρτα πίσω δεν άνοιγε) αλλα είχε καλή ποιότητα κύλισης , δεν με ζάλιζε, η έκπληξη όμως ήταν μιά W123 που είχε αγοράσει ένας δόκιμος με 500000 δραχμές (και 500χιλ χλμ) πιο άνετη απο την xanthia και στις στροφές δεν με ζάλιζε σφικτή όσο έπρεπε, το υποσασί που έχουν αυτά τα mercedes κάνουν τελικά την ίδια δουλειά με την υδροπνευματική στην απομόνωση των ανωμαλιών του δρόμου χωρίς τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες της γαλλικής λύσης.
Τα ίδια αποκομίζω και στις σύγχρονες mercedes κορυφαία ποιότητα κύλισης , εξαιρούνται κάτι slk με amg πακέτο που κοπάναγαν και έτριζαν οι ανοιγόμενες οροφές τους άλλα οι ζάντες με τα ασύμμετρα ελαστικά μπρός πίσω μέτραγαν στο νυφοπάζαρο έτσι έλεγε τουλάχιστον ο ιδιοκτήτης...
-
Από αυτά που ανέφερες Νώντα, θα σου πω ότι η αγάπη σου για την Activa σε κάνει να αυταπατάσαι χοντρά.
Είναι ο κινητήρας της καλύτερος από έναν 1.8-20VT; Ο οποίος είναι πολύ δυνατός, με πολύ καλή ποιότητα και χαρακτηριστικά λειτουργίας, εκπληκτικά βελτιώσιμος και εξαιρετικά αξιόπιστος (πολλαπλασιαστές του πενηντάρικου μόνο ζητάει). Και πολλοί άλλοι κινητήρες της εποχής του ήταν πολύ ανώτεροι του, για να μην επεκταθώ σε μεταγενέστερους. Όχι ο κινητήρας της Xantia με τίποτα δεν είναι κορυφαίος! Απλώς σε μια εποχή που οι γάλλοι είχαν κυρίως ψόφιους κινητήρες (με ελάχιστες εξαιρέσεις) αυτός είχε δύναμη.
Είναι το τιμόνι της κορυφαίο; Τύφλα να έχουν τα MX5...
Είναι η αξιοπιστία της κορυφαία; Τύφλα να έχουν τα γιαπωνέζικα της εποχής...
Είναι η απτή ποιότητα της κορυφαία; Τύφλα να έχουν οι premium γερμανοί κατασκευαστές της εποχής...
Είναι οι επιδόσεις της κορυφαίες; Το αφήνω ασχολίαστο...
Για το κιβώτιο συμφωνούμε. Αυτό έλειπε...
Γενικά Νώντα, αυτό που κάνετε εσύ και ο γύρος, να προσπαθείτε δηλαδή να επιχειρηματολογήσετε ώστε να υποστηρίξετε μια τραβηγμένη από τα μαλλιά άποψη, είναι άστοχο. Η λατρεία σας για το συγκεκριμένο (όντως πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο) σας οδηγεί σε ασύλληπτες υπερβολές, εκτός κάθε έννοιας αντικειμενικότητας... Σε αυτό το θέμα ο ταξιδευτής είναι πολύ πιο σωστός. Ξεκινάει από την παραδοχή ότι του αρέσουν τα αυτοκίνητα της PSA και δηλώνει ευθαρσώς (και καλά κάνει) ότι δεν επιθυμεί να είναι αντικειμενικός στις σχετικές κρίσεις του.
Πέρα από αυτά δεν έχω πραγματικά τεκμηριωμένη άποψη για τα σημερινά αυτοκίνητα με την καλύτερη ποιότητα κύλισης. Αποσπασματικά και μεμονωμένα ξεχωρίζω τις Mercedes από τα μεσαία της μοντέλα και πάνω για την ποιότητα κύλισης. Επίσης θεωρώ ότι στην κατηγορία των μικρομεσαίων το Golf mk7 έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης (σε βάρος όμως της σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς) με πολύ ψηλά τον δείκτη NVH. Στα σουπερμίνι θεωρώ ότι το Fiesta mk8 ξεχωρίζει για το συνδυασμό ποιότητας κύλισης και οδικής συμπεριφοράς. Δεν έχω όμως οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να ξεχωρίζουν σε ποιότητα κύλισης, οπότε όπως είπα αυτές είναι μόνο κάποιες αποσπασματικές απόψεις.
-
Καλημέρα,
Μπήκα πριν μερικές μέρες στην Αθήνα σε ταξί mercedes e220 μοντέλου από το 2017 και μετά δεν ξέρω ακριβώς ποιο, καθώς όσο και να έψαξα λίγο τα εσωτερικά ήταν όλα σχεδόν ίδια και έπαθα πλάκα με την ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και τα σχετικά. Κανένα κοπάνημα, επιτάχυνση στην αττική οδό χωρίς να το καταλαβαίνεις, αεροδυναμικοί θόρυβοι τίποτα σε ταχύτητες μέχρι 130-140.
Δεν ξαναμπαίνω σε skoda taxi
-
Πουθενά δεν έγραψα ότι ο κινητήρας είναι κορυφαίος. Συμφώνησα μαζί σου, έβαλα άλλη παράμετρο όμως. Ότι κ με τον κινητήρα εκείνο, κινείται πιο γρήγορα συνολικά γιατί μπορεί να στρίψει με περισσότερα χιλιόμετρα από ότι ένα άλλο δυνατότερο όχημα! Για την αξιοπιστία κ την ποιότητα, θα επιμείνω. Για το τιμόνι να υποχωρήσω, αλλά δεν έχω πειστεί. Στα σημερινά, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Καλή ημέρα να έχουμε.
Υ.Γ 1 Δεν έχω καμία λατρεία για τη σημερινή PSA, εκτός από κάποια από τα πεζω.
Υ.Γ 2 Θεωρώ υπερεκτιμημένη την αξιοπιστία των Ιαπώνων, παρότι σαν οικογένεια συχνά τα επιλέγουμε.
-
Καλημέρα,
Μπήκα πριν μερικές μέρες στην Αθήνα σε ταξί mercedes e220 μοντέλου από το 2017 και μετά δεν ξέρω ακριβώς ποιο, καθώς όσο και να έψαξα λίγο τα εσωτερικά ήταν όλα σχεδόν ίδια και έπαθα πλάκα με την ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και τα σχετικά. Κανένα κοπάνημα, επιτάχυνση στην αττική οδό χωρίς να το καταλαβαίνεις, αεροδυναμικοί θόρυβοι τίποτα σε ταχύτητες μέχρι 130-140.
Δεν ξαναμπαίνω σε skoda taxi
Ακριβως!
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με την καλύτερη ποιότητα κύλησης στους Ελληνικούς δρόμους