-
ντιζελ πας στα 25500 στην allure χειρκινητο με τον 100 αλογα και τα 25 κιλα ροπη που παλι δεν λεει.
Το σωστο ντιζελ κοστιζει 31600 (!) μεχρι 20/1 μετα ...ακριβαίνει!!! και ειναι το ΕΑΤ8 1.5 130 ALLURE.
Δεν... λεει το 2008 το παίρνεις μονο αν το γουστάρεις τρελα και δεν δεις και δεν συγκρινεις καμια τιμη και καμια άλλη επιλογη. Οταν αρχιζεις να συγκρινεις τιμες απλά είναι αδυνατον να ψωνισεις το 2008
Κ τα 100 αλογα μια χαρα μου ειναι. Οι επιδοσεις ειναι πολυ καλυτερες του Capture 95αλογα. 180 τελικη κ 11,4 δεπτερολεπτα ανα 100 ειναι μια χαρα για οικογένεια με 2 μικρα παιδιά πισω.
Εχω συγκρινει τα παντα κ παραμενει στο τοπ 3 μεχρι στιγμης.
Διαφορετικοι ανθρωποι εχουν διαφορετικές ανάγκες να υποθέσω!
-
ντιζελ πας στα 25500 στην allure χειρκινητο με τον 100 αλογα και τα 25 κιλα ροπη που παλι δεν λεει.
Το σωστο ντιζελ κοστιζει 31600 (!) μεχρι 20/1 μετα ...ακριβαίνει!!! και ειναι το ΕΑΤ8 1.5 130 ALLURE.
Δεν... λεει το 2008 το παίρνεις μονο αν το γουστάρεις τρελα και δεν δεις και δεν συγκρινεις καμια τιμη και καμια άλλη επιλογη. Οταν αρχιζεις να συγκρινεις τιμες απλά είναι αδυνατον να ψωνισεις το 2008.
Θυμιζω οτι το νεο 2008 στις δυο κορυφαίες του εκδοσεις ντιζελ αυτοματου εχει παρει 5.700 και 6700 επιπλέον σε σχέση με το παλιο μοντέλο! και αυτες οι διαφορές ειναι με εκπτώσεις μετα θα τσιμπήσει ακομα κανα 1000...δλδ απλα μιλαμε για αυξηση τουλαχιστον 25% απο μοντελο σε μοντελο...
-
Δεν εχω οδηγησει αυτον τον κινητηρα αλλα τον 1.6 120 & τον 1.5 130 στα πιο μεγαλα και βαρια βεβαια 3008 και c5 aircross οι οποιοι δεν μπορω να πω οτι εβαζαν και φωτιά και ειχαν και 30 κιλα ροπη . Φυσικα επειδη ειναι ντιζελ δεν θα εχεις προβλημα σε ρεπριζ , ειναι ντιζελ αρα τραβα απλα ειναι υπαναχωρηση σοβαρη νομιζω και σε συνδυασμο με χειροκινητο για εμενα ειναι deal break.
-
Ρε tkin δεν κοβεις καμια βολτα και στην ssangyong να δεις ποτε θα φερουν το νεο tivoli. Ισως βγει με diesel και αυτοματο σε καλη τιμη.
Στην ευρωπη ξεκινηση η πωληση του.
oυτε ξερω που βρισκεται...και ενταξει δεν ειμαι και τόσο ...απελπισμένος!!!
-
παντως επειδη κλασικα μονο κραζω να πουμε και τα σωστα ....τωρα που διαβασα τις προδιαγραφες εξοπλισμου.
Ακομα και η ακτιβ ειναι αρκετα φορτωμενη. Εχει αυτοματο φρεναρισμα, ενεργο line assist ( στην gt line ειναι μονο στο 3008) , ελλειψη προσοχης οδηγου, εκτεταμενη αναγνωριση σηματων οχι μονο των οριων αλλα και στοπ κπλ, αυτοματους προβολεις, υαλοκαθαριστηρες, αυτοματος κλιματισμος, αισθητηρες πισω με ηχητικη και οπτικη ειδοποιηση, Τελικά ισως οι ποτηροθηκες στην ακτιβ να μην ενοχλουν , διαβαζω για 'χαμηλη κεντρικη κονσολα με 2 θηκες για ποτηρια'.
Και allure ειναι χωρις κλειδι, με καμερα οπισθοπορειας που δεν τα εχει η αντιστοιχη του 3008
-
Ενα σχολιο: αυτό το αυτοκίνητο δεν το παίρνεις χειροκίνητο, τόσο απλά! Δεν θα επρεπε να υπαρχει καν η επιλογη, με ενα τοσο καλό αυτόματο και ενα τόσο μετριο χειροκίνητο. Ειναι μονο για λόγους ρυπων, τιποτε αλλο!
-
παντως επειδη κλασικα μονο κραζω να πουμε και τα σωστα ....τωρα που διαβασα τις προδιαγραφες εξοπλισμου.
Ακομα και η ακτιβ ειναι αρκετα φορτωμενη. Εχει αυτοματο φρεναρισμα, ενεργο line assist ( στην gt line ειναι μονο στο 3008) , ελλειψη προσοχης οδηγου, εκτεταμενη αναγνωριση σηματων οχι μονο των οριων αλλα και στοπ κπλ, αυτοματους προβολεις, υαλοκαθαριστηρες, αυτοματος κλιματισμος, αισθητηρες πισω με ηχητικη και οπτικη ειδοποιηση, Τελικά ισως οι ποτηροθηκες στην ακτιβ να μην ενοχλουν , διαβαζω για 'χαμηλη κεντρικη κονσολα με 2 θηκες για ποτηρια'.
Και allure ειναι χωρις κλειδι, με καμερα οπισθοπορειας που δεν τα εχει η αντιστοιχη του 3008
Εχει πολλα θετικα σαν πρωτη εκδοση! Θα μπορουσαν να ειχαν μια περισσοτερο απλη για 18.000, αλλα δεν θελουν κ δεν τους ενδιαφερει.
Απλα το Allure ειναι πααρα πολυ ωραιο μεσα κ η αντιθεση ειναι ορατη, σαν οχημα ομως και αν αναλογιστουμε τα βασικα της αυτοκίνησης ειναι πολυ καλο αυτοκινητο για 21600 (τελικη τιμη με κλειδι).
Το 2008 ειναι ποιο ελαφρυ απο το Capture κ σχεδον 400(!) κιλα ελαφρυτερο απο το Sportage (ενδεικτικα το θετω), και μολις μερικες δεκαδες εως 100 κιλα απο μικρα hatchback.
Ειναι ανταγωνιστικη πρόταση για την κατηγορια.
Απλα προσπαθω να σκεφτω αν τα 4.000 διαφορα αξιζουν για να παω σε diesel Allure ή να αρκεστω στην Active κ να κοιταξω κ για κανα CB500 X με τα υπολοιπα χρηματα! Αλλωστε εχουμε κ μικροτερα αυτοκινητα για πολη στην οικογένεια, θα χρησιμοποιείται κυριως για ταξιδια, που γινονται αρκετα ανα χρονο ομως.
-
Παιζει να ναι ισαξιο με το 2008 το tivoli.
Ιδιαιρερα με το awd και το αυτοματο....μην το προσπερνας....γενικα στη ασια εχει πολυ καλο ονομα η εταιρια....απλα εδω δεν γινεται καποια διαφημιση ως εταιρια ακομα και οταν πουλαγε (π.χ rexton)
-
Παιζει να ναι ισαξιο με το 2008 το tivoli.
Ιδιαιρερα με το awd και το αυτοματο....μην το προσπερνας....γενικα στη ασια εχει πολυ καλο ονομα η εταιρια....απλα εδω δεν γινεται καποια διαφημιση ως εταιρια ακομα και οταν πουλαγε (π.χ rexton)
Δυστυχως το καινουργιο Tivoli ειναι σαν το παλιό! Σαν mild update ειναι.
-
Ναι mild ειναι σωστα, αλλα εχει αλλες αναρτησεις, αλλο συστημα διευθυναης, αλλους κινητηρες, αλλα κιβωτια, και ολα τα αυτονομα συστηματα.
Το 76 ή 80% (δεν θυμαμαι) της πλατφορμας ειναι απο χαλυβα υψηλης αντοχης και εχει νομιζω 7 αεροσακους (και γονατων) , επισης εχουν δωσει διαιτερη σημασια στην στρεπτικη ακαμψια....το διαβαζα σε κορεατικα τεστς (με μεταφραση γκουγκλ φυσικα).
Και φυσικα ειναι πραγματικο suv λογω awd
Δηλαδη ειναι ενα b suv που εστιαζει σε τομεις που εχουν σημασια....τωρα ποσο καλο ειναι, ας δουμε τα τεστς
-
Mόλις ανοίξουν τα μαγαζά, θα πάω να δω το 2008. Είναι απίστευτος ο ντόρος που γίνεται εδώ και πολλές σελίδες. Ούτε με Μπαλένο τέτοια σουξέ.
-
Αχ! Κούλα.....
Πες υψος να σε σωσουμε απο τον κοπο
-
Παιζει να ναι ισαξιο με το 2008 το tivoli.
Ιδιαιρερα με το awd και το αυτοματο....μην το προσπερνας....γενικα στη ασια εχει πολυ καλο ονομα η εταιρια....απλα εδω δεν γινεται καποια διαφημιση ως εταιρια ακομα και οταν πουλαγε (π.χ rexton)
Ο φιλος μας το θαβει λιγο!
Κ οι τιμες του δεν ηταν ποτε πολυ φθηνες για Ελλαδα, ειναι κ λιγο rough around the edges, νομιζω ειναι υπερβολη να το συγκρινει καποιος με το ποιο εκλεπτυσμένο B-SUV της αγορας.
Μαλλον παει για ανταγωνιστης του Stepway, Duster κ αυτης της κατηγοριας τιμης.
Καλη χρονια με υγεια σε ολους!
-
Αναρτήθηκε στο peugeot.gr ο νέος επίσημος τιμοκατάλογος (ημερομηνία ισχύος 12/12/2019)
Στην 5η σελίδα οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου 2008 χωρίς τυχόν προωθητικές ενέργειες.
-
GT Line 130 EAT8 2008 σε σχέση με το 3008, μόνο €3.000 διαφορά. Ποιός λογικός άνθρωπος θα προτιμήσει το 2008?
Το 100αρι Active έχει όσο το Puma 125 (με ήπιο υβριδικό) Titanium, και το 130αρι όσο έχει το 155αρι Puma, και το Titanium έχει σαφώς καλύτερο εξοπλισμό.
Γενικά επιβεβαιώνεται ότι το αυτοκίνητο είναι απλά πανάκριβο. Θα πουλήσει (λόγω σχεδίασης και momentum) αλλά μόνο οι φτηνές εκδόσεις και λίγες ακριβές σε leasing.
ΥΓ: Επειδή αναφέρθηκε κάτι για premium, για να είσαι premium κατασκευαστής ΠΡΕΠΕΙ να έχεις αυτοκίνητα στις 'σοβαρές' κατηγορίες, δηλαδή από Ε κατηγορία και πάνω, Ε Class, S Class κλπ. και φυσικά αντίστοιχα και σε SUV και σε Coupe.
-
Διαφωνώ, η Μίνι θεωρείται πριμιάρικη χωρίς να βγάζει Ε-κλασε. Μη μου πεις ότι βγάζει η Πεμβέ. Η Μίνι παρουσιάζεται από την Πεμβέ ως κάτι το αυτόνομο, και εν πολλοίς είναι, κυρίως σε κόνσεπτ (μικρά αμαξίδια), άσχετα αν εγώ και εσύ ξέρουμε ότι βασικά είναι ένα Πεμβέ με άλλο όνομα και δανεικό-ρετρό στάιλινγκ.
Η διαβόητη DS επίσης είναι πρίμιουμ και επίσης δεν βγάζει Ε-κλασε. Άσχετα αν έχει βροντήξει σε τοίχο οικονομικώς, κανείς δεν αναιρεί το γεγονός ότι έχουν καταβληθεί προσπάθειες για να έχουν ένα αρκετά προσεγμένο και σχετικά πολυτελές εσωτερικό και το κατά δύναμη διαφοροπιημένο εξωτερικό, που όμοιό του δεν υπάρχει σε μαζικούς κατασκευαστές, αλλά μόνο σε πρίμιουμ, και μόνο στα πολύ πλούσια και πανάκριβα επίπεδα εξοπλισμού.
Στο παρελθόν είχαμε επίσης και άλλα τέτοια παραδείγματα. Π.χ. η Τράιομφ, η Βόλβο αλλά και η Άλφα Ρομέο ήταν για την εποχή τους ('60) πρίμιουμ, χωρίς Ε-κλασε στη γκάμα τους.
-
Lap wrote:
Παιζει να ναι ισαξιο με το 2008 το tivoli.
Ιδιαιρερα με το awd και το αυτοματο....μην το προσπερνας....γενικα στη ασια εχει πολυ καλο ονομα η εταιρια....απλα εδω δεν γινεται καποια διαφημιση ως εταιρια ακομα και οταν πουλαγε (π.χ rexton)
Ο φιλος μας το θαβει λιγο!
Κ οι τιμες του δεν ηταν ποτε πολυ φθηνες για Ελλαδα, ειναι κ λιγο rough around the edges, νομιζω ειναι υπερβολη να το συγκρινει καποιος με το ποιο εκλεπτυσμένο B-SUV της αγορας.
Μαλλον παει για ανταγωνιστης του Stepway, Duster κ αυτης της κατηγοριας τιμης.
Καλη χρονια με υγεια σε ολους!
Καλα δεν το θαβει και πολυ αλλα γενικα σε ολα τα αυτοκινητα ψαχνει πραγματα που ειτε προσαρμοζεσαι στην πρωτη εβδομαδα και δεν τα λες και αρνητικα ειτε δεν τα καταλαβαινεις μεχρι που το πουλας
Καμια σχεση σου λεω με duster, stepway....το αυτοκινητο ειναι αλλη κλαση...ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με την πλατφρομα της renault για τριτες χωρες...Ασε το φιλο μας με τις εμμονες του,.. εχει καλο γουστο γενικα αλλα πολλα που λεει ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ του τα λενε και απο κατω ιδιοκτητες αυτοκινητων και πως δεν ειναι τελειως αντικειμενικα οτι λεει ανα περιπτωσεις...για αυτο κρατω μικρο καλαθι σε πολλα βιντεο του.
Γενικα ειναι μπλαζε με τα ΠΑΝΤΑ...ο κλασικος κοντοπιθαρος μπουχεσας δηλαδη (με το συμπαθειο) με κοπλεξ ανωτεροτητας....το ενα δεν του ταιριαζει στο αλλο δεν χωρα.
Ποτε απο αυτα που λεει δεν τα δινει κανεις πολυ σημασια αν οχι και καθολου.
Στο λεω διοτι μηχανικα και ως πλατφορμα ειναι πολυ ανω του duster...καμια σχεση. Την ψαχνω γενικα τη μαρκα ...στην ασια εχει καλυτερη φημη απο τα hyundai...γενικα παιζει στο επιπεδο της kia ως προϊον , διοτι εχει μια ελαφρως πιο σπορτιζουσα συμπεριφορα για suv. Τα hyundai εκει τα θεωρουν πιο μαλακα στην οδηγηση
Σε τιμες που μιλουμε εδω μεσα, στην Ιταλια παιρνεις το korando (επιπεδου sportage) awd (!!!), αυτοματο aisin με μετατροπεα, με 1,6 diesel, με 2 τονους ελκτικοτητα (!!!) , εκδοση platinum (δηλαδη φουλ εξτρα....δερματα ηλιοροφες, παντου σχεδον μαλακα πλαστικα να χουφτωνετε, αεριζομενα καθισματα (πολυ σπανιο), νομιζω και μασαζ στα καθισματα (?), αυτονομη οδηγηση επιπεδου 2,5 (σπανιο στην αγορα),made in korea κτλ με 30 χηνες!!!!!
Γενικα στα αυτοκινητα αλλο τκ marketing και αλλο το προϊον ως προϊον.
Μιλαμε για awd και δυο κλασεις ανωτερη κατηγορια
Ποσο βγαινει το 2008 diesel με αυτοματο φουλ εξτρα στην ιταλια;;;
Εδω υπαρχει ειααγωγεας;;;
Υ.γ Στην Ισπανια με 23.300 παιρνεις το tivoli 1,6 diesel εκδοση, aisin automatic, autonomous 2,5, platinum !!!!!!
Εδω η platinum
https://www.motorpasion.com/suv/ssangyong-tivoli-2020
Μετα τα παραπανω φαινεται ποσο ακριβο ειναι το 2008...
-
Όμως ρε Lap, όσο καλά και να είναι τα σανγιονγκ, ΔΕΝ βλέπονται!! Ειδικά το Τίβολι είναι άθλιο, τραγικό σχέδιο...το βλέπεις και θές να πα΄ρεις το σφυρί του Θώρ και να το κάνεις κομμάτια!
-
Σιγα μωρε...το facelift 2020 μια χαρα ειναι...
Γενικα αν σ αρεσει η ασιατικη αισθητικη των αυτοκινητων το δεχεσαι και ευχαριστιεσαι φθηνο και καλο αυτοκινητο.
Αν εισαι των ευρωπαϊκων προτυπων σχεδιασμου......τα πληρωνεις , χαχαχα
-
Γενικα αν σ αρεσει η ασιατικη αισθητικη των αυτοκινητων το δεχεσαι και ευχαριστιεσαι φθηνο και καλο αυτοκινητο.
Αυτό δεν είναι Ασιατική αισθητική, είναι έλλειψη αισθητικής!! Είναι βγάλαμε ό,τι νάναι, τραβήξαμε 5 γραμμές και όπως βγεί. Είναι ακόμα χειρότερο και από το άθλιο Juke 1ης γενιάς.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)