-
και όλα (ειδικά στις καλές εκδόσεις με τις μεγάλες ζάντες ) κοπανάνε. Μιλάω για την αίσθηση στην οδήγηση.
To fiesta το οδήγησες? Γιατι μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο ΔΕΝ κοπανάει, ακόμα και με 17αρες! Και μετά διάβασα και το τεστ του Drive και κατάλαβα ότι δεν ήταν μόνο η ιδέα μου:
'Το θέμα είναι γιατί να προτιμήσεις το νέο Fiesta? Αν έπρεπε να βρω μία και μόνο απάντηση θα ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη, η ανάρτηση. Η ποιότητα κύλισης και το αρχοντικό πάτημα είναι τόσο εξελιγμένα που δύσκολα συναντάς ακόμα και σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.'Eγώ θα πρότεινα μία βόλτα με το 208 πάντως γιατί είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Φθηνό δεν είναι προφανώς αλλά έχει πολλά περισσότερα που το κατατάσσουν στα premium, πέρα από το digital cockpit ή τα συστήματα ασφαλείας.
Θα διαφωνήσω Στεφάν ως ένα βαθμό. Το οδήγησα το 208 (όχι όσο θα ήθελα), είναι εξαιρετικό (και το έγραψα), αλλά υστερεί σε κάποια σημεία από το Φιέστα και ειδικά στην άνεση που είναι - υποτίθεται - το ατού των Γάλλων. Φυσικά σε εμφάνιση (μέσα-έξω) δεν έχει αντίπαλο, όπως δεν έχει και σε αυτόματο κιβώτιο αντίπαλο.
-
Η πρώτη έκδοση, η Life. Αυτόματο 115 άλογα. Από 20.350 μου το αφήνουν 19.800 με το κλειδί στο χέρι, ίσως να μου κόψουν και κάτι ακόμα, όπως είπα παραπάνω.
Η VW έχει πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα, αλλά φοβάμαι το κόστος των σέρβις και τα ανταλλακτικά. Επίσης, οι εκπομπές του T-Cross είναι στα 114, ενώ του 208 μόλις 96, αν θυμάμαι καλά.
Το Opel με μεταλλικό χρώμα και Park & Go Pack βγαίνει 19.036 χωρίς πινακίδες κλπ. Η Opel ως τώρα δεν μου έχει κάνει καθόλου έκπτωση. Το 208, 19.500 με το κλειδί στο χέρι.
Εμφανισιακά είμαι με το 208 .Εμπορικά με το corsa . Το t cross στην Life είναι τσίπικο. Στην Style είναι πολύ καλύτερο .
Επαναλαμβάνω αν το οδήγησες και σου βγάζει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου ,είναι η καλύτερη επιλογή από τα 3.
Το T-cross πάντως που έχω οδηγήσει ήταν εξαιρετικό για κύριο αυτοκίνητο.
-
Masterauto wrote:
και όλα (ειδικά στις καλές εκδόσεις με τις μεγάλες ζάντες ) κοπανάνε. Μιλάω για την αίσθηση στην οδήγηση.
To fiesta το οδήγησες? Γιατι μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο ΔΕΝ κοπανάει, ακόμα και με 17αρες! Και μετά διάβασα και το τεστ του Drive και κατάλαβα ότι δεν ήταν μόνο η ιδέα μου:
'Το θέμα είναι γιατί να προτιμήσεις το νέο Fiesta? Αν έπρεπε να βρω μία και μόνο απάντηση θα ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη, η ανάρτηση. Η ποιότητα κύλισης και το αρχοντικό πάτημα είναι τόσο εξελιγμένα που δύσκολα συναντάς ακόμα και σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.'Ισχύει αυτό που γράφεις .Αν και δεν οδήγησα το ST line. Το Fiesta του βρίσκω μεγάλο αρνητικό την κατανάλωση . Είναι
way too much για μικρό . Χωρίς να σημαίνει τίποτα παραπάνω αυτό που θα πω στο car υπάρχει αγγελία με κάποιον που ανταλλάσει ολοκαίνουριο(9.000 χλμ) fiesta titanium μόνο με swift GLX HYBRID. Πιστεύω ότι το κάνει λόγω κατανάλωσης .
Κατά τα άλλα εξαιρετικό στο πάτημα του.
stefan147 wrote:
Eγώ θα πρότεινα μία βόλτα με το 208 πάντως γιατί είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Φθηνό δεν είναι προφανώς αλλά έχει πολλά περισσότερα που το κατατάσσουν στα premium, πέρα από το digital cockpit ή τα συστήματα ασφαλείας.
Θα διαφωνήσω Στεφάν ως ένα βαθμό. Το οδήγησα το 208 (όχι όσο θα ήθελα), είναι εξαιρετικό (και το έγραψα), αλλά υστερεί σε κάποια σημεία από το Φιέστα και ειδικά στην άνεση που είναι - υποτίθεται - το ατού των Γάλλων. Φυσικά σε εμφάνιση (μέσα-έξω) δεν έχει αντίπαλο, όπως δεν έχει και σε αυτόματο κιβώτιο αντίπαλο.
-
Η πρώτη έκδοση, η Life. Αυτόματο 115 άλογα. Από 20.350 μου το αφήνουν 19.800 με το κλειδί στο χέρι, ίσως να μου κόψουν και κάτι ακόμα, όπως είπα παραπάνω.
Η VW έχει πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα, αλλά φοβάμαι το κόστος των σέρβις και τα ανταλλακτικά. Επίσης, οι εκπομπές του T-Cross είναι στα 114, ενώ του 208 μόλις 96, αν θυμάμαι καλά.
Το Opel με μεταλλικό χρώμα και Park & Go Pack βγαίνει 19.036 χωρίς πινακίδες κλπ. Η Opel ως τώρα δεν μου έχει κάνει καθόλου έκπτωση. Το 208, 19.500 με το κλειδί στο χέρι.
Η Opel στην Ελλάδα είναι σε μεταβατικό στάδιο και η εμπορική πολιτική της είναι στο περίπου. Εδώ δε μου δίνουν εμένα τιμές που θέλω 40 αυτοκίνητα για του χρόνου. Οπότε από εκεί μην περιμένεις πολλά.
Το Τ-cross είναι ομορφούλι (ειδικά για φάουβε) αλλά μέσα είναι 2 κλάσεις κάτω από το 208. Τώρα σε ότι αφορά τα service δεν έχουν μεγάλες διαφορές φάουβε με Peugeot. Αν θυμάμαι καλά και οι δύο χρεώνουν πάνω κάτω 55€+ΦΠΑ την εργατοώρα και άντε στα ανταλλακτικά να είναι λιιιίγο φθηνότερη η Peugeot. Για μένα το πλέον σημαντικό είναι η διάρκεια της εγγύησης. Πόσο έχει το ένα και πόσο το άλλο?
-
Masterauto wrote:
και όλα (ειδικά στις καλές εκδόσεις με τις μεγάλες ζάντες ) κοπανάνε. Μιλάω για την αίσθηση στην οδήγηση.
To fiesta το οδήγησες? Γιατι μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο ΔΕΝ κοπανάει, ακόμα και με 17αρες! Και μετά διάβασα και το τεστ του Drive και κατάλαβα ότι δεν ήταν μόνο η ιδέα μου:
'Το θέμα είναι γιατί να προτιμήσεις το νέο Fiesta? Αν έπρεπε να βρω μία και μόνο απάντηση θα ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη, η ανάρτηση. Η ποιότητα κύλισης και το αρχοντικό πάτημα είναι τόσο εξελιγμένα που δύσκολα συναντάς ακόμα και σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.'stefan147 wrote:
Eγώ θα πρότεινα μία βόλτα με το 208 πάντως γιατί είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Φθηνό δεν είναι προφανώς αλλά έχει πολλά περισσότερα που το κατατάσσουν στα premium, πέρα από το digital cockpit ή τα συστήματα ασφαλείας.
Θα διαφωνήσω Στεφάν ως ένα βαθμό. Το οδήγησα το 208 (όχι όσο θα ήθελα), είναι εξαιρετικό (και το έγραψα), αλλά υστερεί σε κάποια σημεία από το Φιέστα και ειδικά στην άνεση που είναι - υποτίθεται - το ατού των Γάλλων. Φυσικά σε εμφάνιση (μέσα-έξω) δεν έχει αντίπαλο, όπως δεν έχει και σε αυτόματο κιβώτιο αντίπαλο.
Το Fiesta το εκτιμώ πολύ ως προς την οδηγοκεντρικότητα του (τουλάχιστον σε st-line 125hp που το χω οδηγήσει) αλλά σαν πακέτο δυσκολεύομαι να το βάλω στην κορυφή της κατηγορίας. Έχει αρκετές ελλείψεις, έχει μέτρια ποιότητα, έχει κι εκείνο το αχώνευτο sync που σαν πακέτο το κάνουν να δείχνει τα χρόνια του. Επίσης και ο ecoboost είναι υποδεέστερος τόσο του puretech όσο πιθανότατα και του tsi. Αν μιλάγαμε για τις hot εκδόσεις πάντως κι εγώ το Fiesta θα προτιμούσα...τουλάχιστον μέχρι να δούμε τι ψάρια θα πιάνει το 208GTI.
-
Το Fiesta το εκτιμώ πολύ ως προς την οδηγοκεντρικότητα του (τουλάχιστον σε st-line 125hp που το χω οδηγήσει) αλλά σαν πακέτο δυσκολεύομαι να το βάλω στην κορυφή της κατηγορίας. Έχει αρκετές ελλείψεις, έχει μέτρια ποιότητα, έχει κι εκείνο το αχώνευτο sync που σαν πακέτο το κάνουν να δείχνει τα χρόνια του. Επίσης και ο ecoboost είναι υποδεέστερος τόσο του puretech όσο πιθανότατα και του tsi. Αν μιλάγαμε για τις hot εκδόσεις πάντως κι εγώ το Fiesta θα προτιμούσα...τουλάχιστον μέχρι να δούμε τι ψάρια θα πιάνει το 208GTI.
Για την ποιότητα συμφωνώ, για το Sync όχι (αλλά είναι υποκειμενικό), το βρίσκω καλύτερο από την υλοποίηση της Peugeot. Για τον κινητήρα, προσωπικά τον βρήκα πολύ κοντά στον puretech 130 και σαφώς ανώτερο από τον TSi. Για την κατανάλωση συμφωνώ 100%.
-
Για μένα το πλέον σημαντικό είναι η διάρκεια της εγγύησης. Πόσο έχει το ένα και πόσο το άλλο?
Η VW τέσσερα χρόνια και η Peugeot πέντε.
Βέβαια, στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της VW έχεις και την επιλογή να επιλέξεις ασφάλεια μέσω της Allianz για όλη την περίοδο αποπληρωμής. Την πληρώνεις, αλλά συμπεριλαμβάνεται στο ποσό της δόσης, άρα δεν φαίνεται τόσο πολύ. Μέσα στην ασφάλεια εμπεριέχεται και η ασφάλεια κατά κλοπής. Όταν ρώτησα σε τι ποσοστό μού απάντησαν στο 100%, επίσης, μπορείς να συμπεριλάβεις και τα σέρβις αν θέλεις.
-
stefan147 wrote:
Το Fiesta το εκτιμώ πολύ ως προς την οδηγοκεντρικότητα του (τουλάχιστον σε st-line 125hp που το χω οδηγήσει) αλλά σαν πακέτο δυσκολεύομαι να το βάλω στην κορυφή της κατηγορίας. Έχει αρκετές ελλείψεις, έχει μέτρια ποιότητα, έχει κι εκείνο το αχώνευτο sync που σαν πακέτο το κάνουν να δείχνει τα χρόνια του. Επίσης και ο ecoboost είναι υποδεέστερος τόσο του puretech όσο πιθανότατα και του tsi. Αν μιλάγαμε για τις hot εκδόσεις πάντως κι εγώ το Fiesta θα προτιμούσα...τουλάχιστον μέχρι να δούμε τι ψάρια θα πιάνει το 208GTI.
Για την ποιότητα συμφωνώ, για το Sync όχι (αλλά είναι υποκειμενικό), το βρίσκω καλύτερο από την υλοποίηση της Peugeot. Για τον κινητήρα, προσωπικά τον βρήκα πολύ κοντά στον puretech 130 και σαφώς ανώτερο από τον TSi. Για την κατανάλωση συμφωνώ 100%.
Πάντως σύμφωνα με τους αριθμούς τα 100άρια Fiesta και 208 είναι ισοδύναμα στην ευθεία, παρά τα 200 κυβικά παραπάνω του Peugeot. Το 130άρι 208 δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα, αλλά δεν υπάρχει λόγος να πιστεύω ότι θα είναι ταχύτερο από το 125άρι Fiesta, αν και στα λεφτά του παίρνεις και το 140άρι, που θα είναι ακόμα ταχύτερο. Τέλος, δεν πιστεύω ότι υπάρχει η έννοια του 'συνολικά καλύτερου'. Για αυτόν που ενδιαφέρεται για οδήγηση καλύτερο είναι το Fiesta, για αυτόν που του αρέσουν οι οθόνες κλπ, το 208 είναι καλύτερο.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-peugeot-208-12-puretech-100
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-fiesta-10-ecoboost-100-ps
-
αν και στα λεφτά του παίρνεις και το 140άρι, που θα είναι ακόμα ταχύτερο. Τέλος, δεν πιστεύω ότι υπάρχει η έννοια του 'συνολικά καλύτερου'. Για αυτόν που ενδιαφέρεται για οδήγηση καλύτερο είναι το Fiesta, για αυτόν που του αρέσουν οι οθόνες κλπ, το 208 είναι καλύτερο.
-
Γιόκ το 140αρι πλέον, σταμάτησε αυτό το μοτέρ.
-
Το συνολικά καλύτερο (τουλάχιστον για εμένα) έχει σχέση με πιο βασικά χαρακτηριστικά (όπως ποιότητα κύλισης, άνεση, οδική συμπεριφορά, μοτέρ κλπ.) και λιγότερο με οθόνες και μπλιμπλίκια (τον εξοπλισμό τον θεωρώ σημαντικό όμως).
-
-
Το συνολικά καλύτερο (τουλάχιστον για εμένα) έχει σχέση με πιο βασικά χαρακτηριστικά (όπως ποιότητα κύλισης, άνεση, οδική συμπεριφορά, μοτέρ κλπ.) και λιγότερο με οθόνες και μπλιμπλίκια (τον εξοπλισμό τον θεωρώ σημαντικό όμως).
Ναι ΟΚ, απλά για τον καθένα το καλύτερο είναι διαφορετικό αναλόγως των κριτηρίων. Άλλος νοιάζεται περισσότερο για την άνεση, άλλος για το στρίψιμο.
-
Στην κατηγορία μικρά υπάρχουν τα καλύτερα ανά χαρακτηριστικό . Συνοπτικά θα έλεγα :
Εμφάνιση : 208 hands down
Κατανάλωση : yaris/swift
Ηχομόνωση : polo
Στρίψιμο : fiesta
εγγύηση : fiesta-swift
γκάζι : polo
εσωτερικό : 208
χώροι επιβατών : polo,swift
χώροι αποσκευών : clio,polo
εξοπλισμός/κόστος: swift
Αξιοπιστία/μεταπώληση :yaris/swift
Άνεση ανάρτησης : polo
Ποιότητα λειτουργίας κινητήρα : yaris/swift
Multisystem / navi : polo
Μιλάω για τις ακριβές εκδόσεις .
-
Γκάζι... Polo;
-
TSI 115 PS. Ίσως και το FIESTA με τα 125 ps . Το tsi μου φάνηκε πιο σπιρτόζικο. Το micra είναι κοντά αλλά πιο πίσω . Δεν έχω δοκιμάσει το 208 με τα 130.
-
Στην κατηγορία μικρά υπάρχουν τα καλύτερα ανά χαρακτηριστικό . Συνοπτικά θα έλεγα :
Εμφάνιση : 208 hands down
Κατανάλωση : yaris/swift
Ηχομόνωση : polo
Στρίψιμο : fiesta
εγγύηση : fiesta-swift
γκάζι : polo
εσωτερικό : 208
χώροι επιβατών : polo,swift
χώροι αποσκευών : clio,polo
εξοπλισμός/κόστος: swift
Αξιοπιστία/μεταπώληση :yaris/swift
Άνεση ανάρτησης : polo
Ποιότητα λειτουργίας κινητήρα : yaris/swift
Multisystem / navi : polo
Μιλάω για τις ακριβές εκδόσεις .
Ηχομόνωση: 208 με διαφορά
Άνεση ανάρτησης: 208 ή Fiesta
Χώροι: πιθανότατα Ibiza, σίγουρα όχι Swift
Γκάζι: πάλι IbizaMόνο το ui του infotainment του Polo είναι το καλύτερο γιατί σαν μέγεθος και ανάλυση οθόνης πάλι υπερτερεί το 208.
Τώρα οι αξιοπιστίες, ποιότητα λειτουργίας κινητήρα κτλ δεν είναι εύκολα μετρήσιμα.
Γενικά έτσι όπως τα χεις βάλει είναι περισσότερο σα να το πας με τα κλισέ και όχι σα να τα έχεις δοκιμάσει ένα προς ένα. Πχ γερμανικό = ήσυχο, ατμοσφαιρικός κινητήρας = καλύτερη ποιότητα, γιαπωνέζικο = δε χαλάει. ΟΚ παίζουν αυτά ως ένα βαθμό αλλά πλέον θέλει ξεψάχνισμα για να κρίνεις ποιο είναι τι. Εάν μείνει κανείς σε στερεότυπα θα βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων στην επιλογή αυτοκινήτου.
-
Masterauto wrote:
Στην κατηγορία μικρά υπάρχουν τα καλύτερα ανά χαρακτηριστικό . Συνοπτικά θα έλεγα :
Εμφάνιση : 208 hands down
Κατανάλωση : yaris/swift
Ηχομόνωση : polo
Στρίψιμο : fiesta
εγγύηση : fiesta-swift
γκάζι : polo
εσωτερικό : 208
χώροι επιβατών : polo,swift
χώροι αποσκευών : clio,polo
εξοπλισμός/κόστος: swift
Αξιοπιστία/μεταπώληση :yaris/swift
Άνεση ανάρτησης : polo
Ποιότητα λειτουργίας κινητήρα : yaris/swift
Multisystem / navi : polo
Μιλάω για τις ακριβές εκδόσεις .
Ηχομόνωση: 208 με διαφορά
Άνεση ανάρτησης: 208 ή Fiesta
Χώροι: πιθανότατα Ibiza, σίγουρα όχι Swift
Γκάζι: πάλι IbizaMόνο το ui του infotainment του Polo είναι το καλύτερο γιατί σαν μέγεθος και ανάλυση οθόνης πάλι υπερτερεί το 208.
Τώρα οι αξιοπιστίες, ποιότητα λειτουργίας κινητήρα κτλ δεν είναι εύκολα μετρήσιμα.
Γενικά έτσι όπως τα χεις βάλει είναι περισσότερο σα να το πας με τα κλισέ και όχι σα να τα έχεις δοκιμάσει ένα προς ένα. Πχ γερμανικό = ήσυχο, ατμοσφαιρικός κινητήρας = καλύτερη ποιότητα, γιαπωνέζικο = δε χαλάει. ΟΚ παίζουν αυτά ως ένα βαθμό αλλά πλέον θέλει ξεψάχνισμα για να κρίνεις ποιο είναι τι. Εάν μείνει κανείς σε στερεότυπα θα βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων στην επιλογή αυτοκινήτου.
Γράφω ότι δεν έχω τεστάρει το 208 . Αλλά αμφιβάλλω ότι το καλό με τις 17άρες δεν θα κοπανάει στους ελληνικούς κατσικόδρομους. Εδώ κοπανάει στο γερμανικό τεστ.Επιφυλλάσομαι όμως.Για την άνεση ανάρτησης επιμένω στο polo μέχρι να οδηγήσω το 208. Αν το έχεις οδηγήσει σε ελληνικούς αστικούς δρόμους με τις 17'' και δεν χτυπάει , το δέχομαι.
Η λογική μου στους χώρους είχε να κάνει και με το μήκος του αυτοκινήτου . Το swift για το μήκος του διαθέτει εξαιρετικούς χώρους επιβατών . Αλλά όντως το αρκετά μακρύτερο ibiza έχει και φυσιολογικά μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα.
Reverse camera καλύτερη ανάλυση στο polo από το 208 .Τουλάχιστον στην μεγάλη οθόνη του polo που οδήγησα.
**Η ποιότητα λειτουργίας είναι μια χαρά μετρήσιμη . Μιλάω για λειτουργία χωρίς κομπιάσματα , εντελώς αθόρυβη , με γλυκιά ηλεκτρική αίσθηση. Οπότε αυτό που γράφω: swift hybrid. **
Η αξιοπιστία είναι αξία που μετριέται και εξαργυρώνεται στην τιμή μεταπώλησης . Η δική μου εμπειρία με τα ιαπωνικά το έχει επιβεβαιώσει. Τέλος είναι καλό να μην αμφισβητούμε κάποιον που δεν γνωρίζουμε .Αν μην τι άλλο είναι στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας......
-
Δεν αμφισβητώ τίποτα και κανέναν. Απλά αντιπαραβάλω προσωπικές απόψεις που έχουν αποκτηθεί μέσα από πολυήμερες δοκιμές με όλα τα προαναφερθέντα γιατί όταν έχεις να διαχειριστείς ένα στόλο 300 οχημάτων, όπως καταλαβαίνεις πρέπει να έχεις άποψη από το τι προσφέρει η αγορά.
Ούτως ή άλλως ήταν εμφανέστατα biased τα λεγόμενά σου από το πρώτο ποστ και αυτό θεωρώ δε βοηθάει κανέναν ενδιαφερόμενο. Δεν τίθεται, λοιπόν, θέμα ούτε ευγένειας ούτε τίποτα προσωπικού. Αλίμονο...
-
Δεν αμφισβητώ τίποτα και κανέναν. Απλά αντιπαραβάλω προσωπικές απόψεις που έχουν αποκτηθεί μέσα από πολυήμερες δοκιμές με όλα τα προαναφερθέντα γιατί όταν έχεις να διαχειριστείς ένα στόλο 300 οχημάτων, όπως καταλαβαίνεις πρέπει να έχεις άποψη από το τι προσφέρει η αγορά.
Ούτως ή άλλως ήταν εμφανέστατα biased τα λεγόμενά σου από το πρώτο ποστ και αυτό θεωρώ δε βοηθάει κανέναν ενδιαφερόμενο. Δεν τίθεται, λοιπόν, θέμα ούτε ευγένειας ούτε τίποτα προσωπικού. Αλίμονο...
Biased? Why?
-
Ε ξέρω γω...πως αλλιώς να εκλάβουμε την τόσο έντονη αναφορά στο Swift σε θέμα για το νέο 208, όταν αυτά τα δύο είναι οριακά ανταγωνιστικά μεταξύ τους? Επίσης η κατηγοριοποίηση παραπάνω είναι τίγκα στα στερεότυπα. Έγραψα και πιο πάνω με ποια λογική έγινε.
-
Ε ξέρω γω...πως αλλιώς να εκλάβουμε την τόσο έντονη αναφορά στο Swift σε θέμα για το νέο 208, όταν αυτά τα δύο είναι οριακά ανταγωνιστικά μεταξύ τους? Επίσης η κατηγοριοποίηση παραπάνω είναι τίγκα στα στερεότυπα. Έγραψα και πιο πάνω με ποια λογική έγινε.
Το swift το έχω εδώ και 6 μήνες ως τρίτο αυτοκίνητο , αλλά δεν είπα για παράδειγμα ότι είναι πρώτο στην ποιότητα κύλησης ή στο πορτ μπαγκάζ .Τότε θα είχε αίσθηση biased. Το topic για το 208 το βλέπω γιατί με ενδιαφέρει το αυτοκινητάκι Αλλά στις ''καλές'' εκδόσεις μου φαίνεται ακριβό χωρίς αύριο.Δεν τα κρατάω για πολύ τα αυτοκίνητα , οπότε είμαι συνέχεια στο ψάξιμο .Να υποθέσω ότι διαχειρίζεσαι στόλο leasing , οπότε για αυτό δεν σε ενδιαφέρει και η τιμή μεταπώλησης . Όσο για τα στερεότυπα ,δυστυχώς συνήθως επιβεβαιώνονται .Το Polo για παράδειγμα αν και ναι είναι κουτί με ρόδες , έχει εξαιρετική ποιότητα κίνησης με 17άρες ζάντες . Ειδικά αν παίρνει και το DCC θα είναι χαλί .Πάντως για μεταχειρισμένα ,208 & swift θα είναι μια χαρά ανταγωνιστικά μεταξύ τους .....
Πάντως με την εμπειρία σου , θα έχεις πολλές πληροφορίες να μας δώσεις .Εγώ πάντως τις θεωρώ a priori unbiased.
-
E λοιπόν να σε πληροφορήσω ότι το Polo έχει ποιότητα κύλισης στο μ.ο. της κατηγορίας. Με DCC δεν έχω δοκιμάσει μιας και δεν παίζει να υπάρχει σε ελληνικό αυτοκίνητο πλην έκδοσης GTI κι αυτό ελέγχεται, αλλά έχοντας DCC στο Seat μου, να σου πω ότι κι αυτό δεν κάνει θαύματα. Πχ το comfort του DCC δεν έχει διαφορά απ΄ τη βασική ανάρτηση απλά σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις κατ' επιλογή και τη sport.
Το Fiesta και το 208 ας πούμε έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης με το 208 να είναι και αισθητά πιο αθόρυβο γενικώς ενώ ακόμα και το C3 είναι πιο άνετο αλλά αυτό δεν το βάζω στα τοπ γιατί έχει γενικά μία 'φθήνια' στο damping. Φαίνεται δηλαδή ότι έχει cost cutting η επιλογή της ανάρτησής του.
Ξαναλέω, δε το παίζω έξυπνος απλά έχω την τύχη να μπορώ να δοκιμάζω κατά καιρούς διάφορα και μάλιστα back to back οπότε είναι εύκολο να διακρίνω διαφορές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα και πλέον ελάχιστοι μύθοι της αυτοκίνησης διατηρούνται.
2019 Peugeot 208 II