-
..κανε εναν κοπο να διαβασεις την συζητηση εδω https://forum.4troxoi.gr/node/90795?page=11 που καποιοι βρηκαν -ευκολη- λυση στην καταναλωση λαδιου με την χρηση προσθετου καθαριστικου στους κυλινδρους . Αν η αιτια ειναι κολλημενα ελατηρια λαδιου, ισως δουλεψει...
-
..κανε εναν κοπο να διαβασεις την συζητηση εδω https://forum.4troxoi.gr/node/90795?page=11 που καποιοι βρηκαν -ευκολη- λυση στην καταναλωση λαδιου με την χρηση προσθετου καθαριστικου στους κυλινδρους . Αν η αιτια ειναι κολλημενα ελατηρια λαδιου, ισως δουλεψει...
Κάθησα και διάβασα όλη τη θεματική ενότητα .
Του δοκίμασα και άλλο λιπαντικό και το ξανα καίει.
Για το καθαριστικό ακόμη στο χώρο αποσκευών το έχω καθώς ενω ήμουν ετοιμος να το ρίξω μου ειπαν οτι μπορεί να κάνει περισσότερη ζημιά , να ξεκολλήσει η μάκα και να πάθει ζημιά η αντλία λαδιού.
Πιστεύω το καλύτερο είναι η ολική επισκευή και μαζεύω χρήματα.
-
ειχα το 2009 ολοκαινουριο 6αρι με τον 1.8 κινητηρα, κανονικα οταν το πηγαινα εκαιγε 300ml λαδι/1000χλμ, οταν το πατουσα κριως σε μεγαλες ταχυτητες στον αυτοκινητοδρομο εκαιγε μεχρι 500 ή 700ml/1000χλμ, στο συνεργειο το εβαζαν 10w40, δεν ξερω αν εκαιγε λογω ποιοτητας λαδιου ή κατασκευαστικά, δηλαδη τοτε δεν δοκιμασα αν πηγαινα σε αλλη μαρκα λιπαντικου και αλλη ρευστοτητα μηπως σταματουσε να καιει.
μεχρι τα 65.000χλμ που το έφτασα ετσι πηγαινε, μετα δεν το ειχα πια κ δεν ξερω
για την παλαιοτητα και τα χιλιομετρα που εχεις με δεδομενο, οτι τον εζησα για 4 χρονια, σε πολυ καλη κατασταση ειναι ο κινητηρας, απλα θα ελεγα το καιει σαν κατασκευη για να εχει αυτες τις καλες επιδοσεις κ την πολυ καλη καταναλωση
αλλα η λογικη ειναι οσο ενας κινητηρας δεν μενει απο λαδι ή αντιψυκτικο κινειται κανονικοτατα
-
ειχα το 2009 ολοκαινουριο 6αρι με τον 1.8 κινητηρα, κανονικα οταν το πηγαινα εκαιγε 300ml λαδι/1000χλμ, οταν το πατουσα κριως σε μεγαλες ταχυτητες στον αυτοκινητοδρομο εκαιγε μεχρι 500 ή 700ml/1000χλμ, στο συνεργειο το εβαζαν 10w40, δεν ξερω αν εκαιγε λογω ποιοτητας λαδιου ή κατασκευαστικά, δηλαδη τοτε δεν δοκιμασα αν πηγαινα σε αλλη μαρκα λιπαντικου και αλλη ρευστοτητα μηπως σταματουσε να καιει.
μεχρι τα 65.000χλμ που το έφτασα ετσι πηγαινε, μετα δεν το ειχα πια κ δεν ξερω
για την παλαιοτητα και τα χιλιομετρα που εχεις με δεδομενο, οτι τον εζησα για 4 χρονια, σε πολυ καλη κατασταση ειναι ο κινητηρας, απλα θα ελεγα το καιει σαν κατασκευη για να εχει αυτες τις καλες επιδοσεις κ την πολυ καλη καταναλωση
αλλα η λογικη ειναι οσο ενας κινητηρας δεν μενει απο λαδι ή αντιψυκτικο κινειται κανονικοτατα
Να πώ την άληθεια , μου το εί και άλλος οτι τα Mazda καινε λάδι απο κατασκευής .
Είχα συνηθίσει στο Honda Accord που συμπλήρωνα τώρα στα τελευταία χιλιόμετρα (είχε 500.000 ) το είχα απο καινούργιο.
Ο προβληματισμός μου είναι προχωράς του βάζει υγραέριο έτσι όπως είναι τωρα και απλώς να συμπληρώνεις λάδι ή το επισκευάζεις τώρα και μετα το βάζεις.
Το αμάξι απο συμπίεση είναι άριστο , και θέλει μόνο πολλαπλασιαστή μπουζοκαλώδια αλλαγή. Του έχω κάνει ήδη γενικό Service . Τη λύση υγραερίου τη σκέφτομαι καθώς καθημερινά κάνει ~80 χιλιομετρα.
-
Να πώ την άληθεια , μου το εί και άλλος οτι τα Mazda καινε λάδι απο κατασκευής .
Εκ σχεδιασμού καίνε λάδι μόνο τα Βάνκελ. Από εκεί και πέρα, αν η κατανάλωση λαδιού είναι εντός λογικών ορίων, δεν υπάρχει πρόβλημα. Όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι όταν φθαρούν.
Το πρόβλημα με το υγραέριο είναι ότι δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και έτσι δεν λιπαίνονται οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα να φθείρονται οι έδρες τους. Έτσι έχουν καταστραφεί πολλοί κινητήρες. Οι κατασκευαστές που βάζουν αέριο (είτε LPG ή φυσικό), κάνουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων. Προσωπικά δεν θα έβαζα υγραέριο σε κινητήρα που δεν είναι ειδικά σχεδιασμένος για κάτι τέτοιο.
-
meletis_m wrote:
Να πώ την άληθεια , μου το εί και άλλος οτι τα Mazda καινε λάδι απο κατασκευής .
Εκ σχεδιασμού καίνε λάδι μόνο τα Βάνκελ. Από εκεί και πέρα, αν η κατανάλωση λαδιού είναι εντός λογικών ορίων, δεν υπάρχει πρόβλημα. Όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι όταν φθαρούν.
Το πρόβλημα με το υγραέριο είναι ότι δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και έτσι δεν λιπαίνονται οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα να φθείρονται οι έδρες τους. Έτσι έχουν καταστραφεί πολλοί κινητήρες. Οι κατασκευαστές που βάζουν αέριο (είτε LPG ή φυσικό), κάνουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων. Προσωπικά δεν θα έβαζα υγραέριο σε κινητήρα που δεν είναι ειδικά σχεδιασμένος για κάτι τέτοιο.
Δέν δίνει κάποιο φυσιολογικό όριο η Mazda που διάβασα 2 φορές ολόκληρο το βιβλίο για το λάδι.
Μου καιει με φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης 450ml/1000χιλιόμετρα.
Το στύλ οδήγησης είναι απο κάτοχο 65 χρονών οπότε καταλαβαίνεις το γενικό στύλ δέν το πλακώνει το μοτέρ.
Ελάχιστα το οδηγώ εγω και με πάλι με κανονικές συνθήκες.
Έλεγα μήπως το έχανε απο κάποια φλάντζα καπακιου-στροφάλου. Το μοτέρ καθαρίστηκε και δεν φάνηκε κάποια διαρροή.
Όσο αφορά το υγράεριο συμφωνώ οτι μειώνει τη εμπορική του αξία , και τη ζωή του κινητήρα αφου δεν εχουν σχεδιαστει για χρηση υγραερίου, άλλα ολη η ιστορία ειναι στη ρύθμιση μειγμάτων . Και στο Honda όταν έβαλα υγραέριο είχε επάνω 300.000 , του εκανα πλήρη συντηρηση άλλαξα κάποια αναλώσιμα και του έβαλα το υγράεριο . Έκανε σύνολο 500.000 και λειτουργούσε μια χαρά. Όσο για τις βαλβίδες 4 φορές ειχε γινε μέτρηση διάκενων δεν ειχε μεταβληθεί λόγω υγραερίου
Αλλά επειδή είχα στο προηγούμενο αμάξι (Honda ) με σωστή ρύθμιση βγάζεις >150.000.
Εάν είχα τη δυνατότητα θα προτιμούσα πετρέλαιο καινουργιο - επαγγελματικο γιατι κάνει 40.000 -50.000 ετησίως.
-
υπολογισε τα και αν σε συμφερει να βαλεις υγραεριο, βαλε
οντως για τοσα χιλομετρα που διανυεις, θα ηταν ιδανικο ενα πετρελαιοκινητο euro 5/6 με ξεκουραστη 5η ή 6η ταχυτητα θα ειχες μεγαλη οικονομια καυσιμου
-
Να πώ την άληθεια , μου το εί και άλλος οτι τα Mazda καινε λάδι απο κατασκευής .
Εγώ πάλι, 1η φορά το ακούω. Είχαμε 2 μάζντα από καινούρια (μχ6, 6) και δεν έκαιγε σταγόνα κανένα μέχρι και τα 100κ (μετά έφυγαν).
Αν έχει άπειρα χλμ με ελλιπή συντήρηση, μπορεί.
-
Τα mazda δεν καίνε λαδι. Το συγκεκριμένο μοτέρ δεν ανέχεται καθόλου το υγραέριο.
-
Του έριξα το καθαριστικό το άφησα στο ρελαντι 20 λεπτά .
Αλλάχτηκε λάδι και φίλτρο.
Έβαλα το 6100 Motul 10/40.
Θα το δώ στα 1000 χιλιόμετρα τι έχει κάψει . Εάν ξανακάψει θα συνεχίσω με συμπλήρωμα και αλλαγή στις 8000.
Θα του βάλω το υγραέριο να μειώσω το κόστος μετακίνησης , θα χρισημοποιηθεί η μπουκάλα απο το παλιό οχημα , επιτρέπεται εφόσον δεν εχει λήξει και είναι ιδιος ιδιΟκτήτης .
Και αναλόγως πράτω , μαζεύω λεφτά για επισκευή .
Πρίν το γκάζι θα αλλάξω και ενα σέτ μπουζοκαλώδια , γιατί μου έχει δωσει σημάδια τώρα στην βενζίνη.
-
Είδες καμμία διαφορά μετά το πλύσιμο του κινητήρα??
-
Με τα 10/40 τελικά τι έκαψε?
-
Είδες καμμία διαφορά μετά το πλύσιμο του κινητήρα??
Του έριξα το καθαριστικό , το άφησα ρελαντι 25 λεπτά .
Αλλάχτηκε και φίλτρο μαζί , στα 1000χιλιόμετρα μου έκαψε ακριβώς 500ml (10/40) με νορμάλ οδήγηση . Θέλει μια φλαντζα καπακιού βαλβίδων βέβαια αλλά είναι αρκετά μεγάλη ποσόστητα να τη χάνει απο εκεί. Τώρα του συμπληρώνω και τα αλλάζω κάθε 8,500.
-
Με τα 10/40 τελικά τι έκαψε?
Έκαψε 500 ml /1000 του συμπληρώνω και κάθε 8500 τα αλλάζω με φιλτρο . Δέν εχω ασχοληθεί λόγω άλλων αναγκών .
-
Άρα μάλλον δεν έχει υπαρξει βελτιωση. Αν θυμάμαι καλά είχες μικρότερη κατανάλωση, βέβαια είχες και άλλα λάδια και δεν ξέρεις τι αντοχή είχε το καθένα ωστενα βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Έγω έβαλα valvoline max life που είναι high mileage. Μου έκαψε γύρω στα 400-450 στα πρώτα 1000χλμ. Έχοντας κάνει ακόμη 200-300 χλμ σαν μην έκαψε τόσο αναλογικά. Περιμένω να συμπληρώσω αλλά 1000χλμ να βγαλω συμπέρασμα. Παρατήρησα βέβαια ότι με 1300 χλμ σύνολο έχουν μαυρίσει πιο πολύ από ότι παλιότερα. Αυτό μπορεί να οφείλετε στο καμένο λάδι ή ότι ίσως έχει πιο ισχυρά καθαριστικά και καθαρίζει παλιότερες βρώμιες.
Σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή να ξεπλύνω και εγώ το κινητήρα αλλά με το liqui moly motor clean. Σε ρωσικό φόρουμ για λιπαντικά διαβασα ότι είναι προτιμότερο για ξέπλυμα του κινητήρα αν καιει λαδια σε σχέση με τα διάφορα αλλα πρόσθετα ξεπλύματος της liqui moly ,αν κατάλαβα καλά με τη μετάφραση που κάνει το google. Και αυτή η lm για ξέπλυμα κινητήρα έχει βγάλει 5-6 προϊόντα και χάνεσαι για το πιο είναι το καταλληλότερο για την περίπτωσή σου. -
Άρα μάλλον δεν έχει υπαρξει βελτιωση. Αν θυμάμαι καλά είχες μικρότερη κατανάλωση, βέβαια είχες και άλλα λάδια και δεν ξέρεις τι αντοχή είχε το καθένα ωστενα βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Έγω έβαλα valvoline max life που είναι high mileage. Μου έκαψε γύρω στα 400-450 στα πρώτα 1000χλμ. Έχοντας κάνει ακόμη 200-300 χλμ σαν μην έκαψε τόσο αναλογικά. Περιμένω να συμπληρώσω αλλά 1000χλμ να βγαλω συμπέρασμα. Παρατήρησα βέβαια ότι με 1300 χλμ σύνολο έχουν μαυρίσει πιο πολύ από ότι παλιότερα. Αυτό μπορεί να οφείλετε στο καμένο λάδι ή ότι ίσως έχει πιο ισχυρά καθαριστικά και καθαρίζει παλιότερες βρώμιες.
Σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή να ξεπλύνω και εγώ το κινητήρα αλλά με το liqui moly motor clean. Σε ρωσικό φόρουμ για λιπαντικά διαβασα ότι είναι προτιμότερο για ξέπλυμα του κινητήρα αν καιει λαδια σε σχέση με τα διάφορα αλλα πρόσθετα ξεπλύματος της liqui moly ,αν κατάλαβα καλά με τη μετάφραση που κάνει το google. Και αυτή η lm για ξέπλυμα κινητήρα έχει βγάλει 5-6 προϊόντα και χάνεσαι για το πιο είναι το καταλληλότερο για την περίπτωσή σου.Το αμάξι είναι του πατέρα και τωρα τελευταία δεν εχω ασχοληθεί. Πρίν με τα Eneos 10/40 Premium μου είχε κάψει ακριβως 700μλ στα 1000. O δεικτης απο min σε max συμφωνα με το βιβλίο ειναι 800ml .
Του έριξα καθαριστικο της εταιρείας wynns το αγόρασα ο ίδιος δεν βρηκα στο μαγαζι liqui moly, το αφησα 25 λεπτα ρελαντι και αλλαξα λάδια (4,3λτ) μαζι με φιλτρο . Τωρα που το είδε μου ειπε οτι έβαλε 500ml στα 1000 χιλιόμετρα .
Και εσύ ιδιο αμάξι έχεις ;
-
Όχι, αλμερα, στο είχα ξαναπαντησει στη 1η σελίδα.Υπαρχουν πρόσθετα και πρόσθετα για το ξέπλυμα του κινητήρα αλλά είναι πιο μαλακά αλλά πιο ισχυρά, αλλά πιο επιφανειακά, αλλά διεισδειουν πιο βαθιά. Η Λικουι μολυ πχ έχει 4-5 τέτοια πρόσθετα που ξεπλένουν αλλα δεν κάνει όμως το καθένα για όλες τις περιπτώσεις προβλήματος.
-
Ο καθαρισμός από επικαθίσεις μερικές φορές κάνει κακό όταν υπάρχει θέμα κατανάλωσης λαδιού, γιατί ο άνθρακας σφραγίζει τις διαρροές.
-
αν ειναι επιθετικο το καθαριστικο και διαβρωσει φθειρει τα τσιμουχακια βαλβιδων;
-
Μέχρι προχθές ούτε εγώ το είχα προσέξει.
Άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού καθώς του τοποθέτησα και υγραέριο και είπα στο μάστορα να φτιάξει και κάποια άλλα πράγματα μαζί και αλλαγή φλαντζα καπακιου βαλβίδων.
Τελικά μου είπε ότι το καπάκι ήταν λυμένο και μου έμεινε η νέα φλάντζα . Τη έσφιξε όσο έπρεπε .
Θα το παρακολουθήσω . Λάδια , παραφλου το ελενξα το είδα με το υγραέριο και συμπλήρωσα ότι χρειαζόταν. Σε 1000 χιλιόμετρα θα το δω .
Mazda 6 2005 MZR (1800) - Κατανάλωση Λαδιού