-
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες -
Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες -
Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες -
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
http://www.macmotors.gr/index.php/el/ -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
http://www.macmotors.gr/index.php/el/ -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
http://www.macmotors.gr/index.php/el/ -
Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)
Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).
Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).
Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)
Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.
Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..
Τι δεν μου άρεσε:
α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμεΣυμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.
-
Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)
Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).
Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).
Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)
Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.
Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..
Τι δεν μου άρεσε:
α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμεΣυμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.
-
Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)
Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).
Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).
Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)
Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.
Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..
Τι δεν μου άρεσε:
α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμεΣυμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.
-
Πολύ καλό πακετο
-
Πολύ καλό πακετο
-
Πολύ καλό πακετο
-
Τι έκδοση είδες και έλλειπαν οι πίσω αεραγωγοί?
Από τις αδικαιολόγητες τσιπιες που κάνουν οι διάφοροι κατασκευαστές και μπορεί να χαλάσουν τους υποψηφίους αγοραστές. -
Τι έκδοση είδες και έλλειπαν οι πίσω αεραγωγοί?
Από τις αδικαιολόγητες τσιπιες που κάνουν οι διάφοροι κατασκευαστές και μπορεί να χαλάσουν τους υποψηφίους αγοραστές. -
Τι έκδοση είδες και έλλειπαν οι πίσω αεραγωγοί?
Από τις αδικαιολόγητες τσιπιες που κάνουν οι διάφοροι κατασκευαστές και μπορεί να χαλάσουν τους υποψηφίους αγοραστές.
Hyundai i30 2017