-
και γιατί δεν την βάζουν στα πιο ελαφρά μοντέλα?
Κανείς δεν ξέρει! Προφανώς έχουν επιλέξει τέτοια εμπορική πολιτική, μάλλον για να διαφοροποιούνται κάπου (περα της ιπποδύναμης) τα μεγαλύτερα μοντέλα, με την ένοια ότι μπορούν να εξοπλιστούς με τεχνολογια που δεν είναι διαθέσιμη στα πιο μικρά. 'Επίσημα' μπορεί να λένε ότι δεν χρειάζεται στα πιο μικρά ή ότι τα ποιο μεγάλα την έχουν πιο πολύ ανάγκη.
-
ΔρΝικ wrote:
και γιατί δεν την βάζουν στα πιο ελαφρά μοντέλα?
Κανείς δεν ξέρει! Προφανώς έχουν επιλέξει τέτοια εμπορική πολιτική, μάλλον για να διαφοροποιούνται κάπου (περα της ιπποδύναμης) τα μεγαλύτερα μοντέλα, με την ένοια ότι μπορούν να εξοπλιστούς με τεχνολογια που δεν είναι διαθέσιμη στα πιο μικρά. 'Επίσημα' μπορεί να λένε ότι δεν χρειάζεται στα πιο μικρά ή ότι τα ποιο μεγάλα την έχουν πιο πολύ ανάγκη.
εγώ πάντως που έκανα test ddive και στα 2 μοντέλα, δεν είδα καμιά διαφορά, τουλάχιστον άξια λόγου, ή άξια τόσο περισσότερων χρημάτων... Εξαιρετικά πηγαίνει και το 1.5hdi χωρίς να υστερεί σε θέμα ανάρτησης από τα πιο sofisticated μεγαλύτερα μοντέλα με την κάμερα. Καλύτερα να δώσεις τα έξτρα λεφτά σε δέρματα, μασάζ, αεριζομενα, και να κάνεις και πιο καλή απόσβεση μέσω χαμηλότερης κατανάλωσης, λιγότερων τελών και χωρίς φόρο πολυτελείας...
-
ναι, υποκειμενικά είναι αυτά. άλλος πηγαίνει για 1,6 για καλύτερες επιδόσεις, άλλος 1,5 για οικονομία και την διαφορά την βάζει στο δέρμα που έχουν. αν και το πακέτο τους μου φαίνεται τσιμπημενο. νομίζω κάπου 4,5 χιλιαρικα
-
ναι, υποκειμενικά είναι αυτά. άλλος πηγαίνει για 1,6 για καλύτερες επιδόσεις, άλλος 1,5 για οικονομία και την διαφορά την βάζει στο δέρμα που έχουν. αν και το πακέτο τους μου φαίνεται τσιμπημενο. νομίζω κάπου 4,5 χιλιαρικα
αξίζει όμως, με μασάζ, ηλεκτρικές ρυθμίσεις, αεριζομενα, θερμαινόμενα, και πολύ όμορφα στο ματι
Αν μάλιστα θεωρήσουμε ότι το κρατάς 10 χρόνια, χωρίς φόρο πολυτελείας,,χωρίς παραπάνω τέλη, χωρίς παραπάνω καύσιμα, χωρίς περισσότερα ασφάλιστρα, η διαφορά ανάμεσα σε ένα diesel 1,5 και σε ένα 2lt αγγίζει τα 20 χιλιάρικα, κέρδος, πρακτικά ένα ολόκληρο αυτοκινητο
-
Μπορεί κάποιος να πει εντυπώσεις από το σύστημα ψυχαγωγίας κ τον πλοηγό;
-
Μπορεί κάποιος να πει εντυπώσεις από το σύστημα ψυχαγωγίας κ τον πλοηγό;
Το δοκίμασα για 3 μερες πριν το παραγγείλω, και μου άρεσε πολύ. Το navigator ευκρινές, πολύ πιο ευκρινές από αυτό του Peugeot 3008 του 2014 που έχω, ειδικά όταν μεταφέρεις το navi στην οθόνη μπροστά από το τιμόνι, οπότε βλέπεις χωρίς να αποσπάται η προσο, η σου από τον δρόμο. Επίσης το infotainment πολύ καλό, με δυνατότητα απομνηνονευσης πολλών σταθμων, δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής από κινητο, Spotify, με φωνητικές εντολές που δουλεύουν αρκετά καλα(με λίγη εξοικείωση μπορείς να κάνεις πολλά μέσω των φωνητικών οδηγιών). Είχα δοκιμάσει και αυτό της glc mercedes, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Πολλά υπομενού, πολλά κουμπιά σε διάφορα σημεία της κονσόλας που κάνανε το ίδιο πράγμα ακριβώς... Και μετά σου λένε για την εργονομία του ds... Μπες στην glc και θα καταλάβεις τι πάει να πει λαβύρινθος....
-
konstantinosnov wrote:
Μπορεί κάποιος να πει εντυπώσεις από το σύστημα ψυχαγωγίας κ τον πλοηγό;
Το δοκίμασα για 3 μερες πριν το παραγγείλω, και μου άρεσε πολύ. Το navigator ευκρινές, πολύ πιο ευκρινές από αυτό του Peugeot 3008 του 2014 που έχω, ειδικά όταν μεταφέρεις το navi στην οθόνη μπροστά από το τιμόνι, οπότε βλέπεις χωρίς να αποσπάται η προσο, η σου από τον δρόμο. Επίσης το infotainment πολύ καλό, με δυνατότητα απομνηνονευσης πολλών σταθμων, δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής από κινητο, Spotify, με φωνητικές εντολές που δουλεύουν αρκετά καλα(με λίγη εξοικείωση μπορείς να κάνεις πολλά μέσω των φωνητικών οδηγιών). Είχα δοκιμάσει και αυτό της glc mercedes, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Πολλά υπομενού, πολλά κουμπιά σε διάφορα σημεία της κονσόλας που κάνανε το ίδιο πράγμα ακριβώς... Και μετά σου λένε για την εργονομία του ds... Μπες στην glc και θα καταλάβεις τι πάει να πει λαβύρινθος....
Ευχαριστώ!έχεις εντοπίσει δυσλειτουργία ή να είναι αργό;
-
Ενθουσιασμένος με το 1.2 business βενζίνη. Τα 130 άλογα φτάνουν κ περισσεύουν για τις ανάγκες μου. 7.4 λίτρα/100 χλμ κατανάλωση. Κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα. Απίθανη οδηγική συμπεριφορά, απολαυστικό στα ταξίδια. Στο ενδιάμεσο έχω οδηγήσει νοικιασμένα για αρκετά χιλιόμετρα ένα gla, ένα cx5 και ένα Tucson. Μόνο στο cx5 ένιωσα σχετικά ικανοποιητικά για την άνεση και τη θέση οδηγησησ. Μετά το Ds7 νομίζω ότι όλα τα αλλά θα με χαλάνε. Εκτος φυσικά αν πρόκειται για αυτοκίνητα 25000 ευρώ ακριβότερα. Η φίλη με το xc40 που μπήκε μέσα μερικές φορές θεωρεί ότι σε επίπεδο χωρών είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία. Και μπροστά κ πίσω. Σε χωρους της θυμίζει το xc60 που είχε πριν. Σε πολυτέλεια κ έξτρα δεν συγκρίνεται. Και πλήρωσε και σχεδόν 9000 ευρώ παραπάνω. Για τους φίλους που αναρωτιούνται για το χρωμα. Με το γκρι σκούρο χρωμα είμαι πολυ ικανοποιημένος, νομίζω είναι το ιδανικό για το αυτοκίνητο μαζί με το ασημένιο. Το αυτοκίνητο φωνάζει τόσο πολύ με την εμφάνιση του που ήδη νιώθεις δακτυλοδεικτούμενος - το μόνο αρνητικό που έχω βρει στο αυτοκίνητο. Κάθε τρεις και λίγο βρίσκεται κάποιος να μου πει ότι με είδε που κατέβαινα την Κηφισίας. Φαντάσου τι θα γινόταν αν είχα διαλέξει κάποιο πιο εκκεντρικό χρωμα. Το άσπρο το πρωτοείδα στη Σαντορίνη που το είχαν αγοράσει για να κανουν γάμους. Κάνει λίγο αραβικό. Ή ράπερ. Το μαύρο οκ αλλά με τα πολλά ασημένια κάνει λίγο γεροντίστικο. Επισης όταν βλέπω το performance line μου φαίνεται τραγική η γυαλιστερή πλαστική μάσκα και το πολύχρωμο σηματάκι από πάνω. Υπερβολή σε ένα ήδη λίγο υπερβολικό αυτοκίνητο. Στα όρια του κιτς.
Το start stop δουλεύει μια χαρά. Εκτός όταν έχω ταυτόχρονα κλιματισμό ραδιόφωνο δυνατά και κινητό να φορτίζει που δεν μπαινει σε λειτουργία για να μην τελειώσει τη μπαταρία. Επίσης δεν δουλεύει στους 35+ Κελσίου. Τα γράφει και στο manual. Το coffee break που ανέφερε ο φίλος δεν νομίζω οτι υπάρχει στον εξοπλισμό. Άλλωστε δεν έχει το σχετικό μάτι στο τιμόνι. Επίσης δεν είμαι βέβαιος αν έχει αυτόματο φρενάρισμα για την αποφυγή σύγκρουσης. Δεν μου έχει τύχει.
Το navi είναι μια χαρά. Αλλά στην πόλη χρησιμοποιώ κυριως google maps στο apple car για live traffic data. Μια χαρά και οι οθόνες αλλά θα μπορούσαν να έχουν κάνει και πολύ καλύτερη δουλειά σε επίπεδο λειτουργικότητας και πρακτικότητας. Δυο τεράστιες οθόνες που αξιοποιούνται πολύ λίγο. Και το voice recognition έχει τα θεματάκια του.Σε γενικές γραμμές ξαναδηλώνω ενθουσιασμένος. Ευτυχως που όταν κοίταζα Audi και Volvo έπεσα κατά τύχη πάνω στη Ds στην Κηφισίας, που δεν ήξερα καν την ύπαρξη της μαρκας. Θυμάμαι που όταν είδα τα ds7 σκέφτηκα ότι θα κοστίζουν τα διπλά από αυτά που κοιτούσα και την έκπληξή μου όταν έμαθα τις πραγματικές τιμές.
-
Ενθουσιασμένος με το 1.2 business βενζίνη. Τα 130 άλογα φτάνουν κ περισσεύουν για τις ανάγκες μου. 7.4 λίτρα/100 χλμ κατανάλωση. Κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα. Απίθανη οδηγική συμπεριφορά, απολαυστικό στα ταξίδια. Στο ενδιάμεσο έχω οδηγήσει νοικιασμένα για αρκετά χιλιόμετρα ένα gla, ένα cx5 και ένα Tucson. Μόνο στο cx5 ένιωσα σχετικά ικανοποιητικά για την άνεση και τη θέση οδηγησησ. Μετά το Ds7 νομίζω ότι όλα τα αλλά θα με χαλάνε. Εκτος φυσικά αν πρόκειται για αυτοκίνητα 25000 ευρώ ακριβότερα. Η φίλη με το xc40 που μπήκε μέσα μερικές φορές θεωρεί ότι σε επίπεδο χωρών είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία. Και μπροστά κ πίσω. Σε χωρους της θυμίζει το xc60 που είχε πριν. Σε πολυτέλεια κ έξτρα δεν συγκρίνεται. Και πλήρωσε και σχεδόν 9000 ευρώ παραπάνω. Για τους φίλους που αναρωτιούνται για το χρωμα. Με το γκρι σκούρο χρωμα είμαι πολυ ικανοποιημένος, νομίζω είναι το ιδανικό για το αυτοκίνητο μαζί με το ασημένιο. Το αυτοκίνητο φωνάζει τόσο πολύ με την εμφάνιση του που ήδη νιώθεις δακτυλοδεικτούμενος - το μόνο αρνητικό που έχω βρει στο αυτοκίνητο. Κάθε τρεις και λίγο βρίσκεται κάποιος να μου πει ότι με είδε που κατέβαινα την Κηφισίας. Φαντάσου τι θα γινόταν αν είχα διαλέξει κάποιο πιο εκκεντρικό χρωμα. Το άσπρο το πρωτοείδα στη Σαντορίνη που το είχαν αγοράσει για να κανουν γάμους. Κάνει λίγο αραβικό. Ή ράπερ. Το μαύρο οκ αλλά με τα πολλά ασημένια κάνει λίγο γεροντίστικο. Επισης όταν βλέπω το performance line μου φαίνεται τραγική η γυαλιστερή πλαστική μάσκα και το πολύχρωμο σηματάκι από πάνω. Υπερβολή σε ένα ήδη λίγο υπερβολικό αυτοκίνητο. Στα όρια του κιτς.
Το start stop δουλεύει μια χαρά. Εκτός όταν έχω ταυτόχρονα κλιματισμό ραδιόφωνο δυνατά και κινητό να φορτίζει που δεν μπαινει σε λειτουργία για να μην τελειώσει τη μπαταρία. Επίσης δεν δουλεύει στους 35+ Κελσίου. Τα γράφει και στο manual. Το coffee break που ανέφερε ο φίλος δεν νομίζω οτι υπάρχει στον εξοπλισμό. Άλλωστε δεν έχει το σχετικό μάτι στο τιμόνι. Επίσης δεν είμαι βέβαιος αν έχει αυτόματο φρενάρισμα για την αποφυγή σύγκρουσης. Δεν μου έχει τύχει.
Το navi είναι μια χαρά. Αλλά στην πόλη χρησιμοποιώ κυριως google maps στο apple car για live traffic data. Μια χαρά και οι οθόνες αλλά θα μπορούσαν να έχουν κάνει και πολύ καλύτερη δουλειά σε επίπεδο λειτουργικότητας και πρακτικότητας. Δυο τεράστιες οθόνες που αξιοποιούνται πολύ λίγο. Και το voice recognition έχει τα θεματάκια του.Σε γενικές γραμμές ξαναδηλώνω ενθουσιασμένος. Ευτυχως που όταν κοίταζα Audi και Volvo έπεσα κατά τύχη πάνω στη Ds στην Κηφισίας, που δεν ήξερα καν την ύπαρξη της μαρκας. Θυμάμαι που όταν είδα τα ds7 σκέφτηκα ότι θα κοστίζουν τα διπλά από αυτά που κοιτούσα και την έκπληξή μου όταν έμαθα τις πραγματικές τιμές.
Να το χαιρεσαι το αυτοκινητο σου, ειναι πραγματικα υπεροχο! Μια ερωτηση και μια επισημανση.
Την καταναλωση αυτη σε τι ειδους διαδρομες την βλεπεις; Ειναι πραγματικα καλη για αυτοκινητο/κινητηρα αυτου του μεγεθους, αλλα αν ανεβοκατεβαινεις κηφισιας ειναι αναμενομενη. Αν μπλεκεις αλεξανδρας/πατησιων/στενακια κτλπ, τοτε ειναι εξαιρετικη!
Η φιλη σου δεν εχει αδικο για τους χωρους, αλλα για να ειμαστε αντικειμενικοι, το xc40 ειναι 'μισή' κατηγορια μεγεθους κατω απο το ds7. 4.45 το ενα, 4,57 το αλλο. Το xc40 ειναι δικαιο να συγκριθει με tiguan/karoq/ateca/qashqai κτλπ. Το ds7 ειναι σε μια 'παραξενη' κατηγορια μεγεθους, οπου (νομιζω) βρισκονται σχετικα λιγα αυτοκινητα. Τα 'μεσαια' (για ευρωπη μιλωντας) suv βρισκονται εως 4.5μ, ενω τα 'μεγαλα' ειναι >4.65μ. Το πιο κοντινο σε διαστασεις με το ds7 και επομενως αμεσα συγκρισιμο σε επιπεδο χωρων, θεωρω οτι ειναι το rav4, τουλαχιστον απο τα suv που κυκλοφορουν (σχετικα) ευρεως.
-
Και αντε να παραβλεψουμε οτι ειναι αλλες κατηγοριες σκαφων το xc40 με το ds7...για να συγκρινεις τιμες που (λες ειναι 9χιλ ακριβοτερο ) πρεπει να δεις ποσο κοστιζει το ds7 με το αντιστοιχο μοτερ και οχι το 1.2.Και αντιστοιχο εξοπλισμο προφανως...(οπως λεντ η αυτοματα φωτα )
Και ετσι απο περιεργεια θα θελα να μαθω τα εξτρα που εχει το business ds7 σε σχεση με το xc40 momentum..
-
ΔρΝικ wrote:
konstantinosnov wrote:
Μπορεί κάποιος να πει εντυπώσεις από το σύστημα ψυχαγωγίας κ τον πλοηγό;
Το δοκίμασα για 3 μερες πριν το παραγγείλω, και μου άρεσε πολύ. Το navigator ευκρινές, πολύ πιο ευκρινές από αυτό του Peugeot 3008 του 2014 που έχω, ειδικά όταν μεταφέρεις το navi στην οθόνη μπροστά από το τιμόνι, οπότε βλέπεις χωρίς να αποσπάται η προσο, η σου από τον δρόμο. Επίσης το infotainment πολύ καλό, με δυνατότητα απομνηνονευσης πολλών σταθμων, δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής από κινητο, Spotify, με φωνητικές εντολές που δουλεύουν αρκετά καλα(με λίγη εξοικείωση μπορείς να κάνεις πολλά μέσω των φωνητικών οδηγιών). Είχα δοκιμάσει και αυτό της glc mercedes, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Πολλά υπομενού, πολλά κουμπιά σε διάφορα σημεία της κονσόλας που κάνανε το ίδιο πράγμα ακριβώς... Και μετά σου λένε για την εργονομία του ds... Μπες στην glc και θα καταλάβεις τι πάει να πει λαβύρινθος....
Ευχαριστώ!έχεις εντοπίσει δυσλειτουργία ή να είναι αργό;
όχι πιο αργό από το Peugeot 3008 που έχω. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι στο Peugeot η οθόνη είναι κρυμμενη μέσα στο ταμπλω, οπότε όταν ανάβεις το αυτοκίνητο μέχρι να ανέβει η οθόνη, να ανάψει το λογότυπο με το λιονταράκι, να αρχίσει να φορτώνει την επιφάνεια εργασίας, θες τον ίδιο χρόνο όσο και με το ds7. Απλά επειδή σε αυτό η οθόνη είναι mounted πάνω στο ταμπλω και δεν κάνει αυτήν την κίνηση ανοίγματος, με τα διάφορα εφέ στε να περνά η ώρα, σε κάποιους φαίνεται ότι αργεί περισσοτερο
-
Και αντε να παραβλεψουμε οτι ειναι αλλες κατηγοριες σκαφων το xc40 με το ds7...για να συγκρινεις τιμες που (λες ειναι 9χιλ ακριβοτερο ) πρεπει να δεις ποσο κοστιζει το ds7 με το αντιστοιχο μοτερ και οχι το 1.2.Και αντιστοιχο εξοπλισμο προφανως...(οπως λεντ η αυτοματα φωτα )
Και ετσι απο περιεργεια θα θελα να μαθω τα εξτρα που εχει το business ds7 σε σχεση με το xc40 momentum..
Συγκρίνει 2 ανόμοια αυτοκίνητα. Το xc40 είναι σαφώς μικρότερο σε χώρους απιβατων και αποσκευών και μια 4 μελης οικογένεια χώρα οριακά. Το ds7 είναι στην κατηγορία του xc60, της Mercedes glc και της BMW x3. Μάλιστα, μπορεί σε εξωτερικές διαστάσεις να υστερεί σε μήκος σε σχέση με τις 3 προαναφερθείσες μάρκες, αλλά υπερτερεί σε πλατοςπλατος(πιο πλατύ και από τα 3) και σε χώρο αποσκευών (555lt έναντι 505 και 500 τα υπόλοιπα). Επίσης το κεντρικό τούνελ που υπάρχει στα 4κινητα bmw, mercedes και volvo πρακτικά καταργεί την μεσαι Τρίτη θέση στα πίσω καθίσματα οπότε δεν συζητάμε για δυνατότητα μεταφοράς 5 ατόμων, αλλά για δυνατότητα ταλαιπωρίας των πίσω επιβατών. Στο ds7 και οι 3 πίσω καθονται εξίσου άνετα. Επιπλέον στον τεμπέλη του ds7 έχει ένα ντουλάπι ψυγείο που χώρα 3 μπουκάλια του 1,5 lt για νερά κτλ. Στα άλλα τρία δεν το έχει αυτό, που για εμένα που κανω συχνά ταξίδια, το καλοκαίρι, το να μπορώ να βάλω το νερό μου εκεί μέσα και να το έχω παγωμένο και κρυμμένο χωρίς να περιφέρεται το μπουκάλι μέσα στην καμπίνα είναι σημαντικο(το έχει και το Peugeot μου και το βρίσκω πολύ χρήσιμο). Επίσης, δεν θα πήγαινα ποτέ σε 2lt κινητήρα, γιατί θεωρώ ότι με τον τρόπο που οδηγώ δεν τον χρειάζομαι. Ούτε σε χώματα πάω, ούτε τρελές προσπεράσεις κάνω. Όταν η κατανάλωση του 1,5 hdi δείχνει 6lt/100km ενώ στα 2lt δείχνει 8,5lt/100km, βάλε και τον φόρο πολυτελείας, βάλε και τα αυξημένα πλέον τέλη κυκλοφορίας, βάλε και τα αυξημένα ασφάλιστρα.... 20000ευρω διαφορά στη δεκαετια δεν τα λες και λίγα..... Αυτά δεν σου αρκούν? Γιατί αν πάμε στον εξοπλισμό εκεί η διαφορά γίνεται πιο χαωτικη...
-
Εγω πριν παραγγείλω το DS ειχα κοιτάξει και το XC 40 ,το ds στο πετρέλαιο και το αλλο βενζίνη . Με τα φουλ έξτρα που ήθελα, και τα 2 ηταν στα ιδια χρήματα με μικρες διαφορές !Άλλα στο CX 40 η βενζίνη εχει αλλες τιμες κατανάλωσις και τελη Κυκλοφορίας οπως και το κόστος βενζίνης αλλα η πραγματική διαφορά ηταν οταν έμπαινες μεσα , χώρους και πολυτέλεια και εργονομία δεν συγκρίνονται .Ολοι η οικογένεια ψήφισε DS ..
-
Μα συμφωνω για τους χωρους οτι ειναι αλλη κατηγορια...Στον εξοπλισμο κ τη διαφορα τιμης ειναι η ενσταση μου σε ιδιους πανω κατω κινητηρες...
Τωρα αν παμε στο τι χρειαζεται κ τι δε χρειαζεται ο καθενας ειναι αλλη συζητηση...Η αν τον βαραινουν τον αλλο τα τεκμηρια επισης αλλη συζητηση...
Και επισης ξαναρωταω πχ full led φωτα πχ εχει η chick η be chick η business εκδοση?
Επισης αν και θεωρω χαζο να συγκρινονται καταναλωσεις απο διαφορετικα αμαξια κ οδηγους οριστε η δικη μ στο διλιτρο diesel xc40 με αρκετα γρηγορη οδηγηση σε αυτοκινητοδρομους κ επαρχιακους κυριους..
Βασικα δε μπορω να ανεβασω φωτο 6.2λτ μετα απο 30.000 χλμ
-
Το LED VISION είναι έξτρα σε ολες τις εκδόσεις που έρχονται Ελλάδα εαν αυτο ρωτας ! Ειναι ακριβό αλλα και δεν το συναντάς σε κανένα αλλα αμάξι !
-
Σορυ λαθος το ρωτησα..Λεντ φωτα αν εχει ηθελα να πω τα οποια εχουν αυτοματη λειτουργια?δλδ να σβηνουν τη μεγαλη σκαλα οταν συναντας αμαξι απεναντι?
-
Σορυ λαθος το ρωτησα..Λεντ φωτα αν εχει ηθελα να πω τα οποια εχουν αυτοματη λειτουργια?δλδ να σβηνουν τη μεγαλη σκαλα οταν συναντας αμαξι απεναντι?
Παντως, απο την συνυπαρξη μου με αντιστοιχο αυτοματο συστημα σε tiguan, θεωρω οτι το συγκεκριμενο συστημα εχει χρηση μονο υπο ορισμενες συνθηκες.
Το led matrix (ή οπως αλλιως το αποκαλει καθε εταιρεια) ειναι πραγματικα πολυ χρησιμο, διοτι εισαι με προβολεις και αυτοματα κλεινει τις περιοχες στις οποιες ανιχνευει αλλο αυτοκινητο. Απο οτι εχω καταλαβει, το led vision του ds7 δουλευει ετσι.
Το 'απλο' αυτοματο κλεισμο των προβολεων (αυτο στο οποιο αναφερθηκε αν καταλαβα καλα, ο giannis3011, θεωρω οτι δεν ειναι τοσο χρησιμο). Στο tiguan τουλαχιστον, δουλευει απο μια ταχυτητα και ανω (50km/h), την οποια την θεωρω σχετικα υψηλη, διοτι σε στροφιλικι σε αγνωστο δρομο, προσωπικα δεν την φτανω καν αυτην την ταχυτητα.
-
Πριν καταλήξω στο ds7 είδα και οδήγησα τα εξής αυτοκινητα: volvo xc60, mercedes glc, bmwx3 και τελικά ds7 σε όλες τις εκδόσεις. Η glc άγγιζε καινούργια τα 65000ευρω, με πολύ καλό εξοπλισμό, αντάξιο - σχεδόν-του ds7, με μόλις 505 lt πορτ μπαγκαζ, κεντρικό τούνελ πίσω στη μέση, και με οδική συμπεριφορά πολύ σκληρή για ένα τόσο premium car. Σε κάθε λακκούβα ο ήχος μεταφεροταν μέσα στην καμπίνα, ενώ στις απότομες στροφές έκανε μια ταλάντωση επαναφοραςεπαναφοράς πολύ ψηλου αυτοκινήτου. Εγγύηση 2 χρόνια..... Μετά, ο Θεός βοηθός. Αν ήθελα την έπαιρνα ελαφρώς μεταχειρισμενη με 55000 ευρώ.Αγόραζαν το δικό μου Peugeot 3008 μόλις 7000 ευρώ, όταν στο car πωλείται 13000.
Το volvo xc60 οδηγικα δενου άρεσε καθόλου. Χειρότερη ποιότητα κύλισης, στις εγκαρσιες ανωμαλίες του δρόμου πολύ ενοχλητικό, και μόνο 500lt πορτ μπαγκαζ βγάζοντας την εταζερα, με φόρτωση μέχρι το ταβάνι, άρα ορατοτης μηδέν από το πίσω παράθυρο... Εγγύηση 2 χρόνια, μου αγόραζαν το αυτοκίνητο 7000 και μου εδινα το 2lt momentum με υφασμάτινα καθίσματα και navi 59000ευρω.
Στην BMW με το που μπήκα η θέση οδήγησης δεν μου άρεσε καθόλου, μικρό παρ Μπριζ με τις πλαγιές κολώνες να περιορίζουν την αίσθηση που είχα συνηθίσει από το Peugeot μου και μου αγόραζαν το παλιό 6500 ενώ το δικό τους με full extra δέρματα και navi άγγιζε τα 65000.
Και κάπου εκεί οδήγησα τοτο ds7.... Τέλεια συμπεριφορά στο δρόμο, τέλεια ηχομόνωση λόγω τριπλων κρυστάλλων στα τζάμια, αίσθηση μαγικού χαλιου στις λακκούβες ακόμα και στην έκδοση χωρίς την active scan susoensionsuspension camera, κατανάλωση 6lt /100km, δέρματα παντού, μασάζ στις καρέκλες, αεριζομενα και θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα πίσω αισθητήρες μπροστά, κτλ, κτλ, χώροι άπλετοι για 5 άτομα και πορτ μπαγκαζ 555lt ΚΆΤΩ από την εταζερα, κανονική ρεζέρβα και όχι κιτ επισκευής όπως τα άλλα τρία, 5 ΧΡΌΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΎΗΣΗ, και το καλύτερο, αγόρασαν το δικό μου αυτοκίνητο 12500ευρω.Εγω από την τσέπη μου θα δώσω τα υπόλοιπα μεχρι τα 49000 δηλαδή 36500 όταν στα άλλα 3 έπρεπε να δώσω άνω των 57000 από την τσέπη μου, λόγω αποτίμησης του Peugeot μου.
Επιπλέον, ο αδερφός μου που έχει mercedes Β200 πήγε για αλλαγή μπροστά αναρτήσεων προχτές και του κόστισε 700ευρω το ζευγαριζευγαρι...στην ds που ρώτησα στην Ωμέγα το κόστος είναι 250 με τα εργατικά.....
Αυτά....... Απλά υπάρχει ολόκληρη παραφιλολογια για τα γερμανικά η οποία απλά δεν ανταποκρίνεται πλέον στην πραγματικοτηταπραγματικότητα. Καλές οι μάρκες αλλά να ξέρετε ότι τα περισσότερα test drive που κυκλοφορούν στο Internet και οι κριτικές από και καλά έμπειρους δημοσιογράφους, είναι χρηματιζούμενες από τους γερμανικούς κολοσσούς, ώστε να θάψουν τον ανταγωνισμό. Ακόμα και η σύγκριση του ds7 με την χ1, την gla ή το xc40 γίνεται εκ του πονηρού έτσι ώστε ο υποψήφιος αγοραστής premium αυτοκινήτου να κάνει πίσω, πιστεύοντας ότι θα αγοράσει με 40000ευρω ένα γαλλικό, citroen, υποδεέστερο του x1(ας γελάσω) ή του xc40(ας ξαναγελασω).
Τέλος, για τους θιασώτες της άποψης ότι η ds αντέγραψε το Q5, ναι, όντως μοιάζουν αρκετά. Αλλά πως γίνεται το ds7 που λανσαρίστηκε το 2017 να αντιγράφει το Q5 που λανσαρίστηκε το 2019????
Ρωτηστε τους δημοσιογράφους που τα γράφουν αυτά, όπως και ποιες εταιρείες τους στέλνουν για τριήμερο οικογενειακώς σε ξενοδοχεία πολυτελείας και καλά για να κάνουν test drive το αμάξι που θέλουν να προμοτάρουν....
-
Ναι αυτο που λες ειναι οντως κορυφαιο και σε ολα τα αμαξια ειναι εξτρα...
Εγω ρωταω απλα αν οι εκδοσεις be chic η chic περιλαμβανουν αλογονου η λεντ??και αν εχουν το αυτοματο κλεισιμο οταν δει αλλο αμαξι?
Κατι μ λεει βεβαια οτι αυτες οι υπερπληρεις εκδοσεις εχουν αλογονου αλλα δε με επιβεβαιωνει η αναιρει κανεις κατοχος...
Εννοειται το λεντ βιζιον ειναι το κορυφαιο αλλα απο το τπτ καλυτερα να ανοιγοκλεινουν αυτοματα οι προβολεις..εγω τουλαχιστον το χρησιμοποιω συνεχεια...
Για οτι το τουνελ μεταδοσης τετρακινησης θεωρειται ως αρνητικο σε ενα suv δεν εχω κατι να σχολιασω...
-
Πριν καταλήξω στο ds7 είδα και οδήγησα τα εξής αυτοκινητα: volvo xc60, mercedes glc, bmwx3 και τελικά ds7 σε όλες τις εκδόσεις. Η glc άγγιζε καινούργια τα 65000ευρω, με πολύ καλό εξοπλισμό, αντάξιο - σχεδόν-του ds7, με μόλις 505 lt πορτ μπαγκαζ, κεντρικό τούνελ πίσω στη μέση, και με οδική συμπεριφορά πολύ σκληρή για ένα τόσο premium car. Σε κάθε λακκούβα ο ήχος μεταφεροταν μέσα στην καμπίνα, ενώ στις απότομες στροφές έκανε μια ταλάντωση επαναφοραςεπαναφοράς πολύ ψηλου αυτοκινήτου. Εγγύηση 2 χρόνια..... Μετά, ο Θεός βοηθός. Αν ήθελα την έπαιρνα ελαφρώς μεταχειρισμενη με 55000 ευρώ.Αγόραζαν το δικό μου Peugeot 3008 μόλις 7000 ευρώ, όταν στο car πωλείται 13000.
Το volvo xc60 οδηγικα δενου άρεσε καθόλου. Χειρότερη ποιότητα κύλισης, στις εγκαρσιες ανωμαλίες του δρόμου πολύ ενοχλητικό, και μόνο 500lt πορτ μπαγκαζ βγάζοντας την εταζερα, με φόρτωση μέχρι το ταβάνι, άρα ορατοτης μηδέν από το πίσω παράθυρο... Εγγύηση 2 χρόνια, μου αγόραζαν το αυτοκίνητο 7000 και μου εδινα το 2lt momentum με υφασμάτινα καθίσματα και navi 59000ευρω.
Στην BMW με το που μπήκα η θέση οδήγησης δεν μου άρεσε καθόλου, μικρό παρ Μπριζ με τις πλαγιές κολώνες να περιορίζουν την αίσθηση που είχα συνηθίσει από το Peugeot μου και μου αγόραζαν το παλιό 6500 ενώ το δικό τους με full extra δέρματα και navi άγγιζε τα 65000.
Και κάπου εκεί οδήγησα τοτο ds7.... Τέλεια συμπεριφορά στο δρόμο, τέλεια ηχομόνωση λόγω τριπλων κρυστάλλων στα τζάμια, αίσθηση μαγικού χαλιου στις λακκούβες ακόμα και στην έκδοση χωρίς την active scan susoensionsuspension camera, κατανάλωση 6lt /100km, δέρματα παντού, μασάζ στις καρέκλες, αεριζομενα και θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα πίσω αισθητήρες μπροστά, κτλ, κτλ, χώροι άπλετοι για 5 άτομα και πορτ μπαγκαζ 555lt ΚΆΤΩ από την εταζερα, κανονική ρεζέρβα και όχι κιτ επισκευής όπως τα άλλα τρία, 5 ΧΡΌΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΎΗΣΗ, και το καλύτερο, αγόρασαν το δικό μου αυτοκίνητο 12500ευρω.Εγω από την τσέπη μου θα δώσω τα υπόλοιπα μεχρι τα 49000 δηλαδή 36500 όταν στα άλλα 3 έπρεπε να δώσω άνω των 57000 από την τσέπη μου, λόγω αποτίμησης του Peugeot μου.
Επιπλέον, ο αδερφός μου που έχει mercedes Β200 πήγε για αλλαγή μπροστά αναρτήσεων προχτές και του κόστισε 700ευρω το ζευγαριζευγαρι...στην ds που ρώτησα στην Ωμέγα το κόστος είναι 250 με τα εργατικά.....
Αυτά....... Απλά υπάρχει ολόκληρη παραφιλολογια για τα γερμανικά η οποία απλά δεν ανταποκρίνεται πλέον στην πραγματικοτηταπραγματικότητα. Καλές οι μάρκες αλλά να ξέρετε ότι τα περισσότερα test drive που κυκλοφορούν στο Internet και οι κριτικές από και καλά έμπειρους δημοσιογράφους, είναι χρηματιζούμενες από τους γερμανικούς κολοσσούς, ώστε να θάψουν τον ανταγωνισμό. Ακόμα και η σύγκριση του ds7 με την χ1, την gla ή το xc40 γίνεται εκ του πονηρού έτσι ώστε ο υποψήφιος αγοραστής premium αυτοκινήτου να κάνει πίσω, πιστεύοντας ότι θα αγοράσει με 40000ευρω ένα γαλλικό, citroen, υποδεέστερο του x1(ας γελάσω) ή του xc40(ας ξαναγελασω).
Τέλος, για τους θιασώτες της άποψης ότι η ds αντέγραψε το Q5, ναι, όντως μοιάζουν αρκετά. Αλλά πως γίνεται το ds7 που λανσαρίστηκε το 2017 να αντιγράφει το Q5 που λανσαρίστηκε το 2019????
Ρωτηστε τους δημοσιογράφους που τα γράφουν αυτά, όπως και ποιες εταιρείες τους στέλνουν για τριήμερο οικογενειακώς σε ξενοδοχεία πολυτελείας και καλά για να κάνουν test drive το αμάξι που θέλουν να προμοτάρουν....
Ποια έκδοση πήρες;
DS7 CROSSBACK