Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia XCeed - crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia XCeed - crossover
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 106
    • 107
    • 15 / 107
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    2122
    147394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Ανοιξες καπο και δεν βρηκες μονωτικο απο κατω? πολυ εντυπωση μου κανει .  Οπου το εχω δει εξω ειχε. Αλλα μου κανει εντυπωση. Αλλο να μην βαζεις καποιο εξοπλισμο και άλλο το ηχομονωτικο . Πως μπορει να εξαιρεθεί ? μου κανει πολυ εντυπωση. Ας το τσεκαρει και κα΄ποιος που προκειται να το δει αυτες τις μερες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • D
        doom1983 @tkin73 last edited by

        Ανοιξες καπο και δεν βρηκες μονωτικο απο κατω? πολυ εντυπωση μου κανει .  Οπου το εχω δει εξω ειχε. Αλλα μου κανει εντυπωση. Αλλο να μην βαζεις καποιο εξοπλισμο και άλλο το ηχομονωτικο . Πως μπορει να εξαιρεθεί ? μου κανει πολυ εντυπωση. Ας το τσεκαρει και κα΄ποιος που προκειται να το δει αυτες τις μερες.

        Τα 2 εκθεσιακά που έχει μπροστά στην αντιπροωσπεία στην Ανατολική θεσσαλονίκη

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • T
          tkin73 last edited by

          Μάλιστα και εγώ εκεί έκανα το test drive φυσικά με το αμάξι που έχει έξω το μπλέ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • K
            kokotinos last edited by

            Ωραιο αμαξι δεν λεω αλλα αν παρεις μια τουμπανη εκδοση με 30000€ μετα απο 4 χρονια θα χασεις πολλα στην μεταπωληση.Δυσκολα θα πιασει πανω απο 18-19.προσωπικα επειδη ειναι ψευδοσαβ θα πηγαινα στα 27000 στην bmw σειρα 1 με λιγες εκπτωσεις στου χωρους κ θα εκανα την δουλεια μου κ θα μενανε και 3 χιλιαρικα στην τσεπη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • T
              tkin73 last edited by

              Οι εκπομπές co2 wltp  στα υβριδικά ντιζελ από 134 στο μηχανικό 136,  ως 154 στο αυτόματο 115 το αυτόματο 136 έχει 137-142  παντού έχει δύο τιμες με ποια τιμή υπολογίζονται τα τέλη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • fanis75
                fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                Οι εκπομπές co2 wltp  στα υβριδικά ντιζελ από 134 στο μηχανικό 136,  ως 154 στο αυτόματο 115 το αυτόματο 136 έχει 137-142  παντού έχει δύο τιμες με ποια τιμή υπολογίζονται τα τέλη;

                Με την τιμή που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Εντάξει  αυτό εννοείται!

                  Απλά όταν βλέπεις την άδεια είναι λίγο αργά ..

                  πχ 137 ή το 142 ? Αλλάζουν συντελεστή....

                  Μου επιβεβαίωσαν αυτό που ανέφερε φίλος ότι πράγματι ηχομόνωση κάτω από το καπό οι βενζίνες που έχουν έρθει Ελλάδα δεν έχουν. Ας ελπίσουμε τα ντίζελ να έχουν γιατί αμάξι με ~ 30000 του 2020 χωρίς ηχομονωτικο μου ακούγεται γυφτιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Οι διαφορετικές τιμές έχουν σχέση με εξοπλισμό και διάσταση ελαστικών. Λογικά με 18αρες θα έχει την μεγαλύτερη τιμή...αλλά μόνο σε μια αντιπροσωπεία θα στο επιβεβαιώσουν αυτό.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • B
                      bolt last edited by

                      σε άλλα νέα, διάβαζα ένα γερμανικό site, το 2020 στα facelift του ceed, pro ceed θα βάλουν I cockpit και 10αρα info, λογικα από το xceed. επίσης γράφει καταργούν τον 1,4 και θα δίνουν χιλιαρι σαν βαση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Ποιο γρήγορα θα μπει στο fl ceed i cockpit παρά στην Ελλάδα στο νέο xceed.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          Oι τύποι μάλλον διαβάζουν το 4t forum και το εν λόγω topic... 

                          https://www.kia.com/gr/sxetika-me-ti-kia/xceed-feed/kia-xceed-mythoi-alithies/?cmpid=eml

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • E
                            evmenis last edited by

                            Μαλλον βλεπουν οτι οι πωλησεις που νομιζαν οτι θα εχουν δεν γινονται πραγματικοτητα και μαστιγωνουν την θαλασσα.

                            Το πιο ωραιο ειναι στην φραση

                            'προνομιακή τιμή των 20.590 € που ισχύει τώρα, ειδικά για το λανσάρισμα του μοντέλου και για όσους προλάβουν!'

                            Ουτε χασαπης της γειτονιας δεν θα εγραφε κατι τετοιο.

                            Το αμαξι τους κοστιζει οσο ενα Ceed και θελουν να το πουλησουν 20% ακριβοτερα ,αυτο θα επιανε στην ελλαδα του 2008 αλλα οχι σημερα ,το μονο καλο αυτης της μαμημενης κρισης ειναι οτι γιναμε λιγο πιο ορθολογικοι στις αποφασεις μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              380 λτ ο χώρος αποσκευών του υβριδικού ντίζελ από 426 του κανονικού.  Και λιγότερος χωρος και βαρύτερο όχημα... μικρότερο και από τα 395 του ceed. Φυσικά ο πωλητής όταν τον είχα επισκεφτεί επανελλειμενα μου έλεγε ότι δεν θα επηραστει ο χώρος αποσκευών.

                              Δεν θα πουλήσει το αμάξι είναι 5-6000 ακριβότερο από το απλό για την ίδια χωρητικότητα καμπίνας και μικρότερο χώρο αποσκευών στο υβριδικό. 5-6 χιλιάρικα για 3εκ ψηλωμα και 2 ιντσες παραπάνω οθόνη δεν θα τα δώσει κανείς. Απλά το αμάξι επειδή είναι όντως κραχτης φέρνει κόσμο στην αντιπροσωπεία ο οποίος όμως αν τελικά ψωνίσει κια θα φύγει είτε με το ceed και θα κρατήσει τα λεφτά του είτε με το σπορτατζ και θα πάρει ένα πράγματικα μεγαλύτερο σουβ.

                              Μονη ελπίδα του xceed είναι να πέσει κάνα 2-3 χιλιάρικα για να βάλει δύσκολα σε αυτόν που κοιτάζει το οικονομικό ceed.

                              Η άλλη λύση είναι να τουμπανιασουν σε εξοπλισμό το αμάξι όπως το δίνουν έξω αλλά αυτό δεν νομίζω να γίνεται λόγω φορολογίας.

                              Edit: για να είμαστε απόλυτα σωστοί το 1.6d 136 dct ceed βγαίνει 26500 και το αντίστοιχο xceed 30090 δλδ 3590 διαφορά που έχει και μια αβρα υβριδικοτητας. Οι μεγάλες διαφορές είναι στα βασικά μοντέλα. Στις κορυφαίες εκδόσεις κλείνει η ψαλίδα γιατί προφανώς και λόγω φορολογίας και το ceed ακριβαινει αρκετά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • D
                                doom1983 @tkin73 last edited by

                                380 λτ ο χώρος αποσκευών του υβριδικού ντίζελ από 426 του κανονικού.  Και λιγότερος χωρος και βαρύτερο όχημα... μικρότερο και από τα 395 του ceed. Φυσικά ο πωλητής όταν τον είχα επισκεφτεί επανελλειμενα μου έλεγε ότι δεν θα επηραστει ο χώρος αποσκευών.

                                Δεν θα πουλήσει το αμάξι είναι 5-6000 ακριβότερο από το απλό για την ίδια χωρητικότητα καμπίνας και μικρότερο χώρο αποσκευών στο υβριδικό. 5-6 χιλιάρικα για 3εκ ψηλωμα και 2 ιντσες παραπάνω οθόνη δεν θα τα δώσει κανείς. Απλά το αμάξι επειδή είναι όντως κραχτης φέρνει κόσμο στην αντιπροσωπεία ο οποίος όμως αν τελικά ψωνίσει κια θα φύγει είτε με το ceed και θα κρατήσει τα λεφτά του είτε με το σπορτατζ και θα πάρει ένα πράγματικα μεγαλύτερο σουβ.

                                Μονη ελπίδα του xceed είναι να πέσει κάνα 2-3 χιλιάρικα για να βάλει δύσκολα σε αυτόν που κοιτάζει το οικονομικό ceed.

                                Η άλλη λύση είναι να τουμπανιασουν σε εξοπλισμό το αμάξι όπως το δίνουν έξω αλλά αυτό δεν νομίζω να γίνεται λόγω φορολογίας.

                                Edit: για να είμαστε απόλυτα σωστοί το 1.6d 136 dct ceed βγαίνει 26500 και το αντίστοιχο xceed 30090 δλδ 3590 διαφορά που έχει και μια αβρα υβριδικοτητας. Οι μεγάλες διαφορές είναι στα βασικά μοντέλα. Στις κορυφαίες εκδόσεις κλείνει η ψαλίδα γιατί προφανώς και λόγω φορολογίας και το ceed ακριβαινει αρκετά.

                                Επίσης ενα μεγαλο προβλημα ειναι οτι το αμαξι πνιγεται με τα 18αρια, το βαρος και τον 1000κινητηρα. Δίνεις 22000-23000 και εχεις μαι κακη ενεργητικη ασφάλεια με το μοτερ αυτο. Φορτωμενο με 2 η 3 ατομα και αποσκευες θα ειναι απελπιστικά αργοκινητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • B
                                  bolt last edited by

                                  μπερδεμένοι μου φαίνονται. οκ θέλεις να αναβαθμιστείς σαν εταιρία αλλά μην πας και βγάζεις όχι ένα αλλά δυο(!) κραχτες. νομίζω δεν είχε κάποιο νόημα το όλο xceed σκηνικό, ειδικά βγαίνοντας σε αυτές τις τιμές.

                                  ποιον θέλει να χτυπήσει; το Kona? τα premium?τι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Καλά εννοείται το 1000 αρι το ξεχνάς. Το οδηγησα το αμάξι είναι βαρύ και καιεί . Άσε τι λένε αυτοί για 5.3 κατανάλωση για να κινηθείς σβέλτα και με ασφάλεια και να εχεις γρήγορες προσπεράσεις όταν τις χρειάζεσαι με την οικογένεια θα καψεις 9-10 λτ για πλάκα.

                                    Ωραία θα τραβά το 1.4 αλλά και αυτό θα καίει και επίσης ο 1.6 ντιζελ και αυτός δεν θα καίει.

                                    Με 25000 παίρνεις το βασικό 1.6 115 ντιζελ υβριδικο το οποίο εμφανισιακά εξωτερικά μόνο στις ζάντες διαφέρει εσωτερικά έχει καποιες εκπτώσεις αλλά συνολικά είναι το πιο vfm και έχεις εμφάνιση ύψος από το έδαφος κουπέ αίσθηση τρομερό στήσιμο με πολλαπλούς φρένα από το πάνω ράφι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      1397 κιλά ζυγίζει το υβριδικό ντίζελ αυτόματο. Έχουμε να το συγκρίνουμε με κάποιο αντίστοιχου μεγέθους ντίζελ αυτόματο υβριδικό να συγκρίνουμε κιλά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Το focus active 1.5 ecoblue αυτόματο βλέπω ζυγίζει 1370 δεν ξέρω όμως αν είναι χωρίς οδηγό όπως είναι το νούμερο του xceed κενό . Αν είναι και τα δύο κενά τζάμπα κράζουμε το κια γιατί μάλλον ελαφρύτερο βγαίνει αφού στα 1397 έχει και τις μπαταρίες.

                                        1430 έχει η νέα 116d με τα 116 /27kg ροπή αυτόματο η οποία όμως εχει 0-100 σε 9.6  έναντι του 10.1 του xceed με τα 136 /32.6 κιλά ροπή. Πώς τα καταφέρνει η bmw? Τόσο καλή γραμμικότητα το σύνολο κιβωτίου κινητήρα;

                                        Μήπως παίζει κάτι με τα κιλά του xceed; Ελαφρύτερο από την 116d έχοντας και μπαταρίες;

                                        Τώρα που το ξαναβλεπω τα νούμερα των δύο άλλων για 0-100 είναι από το drive ενώ τα άλλα από το επίσημο της κια. Παραδοσιακά το drive μέτρα καλύτερα νούμερα από τους κατασκευαστές. Ίσως όταν μετρηθεί και το xceed βγει οριακά κάτω από 10.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Τελικά τα κιλά του 1.5 ecoblue auto είναι 1394 αλλά με οδηγό 75 κιλά , το 1397 του κια είναι χωρίς οδηγό άρα πάμε 1472 το αντίστοιχο (εκτός αν έχουν και κενό ντεπόζιτο στην κια και μας δουλεύουν κανονικά!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • B
                                            barimagas last edited by

                                            Άλλοι κατάλογοι δίνουν με οδηγό άλλοι χωρίς οδηγό, είναι κάτι που σε μπερδεύει γιατί εσύ ψάχνεις το απόβαρο και όχι μεικτο. Το άλλο πάλι παραξενο ειναι που βρίσκουν αυτους τους οδηγούς που ζυγιζουν μόνο 75 κιλα...χαχαχα

                                            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 15 / 107
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr