-
Το ακριβοτερο kamiq (εκδοση style) με τον μεγαλο κινητηρα και DSG ειναι στα 22.000 και σιγουρα θα σου κανουν και καποια εκπτωση στην τιμη καταλογου
Για αυτό μιλησα για τιμή με 2-3 έξτρα (πχ με μεταλλικό κ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες ξεπερνάει το οριο των 17 προ φορων). Οπως το θελω εγω πχ φτανει τις €26.000 και δεν εχει καθόλου αισθητήρες παρκαρίσματος και νάβι. Βέβαια παιζει καποια εκτπωση περι τα €1.000 αλλα δεν ηξεραν εαν ισχυει στην παραγγελια ή μονο στα ετοιμοπαράδοτα. Επισης μειον του Καμίκ μονο τα 2 χρόνια εγγύηση που σε συνδυασμό με το dsg ειναι επίφοβα!!
@Τkin: μην μπερδευεσαι με το φόκους, ολα τα active ειναι με πολλαπλούς.
-
Φανή μόλις ενημερώθηκα από πωλητή ότι πολλαπλοί στο ακτιβ τέλος. Λόγω βάρους ανεβάζει ρύπους και κόπηκε. Μόνο στο βαγκον και στην βινιαλε πλέον. Επίσης μου επιβεβαίωσε ότι κόπηκε και ο 1.0 150.
Επίσης ακτιβ αυτόματο ντιζελ προς το παρόν δεν δίνουν προσφορές δεν είναι σίγουρος όμως αν κόπηκε και αυτό!
Της @ουτανας γίνεται!
-
Xceed vs focus active ντίζελ
Το xceed πιο ποιοτικό και πιο όμορφο μεσα , έξω και τα δύο ωραία.
Το φοκους δεν βγαίνει σε αυτόματο για την ώρα έχουν παγώσει και οι παραγγελίες έχει ημιακαμπτο πλέον.
Το φοκους είναι φθηνότερο! Και ίσως αρκετά! Η αντιβ με 2500 έξτρα εξοπλισμό που νομίζω ότι είναι ανώτερη εξοπλιστικά (λείπουν τα φουλ λεντ όμως) από την platinum βγαίνει κάνα 1500 φθηνότερα χωρίς παζάρι σε κανένα.
Η οθόνη 10 ιντσών του κια πολύ πάνω από του φοκους .
Οδηγικά που λογικά θα κερδίζει στα σημεία το φοκους θα δούμε.
-
Τελικά παίζουν καλύτερες τιμές (επιπρόσθετες εκπτώσεις) στην έκθεση ή όχι ????
Ποιες εκδόσεις έχουν βάλει ??
-
Εκτός από φήμες, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ανακοινώσεις για τις αλλαγές στα διαθέσιμα μοντέλα; Αν πρόκειται για μία δύο βδομάδες, πάνω στις οποίες θα γίνουν οι μεταβολές, ας περιμένουμε να δούμε...
-
Δεν είναι φήμες είναι τιμες από την επίσημη αντιπροσωπεία. Αν ήταν φήμες θα σας το έλεγα. Επίσημες εκδόσεις και τιμές. Το αν θα υπάρξουν έξτρα έκπτωση από το βασικό 500αρι δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι αν στην τελική ευθεία αν πας για κλείσιμο κάτι θα κόψουν νομίζω σίγουρα έχει λίπος η τιμή.
-
Φανή μόλις ενημερώθηκα από πωλητή ότι πολλαπλοί στο ακτιβ τέλος. Λόγω βάρους ανεβάζει ρύπους και κόπηκε. Μόνο στο βαγκον και στην βινιαλε πλέον. Επίσης μου επιβεβαίωσε ότι κόπηκε και ο 1.0 150.
Νια δεν το έγραψα εγώ σωστά, εννοώ το Active Vignale (το κανονικό active δνε ξέρω τι θα γίνει). 1000αρης 150 δεν υπάρχει στο Φοκους, μόνο το Πούμα. Μήπως εννοείς ο 1.500αρης? Αυτός ναι τέρμα, μου το είχαν πει όπως είχα γράψει πριν 10 ημέρες.
-
Ε μάλλον αυτόν . Με μπέρδεψε ο πωλητής έτσι όπως τα έλεγε είπε ενώ μιλάγαμε για τον 1.0 ο 125 συνεχίζει και ο 150 σταμάτησε.
-
Με μπέρδεψε ο πωλητής έτσι όπως τα έλεγε είπε ενώ μιλάγαμε για τον 1.0 ο 125 συνεχίζει και ο 150 σταμάτησε.
Ααα ΟΚ, κατάλαβα! Καταργήθηκε όντως ο δυνατός 1.000αρης, (το είχα γράψει και αυτό), ο οποίος όμως α) αποδίδει 140 ίππους (όχι 150) και β) ΔΕΝ έμπαινε στο Φόκους, μόνο στα Φιέστα και Ecosport.
-
Πάντως τώρα που τα έχω φρέσκα και τα δύο θεωρώ ότι πέρα από το οδηγικό κομμάτι που παροτι από το κια κατέβηκα με ένα φαρδύ χαμόγελο λογικά το φοκους είναι ένα σκαλί πάνω και το πακέτο εξοπλισμού τιμής που κερδίζει μάλλον αυτή την στιγμή το φοκους , σε ποιότητα και αίσθηση εσωτερικού σε εξωτερική εμφάνιση, σε χώρο αποσκευών σε σβελταδα από ότι διαβάζω το xceed είναι λίγο γρηγορότερο στις ρεπριζ και σε οθόνη πολυμέσων κερδίζει το κια.
Η διαφορά την premium από platinum πλέον με τον επικαιροποιημενο εξοπλισμό ( όχι αυτόν που είναι για την ώρα στο σάιτ) περιορίζεται στους αναδιπλούμενους με φλας και στην 10 άρα οθόνη με το σύστημα πλοήγησης. Πιστεύετε ότι δικαιούνται τα 800ε διαφορά που έχουν; Το κλίμα που έλειπε αρχικά από την δεύτερη έκδοση το έδωσαν τώρα.
-
Η διαφορά την premium από platinum πλέον με τον επικαιροποιημενο εξοπλισμό ( όχι αυτόν που είναι για την ώρα στο σάιτ) περιορίζεται στους αναδιπλούμενους με φλας και στην 10 άρα οθόνη με το σύστημα πλοήγησης. Πιστεύετε ότι δικαιούνται τα 800ε διαφορά που έχουν; Το κλίμα που έλειπε αρχικά από την δεύτερη έκδοση το έδωσαν τώρα.
Εννοείς εαν τα €800 είναι πολλά ή λίγα για αυτά τα 2 έξτρα ή εαν αξίζει κάποιος να δώσει τα επιπλέον €800?
-
Για το μεν πρώτο, την βρίσκω δίκαιη τιμή τα €800. ΣΚέψου στο Καμίκ αυτά τα 2 έξτρα (με 9αρα οθόνη) κοστίζουν επιπλέον €900.
-
Για το εαν αξίζει κάποιος να τα βάλει, είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ για €800 θα τα έβαζα οπωσδήποτε, είναι μικρό το κόστος για 2 τόσο σημαντικά (για εμένα) στοιχεία εξοπλισμού.
-
-
evmenis wrote:
Το ακριβοτερο kamiq (εκδοση style) με τον μεγαλο κινητηρα και DSG ειναι στα 22.000 και σιγουρα θα σου κανουν και καποια εκπτωση στην τιμη καταλογου
Για αυτό μιλησα για τιμή με 2-3 έξτρα (πχ με μεταλλικό κ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες ξεπερνάει το οριο των 17 προ φορων). Οπως το θελω εγω πχ φτανει τις €26.000 και δεν εχει καθόλου αισθητήρες παρκαρίσματος και νάβι. Βέβαια παιζει καποια εκτπωση περι τα €1.000 αλλα δεν ηξεραν εαν ισχυει στην παραγγελια ή μονο στα ετοιμοπαράδοτα. Επισης μειον του Καμίκ μονο τα 2 χρόνια εγγύηση που σε συνδυασμό με το dsg ειναι επίφοβα!!
@Τkin: μην μπερδευεσαι με το φόκους, ολα τα active ειναι με πολλαπλούς.
Το θεμα με το Xceed ειναι οτι θα δωσεις 23.000 ευρω για ενα αυτοκινητο που θα σερνεται ,θα βγαινεις στην εθνικη για προσπεραση και θα κανεις τον σταυρο σου.
Το 2019 να εχεις δωσει τοσα λεφτα και να εχεις τετοιο αυτοκινητο ειναι ανεπιτρεπτο κατα την γνωμη μου ,κοιταμε καθε βλακεια που βγαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες και καλα για ασφαλεια και ξεχναμε τα βασικα.
Αν σε αυτη την τιμη ηταν το 1.4 με τα 140 θα ηταν μια τιμια προταση.
Αυτο εννοουσα οτι δεν εχουν καμια σχεση οι δυο προτασεις ,το ενα παει αερα (kamiq) και το αλλο (Xceed) ειναι βοηθα παναγια BTW κατι πρεπει να κανει η ΚΙΑ με της πλατφορμες της ,το Xceed ειναι πολυ βαρυ ,100 κιλα βαρυτερο απο το kamiq ,80 κιλα απο το focus active , 65 κιλα απο το karoq!
Μεγαλες διαφορες για αυτοκινητο που μολις κυκλοφορησε.
-
Εγώ γιατί βλέπω μόλις 10 κιλά διαφορά με το ακτιβ στο 1.0 χειροκίνητο που είναι η βαση? 1332 και 1322 κιλά (βέβαια αλλού που κοιτάζω όχι από τα προσπέκτους των εταιρειών αλλά από ανεξάρτητη βάση δεδομένων επιβεβαιώνεται αυτό που λες).
51 κιλα διαφορά έχουν τα 1.4 και 1.5 χειροκίνητο. Μεγάλη διαφορά έχουν στο ντίζελ 120 κιλά.
Αλλά είναι ο 1.0 είναι συμβιβασμός είναι οριακός κινητήρας που πρέπει να τον δουλεύεις ενεργοβορα για να κρατά αξιοπρεπώς. Αλλά αυτό νομίζω ισχύει για όλα τα 1.0.
-
Πέρασα από την έκθεση και το είδα χθες. Εμφανισιακά είναι πολύ όμορφο, γεφυρώνει το κενό μεταξύ stonic και sportage. Δεν φαίνεται τόσο ψηλό, είναι μεν ψηλότερο από το ceed αλλά σε λογικά πλαίσια, ίσα ίσα θα παίρναει αέρα τις ανωμαλίες χωρίς να φαίνεται σαν κατσίκι. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που όταν τα παρκάρεις κάθετα ή λοξά σε πεζοδρόμιο δεν θα σέρνεται όλος ο προφυλακτήρα κάτω!! Εσωτερικά δεν εξεπλάγην, όπως τα περισσότερα μαύρη βερετη μουντιλα. Τουλάχιστον εχει μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες.
Ο ανταγωνισμός είναι γερος από το focus και όσο το ψάχνεις τόσο μπλέκεις, σε φάση που όποιο και να επιλέξεις υπάρχει περίπτωση να μετανιώσεις και να ζαχαρώνεις το άλλο μετά από λίγο καιρό. Προσωπικά θα διάλεγα τις diesel εκδοχές τους, κάτω από 7 δεν θα δεις ποτέ σε βενζίνη με τόσο βάρος, και ας ορκίζονται οι πωλητές στις αντιπροσωπείες. Οι εγγύησεις έπειτα είναι πολύ 'κοντά' και οι δύο, νομίζω του ceed είναι μέχρι 7 έτη και 150.000 ενώ το focus 8 και 100.000. Οπότε θα διάλεγα το καλύτερο στο μάτι μου, υποκειμενικό δηλαδή το θέμα, το xceed λογικά μιας και ειναι πιο φρέσκο.
-
Tkin73 wrote:
Η διαφορά την premium από platinum πλέον με τον επικαιροποιημενο εξοπλισμό ( όχι αυτόν που είναι για την ώρα στο σάιτ) περιορίζεται στους αναδιπλούμενους με φλας και στην 10 άρα οθόνη με το σύστημα πλοήγησης. Πιστεύετε ότι δικαιούνται τα 800ε διαφορά που έχουν; Το κλίμα που έλειπε αρχικά από την δεύτερη έκδοση το έδωσαν τώρα.
Εννοείς εαν τα €800 είναι πολλά ή λίγα για αυτά τα 2 έξτρα ή εαν αξίζει κάποιος να δώσει τα επιπλέον €800?
- Για το μεν πρώτο, την βρίσκω δίκαιη τιμή τα €800. ΣΚέψου στο Καμίκ αυτά τα 2 έξτρα (με 9αρα οθόνη) κοστίζουν επιπλέον €900.
- Για το εαν αξίζει κάποιος να τα βάλει, είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ για €800 θα τα έβαζα οπωσδήποτε, είναι μικρό το κόστος για 2 τόσο σημαντικά (για εμένα) στοιχεία εξοπλισμού.
χωρις να σε κατηγορώ που τα θέλεις αυτά τα έξτρα και θα τα πλήρωνες, η κοστολόγηση τους είναι έκδηλη αισχροκέρδεια.
-
Από εμφάνιση μέσα εξω μου αρέσει το κια. Επίσης είναι πιο ψηλά σε πρακτικότητα λόγω οθόνης χώρου αποσκευών αεραγωγών πισω κλπ.
Είναι πιο future proof λόγω υβριδικού και αυτή την στιγμή αν ήθελα να βάλω παραγγελία ντιζελ αυτόματο ακτιβ δεν μπορούσα σε αντίθεση με το κια.
Το φοκους όμως είναι φθηνότερο έχει περισσότερο εξοπλισμό ασφαλείας διαθέσιμο αισθητά. Και φυσικά την κορυφαία οδηγική εμπειρία.
Το κια ας έχω πούμε σε καμια έκδοση δεν έχει αισθητηρες παρκαρίσματος! Δεν έχει επιλογή προφίλ οδήγησης , δεν έχει τυφλό σημείο , αναγνώριση σημάτων, ,acc και πολλά ακόμα (για την ώρα στην Ελλάδα). Το ακτιβ ας πούμε έχει 5 προφίλ οδήγησης! Από την άλλη το καλοκαίρι με φοκους θα γεμίζω την πίσω σειρά καθισμάτων με σακίδια πίσω είναι μικρός ο χώρος ( όχι ότι του κια με καλύπτει πλήρως).
Μετά πρέπει να οδηγήσω ντίζελ και στα δύο να δω πως πάνε. Με τις μπαταρίες υπολογίζω διαφορά κιλών 150! Δεν μπορεί αυτό να μην έχει επιπτώσεις στις ρεπριζ και στην κατανάλωση...το καλό είναι ότι δεν επειγομαι γιατί το επόμενο 5 μηνο αναμένονται μεγάλες αλλαγές και λόγω καυσαερίων και λόγω αλλαγής στην ταξινόμηση. Και κακά τα ψέματα θεωρώ ότι οσο περιμένω το κια ίσως αυξήσουν τον εξοπλισμό ( δείτε πόσα συστήματα πρόσθεσαν στο σπορτατζ τον τελευταίο καιρό στάνταρ ή έστω προαιρετικά... το οποίο έχω αρχίσει να καλοβλεπω πάλι...)
-
Καλημέρα. Υπομονή θέλει , καλό ψάξιμο. Βγαίνουν και τα mild hybrid , ειδικά της Ford με τον χιλιάρη είναι ταμάμ.
Η ΚΙΑ έχει επιλέξει τον 1.6 diesel. Γενικά ακόμα υπάρχουν τεκμήρια και δυστυχώς μετράει και το τελευταίο κυβικο εκατοστο....
Πάντως αυτό το κόλλημα με τον χώρο αποσκευών όταν μιλάμε για hatchback πρακτικά δεν το καταλαβαίνω. Δεν είναι τεράστια διαφορά τα 10-20 lt , για να κρίνεται εκεί η επιλογή. Αν χρειάζεσαι μεγάλους χώρους , για οποιοδήποτε λόγο/ους και παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή που θα κάνεις , πας σε stationwagon και τελειώνει εκεί η συζήτηση.
-
Είναι πιο ολοκληρωμένο το focus στις εκδοσεις του, το xceed λες και το φέρανε βιάστηκα και τα κάνανε λίγο μαντάρα. Σιγουρα καλό είναι να περιμένεις αφού δεν βιάζεσαι, θα ομαλοποιηθει η κατάσταση με το καιρό. Να δούμε αν θα φέρουν και οι δεξιοί εθνοσωτηρες του κούλη αποσύρσεις και φορολογικές ελαφρυνσεις ώστε να αναθερμανθει η αγορά. Μέχρι στιγμής όλο ρωτανε τους θεσμούς...
-
Είναι πιο ολοκληρωμένο το focus στις εκδοσεις του, το xceed λες και το φέρανε βιάστηκα και τα κάνανε λίγο μαντάρα. Σιγουρα καλό είναι να περιμένεις αφού δεν βιάζεσαι, θα ομαλοποιηθει η κατάσταση με το καιρό.
Σωστό!
Να δούμε αν θα φέρουν και οι δεξιοί εθνοσωτηρες του κούλη αποσύρσεις και φορολογικές ελαφρυνσεις ώστε να αναθερμανθει η αγορά. Μέχρι στιγμής όλο ρωτανε τους θεσμούς...
Μάλλον ρωτάνε τους ντόπιους προσκείμενους λομπίστες των εισαγωγέων για οδηγίες και παζαρεύουν τις mild hybrid μίζες...
-
Χάχα χα καλοοο χααχ
Kia XCeed - crossover