-
Δοκίμασε τα valvoline high mileage 10w-40 που είναι για κινητήρες με πάνω από 100Κ χλμ τα οποία περιέχουν και σφραγιστικους παράγοντες μήπως δεις καμμία βελτίωση. Επειδή και εγώ έχω παρόμοιο θέμα, γύρω στα 250-300μλ/1000 χλμ θα τα βάλω στην επόμενη αλλαγή και στη μεθεμομενη που θα κανω ελεγχο διάκενων θα αλλάξω και την φλάντζα από το ψευτοκαπακο μπας και χάνω και από εκει μιας έχω έχω κάνει 3 ελεγχους χωρίς να αλλάξω φλάντζα. Τα 350ml είναι πολύ λίγο για να μπεις στη διαδικασία επισκευής και να δώσεις κάνα 700-800αρι. Εδώ τα VW καίνε μισό λίτρο και παραπάνω και το θεωρούν φυσιολογικό και ότι δεν χρειάζεται κάποια επισκευή.
Έχεις και εσύ ίδιο αμάξι ;
Μου κακοφαινεται πολύ , γιατί είχα συνηθίσει με το Honda Accord ( είχε 500.000) και έκαιγε 200 ml σε κάθε αλλαγή των 8500 χιλιομετρων.
Σε όποιο αποφασίσω θα κάνω 2-3 αλλαγές και θα το παρακολουθησω.
-
Αρχικα αφου το αμαξι δουλευει κανονικα βαλε υγραεριο εκτος αν σκεφτεσαι να το ξαναπουλησεις.Αν ειναι τσιμουχακια με κοπο απο τον μηχανικο πρεπει να αλλαζουν και απο πανω χωρις να βγει η κεφαλη.
Το 15w40 του lidl ριχνει απιστευτα την καταναλωση αλλα τον χειμωνα για πιο βορεια της Αττικης ειναι σχετικα χοντρο.(ακυρο εξωτερικο μιλανε για 5-20 ,5-30)
-
Αρχικα αφου το αμαξι δουλευει κανονικα βαλε υγραεριο εκτος αν σκεφτεσαι να το ξαναπουλησεις.Αν ειναι τσιμουχακια με κοπο απο τον μηχανικο πρεπει να αλλαζουν και απο πανω χωρις να βγει η κεφαλη.
Το 15w40 του lidl ριχνει απιστευτα την καταναλωση αλλα τον χειμωνα για πιο βορεια της Αττικης ειναι σχετικα χοντρο.(ακυρο εξωτερικο μιλανε για 5-20 ,5-30)
Πριν βάλω υγραεριο θα χρειαστώ πολλαπλασιαστη και μπουζοκαλωδια.
Η Mazda επιτρέπει έως μία 10/40
-
Όχι, νισσαν αλμερα 1500κεκ
-
Επανέρχομαι πέρασα το αμάξι ΚΤΕΟ.
Διαπιστώθηκε ότι ο 1ος ιδιοκτήτης , είχε πειράξει χιλιομετρα.
Το πηραν οι επόμενοι το κράτησαν για όσο το κράτησαν με το 2 λιτρο (δεν ξέρω τι έγινε ) και έβαλαν 1800 κ.εκ(δηλωμένο ολα καθαρά) .
Το πέρασα σε έλεγχο δοκίμασα και διαφορετική μάρκα από τα ενεος και πάλι καίει λάδια 450ml/1000.
Αρχίζω να μαζεύω λεφτά για ολική επισκευή .
Ποιος ξέρει και πως το έχουν δουλέψει αλλά και τι τους έβαλε επάνω ο εξουσιοδοτημένος.
-
Επανέρχομαι πέρασα το αμάξι ΚΤΕΟ.
Διαπιστώθηκε ότι ο 1ος ιδιοκτήτης , είχε πειράξει χιλιομετρα.
Το πηραν οι επόμενοι το κράτησαν για όσο το κράτησαν με το 2 λιτρο (δεν ξέρω τι έγινε ) και έβαλαν 1800 κ.εκ(δηλωμένο ολα καθαρά) .
Το πέρασα σε έλεγχο δοκίμασα και διαφορετική μάρκα από τα ενεος και πάλι καίει λάδια 450ml/1000.
Αρχίζω να μαζεύω λεφτά για ολική επισκευή .
Ποιος ξέρει και πως το έχουν δουλέψει αλλά και τι τους έβαλε επάνω ο εξουσιοδοτημένος.
Τσέκαρες PCV Valve;
-
Αν έχουν κολλήσει τα ελατήρια στα πιστόνια ότι λάδι και να βαλεις θα το καίει, πρίν ξηλωθείς αρκεετά κάνε 2-3 αλλαγές ,με καλό ντηζελόλαδο που έχει ισχυρά καθαριστικά μήπως και τα ξεκολλήσει, συνήθως μπλοκάρουν τα ελατήρια του λαδιού σε όλη τους την επιφάνεια από στρώμα καμμένου λαδιού και δεν περνάει το λάδι πρός τις τρύπες που έχει το πιστόνι για να αποχετευτεί στον στροφαλοθάλαμο και μένει στους κυλίνδρους, έτσι όταν ανεβαίνουν τα έμβολα σπρώχνουν το παραμένων λάδι στους θαλάμους καύσης και καίγεται.
Άλλος λόγος είναι η εξάτμιση του λαδιού, όλα τα λάδια εξατμίζονται, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, όσο πιο λεπτόρευστο τόσο μεγαλύτερη και η εξαέρωση του, οι ατμοί του λαδιού ανεβαίνουν μέσω της βαλβίδας PCV στους θαλάμουν καύσης και καίγονται,οπότε αν ένας κινητήρας χρησιμοποιεί λάδι με μεγάλη εξάτμιση φαίνειται ότι έχει βλάβη και φθορά ενώ στη ουσία το πρόβλημα προέρχεται από το λάδι.
Τα λάδια που χρησιμοποιούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι πολύ χαμηλής εξάτμισης για να μην μπλοκάρουν οι βαλβίδες εισαγωγής που δεν ξεπλένονται από το καύσιμο που υπάρχει στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού.
Μπορεί ο προηγούμενος να χρησιμοποιούσε φτηνά λάδια τα οποία δεν έχουν πολλά ή και καθόλου καθαριστικά, επίσης τα φτηνά λάδια καίγονται εύκολα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και καρβουνιάζουν κολλώντας τα ελατήρια στα πιστόνια.
Πάρε μια συμπίεση, αν ο κινητήρας δεν έχει πάνω από 200.000 χλμ η συμπίεση πρέπει να είναι μκοντά στα όρια του κατασκευαστή, αν δεν είναι ή δεν σταγανοποιούν οι βαλβίδες ή έχεις κολλημένα ελατήρια, η διαφορά μεταξύ των κυλίνδρων πρέπει να είναι γύρω στο 5%, επίσης για να δείς αν υπάρχουν διαρροές από βαλβίδες και ελατήρια κάνε ένα Leak down test στον μηχανικό σου.
-
meletis_m wrote:
Επανέρχομαι πέρασα το αμάξι ΚΤΕΟ.
Διαπιστώθηκε ότι ο 1ος ιδιοκτήτης , είχε πειράξει χιλιομετρα.
Το πηραν οι επόμενοι το κράτησαν για όσο το κράτησαν με το 2 λιτρο (δεν ξέρω τι έγινε ) και έβαλαν 1800 κ.εκ(δηλωμένο ολα καθαρά) .
Το πέρασα σε έλεγχο δοκίμασα και διαφορετική μάρκα από τα ενεος και πάλι καίει λάδια 450ml/1000.
Αρχίζω να μαζεύω λεφτά για ολική επισκευή .
Ποιος ξέρει και πως το έχουν δουλέψει αλλά και τι τους έβαλε επάνω ο εξουσιοδοτημένος.
Τσέκαρες PCV Valve;
Δέν έχω τσεκάρει αλλά απο όσο ειδα χρειάζεται , αφαίρεση της εισαγωγής .
Μπορεί να ευθύνεται για τόσο μεγάλλη ποσότητα λαδιού.
-
Αν έχουν κολλήσει τα ελατήρια στα πιστόνια ότι λάδι και να βαλεις θα το καίει, πρίν ξηλωθείς αρκεετά κάνε 2-3 αλλαγές ,με καλό ντηζελόλαδο που έχει ισχυρά καθαριστικά μήπως και τα ξεκολλήσει, συνήθως μπλοκάρουν τα ελατήρια του λαδιού σε όλη τους την επιφάνεια από στρώμα καμμένου λαδιού και δεν περνάει το λάδι πρός τις τρύπες που έχει το πιστόνι για να αποχετευτεί στον στροφαλοθάλαμο και μένει στους κυλίνδρους, έτσι όταν ανεβαίνουν τα έμβολα σπρώχνουν το παραμένων λάδι στους θαλάμους καύσης και καίγεται.
Άλλος λόγος είναι η εξάτμιση του λαδιού, όλα τα λάδια εξατμίζονται, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, όσο πιο λεπτόρευστο τόσο μεγαλύτερη και η εξαέρωση του, οι ατμοί του λαδιού ανεβαίνουν μέσω της βαλβίδας PCV στους θαλάμουν καύσης και καίγονται,οπότε αν ένας κινητήρας χρησιμοποιεί λάδι με μεγάλη εξάτμιση φαίνειται ότι έχει βλάβη και φθορά ενώ στη ουσία το πρόβλημα προέρχεται από το λάδι.
Τα λάδια που χρησιμοποιούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι πολύ χαμηλής εξάτμισης για να μην μπλοκάρουν οι βαλβίδες εισαγωγής που δεν ξεπλένονται από το καύσιμο που υπάρχει στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού.
Μπορεί ο προηγούμενος να χρησιμοποιούσε φτηνά λάδια τα οποία δεν έχουν πολλά ή και καθόλου καθαριστικά, επίσης τα φτηνά λάδια καίγονται εύκολα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και καρβουνιάζουν κολλώντας τα ελατήρια στα πιστόνια.
Πάρε μια συμπίεση, αν ο κινητήρας δεν έχει πάνω από 200.000 χλμ η συμπίεση πρέπει να είναι μκοντά στα όρια του κατασκευαστή, αν δεν είναι ή δεν σταγανοποιούν οι βαλβίδες ή έχεις κολλημένα ελατήρια, η διαφορά μεταξύ των κυλίνδρων πρέπει να είναι γύρω στο 5%, επίσης για να δείς αν υπάρχουν διαρροές από βαλβίδες και ελατήρια κάνε ένα Leak down test στον μηχανικό σου.
Συμπίεση πήρα πρίν το αγοράσω το αμάξι σε συνεργείο και ήταν κοντά στα όρια του κατασκευαστή.
Μου είπάν να αγοράσω ενα καθαριστικό λαδιού ( βρήκα της WYNNS σε κατάστημα της περιοχής, το έχω στο πόρτ παγκάζ ) .
Το ρίχνεις μέσα , το αφήνεις στο ρελαντί 30 λεπτά και μετα γράφει αλλάζεις λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιου.
Για κολλλημένα ελατήρια πιστονιών μου το είπε και άλλος.
-
αν ρίξεις μέσα στον κινητήρα το καθαριστικό λαδιού ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ διά ροπάλου να πατήσεις το γκάζι (ισως κατα λάθος - απο συνήθεια κλπ ),
μόνο στο ρελαντί για 30 λεπτά ,δοκίμασέ το αφού το αγόρασες κ μετά αλλάζεις λάδια +φιλτρο λαδιού
-
Εγω που θελω να καθαρισω τον κινητηρα του w203 κατεληξα να τον καθαρισω μεσω του λαδιου.Αγορασα 12 λιτρα Mobil delvac xhp extra 10w40, TBN 15,9.Σκεφτομαι πριν πεταξω τα ηδη υπαρχον να βαλω και 1 λιτρο ντιζελ μεσα για 1 λεπτο ρελαντι.Μαλλον δεν θα το κσνω αφου ειναι λιγος ο χρονος.Με δυο συντομες αλλαγες πιστευω θα γινει πεντακαθαρο.
Μακρια απο καθαριστικο απο οσο διαβασα.
-
Κατσε ρε w202 δεν εχεις;;; πηρες και αλλη;;;;
Τι θα γινει με τη παρτη σου;;;;
-
Κατσε ρε w202 δεν εχεις;;; πηρες και αλλη;;;;
Τι θα γινει με τη παρτη σου;;;;
Του παππου! Λεφτα δεν υπαρχουν Lap , γερασε η w202 ομως.
-
Ηταν ομως πολυ ωραια.....
Την facelift με τα διφορετικα κουμπακια στην κονσολα εχεις;;;; αυτη με το τριγωνικο αλαρμ ή με τα κουμπια της 200E
-
Ηταν ομως πολυ ωραια.....
Την facelift με τα διφορετικα κουμπακια στην κονσολα εχεις;;;; αυτη με το τριγωνικο αλαρμ ή με τα κουμπια της 200E
Την προλιφτινγκ.Ο θειος εχει την λιφτινγκ. Προβλεπεται να χρησιμοποιηθει καμια 5ετια τουλαχιστον.Παρα τα χρονια ειναι σε πολλα πραγματα καλυτερη της w203.(ο κινητηρας και το αυτοματο της w203 ομως ειναι ερωτας).Anyway χαλαμε το τοπικ
-
Μου είπάν να αγοράσω ενα καθαριστικό λαδιού ( βρήκα της WYNNS σε κατάστημα της περιοχής, το έχω στο πόρτ παγκάζ ) .
Το ρίχνεις μέσα , το αφήνεις στο ρελαντί 30 λεπτά και μετα γράφει αλλάζεις λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιου.
Για κολλλημένα ελατήρια πιστονιών μου το είπε και άλλος.
To Liqui Moly Pro-Line Engine Flush είναι από τα καλύτερα!
https://www.skroutz.gr/s/15823023/Liqui-Moly-Pro-Line-Engine-Flush-500ml.html
-
Ποιο????χαχα καλο
Tι εννοεις? Αποδεδειγμενα εχουμε κατι?
-
alexandros.K wrote:
Ποιο????χαχα καλο
Tι εννοεις? Αποδεδειγμενα εχουμε κατι?
μιά χαρά μαγαζί ειναι το tradewind η απλά λαμπριανίδης ,εγω ψωνίζω απο φραντζή στο εκεί κατάστημα χρόνια τώρα ,οπως κ πολλοί φίλοι κ γνωστοί μου ,με αυτοκίνητα κ μοτο με πολλά αλογα κ ποτέ ΔΕΝ υπήρξε θέμα με τα λάδια κ τίς χαμηλές τιμές του ,το μόνο θέμα (ασχετο με την ποιότητα των λαδιών ) ειναι ο ...πιτσιρικάς ανηψιός τού λαμπριανίδη ,αυτός με τα μαύρα μακρυά μαλιά ,που το παίζει ειρωνία με υφάκι κλπ ,αν τον ρωτάς κάτι για ποιότητα λαδιών κλπ ,το παίζει παντογνώστης αλλά ειρωνας με μπλαζέ υφος ,μιά δυό φορές πήγαν να τον βουτήξουν στίς φάπες για το υφος του...μπροστά μου ,αλλά κάποια στιγμή σίγουρα θα τον πλακώσουν ,αλλά επειδή ειναο ανηψιός το παίζει αφεντικό κ ετσι...,ο λαμπριανίδης (οταν ειναι εκεί ) ειναι υπέροχος ανθρωπος κ από τούς πιο γελαστούς καταστηματάρχες που εχω συναντήσει στη ζωή μου κ πάντα σού απαντάει στίς ερωτήσεις σου ,οση δουλειά κ αν εχει ,κ πάντα σού κάνει σκόντο στην τιμή η κάποιο δωράκι...
-
Απαντησα στο *'Αξιόπιστο θεωρείται το t w για λάδια.' *
Ε δεν θεωρειται . Καλως ή κακως δεν ξερω . Φημες εχω ακουσει κι εγω.
-
Εντάξει από φήμες άλλο τίποτα ,ειδικά σε καταστήματα που είναι καλά . Για κάτι χειροπιαστό έλεγα αν υπάρχει....
Mazda 6 2005 MZR (1800) - Κατανάλωση Λαδιού