-
Προσωπικά το RAV δε μου γεμίζει καθόλου το μάτι. Και είναι κρίμα γιατί παλαιότερα μοντέλα ήταν αρκετά ικανά.
Σου προτείνω να τσεκάρεις και το Honda CRV αφού σου άρεσε το Xtrail. Και τα δύο είναι καλές περιπτώσεις.
-
Καλησπέρα παιδιά,
ξέρω ότι σας έχω ζαλίσει με το τί αυτοκίνητο θα αγοράσω, αλλά πάνω που έλεγα να καταλήξω στο xtrail αυτό τον μήνα πήγα σήμερα στην toyota
Βλέπω το rav, έρχεται ο πωλητής και μαθαίνω ότι υπάρχει έκδοση με αυτόματο κιβώτιο στα 32.000€ με κλιματισμό (όχι διζωικό, δηλαδή βάζεις θερμοκρασία αλλά για όλη την καμπίνα δεν με πειράζει)
Με χαλάει ότι είναι 2000 κυβικά και έχει φόρο πολυτελείας αλλά από την άλλη έχει πιό χαμηλά τέλη από το xtrail.
Επειδή έλεγα να πάρω στο xtral την έκδοση N-connecta που είναι αρκετά πλούσια, αξίζει ή η active (απλή) σε Rav
Η διαφορά των κινητήρων 1300 Vs 2000?
Του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη vs toyota?
και γενικά σαν αυτοκίνητο τι θα διαλέγατε?
ευχαριστώ πολύ
-
γιατί δεν σου γεμίζει το μάτι? Νομίζω ότι είναι από τα πιό αξιόπιστα SUV.
To CRV νομίζω ότι ξεφεύγει ειδικά σε αυτόματο πρέπει να πλησιάζει τα 40.000.Είχα βάλει ταβάνι τα 30000 αλλά κάτι αλλά γιά 2000 ακόμη χαλάλι.
-
Δε θα το επέλεγα γιατί είναι δίλιτρο, με πολύ λίγο βασικό εξοπλισμό και με έξτρα που κοστίζουν αρκετά.
Επίσης σε δοκιμές οδικής συμπεριφοράς δεν τα έχει πάει ιδιαίτερα καλά.
Τέλος (υποκειμενικά) μου φαίνεται πολύ άχαρο και αδιάφορο σχεδιαστικά.
Αν δε βιάζεσαι και μπορείς να κάνεις υπομονή, έρχεται και το νέο Kuga
-
Αυτό που λες είναι πολύ σημαντικό. Έχεις δει κάποιο άρθρο ή δοκιμή που το δικαιολογούν?
-
Σου παραθέτω ένα βίντεο με δοκιμές αποφυγής. Δεν περιμένει κανείς από SUV να έχει άριστη συμπεριφορά σε τέτοιες καταστάσεις αλλά για εμένα προσωπικά αυτό είναι πολύ κάτω του μετρίου
https://uk.motor1.com/news/370673/toyota-rav4-moose-test/
Και εδώ ενδεικτικά το Xtrail
-
Είχα και εγώ ακριβώς το ίδιο δίλημμα με το φίλο, σκεφτόμουνα τι να επιλέξω μεταξύ του nissan qashqai και του kia sportage.
Τελικά αφού τα οδήγησα και τα δύο κατάλαβα ότι το υβριδικό KIA είχε πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά, η ανάρτηση του μου άρεσε πολύ περισσότερο μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, ο κινητήρας του ήταν πολύ πιο σπιρτόζος και σε συνδυασμό με τα 7 χρόνια εγγύηση τους πιο άνετους χώρους το προτίμησα.
Τα οδήγησα και τα δύο με τέσσερα άτομα μέσα , και ανοιχτό κλιματισμό. Ήταν εμφανής η διαφορά του sportage σε σημείο που το nissan εμοιαζε λίγο με αργοκίνητη βάρκα. Ίσως είναι ο ηλεκτροκινητήρας που κάνει τη διαφορά στις ρεπρίζ. Δεν οδήγησα το μη υβριδικό Sportage, οπότε δεν έχω άποψη για εκείνο.
κάτι ειπώθηκε πριν για το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας. Επειδή το έψαξα λίγο στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η μπαταρία θα χρειαστεί να αλλαχτεί περίπου στα 10 χρόνια και κοστίζει 800 ευρώ καμία σχέση με 2.000 ευρώ συν που διάβασα πριν.
το nissan βέβαια έβγαινε περίπου δυο χιλιάρικα φθηνότερο τελικά το sportage με τα 115 hybrid μου βγήκε 23,500 περίπου.
-
Καλή επιλογή έκανες! Ποιον κινητήρα νισσαν οδηγησες τον 1.5? Σε ποια έκδοση ασεντα; Από εξοπλισμό ποιο ήταν ποιο πάνω; Πόση κατανάλωση έχεις ως τώρα;
Όταν γυρίζει στον ηλεκτροκίνητητα ή το ανάποδο το καταλαβαίνεις πέρα από τις ενδείξεις στην οθόνη;
Όταν αφήνεις το γκάζι επειδή τότε ξεκινά η ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία υπάρχει αίσθηση ότι το αμάξι φρενάρει;
-
Οδήγησα το accenta 1.5 115ps.
Από εξοπλισμό, το νισσαν είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο δε με ενδιέφερε και πολύ. Δεν είχε αεραγωγούς για τους πίσω, ενώ το κια έχει. Επίσης μου είναι πολύ χρήσιμο το κάλυμμα των αποσκευών στο κια, το οποίο μπορείς να το μαζέψεις, καθώς επίσης τα πίσω καθίσματα που ξαπλώνουν.
Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6.5 και τη βρίσκω ικανοποιητική, δεν οδηγάω πολύ συντηρητικά.
Αν αγνοήσεις τους ενδείξεις της οθόνης, δεν καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο έχει mild hybrid σύστημα. Δε νιώθεις κάτι καθώς οδηγάς. Οι επιταχύνσεις είναι πολύ καλές, νιώθεις ότι η ροπή και τα άλογα του κινητήρα είναι 'αληθινά', ενώ ο κινητήρας του νισσαν μου φάνηκε πολύ υποδεέστερος αν και έχει ίδια ονομαστική ισχύ.
Θα δείξει στην πορεία βέβαια το αν έγινε καλή επιλογή ή όχι. Προς το παρόν νομίζω ότι κερδίζει τη μάχη του ανταγωνισμού.
Τέλος, μπορεί και να κάνω λάθος αλλά η accenta δεν υποστήριζε android auto. Ήθελε να πας στην connect.
To infotainment του kia είναι ωραίο στη χρήση και συνδέεται χωρίς θέματα με το κινητό.
-
Έφτασε η στιγμή και την Παρασκευή παραλαμβανω και εγώ το kia sportage!
Το test drive με 1570 χιλ και τελική τιμή 22000€!
Ελπίζω η συμβίωση μαζί του να διαρκέσει αρκετά και να γράψει πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ του!
Tkin73 όπως έγραψε και ο dwgt ,και εμένα το nissan το 1.5 μου έδινε την αίσθηση ότι είναι πιο σκληρό,και λογικό αφου έχει ημιάκαμπτο πίσω και στις εν κινήσει επιταχύνσεις του ήταν λίγο πιο αργό.
Οσον αφορά το kia,τον ηλεκτροκινητήρα του δεν τον καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάξεις την οθόνη.
Βέβαια ο ηλεκτροκινητήρας δεν δουλεύει ποτέ αυτόνομα αλλα βοηθάει τον πετρελαιοκινητήρα στο ξεκίνημα και στις επιταχύνσεις.
Οσο για το αφημα του γκαζιού,αν θυμάμαι καλά δεν φρενάριζε το αυτοκίνητο.
Πιο πολλές ομως πληροφορίες απο βδομάδα που θα έχω γράψει τα πρωτα χιλιόμετρα πισω από το τιμόνι του!
-
Λόγω της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα, το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο. Επειδή παίρνει μπρος με αυτά, δεν έχει εκείνο το κροτάλισμα και τη δόνηση που νιώθεις όταν βάζεις μπρος ένα ντίζελ. Επίσης με τη μπαταρία αυτή λειτουργεί και ο φωτισμός και το infotainment, οπότε φαντάζομαι πως η συμβατική μπαταρία θα αντέξει περισσότερο. Είδωμεν.
Εύχομαι απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα!
-
Καλορίζικο και σε εσένα φίλε. Εχω την εντύπωση ότι ο ντιζελ απενεργοποιειται τελείως κάτω απο τα 30 χλμ αρκεί να μην έχεις ταχύτητα μέσα ( τουλάχιστον αυτο συμβαίνει στο τουσον που έχω διαβάσει νομίζω τα ίδια ισχύουν και στο κια). Εκτεταμένο δλδ srart stop πλησιάζεις στο φανάρι και βγάζεις ταχύτητα και φτάνεις ως την ακινητοποίηση με τον ηλεκτροκινητήρα .
-
Δειτε εδω την συνεχεια του terios ..
Τι ωραιο ταμπλο...φανταζομαι με σπορτιφ θεση οδηγησης...τι τεραστιοι χωροι (κλασικα ολοι οι Ιαπωνες) και τι ομρρφο και πραγματικο suv και οχι στο περιπου σχεδιαστικά..
Φαντσζομαι με μεγαλή μηχανικη αξιοπιστία
Γα@ω τη Daihatsu μεσα....
-
Δειτε εδω την συνεχεια του terios ..
Τι ωραιο ταμπλο...φανταζομαι με σπορτιφ θεση οδηγησης...τι τεραστιοι χωροι (κλασικα ολοι οι Ιαπωνες) και τι ομρρφο και πραγματικο suv και οχι στο περιπου σχεδιαστικά..
Φαντσζομαι με μεγαλή μηχανικη αξιοπιστία
Γα@ω τη Daihatsu μεσα....
Ακόμα ένα αρκετά ικανό εκτός δρόμου όχημα, το κάνανε κουτί με ρόδες για να πηγαίνουν οι μαμάδες στο σούπερ μάρκετ...
Jimny ο τελευταίος των Μοϊκανών
-
-
Συγκριτικό στα ολλανδικά (εγώ έβαλα αγγλικούς υπότιτλους,μήπως και καταλάβω καλύτερα), Κia Xceed vs. Focus Active
-
Το ίδιο μπορεί να λέει για το Kona ο οδηγός του...
-
-
https://www.rushlane.com/toyota-raize-suv-launch-12331776.html
Εχω την αισθηση πως θα βγει και ως suzuki...
1.0 turbo,cvt, 3,999 μ. μήκος, πολύ μεγάλοι χώροι και 370 λίτρα πορτπαγκαζ
Γενικά πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για την κατηγορία....θα βγει και ως awd!
Εδώ με λίγο διαφοροποιημένη εμπροσθια οψη ως diahatsu
@Πολυβιε, έχω την αισθηση πως αυτο θα αντικαταστησει το baleno.
-
Καλημέρα παιδιά. Τί γνώμη έχετε για το καινούριο forester e-boxer? Ξεκινάει απο 40.590 ευρώ.
Στα αρνητικά του είναι σίγουρα η τιμή, το μικρό τεπόζιτο (48 λίτρα), ο φόρος πολυτελείας (γιατι έχει κινητήρα 1995 κυβικών), το σήμα του που θα ανέβει με τα καινούρια πρότυπα (154 με NEDC-185 με WLTP).Και μετά σου λέει πάρε υβριδικό. Με τέτοιο σήμα και φόρο πολυτελείας, γιατι να πάρεις αυτό το αμάξι; Το έχω σαν όνειρο να πάρω forester, αλλα δυστυχώς δεν το βλέπω.
Τί γνώμη έχετε;
SUV/Crossovers Forum