Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 931
    • 932
    • 933
    • 934
    • 935
    • 939
    • 940
    • 933 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panozit last edited by

      Καλησπέρα,

      Έβαλα χτες καινούργια ελαστικά, ο μάστορας έκανε ζυγοστάθμιση όλα καλα και στο τέλος μου είπε να 'περπατήσω' τα λάστιχα και να περάσω μετά από λίγες μέρες για την ΕΥΘΥΓΡΆΜΜΙΣΗ.

      Εχει κάποια λογική αυτό;

      Σας ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • I
        ikucic @panozit last edited by

        Καλησπέρα,

        Έβαλα χτες καινούργια ελαστικά, ο μάστορας έκανε ζυγοστάθμιση όλα καλα και στο τέλος μου είπε να 'περπατήσω' τα λάστιχα και να περάσω μετά από λίγες μέρες για την ΕΥΘΥΓΡΆΜΜΙΣΗ.

        Εχει κάποια λογική αυτό;

        Σας ευχαριστώ

        Δε νομίζω ότι έχει λογική.

        Εκτός εάν κρίνει ότι το αυτοκίνητο σου ήθελε ευθυγράμμιση από πριν . Αλλά να είναι μη ευθυγραμμισμενο και να το αφήνει να κυκλοφορεί??

        Προφανώς δε σου είπε κάτι τέτοιο...

        Τι να σου πω ίσως θέλει απλά να βγάλει ένα έξτρα εισοδηματακι .

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • A
          aikibill last edited by

          Η ευθυγράμμιση καλό είναι να γίνεται σε κάθε αλλαγή ελαστικών ( απαραίτητο είναι μόνο αν γέρνει το καράβι). Το έλα μετα από μερικές εκατοντάδες χλμ για ευθυγράμμιση,μετά από καινούργια λάστιχα,το έχω ξανακούσει, δεν είναι παραμύθι του λάστιχα σου. Το σκεπτικό είναι ότι θα υπάρχει κάποια μικρή μεταβολή στο Καμπερ μετά τα πρώτα χλμ με τα νέα λάστιχα, αν αυτό έχει βάση η όχι δεν το ξέρω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • V
            vasvo @nickthetrib last edited by

            ...Θέλω να έχω αμεσότητα στο τιμόνι, υπακοή στις εντολές μου (στρίψιμο και φρενάρισμα) και κυκλοφορώ και σε μέρη μπόλικες λακκούβες, οπότε το σκληρό πλαϊνό είναι must.

            Nick δεν είναι στις επιλογές σου αλλά δες και αυτό

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • W
              w202-amg last edited by

              Με υψηλες πιεσεις στα εμπρος ελαστικα  +17αρες 8αρες και χαμηλωμα τα μπροστα λαστιχα μου επιτελους δεν τρωνε το πελμα εξωτερικα.Η συγκλιση μειωθηκε σχεδον τελειως σε σχεση με το παρελθον.Τωρα εχω φθορα περισσοτερη απο μεσα.Ριχνω πιεση απο τα λαστιχα ?Η δικη μου λογικη λεει οτι στην ευθεια με την πιεση που εχω και την καμπερ παταει το μισο εσωτερικο πελμα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • T
                tupac_rip last edited by

                Μετά από αλλαγή  ελαστικών πηγα για ευθυγράμμιση. Ποιος μπορεί να μου αναλύσει τα αποτελέσματα;

                https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=502260034465

                Θέλω να πω, ήταν κακή ευθυγράμμιση πριν; Ήταν αναγκαία; Δεν κατάλαβα. Ποια στήλη δείχνει το πριν και ποια το μετά; Γιατί μου φαίνεται ότι χειροτέρεψαν τα πράγματα;

                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • xenos
                  xenos @tupac_rip last edited by

                  Πριν από 5 μέρες μου σκίστηκε το πλαϊνό του δεξί εμπρός τροχού από ξεπαρκαρισμα που βρήκε σε σπασμένο πεζοδρόμιο και τώρα είμαι με κανονικών διαστάσεων ρεζέρβα. Με προβλημάτισε η ευκολία της ζημιάς.

                  Το ελαστικό ήταν το Goodyear EfficientGrip Performance 185/60/R15. Τα φοράω 4 χρόνια κι έχουν κάνει 43.000km.

                  Tα έχω βάλει στο yaris της μάνας μου και έπαθε το ίδιο, χωρίς να είναι παλιά/ταλαιπωρημένα. Με προβλημάτισε και εμένα.

                  Μετά από αλλαγή  ελαστικών πηγα για ευθυγράμμιση. Ποιος μπορεί να μου αναλύσει τα αποτελέσματα;

                  Δεν φαίνεται η φωτό.

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • T
                    tupac_rip @xenos last edited by

                    TUPAC_RIP wrote:

                    Πριν από 5 μέρες μου σκίστηκε το πλαϊνό του δεξί εμπρός τροχού από ξεπαρκαρισμα που βρήκε σε σπασμένο πεζοδρόμιο και τώρα είμαι με κανονικών διαστάσεων ρεζέρβα. Με προβλημάτισε η ευκολία της ζημιάς.

                    Το ελαστικό ήταν το Goodyear EfficientGrip Performance 185/60/R15. Τα φοράω 4 χρόνια κι έχουν κάνει 43.000km.

                    Tα έχω βάλει στο yaris της μάνας μου και έπαθε το ίδιο, χωρίς να είναι παλιά/ταλαιπωρημένα. Με προβλημάτισε και εμένα.

                    TUPAC_RIP wrote:

                    Μετά από αλλαγή  ελαστικών πηγα για ευθυγράμμιση. Ποιος μπορεί να μου αναλύσει τα αποτελέσματα;

                    Δεν φαίνεται η φωτό.

                    Τώρα φαίνεται η φωτογραφία της ευθυγράμμισης;

                    https://pasteboard.co/IDhBrSE.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • X
                      xeno @w202-amg last edited by

                      Με υψηλες πιεσεις στα εμπρος ελαστικα  +17αρες 8αρες και χαμηλωμα τα μπροστα λαστιχα μου επιτελους δεν τρωνε το πελμα εξωτερικα.Η συγκλιση μειωθηκε σχεδον τελειως σε σχεση με το παρελθον.Τωρα εχω φθορα περισσοτερη απο μεσα.Ριχνω πιεση απο τα λαστιχα ?Η δικη μου λογικη λεει οτι στην ευθεια με την πιεση που εχω και την καμπερ παταει το μισο εσωτερικο πελμα .

                      sorry συνάδελφε, αλλά μήπως ο ευθυγραμμισάς σου δεν ξέρει τα mercedes; Δεν χρειάζονται τερτίπια. Απλά καλή ευθυγράμμιση  μπρος πίσω. Και στα δύο merc που έχω δεν είχα  τέτοια προβλήματα.

                      Αυτό που γνωρίζω σχετικά με τις πιέσεις στα ελαστικά είναι όταν είναι υψηλή η πίεση τρώγεται περισσότερο το ενδιάμεσο τμήμα, ενώ όταν είναι χαμηλή τα ακραία τμήματα του ελαστικού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • D
                        delef last edited by

                        Καλησπέρα,

                        Θα ήθελα τη γνώμη σας για αλλαγή ελαστικών σε Honda Jazz (μοντέλο 2006 / διαστάσεις 175/65/14).

                        Τα τελευταία 5 χρόνια φοράει τα Pirelli  Cinturato P1 Verde, τα οποία είναι αρκετά καλά και ανθεκτικά ελαστικά, αλλά θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να τα αλλάξω τόσο λόγω φθοράς όσο και επιθυμίας εύρεσης ελαστικού με την ίδια ή καλύτερη ανθεκτικότητα και πρόσφυση.

                        Η χρήση που γίνεται είναι σε ποσοστό 80% εντός πόλης (μετρίως επιθετική οδήγηση) και 20% εκτός πόλης (αρκετές φορές σε χωματόδρομους).

                        Έχω καταλήξει στα - ουκ ολίγα - ακόλουθα, χωρίς σειρά προτεραιότητας:

                        • Toyo Proxes CF2

                        - Dunlop Streetresponse 2

                        - Bridgestone Turanza T005

                        - Falken Sincera SN832 Ecorun  ή  Ziex ZE914 Ecorun

                        - Nexen N'Blue HD Plus

                        - Yokohama BluEarth-ES ES32

                        - Hankook Kinergy Eco K425

                        σ.σ. σε δύο βουλκανιζατέρ που ρώτησα (πριν καταλήξω στις ανωτέρω εναλλακτικές), μου πρότειναν τα Continental EcoContact 6, χωρίς καν να με ρωτήσουν ενδεχόμενη χρήση, γεγονός που με έκανε να πιστέψω ότι υπάρχει μια διάθεση/τάση ''πρόωθησης'' των συγκεκριμένων ελαστικών. Μπορεί, πράγματι, να είναι φοβερά ελαστικά, αλλά η όλη εμπειρία με οδήγησε στο να τα αποκλείσω από τη λίστα (ακόμη και ως μάρκα).

                        Ευχαριστώ προκαταβολικά,

                        Δημήτρης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • I
                          ikucic last edited by

                          Επειδή όπως προείπα σε προηγούμενο ποστ ψάχνω για ελαστικά 185 65 15 για οικογενειακό σενταν με οδήγηση κυρίως Εγνατία και επαρχιακό δίκτυο αλλά και αντοχή σε πεζοδρόμια και λακουβες να πω απεριψα πλέον τα T005 γιατί όπως με διαβεβαίωσαν δύο λάστιχαδες (χωρίς να θέλουν να μου προωθήσουν άλλο συγκεκριμένο μοντέλο) τα bridgestonε αυτά είναι πολύ μαλακά!!!  Και ευάλωτα σε ανωμαλίες (χάλασε ο κόσμοςμ τα πιο σκληρά έγιναν πλέον τα πιο μαλακά).

                          Καταληγω πλέον ή στα pirelli cinturato p1 (τα έχω δοκιμάσει σε 175 65 14 δύο φορές μια χαρά ήταν)

                          Η στα good year compact (ακουσω ότι είναι ένα καλό και τίμιο ελαστικό)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Εμένα αν μου έλεγε λαστιχάς το όνομα Continental, απλά δεν θα του ξαναμιλούσα...

                            Έχει πολλά καλά λάστιχα η λίστα σου Δημήτρη. Εγώ θα ήμουν μεταξύ P1, Τ005, BluEarth και 914. Αν δεν θες να δοκιμάσεις κάτι άλλο μείνε στα Pirelli. Αλλιώς μάλλον Τ005.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • D
                              delef @realzeus last edited by

                              @PLANETZEUS ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • G
                                gianniskar last edited by

                                Για διασταση 225/45/17 χειμερινο με max τιμη 350 τι θα προτείνατε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Continental.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                  • V
                                    vasvo @gianniskar last edited by

                                    Για διασταση 225/45/17 χειμερινο με max τιμη 350 τι θα προτείνατε?

                                    Τα Nexen έχουν θετικά σχόλια και είναι εντός της  τιμής

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • panos2171
                                      panos2171 @ikucic last edited by

                                      Επειδή όπως προείπα σε προηγούμενο ποστ ψάχνω για ελαστικά 185 65 15 για οικογενειακό σενταν με οδήγηση κυρίως Εγνατία και επαρχιακό δίκτυο αλλά και αντοχή σε πεζοδρόμια και λακουβες να πω απεριψα πλέον τα T005 γιατί όπως με διαβεβαίωσαν δύο λάστιχαδες (χωρίς να θέλουν να μου προωθήσουν άλλο συγκεκριμένο μοντέλο) τα bridgestonε αυτά είναι πολύ μαλακά!!!  Και ευάλωτα σε ανωμαλίες (χάλασε ο κόσμοςμ τα πιο σκληρά έγιναν πλέον τα πιο μαλακά).

                                      Καταληγω πλέον ή στα pirelli cinturato p1 (τα έχω δοκιμάσει σε 175 65 14 δύο φορές μια χαρά ήταν)

                                      Η στα good year compact (ακουσω ότι είναι ένα καλό και τίμιο ελαστικό)

                                      Για ταξιδιάρικη χρήση η καλύτερη επιλογή θα ήταν michelin και κατά δεύτερον Continental. Tα continental δηλαδή είναι εξαιρετικά σε cruising καθώς είναι πολύ ήσυχα, επίσης αποδίδουν πολύ καλά στο βρεγμένο και παραδόξως στο ελαφρύ χιόνι.

                                      Από κει και πέρα όσον αφορά τα bridgestone όντως στα Τ005 έχουν μαλακώσει τα πλαινά, προσωπικά είχα δύο αστοχίες. Η μια σε τελείως καινούργιο λάστιχο όπου δεν ξέρω πως έκανε καρούμπαλο και η άλλη σε λακκάβα που η αλήθεια είναι ότι κοπάνησε πολύ δυνατά το αυτοκίνητο. Παρ όλα αυτά επειδή τα φοράμε σε 2 αυτοκίνητα στο 2ο δεν είχαμε κάποιο θέμα ούτε όταν το βάζουμε σε άγριους χωματόδρομους με κοτρώνες κλπ.

                                      Γενικά το Τ005 είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο, δεν είναι τόσο ντουβάρι στα πλαινά όσο θυμάμαι το Τ001 αλλά γενικά η απόδοση και αντοχή του είναι εξαιρετικές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                      • N
                                        nick-sport last edited by

                                        Μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας σε ένα λάστιχο σημαίνει οτι αντέχει πιο πολύ ζόρισμα αλλά και οτι δεν πιάνει εύκολα θερμοκρασία;
                                        Επίσης μεγαλύτερος δείκτης φορτίου σημαίνει πιο ανθεκτικά μάγουλα αλλά και περισσότερο κοπάνημα στις ανωμαλίες του δρόμου ή καμία σχέση;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • realzeus
                                          realzeus @nick-sport last edited by

                                          Μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας σε ένα λάστιχο σημαίνει οτι αντέχει πιο πολύ ζόρισμα αλλά και οτι δεν πιάνει εύκολα θερμοκρασία;
                                          Επίσης μεγαλύτερος δείκτης φορτίου σημαίνει πιο ανθεκτικά μάγουλα αλλά και περισσότερο κοπάνημα στις ανωμαλίες του δρόμου ή καμία σχέση;

                                          Όχι δεν σημαίνει ότι δεν πιάνει εύκολα θερμοκρασία. Η διαφορά είναι στον σκελετό.

                                          Η διαφορά στο κοπάνημα είναι μη αντιλληπτή. Μεγαλύτερη διαφορά κάνει η φιλοσοφία του κάθε μοντέλου ελαστικού (υπάρχουν κάποια πιο σκληρά με έμφαση στην αμεσότητα και κάποια πιο μαλακά με έμφαση στην άνεση).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • C
                                            charnik last edited by

                                            Γειάς σας.

                                            Έχω ένα παλιάς γενιάς Honda HRV (1999) που ήρθε με λάστιχα 195/70/R15. Αυτή η διάσταση δεν είναι συνηθισμένη με αποτέλεσμα τώρα να δυσκολεύομαι να βρώ ελαστικά για αντικατάσταση των παλιών. Τελευταία φορά που βρήκα  το original Β390 Bridgestone ήταν το 2014. Τώρα που θέλω παλι να αλλαξω, η εταιρία έχει σταματήσει την παραγωγή.

                                            Η Honda δίνει επιπλέον ως συμβατή διάσταση στο manual την 205/60/R16, όμως αυτό προυποθέτει αλλαγή ζάντας κάτι που δεν είμαι διαθετιμένος να κάνω λόγω κόστους.

                                            Λαστιχάδες μου είπαν ότι μπορώ να αλλάξω την 195/70/R15 με 205/70/R15 την οποία μπορώ να βρώ πολύ εύκολα.

                                            Εγώ διστάζω, μήπως δεν ταιριάζει αυτή η διάσταση και αλλάξει τα οδηγικά χαρακτηριστικα του αυτοκινήτου. Έχει βάση ο δισταγμός μου; ή όντως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα;

                                            Τι γνώμη έχετε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 931
                                            • 932
                                            • 933
                                            • 934
                                            • 935
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 933 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr