-
Πήγα και το είδα το 308. Και όχι μόνο το είδα, το πήρα και έκανα και καλό test drive για αρκετή ώρα.
Μου ήταν τόσο οικείο το αυτοκίνητο που αισθανόμουν σαν να ήμουν σπίτι μου.
-
Αντε παρτο .....
μη το σκεφτεσαι και πολυ..πανε να το δει ενας μηχανικος και τελος.
πως σου φανηκε συγκριτικα με το 207 gt σε ηχομονωση και πατημα;;;;
-
Από Δευτέρα/Τρίτη θα το ψάξω περισσότερο. Ευτυχώς έχω συνεργείο Peugeot, ήδη έχω περάσει δύο φορές και έχω δει εκεί τα παιδιά. Τα υπόλοιπα από βδομάδα, γιατί προηγείται ο έλεγχος στο συνεργείο.
Σε σύγκριση με το 207 έχει πολλές διαφορές. Το 308 είναι μικρομεσαίο στα 4.30 μέτρα, οπότε είναι λογικό να διαφέρει σε πολλούς τομείς. Και σε ηχομόνωση και εννοείται και στο πάτημα μου φάνηκε πολύ καλύτερο σε σύγκριση με το 207.
Το θέμα όμως δεν είναι το 207. Το θέμα είναι η σύγκριση με το τρικύλινδρο τούρμπο 6ταχυτο Fabia.
Αυτά όμως άλλη στιγμή.
[UPDATE 31/8/2019] Απορρίφθηκε. Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με χάλασε που μου είπαν ότι δεν έχει εγχειρίδιο χρήσης και ότι έχει αρκετά βαψίματα.Πιθανά και το βιβλίο συντήρησης να είναι 'μαϊμού'. Επίσης είχε θέμα εσωτερικά στην πόρτα του οδηγού και η κεντρική κονσόλα στο υποβραχιόνιο μάλλον έχει φάει καλή κλωτσιά.
-
Είναι επιρρεπή σε προβλήματα;
Είναι από αυτά που βγάζουν κάθε τρεις και λίγο τα ANTIPOLLUTION/ DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY;
Και να μου πεις και τα περίεργα που έχεις δει μετά από τη χρήση που κάνεις.
Σε ευχαριστώ
Από προβλήματα όχι δεν έχει βγάλει κάτι. Ούτε ηλεκτρικά ούτε τίποτα, έχει 383000χλμ. Το antipollution faulty τό χει βγάλει αλλά πάρα πολύ σπάνια και δεν ασχολήθηκα καν, αν θυμάμαι καλά με ένα σβήσιμο/άναμα έφευγε.
Περιέργα δε συνάντησα, γενικά έχει φάει πολύ ξύλο και δεν έχει κάνει κιχ, μοτερικά βέβαια έχει τον 1.6d της PSA που έχει αποδειχθεί σκυλί.
Απο κει και πέρα είναι πολύ ποιοτικό, ακόμα και τώρα δεν έχει ιδιαίτερες φθορές στο εσωτερικό του, θα ήθελα βέβαια λίγο καλύτερη ηχομώνοση αλλά σε αυτό ίσως να φταίει ο θορυβόδης κινητήρας του. Η κύληση του είναι εξαιρετική, το τιμόνι του ωραίο και σαφές, υδραυλικό είναι, δεν έχει ηλεκτρονική υποβοήθηση. Έχει φοβερό κράτημα και μια ελαφρά σπορ αίσθηση με το ESP να σε αφήνει λίγα περιθώρια αλλά τόσο όσο από το να σε γλιτώσει από κάποια μ........ Η ανάρτησή του είναι ωραία και άνετη με ελάχιστες κλίσεις. Δεν πλέει ώστε να σε τρομάζει στις στροφές, αντιθέτως σου δίνει μια σιγουριά με ωραία πληροφόρηση στο τιμόνι.
Για αγορά το εγκρίνω, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Επειδή οδηγώ και ένα V40 αν ήταν να διαλέξω το 308 θα επέλεγα.
-
Στο test drive που έκανα ξεχώρισα το πάτημά του στο δρόμο, το τιμόνι του και την γενικότερη αίσθηση οδήγησης. Μου άρεσε πολύ το κιβώτιο. Όμορφα κουμπώματα και κυρίως εύστοχα. Έβαζα όπισθεν και έμπαινε. Έβαζα πρώτη και έμπαινε. Πολύ ωραίο το κιβώτιο. Κινητήρας θαυμάσιος. Ήσυχος, πολιτισμένος, αθόρυβος. Ηχομόνωση μια χαρά. Τριξίματα, θόρυβοι τίποτα. Αυτό μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση. Περίμενα έστω να ακούσω την πόρτα του πορτμπαγκάζ να 'κοπανάει' ή την εταζέρα. Δεν ακουγόταν κιχ στο αυτοκίνητο.
Γιατί όμως ξαφνικά ενδιαφέρθηκα για το 308;
Φοβερή εσωτερική σχεδίαση, πορτοκαλί φωτισμός (όργανα, οθόνες, κουμπιά) και για την εξωτερική του σχεδίαση που με τα μαύρα (προστατευτικά) πλαστικά σπάει η μονοτονία του χρώματος.
Το πρόβλημα που εντόπισα ήταν με το ηχοσύστημα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχει USB θύρα και ότι πρέπει να μπλέξω με άλλα ηχοσυστήματα, όπως έκανα και με το 207. Στο 308 το εργοστασιακό ηχοσύστημα φαίνεται πολύ όμορφο στην κεντρική κονσόλα, οπότε ένα άλλο μάλλον θα χαλά την εικόνα.
Τι με χάλασε σε αυτό που έκανα test drive:
-
Το εσωτερικό χερούλι της πόρτας του οδηγού έτριζε πολύ. Σίγουρα έχει μπει χέρι εκεί. Επίσης τα χειριστήρια των παραθύρων και των καθρεπτών στην πόρτα του οδηγού πολύ ταλαιπωρημένα. Φθαρμένα. Στις άλλες πόρτες φαινόντουσαν καινούρια. Που σημαίνει ότι μάλλον έχει φάει τρακάρισμα στην πόρτα του οδηγού και έχει μπει άλλο πάνελ και άλλα χειριστήρια, μεταχειρισμένα.
-
Εσωτερικός καθρέπτης πολύ ταλαιπωρημένος. Και αυτός σαν να ήταν από άλλο αυτοκίνητο. Σε αρκετά σημεία του, είχε ξεφτίσει το καθρέπτισμα και φαινόντουσαν μαυρίλες. Έλειπε και η πλαφονιέρα. Τις βγάζουν και τις βάζουν σε αυτοκίνητα που πουλάνε. Οπότε θα έβαζαν πλαφονιέρα από κάποιο άλλο 308 της αλάνας...
-
Υποβραχιόνιο πέρα-δώθε. Ξεχαρβαλωμένο. Σαν να ήταν ξεβιδωμένη η κονσόλα (τούνελ) από το σασί..
-
Και φυσικά το χρώμα του αυτοκινήτου που δεν είχε το παραμικρό ίχνος από σημάδι, γρατζουνιά κλπ... Φυσικά οι ίδιοι μου είπαν ότι έχουν ρίξει βαψιματάκια και επίσης ότι δεν γνωρίζουν αν είχε και προηγούμενα βαψίματα.
Οπότε με βάση αυτά σκέφτηκα να μην πάω να μπλέξω με το 308 γενικότερα.
-
-
Αντε παρτο .....
μη το σκεφτεσαι και πολυ..πανε να το δει ενας μηχανικος και τελος.
Φίλε LAP για να καταλάβεις πως αγοράζουν αυτοκίνητα στην Ελλάδα οι Έλληνες.
Μπαίνουν μέσα στην μάντρα, βλέπουν κάτι, ρωτάνε πόσα χιλιόμετρα έχει, γυαλίζει κιόλας το αυτοκίνητο και το αγοράζουν επι τόπου.
Μέχρι σήμερα το πρωί το 308 ήταν διαθέσιμο. Σήμερα το μεσημέρι πουλήθηκε.
Χθες το αυτοκίνητο δεν είχε ούτε βενζίνη για test drive. Πήγαμε και βάλαμε 10euro.
Οπότε τι τεχνικός να το δει και ποιο συνεργείο;
Σούπερ μάρκετ και ότι κάτσει...
-
Για να πούμε του στραβού το δίκαιο όμως, δεν αγοράζουν μόνον οι Έλληνες έτσι αυτοκίνητο. Ειδικά στο εξωτερικό είναι ακόμα πιο σουπερ-μάρκετ η φάση.
-
Ειδικά στις ΗΠΑ. Μάλλον τους ΗΠΑμερικάνους αντιγράφουμε...
-
Το πρόβλημα που εντόπισα ήταν με το ηχοσύστημα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχει USB θύρα και ότι πρέπει να μπλέξω με άλλα ηχοσυστήματα, όπως έκανα και με το 207. Στο 308 το εργοστασιακό ηχοσύστημα φαίνεται πολύ όμορφο στην κεντρική κονσόλα, οπότε ένα άλλο μάλλον θα χαλά την εικόνα.
Αχαχαχαχαχαχαχαχα..
Το ευχαριστηθηκα.
Ειχε τρομαξει ολη η ελλαδα τοτε με αυτο το usb.
Αχαχαχαχαχα
Οσο για την εικονα της κονσολας μαλλον εχεις μεινει πισω. Βγαινουν μοναδες ακριβως για τη κονσολα του αυτοκινητου με τα παντα ολα. Δεν ειναι σαν αυτες τις μοναδες του 90...
Τα χειρηστηρια των παραθυρων στα peugeot στα πρωτα 4 ετη ετσι γινονταν. Εχουν αυτην την λεπτη μεμβρανη απο πανω τους που ξεφτιζει.
Το υποβραχιονιο ετσι ηταν δεν ηταν ποτε πολυ σταθερο, μαλλον καπως ευτραφης ο οδηγος του.
Για πλαφονιερες το αφηνω ασχολιαστο.
Καλα ρε καταιγιδα πανε οδηγησε καποιο χοντα ή μαζντα να δεις τι σημαινει κιβωτιο. Σιγα το κιβωτιο του 308. Μετριοτατο ειναι.....πολυυυυ μετριο.
Το swift, δευτερης κλασης ιαπωνεζικο αυτοκινητο ως suzuki, δεν ειναι mazda και honda, ειναι πολυυυυυυ καλυτερο στο θεμα κιβωτιου.
Τσπ να ταν κ αλλο.
Εγω ειπα να το παρεις αν ηταν οντως καλο μηχανηκα διοτι κανα ετος θσ το κραταγες ουτως ή αλλως....και θα το εδινες με σχεδον ιδια χιλιομετρα οποτε δεν ηθελε και πολυ ψαξιμο.
-
Ειδικά στις ΗΠΑ. Μάλλον τους ΗΠΑμερικάνους αντιγράφουμε...
Όταν καταλάβουμε ότι στην δυτική Ευρώπη, λίγο πολύ το αυτοκίνητο έχει γίνει σαν λευκή συσκευή, ίσως προχωρήσουμε και εμείς σαν χώρα.
-
-Storm- wrote:
Ειδικά στις ΗΠΑ. Μάλλον τους ΗΠΑμερικάνους αντιγράφουμε...
Όταν καταλάβουμε ότι στην δυτική Ευρώπη, λίγο πολύ το αυτοκίνητο έχει γίνει σαν λευκή συσκευή, ίσως προχωρήσουμε και εμείς σαν χώρα.
Και ναι και όχι. Υπάρχουν αυτοί που απλά τα αγοράζουν σαν ψυγεία και υπάρχουν και γνήσιοι petrolheads. Ειδικά σε Ιταλία - Αγγλία - Γερμανία υπάρχουν οι πιο 'τρελοί' petrolheads του πλανήτη!!! Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες βγάζουν σωστά, οδηγοκεντρικά, αυτοκίνητα και δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλες οι εταιρείες δεν είναι ίδιες. Δεν είναι ίδιες οι Alfa Romeo - BMW - Mazda - Ford etc, με τις Toyota - Opel - VW - Hyundai. Όποιος καταλαβαίνει 2 πράγματα από οδήγηση το καταλαβαίνει με το που κάνει τα πρώτα μέτρα πίσω από ένα τιμόνι Alfa και ένα τιμόνι Opel...
-
Στο test drive που έκανα ξεχώρισα το πάτημά του στο δρόμο, το τιμόνι του και την γενικότερη αίσθηση οδήγησης. Μου άρεσε πολύ το κιβώτιο. Όμορφα κουμπώματα και κυρίως εύστοχα. Έβαζα όπισθεν και έμπαινε. Έβαζα πρώτη και έμπαινε. Πολύ ωραίο το κιβώτιο. Κινητήρας θαυμάσιος. Ήσυχος, πολιτισμένος, αθόρυβος. Ηχομόνωση μια χαρά. Τριξίματα, θόρυβοι τίποτα. Αυτό μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση. Περίμενα έστω να ακούσω την πόρτα του πορτμπαγκάζ να 'κοπανάει' ή την εταζέρα. Δεν ακουγόταν κιχ στο αυτοκίνητο.
Γιατί όμως ξαφνικά ενδιαφέρθηκα για το 308;
Φοβερή εσωτερική σχεδίαση, πορτοκαλί φωτισμός (όργανα, οθόνες, κουμπιά) και για την εξωτερική του σχεδίαση που με τα μαύρα (προστατευτικά) πλαστικά σπάει η μονοτονία του χρώματος.
Το πρόβλημα που εντόπισα ήταν με το ηχοσύστημα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχει USB θύρα και ότι πρέπει να μπλέξω με άλλα ηχοσυστήματα, όπως έκανα και με το 207. Στο 308 το εργοστασιακό ηχοσύστημα φαίνεται πολύ όμορφο στην κεντρική κονσόλα, οπότε ένα άλλο μάλλον θα χαλά την εικόνα.
Τι με χάλασε σε αυτό που έκανα test drive:
- Το εσωτερικό χερούλι της πόρτας του οδηγού έτριζε πολύ. Σίγουρα έχει μπει χέρι εκεί. Επίσης τα χειριστήρια των παραθύρων και των καθρεπτών στην πόρτα του οδηγού πολύ ταλαιπωρημένα. Φθαρμένα. Στις άλλες πόρτες φαινόντουσαν καινούρια. Που σημαίνει ότι μάλλον έχει φάει τρακάρισμα στην πόρτα του οδηγού και έχει μπει άλλο πάνελ και άλλα χειριστήρια, μεταχειρισμένα.
- Εσωτερικός καθρέπτης πολύ ταλαιπωρημένος. Και αυτός σαν να ήταν από άλλο αυτοκίνητο. Σε αρκετά σημεία του, είχε ξεφτίσει το καθρέπτισμα και φαινόντουσαν μαυρίλες. Έλειπε και η πλαφονιέρα. Τις βγάζουν και τις βάζουν σε αυτοκίνητα που πουλάνε. Οπότε θα έβαζαν πλαφονιέρα από κάποιο άλλο 308 της αλάνας...
- Υποβραχιόνιο πέρα-δώθε. Ξεχαρβαλωμένο. Σαν να ήταν ξεβιδωμένη η κονσόλα (τούνελ) από το σασί..
- Και φυσικά το χρώμα του αυτοκινήτου που δεν είχε το παραμικρό ίχνος από σημάδι, γρατζουνιά κλπ... Φυσικά οι ίδιοι μου είπαν ότι έχουν ρίξει βαψιματάκια και επίσης ότι δεν γνωρίζουν αν είχε και προηγούμενα βαψίματα.
Οπότε με βάση αυτά σκέφτηκα να μην πάω να μπλέξω με το 308 γενικότερα.
Είχα την εντύπωση ότι η θύρα USB ήταν στο στανταρ εξοπλισμό. Δε την είχε δηλαδή μέσα στη θήκη του υποβραχιώνιου; Για το κιβώτιο κι εγώ θα πω ότι γενικά είναι μέτριο αλλά ναι η όπισθεν έχει τέλειο κούμπωμα.
Όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου και το δικό μας ήρθε από Γερμανία και αγοράσθηκε μέσω ίντερνετ, κανένας δεν το είδε από κοντά. Αλλά άλλο να αγοράζεις αυτοκίνητο από Γερμανία και άλλο απο Ελλάδα. Εκεί σωστοί επαγγελματίες οι έμποροι.
-
Super@T wrote:
-Storm- wrote:
Ειδικά στις ΗΠΑ. Μάλλον τους ΗΠΑμερικάνους αντιγράφουμε...
Όταν καταλάβουμε ότι στην δυτική Ευρώπη, λίγο πολύ το αυτοκίνητο έχει γίνει σαν λευκή συσκευή, ίσως προχωρήσουμε και εμείς σαν χώρα.
Και ναι και όχι. Υπάρχουν αυτοί που απλά τα αγοράζουν σαν ψυγεία και υπάρχουν και γνήσιοι petrolheads. Ειδικά σε Ιταλία - Αγγλία - Γερμανία υπάρχουν οι πιο 'τρελοί' petrolheads του πλανήτη!!! Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες βγάζουν σωστά, οδηγοκεντρικά, αυτοκίνητα και δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλες οι εταιρείες δεν είναι ίδιες. Δεν είναι ίδιες οι Alfa Romeo - BMW - Mazda - Ford etc, με τις Toyota - Opel - VW - Hyundai. Όποιος καταλαβαίνει 2 πράγματα από οδήγηση το καταλαβαίνει με το που κάνει τα πρώτα μέτρα πίσω από ένα τιμόνι Alfa και ένα τιμόνι Opel...
Για αυτό έχει ξεπουλήσει η Alfa σε όλη την Ευρώπη. Γιατί κυρίως οι petrolheads αγοράζουν αυτοκίνητο.
-
Το ότι αγοράζει ο κάθε ηλίθιος αυτοκίνητο, δεν σημαίνει κάτι για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Πάντως πουλάνε η BMW και η Alfa (πολύ λιγότερο γιατί έχει μόνο 3 μοντέλα πια και είναι πολύ πιο εξειδικευμένα), σε κάποιους, που ξέρουν να οδηγούν.
-
...
Οσο για την εικονα της κονσολας μαλλον εχεις μεινει πισω. Βγαινουν μοναδες ακριβως για τη κονσολα του αυτοκινητου με τα παντα ολα. Δεν ειναι σαν αυτες τις μοναδες του 90...
...
...
Εγω ειπα να το παρεις αν ηταν οντως καλο μηχανηκα διοτι κανα ετος θσ το κραταγες ουτως ή αλλως....και θα το εδινες με σχεδον ιδια χιλιομετρα οποτε δεν ηθελε και πολυ ψαξιμο.
χε!χε! σχόλια μόνο για τα παραπάνω...
Μονάδες βγαίνουν για το 308, είδα κάποια βίντεο στο youtube. Παρατήρησα ότι για να μπει 2din ηχοσύστημα θα πρέπει να 'σκιστεί' η κονσόλα. Να κοπούν και κάποια πλαστικά που κρατάνε την εργοστασιακή μονάδα και το συρταράκι. Δεν θα ήθελα να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Δεν έχω χρόνο για να τρέχω σε μαγαζιά με ηχοσυστήματα. Και βαριέμαι να ψάχνω σε όλη την Αττική και στο ίντερνετ λύσεις για τον ήχο. Άσε που δεν έχω και δικό μου χώρο για να κάνω τον 'Μπομπ τον Μάστορα'.
Από εκεί και πέρα θέλω να πιστεύω ότι το αυτοκίνητο που θα πάρω τώρα δεν θα το αποχωριστώ γρήγορα. Και να ήθελα θα ήταν αδύνατο γιατί λεφτά δεν θα υπάρχουν.
-
Είχα την εντύπωση ότι η θύρα USB ήταν στο στανταρ εξοπλισμό. Δε την είχε δηλαδή μέσα στη θήκη του υποβραχιώνιου; Για το κιβώτιο κι εγώ θα πω ότι γενικά είναι μέτριο αλλά ναι η όπισθεν έχει τέλειο κούμπωμα.
Όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου και το δικό μας ήρθε από Γερμανία και αγοράσθηκε μέσω ίντερνετ, κανένας δεν το είδε από κοντά. Αλλά άλλο να αγοράζεις αυτοκίνητο από Γερμανία και άλλο απο Ελλάδα. Εκεί σωστοί επαγγελματίες οι έμποροι.
Δεν είχε USB μέσα στο υποβραχιόνιο. Δεν ήξερα καν ότι μπορεί να είχε USB εκεί μέσα. Για τυπικούς λόγους άνοιξα το υποβραχιόνιο για να δω το χώρο και δεν είχε τίποτα μέσα. Αλλά και USB να είχε φαντάζομαι ότι θα είχε αυτή την προβληματική λειτουργία που διαβάζει φλασάκια μέχρι 99 folders και 99 αρχεία ανά folder. Πάντως στο USB του 207 έτσι ήταν.
-
Αλλά και USB να είχε φαντάζομαι ότι θα είχε αυτή την προβληματική λειτουργία που διαβάζει φλασάκια μέχρι 99 folders και 99 αρχεία ανά folder. Πάντως στο USB του 207 έτσι ήταν.
Ούτε που ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Αλλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να έχει 99 φακέλους με τραγούδια;
-
-
-Storm- wrote:
Αλλά και USB να είχε φαντάζομαι ότι θα είχε αυτή την προβληματική λειτουργία που διαβάζει φλασάκια μέχρι 99 folders και 99 αρχεία ανά folder. Πάντως στο USB του 207 έτσι ήταν.
Ούτε που ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Αλλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να έχει 99 φακέλους με τραγούδια;
Φυσικά και όχι. Αν έχεις όμως 500 τραγουδάκια μέσα σε ένα φλασάκι δεν μπορείς να τα βάλεις σε ένα folder, οπότε φτιάχνεις folders με 99 τραγούδια στο καθένα. Ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί το RD4 ηχοσύστημα της Peugeot εκείνης της εποχής δεν ήταν συμβατό με την USB τεχνολογία, οπότε έκαναν μία μαϊμουδιά της θύρας CD CHANGER και την έβγαζαν σε USB. Οπότε η πηγή περίμενε να δει CDs. Τα CDs ήταν τα Folders. Οπότε το κάθε 'CD' θα έπαιρνε μέχρι 99 mp3.
Γιατί όμως 99; Γιατί η πηγή και η οθόνη δεν είχαν την δυνατότητα να πάνε στον αριθμό 100+ . Η οθόνη είχε ένδειξη μέχρι τον αριθμό 99 και η πηγή μετά το 99 πήγαινε στο 01.
Για αυτό σε υποχρέωνε να υπάρχει συγκεκριμένη δομή των ονομάτων (folders και filenames) στα φλασάκια.
Τα Folders έπρεπε να έχουν ονομασία CD1, CD2, CD3, CD4 ... CD99
Και τα MP3s να ξεκινάνε με την αρίθμηση 01, 02, 03, 04 ... 99
Στο βίντεο φαίνεται καθαρά η μαϊμουδιά και αφορά το 308:
-
Μάλλον ήταν τα πρώτα. Το δικό μας αν και προ f/l μάλλον δεν έχει αυτό το θέμα γιατί βάζοντας το USB το δείχνει κανονικά και όχι σαν CD.
PEUGEOT FORUM