-
Δεν εχω οδηγησει το τελευταιο φόκους, αλλά απο την προηγούμενη γενια το Κουγκα ει αι σαφως πιο ανετο, ειδικα σε δρόμο με λακουβες και εγκάρσιες αναωμαλιες, εκει καταπινει σχεδον τα πάντα.
Άλλο παραδειγμα η Χ1 e84 που ειναι πολυ πιο ανετη απο την 3αρα e91 στην οποία βασίζεται. Εκει που η 3αρα κοπαναει η Χ1 περναει χωρις κραδασμο.
-
Καλημέρα.
Έχω κάνει 32.000 χλμ με το Ateca 1.6 TDI και ως τώρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Η τιμή του στην Κύπρο είναι πάρα πολύ δελεαστική.
Νομίζω θα είναι μία πολύ καλή επιλογή.
-
Δεν είναι μόνο θέμα άνεσης.
Είναι βασικά ζήτημα ορατότητας και ευκολίας φόρτωσης.
Επίσης τα σύγχρονα SUV δεν θυμίζουν σε τίποτα κάποια παλαιότερα που ίσως φόβιζαν στις στροφές.
Περίπου 8.000κμ με το kodiaq 2.0tdi dsg έχω να δηλώσω ότι δύσκολα θα επέστρεφα σε κάτι άλλο από suv για οικογενειακό.
Κάναμε διακοπάρες φέτος, φορτώσαμε και τα δυο ποδήλατα πίσω στο πορτ μπαγκάζ μαζί με αποσκευές για 10 ημέρες, περάσαμε από τους πιο κακοτράχυλους δρόμους, κάναμε περίπου 1000κμ αυτοκινητόδρομου και επαρχιακού δικτύου και ποτέ δε με προβλημάτισε. Μάλιστα είχα ξεχάσει ότι οδηγώ suv.
Φίλε μου ό,τι κι αν κάνεις...πάρε αυτόματο! Άσε το 4Χ4 δε το χρειάζεσαι. Στην ίδια τιμή βγαίνει 4Χ2 αυτόματο. Τεράστιο συν στο αυτοκίνητο.
-
Άσε το 4Χ4 δε το χρειάζεσαι
Αυτό από που προκύπτει;
-
Εγώ πάντως θα διάλεγα το 4x4 στην Ελλάδα πολύ πριν το αυτόματο κιβώτιο.
-
To 4x4 θα το χρειαστεί κάποιος από ποτέ εώς το 5% (το ανώτερο) των διαδρομών που θα κάνει.
Το αυτόματο θα το έχει κάθε στιγμή.
Όσοι δεν αναγνωρίζουν την αξία του αυτόματου, μάλλον δεν έχουν συμβιώσει με αυτόματο ποτέ.
Το να έχει οδηγήσει κάποιος κάποτε ένα κάποιο αυτόματο παλαιότερου τύπου, δεν είναι το ίδιο. Ολοκληρωτικά άλλη εμπειρία χρήσης του αυτοκινήτου με αυτόματο, μεγάλη άνεση αλλά και δυνατότητα σπορτίφ οδήγησης αν επιλέξει τη manual serial λειτουργία.
Ειδικά στα καινούρια αυτόματα αυτοκίνητα του vag, που έχουν και ηλεκτρονικό 'χειρόφρενο' που συμπλέκει και αποσυμπλέκει από μόνο του στη στάση, μαζί με την ευκολία του hill assist & cruize control, μηδενίζεται η οποιαδήποτε 'ταλαιπωρία' καθημερινής χρήσης και μένει μόνο πρακτικότητα και ευχαρίστηση.
-
To 4x4 θα το χρειαστεί κάποιος από ποτέ εώς το 5% (το ανώτερο) των διαδρομών που θα κάνει.
Εξαρτάται από την χρήση που κάνει ο καθένας. Επίσης όταν θα το χρειαστείς θα είναι αργά και θα περιμένεις να σε ξεκολλήσουν...
Το αυτόματο είναι θέμα προσωπικών γούστων.
-
Το αυτόματο το χρησιμοποιείς στο 99% των καθημερινών μετακινήσεων.
Δε μπορώ να συγκρίνω με τίποτα την άνεση στη κίνηση του auto brake (όχι μόνο auto holdhold), τη stress free επιτάχυνση τόσο σε συνεργασία με το Cruise control (πατάς απλά ένα κουμπί όταν βγαίνεις πχ από τα διόδια) όσο και χωρίς, το sport mode (έχει και launch control χάχα), τη manual επιλογή σχέσεων με τα paddles πίσω από το τιμόνι, την εντελως ξεκούραστη καθημερινή οδήγηση με τη 4κίνηση που ίσως τη χρειαστείς αν κολλήσεις στο χιόνι ή στην άμμο και πάλι εκεί υπό συνθήκες.
Οπότε εκτός εάν ζεις μόνιμα σε κάποιο βουνό η 4κίνηση θα σου είναι άχρηστη. Μόνο βάρος θα προσθέσει.
-
Οπότε εκτός εάν ζεις μόνιμα σε κάποιο βουνό η 4κίνηση θα σου είναι άχρηστη. Μόνο βάρος θα προσθέσει.
Ή εκτός αν πηγαίνεις συχνά εκτός δρόμου. Δεν έχουν όλοι τα SUV τους για εκεί που ΔΕΝ φτιάχτηκαν (την πόλη και την Εθνική)...
-
Nikos1979 wrote:
Οπότε εκτός εάν ζεις μόνιμα σε κάποιο βουνό η 4κίνηση θα σου είναι άχρηστη. Μόνο βάρος θα προσθέσει.
Ή εκτός αν πηγαίνεις συχνά εκτός δρόμου. Δεν έχουν όλοι τα SUV τους για εκεί που ΔΕΝ φτιάχτηκαν (την πόλη και την Εθνική)...
Όχι συχνά, συνέχεια. Και σε αυτή τη περίπτωση δε θα πάρεις κόντιακ, θα πάρεις κάποιο πιο hardcore suv.
Τα suv έχουν φτιαχτεί ΚΑΙ για πόλη και εθνική και είναι το ίδιο ικανά εντός και εκτός, όμως κάποια οχήματα με προσανατολισμό εκτός δρόμου είναι σίγουρα πιο ικανά εκεί και εκεί όντως χρειάζεσαι 4κίνηση.
Στη καθημερινή μετακίνηση λοιπόν, δε μου έχει χρειαστεί ποτέ αντιθέτως με το αυτόματο ειδικά σε συνδυασμό με το ντίζελ μοτέρ.
-
Αυτά ισχύουν όμως για σένα Νίκο μου. Ο ενδιαφερόμενος δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση για χιόνια και άμμο. Όταν δε έχεις αυτήν την δυνατότητα, τότε σιγά-σιγά ξεθαρρεύεις και γλυκαίνεσαι και με το off-roading. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως Land Rover για να πας εκτός, μια χαρά μπορεί και ένα ικανό SUV, που θα κάνει φυσικά και τα εντός δρόμου αξιοπρεπώς.
-
Όσοι δεν αναγνωρίζουν την αξία του αυτόματου, μάλλον δεν έχουν συμβιώσει με αυτόματο ποτέ.
- 1.000!
Το χειροκίνητο κιβώτιο σε καθημερινό αυτοκίνητο είναι αναχρονισμός, άχρηστο και κουραστικό χωρίς κανένα πραγματικό λόγο ύπαρξης...θα έπρεπε να έχει καταργηθεί χρόνια τώρα. Ο μόνος λόγος που υπάρχει ακόμα είναι το κόστος.
-
Αρκεί να μπορείς να το ελέγχεις χειροκίνητα...
-
Ο μόνος λόγος που υπάρχει ακόμα είναι το κόστος.
Ειχα και εγω αυτην την εντυπωση, αλλα τελικα ειναι καθαρα θεμα αγοραστικου κοινου και τι εχει συνηθισει. Σε αλλες χωρες, εισαγουν ΜΟΝΟ αυτοματα και αν θελεις χειροκινητο κιβωτιο γινεται ειδικη παραγγελια και στο χρεωνουν και εξτρα
-
Αυτά ισχύουν όμως για σένα Νίκο μου. Ο ενδιαφερόμενος δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση για χιόνια και άμμο. Όταν δε έχεις αυτήν την δυνατότητα, τότε σιγά-σιγά ξεθαρρεύεις και γλυκαίνεσαι και με το off-roading. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως Land Rover για να πας εκτός, μια χαρά μπορεί και ένα ικανό SUV, που θα κάνει φυσικά και τα εντός δρόμου αξιοπρεπώς.
Παραπάνω γραφει ο άνθρωπος ότι δεν είναι προτεραιότητα το εκτός δρόμου.
Το kodiaq πάντως μια χαρά το πήγα εκτός δρόμου και μάλιστα περνούσε πάρα πολύ άνετα. Ούτε κοπαναγε ούτε τίποτα. Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στην ανάρτηση!
Μόνο σε χιόνι θα χρειαστείς 4κινηση και αν κάνεις κανένα exteme off roading.
Η τελική επιλογή είναι προφανώς δική του, αλλά επειδή έχω το αυτόματο και ζω κάθε μέρα με αυτό θα ήταν πολύ πιο κουραστικό αν δε το είχα.
-
Βλέπω ότι αυτό έγραψε: 'Οσον αφορα την τετρακινηση, εχουμε αρκετα χιονια (2000 μετρα η ψηλοτερη κορυφη) και ειδικα φετος ειχαμε παρα πολλες βροχες. Η τετρακινηση αν υπαρχει παντα χρησιμευει.'
Φυσικά σε κάθε σαθρό έδαφος χρειάζεται (λάσπη, γαρμπίλι, χαλαρό χώμα -ειδικά σε ανηφόρες -, χιόνι, άμμος). Ακόμα και στο στεγνό, δεν περνάς εύκολα από σοβαρή ανηφόρα με χαλαρές πέτρες και χώμα καθώς θα σπινάρεις.
-
Ειχα και εγω αυτην την εντυπωση, αλλα τελικα ειναι καθαρα θεμα αγοραστικου κοινου και τι εχει συνηθισει. Σε αλλες χωρες, εισαγουν ΜΟΝΟ αυτοματα και αν θελεις χειροκινητο κιβωτιο γινεται ειδικη παραγγελια και στο χρεωνουν και εξτρα
Ξέρω ότι στην Αμερική είναι έτσι και ίσως και Ιαπωνία, δεν γνωρίζω άλλη χώρα αλλά φυσικά μπορει να υπάρχουν.
Για το κόστος μιλάω για το πραγματικό κόστος στους κατασκευαστές (το αυτόματο κιβώτιο το αγοράζουν πιο ακριβά) και όχι στους καταναλωτές.
-
dettol wrote:
Ειχα και εγω αυτην την εντυπωση, αλλα τελικα ειναι καθαρα θεμα αγοραστικου κοινου και τι εχει συνηθισει. Σε αλλες χωρες, εισαγουν ΜΟΝΟ αυτοματα και αν θελεις χειροκινητο κιβωτιο γινεται ειδικη παραγγελια και στο χρεωνουν και εξτρα
Ξέρω ότι στην Αμερική είναι έτσι και ίσως και Ιαπωνία, δεν γνωρίζω άλλη χώρα αλλά φυσικά μπορει να υπάρχουν.
Για το κόστος μιλάω για το πραγματικό κόστος στους κατασκευαστές (το αυτόματο κιβώτιο το αγοράζουν πιο ακριβά) και όχι στους καταναλωτές.
Κι αυτό υπό αίρεση είναι. Πολλές φορές το να εξελιχθεί ένα χειροκίνητο δεν συμφέρει γιατί δεν θα βγάλει ποτέ τα κόστη εξέλιξης, αν δεν υπάρχει αρκετά μεγάλο αγοραστικό κοινό. Συνήθως αυτό συμβαίνει με τα σπορ και τα μεγάλα μοντέλα.
-
Εγώ πάντως στο θέμα αυτόματο-χειροκίνητο θα σεβαστώ τη γνώμη όποιου έχει ζήσει με αυτοκίνητο κύριας χρήσης του κάποιο σύγχρονο αυτόματο και το απέρριψε, για να ξαναπάρει χειροκίνητο...
Και εντάξει αν μιλάμε για χειροκίνητο Ford, ή VAG ή καλό γιαπωνέζικο, αν μιλάμε για γαλλικά κλπ. είναι αστεία η σύγκριση...
επίσης στο δίλημμα τετρακίνηση ή αυτόματο, αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει και για τα δύο, μιλάμε τις περισσότερες φορές για αυτοκίνητα που είναι 2-3 πόντους ψηλότερα και δεν έχουν πια ούτε εφεδρικό τροχό, τόσο πολύ προσανατολισμένα στο off-road είναι...
Ναι στη τετρακίνηση ως βασικό κριτήριο σ' όποιον κινείται συστηματικά σε χιόνια και τέτοιες καταστάσεις, όπως να ζει σε ορεινή περιοχή που έχει χιόνια για βδομάδες κάθε χρόνο, ή να τραβάει τη βάρκα σε αμμουδιές κλπ. δεν είναι το ίδιο το να πάει δυο εκδρομές σε χιονοδρομικό ή να πατήσει ένα αγροτικό δρόμο την πρωτομαγιά, εκεί που πάνε και όλα τα άλλα αυτοκίνητα, εκεί η τετρακίνηση περισσεύει, εκτός αν περισσεύουν τα χρήματα, οπότε γιατί να μην την έχει...
-
Κι αυτό υπό αίρεση είναι. Πολλές φορές το να εξελιχθεί ένα χειροκίνητο δεν συμφέρει γιατί δεν θα βγάλει ποτέ τα κόστη εξέλιξης, αν δεν υπάρχει αρκετά μεγάλο αγοραστικό κοινό. Συνήθως αυτό συμβαίνει με τα σπορ και τα μεγάλα μοντέλα.
Συμφωνώ σε αυτό!
Αλλά εγώ μιλάω για κόστος αγοράς από τους κατασκευαστές, όχι το κόστος εξέλιξης της εταιρείας που φτιάχνει το κιβώτιο. Και εκεί το κόστος είναι μεγαλύτερο, π.χ. η BMW πληρώνει πιο ακριβά το 8αρι ZF από το χειροκίνητο 6αρι στον προμηθευτή της. Οπότε δεν την συμφέρει να τα πουλήσει στην ίδια τιμή, οπότε και βγαίνει πιο ακριβά στον αγοραστή.
Αντικατασταση Skoda Karoq