-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Κοιτα με βαση τα οσα εχω δει , μια χαρα αντεχεται το βαρος του καρτ και ας ξεπερναει το επιτρεπτο βαρος ( σε corsa ολα αυτα, ρωτα το κοινο γνωστο μας)Απο κει και περα ναι μονος σου δε το σηκωνεις ουτε για αστειο, πρεπει να ειστε σιγουρα 2 ατομα και αν μιλαμε για μονο 2 ο ενας τουλαχιστον θα πρεπει να ειναι ιδιαιτερα δυνατος
Αρα απο αυτη την αποψη το trailer ειναι μαλλον απαραιτητο
Απλα αν ηθελες να γλιτωσεις το χιλιαρικο, υπαρχουν λυσεις
Αλλα εσυ το θες και σπιτι σου να κανεις δουλιτσες και αφου οντως δεν εχεις χωρο στο γκαραζ σου, εισαι σε αλλη φαση
Καλά υπάρχει και η λύση της πίστας.
Θα δούμε. Είναι νούμερο το 1000άκο τώρα...και ίσως το αφήσω στη πίστα τελικά.
-
Αυτο να κανεις τοτε, τι το θες σπιτι σου στο κατω κατω? Σε αλλες πιστες δε πας.. αρα τσαμπα εξοδο
Δουλειες μπορεις να κανεις και στη πιστα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αυτο να κανεις τοτε, τι το θες σπιτι σου στο κατω κατω? Σε αλλες πιστες δε πας.. αρα τσαμπα εξοδοΔουλειες μπορεις να κανεις και στη πιστα
Το καρτ χρειάζεται σπίτι γιατί χρειάζεσαι χρόνο να το τσεκάρεις (βίδες κλπ) και να το ετοιμάσεις (γρανάζια κλπ) για να μη χάνεις χρόνο στη πίστα και θέλω να πάω και σε άλλες πίστες.
Οπότε ίσως αρχικά βάλω τον κοτσαδόρο και αργότερα πριν το καλοκαίρι πάρω το τρέιλερ. Θα δω. Απλά το θέμα είναι μην έχω πρόβλημα μιας και ο κατασκευαστής δεν βάζει κοτσαδόρο στο si, πράγμα που ειλικρινά δεν έχω καταλάβει γιατί.
Πάντως ο γνωστός με το si έχει βάλει αποσπόμενο bosal και τον είχε βάλει για να τραβάει καρτ κι αυτός.
-
Το ιδιο γινεται και σε μενα και στο r32 , μαλλον δε θελουν κοτσαδουρες στα ζμπορ μοντελα τους, τι να πω..
Σε σενα τουλαχιστον εχει βγει aftermarket λυση, σε μενα δεν εχω δει κατι σχετικο
-
πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
κατευθειαν!!! οδηγώντας -
Σωστά!
Θα περνας και κάτω απο hammer! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
κατευθειαν!!! οδηγώντας -
Παίζω με το γιο μου...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
κατευθειαν!!! οδηγώνταςΣιγά το περίεργο!
Αν ποτέ βρεθείς στο λιμάνι Μαρμαρίου Ευβοίας ή στους δρόμους της Καρύστου και δεις ένα καρτ να σβουρίζει...πες ένα γειά!! -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια 20k, την άλλη 37, τώρα 33...
-
Καλημερα σε ολους!
Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?
Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!
-
Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
Καλημερα σε ολους!
Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?
Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!
Για καθημερινό αυτοκίνητο να την ξεχάσεις την Ε36 αν σε ενδιαφέρει το κόστος της βενζίνης είναι αρκετά βενζινοβόρα και τα δύο , σύν ότι είναι παλιά αμάξια πιά και όλο και κάτι θα θέλουν , το Ε36 είναι νευρικό σαν αυτοκίνητο χωρίς την αμεσότητα ενός Ε30 και χωρίς τη ραφιναρισμένη αίσθηση μιάς Ε46 .
-
Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
Καλημερα σε ολους!
Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?
Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ακριβός είναι ο δικός σου.Στη Καβάλας που είναι ο Σάββας?
Από αθήνα προς κηφισσό, πας κάτω την γέφυρα (του κηφισσού) και στα 100-200μ είναι στο δεξί σου χέρι.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ακριβός είναι ο δικός σου.
Στη Καβάλας που είναι ο Σάββας?
Από αθήνα προς κηφισσό, πας κάτω την γέφυρα (του κηφισσού) και στα 100-200μ είναι στο δεξί σου χέρι.
Ευχαριστώ.
Τους πήρα τηλ...250 ευρώ τοποθετημένο μου είπαν.
Δε ξέρω αν τελικά το κάνω...
-
Η G-Power παρουσίασε την νέα BMW M5 Hurricane GS η οποία είναι το ταχύτερο αυτοκινήτου του κόσμου που καταναλώνει υγραέριο. Πρόκειται για μια BMW M5 E60, στην οποία οι μηχανικοί της G-Power τοποθέτησαν το SK II, ένα πακέτο υγραερίου. Παράλληλα τοποθέτησαν 2 κομπρέσορες της ASA, ένα υδρόψυκτο intercooler και επαναπρογραμμάτισαν την ECU. Όλες αυτές οι αλλαγές κάνουν τον V10 5.0 λίτρων της BMW να αποδίδει 660 άλογα με 65 κιλά ροπής. Αυτά επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11.4 δευτερόλεπτα προτού πιάσει τα 333 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική του ταχύτητα.
Η G-Power αναφέρει ότι το υγραέριο είναι κατά 50% φθηνότερο σε σχέση με την βενζίνη και εκπέμπει 15% λιγότερο CO2. Το κόστος της μετατροπής ανέρχεται στα €33.570 (χωρίς την εγκατάσταση).
Προηγούμενος κάτοχος του τίτλου ήταν η BMW M3 E92 GP3.10 Gas του οίκου AC Schnitzer που έπιανε τα 318 χλμ/ώρα.Πηγη: http://www.autoblog.gr/2011/01/13/g-pow ... g-vehicle/
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1174059/
Άραγε θα μου την αφήσει στα 90 λεπτά;
-
Η G-Power παρουσίασε την νέα BMW M5 Hurricane GS η οποία είναι το ταχύτερο αυτοκινήτου του κόσμου που καταναλώνει υγραέριο . Πρόκειται για μια BMW M5 E60, στην οποία οι μηχανικοί της G-Power τοποθέτησαν το SK II, ένα πακέτο υγραερίου. Παράλληλα τοποθέτησαν 2 κομπρέσορες της ASA, ένα υδρόψυκτο intercooler και επαναπρογραμμάτισαν την ECU. Όλες αυτές οι αλλαγές κάνουν τον V10 5.0 λίτρων της BMW να αποδίδει 660 άλογα με 65 κιλά ροπής.
Eίναι απίστευτο σε τι καμενιές αναλώνεται ο κόσμος. Έβαλαν υγραέριο σε Μ5, οικολόγοι να φανταστούμε? Και από πάνω πέταξαν και δυό κομπρεσσέρ.
Και όλα αυτά σε έναν κινητήρα-ατμοσφαιρικό ποίημα. -
-
Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
.... την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? ..... μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις? ...Για καθημερινό αυτοκίνητο να την ξεχάσεις την Ε36 αν σε ενδιαφέρει το κόστος της βενζίνης είναι αρκετά βενζινοβόρα και τα δύο , σύν ότι είναι παλιά αμάξια πιά και όλο και κάτι θα θέλουν , το Ε36 είναι νευρικό σαν αυτοκίνητο χωρίς την αμεσότητα ενός Ε30 και χωρίς τη ραφιναρισμένη αίσθηση μιάς Ε46 .
Είχαμε για νομίζω 10+ χρόνια μια Ε36 318i σκέτη. Πάντα μου φαινόταν πολύ καλά ζυγισμένη και ήπια, δεμένη και ομαλή και καθόλου νευρική σαν αίσθηση μάλλον βαριά. Για μένα μάλλον είχε το σωστό συνδυασμό στοιχείων ανάμεσα στην Ε30 (πολύ νευρική) και Ε46 (πολύ ραφιναρισμένη, φιμωμένη). Και δεν θυμάμαι αριθμούς αλλά δε νομίζω να είχε θέμα με την κατανάλωση.
Οπότε αν σου αρέσει γενικά καλώς αλλά αν σου αρέσει και τη θες κυρίως για πόλη δεν είναι ό,τι καλύτερο (άσχετα από την κατανάλωση). Θα ήσουν καλύτερα με κάτι σαφώς μικρότερο που θα είναι και σαφώς οικονομικότερο. Πάντως σαν πλεονέκτημα θυμάμαι ότι παρά το μέγεθός της μου φαινόταν πολύ ευέλικτη στην πόλη.
BMW FORUM