Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 735
    • 736
    • 737
    • 738
    • 739
    • 1326
    • 1327
    • 737 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      Κοιτα με βαση τα οσα εχω δει , μια χαρα αντεχεται το βαρος του καρτ και ας ξεπερναει το επιτρεπτο βαρος ( σε corsa ολα αυτα, ρωτα το κοινο γνωστο μας)

      Απο κει και περα ναι μονος σου δε το σηκωνεις ουτε για αστειο, πρεπει να ειστε σιγουρα 2 ατομα και αν μιλαμε για μονο 2 ο ενας τουλαχιστον θα πρεπει να ειναι ιδιαιτερα δυνατος

      Αρα απο αυτη την αποψη το trailer ειναι μαλλον απαραιτητο

      Απλα αν ηθελες να γλιτωσεις το χιλιαρικο, υπαρχουν λυσεις

      Αλλα εσυ το θες και σπιτι σου να κανεις δουλιτσες και αφου οντως δεν εχεις χωρο στο γκαραζ σου, εισαι σε αλλη φαση

      Καλά υπάρχει και η λύση της πίστας.

      Θα δούμε. Είναι νούμερο το 1000άκο τώρα...και ίσως το αφήσω στη πίστα τελικά.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Αυτο να κανεις τοτε, τι το θες σπιτι σου στο κατω κατω? Σε αλλες πιστες δε πας.. αρα τσαμπα εξοδο

        Δουλειες μπορεις να κανεις και στη πιστα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          Αυτο να κανεις τοτε, τι το θες σπιτι σου στο κατω κατω? Σε αλλες πιστες δε πας.. αρα τσαμπα εξοδο

          Δουλειες μπορεις να κανεις και στη πιστα

          Το καρτ χρειάζεται σπίτι γιατί χρειάζεσαι χρόνο να το τσεκάρεις (βίδες κλπ) και να το ετοιμάσεις (γρανάζια κλπ) για να μη χάνεις χρόνο στη πίστα και θέλω να πάω και σε άλλες πίστες.

          Οπότε ίσως αρχικά βάλω τον κοτσαδόρο και αργότερα πριν το καλοκαίρι πάρω το τρέιλερ. Θα δω. Απλά το θέμα είναι μην έχω πρόβλημα μιας και ο κατασκευαστής δεν βάζει κοτσαδόρο στο si, πράγμα που ειλικρινά δεν έχω καταλάβει γιατί.

          Πάντως ο γνωστός με το si έχει βάλει αποσπόμενο bosal και τον είχε βάλει για να τραβάει καρτ κι αυτός.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Το ιδιο γινεται και σε μενα και στο r32 , μαλλον δε θελουν κοτσαδουρες στα ζμπορ μοντελα τους, τι να πω..

            Σε σενα τουλαχιστον εχει βγει aftermarket λυση, σε μενα δεν εχω δει κατι σχετικο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
              κατευθειαν!!! οδηγώντας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Σωστά!
                Θα περνας και κάτω απο hammer!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
                  κατευθειαν!!! οδηγώντας

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Παίζω με το γιο μου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      πηγαινε με το κάρτ Σπίτι-> πίστα.... χα χα αχ
                      κατευθειαν!!! οδηγώντας

                      Σιγά το περίεργο!
                      Αν ποτέ βρεθείς στο λιμάνι Μαρμαρίου Ευβοίας ή στους δρόμους της Καρύστου και δεις ένα καρτ να σβουρίζει...πες ένα γειά!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        infinity last edited by

                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/917112/

                        Μια 20k, την άλλη 37, τώρα 33...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapa-di-gama last edited by

                          Καλημερα σε ολους!
                          Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
                          Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.

                          Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?

                          Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
                            Καλημερα σε ολους!
                            Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
                            Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.

                            Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?

                            Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!

                            Για καθημερινό αυτοκίνητο να την ξεχάσεις την Ε36 αν σε ενδιαφέρει το κόστος της βενζίνης είναι αρκετά βενζινοβόρα και τα δύο , σύν ότι είναι παλιά αμάξια πιά και όλο και κάτι θα θέλουν , το Ε36 είναι νευρικό σαν αυτοκίνητο χωρίς την αμεσότητα ενός Ε30 και χωρίς τη ραφιναρισμένη αίσθηση μιάς Ε46 .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              navouxodonosoras last edited by

                              Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
                              Καλημερα σε ολους!
                              Ειχα ενα κουβαδακι εταιρικο κ εκανα την δουλεια μου αλλα τελος αυτο και χρειαζομαι να παρω κατι δικο μου πλεον.
                              Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? Και γενικα τι λενε απο συντηρηση.

                              Μετα υπαρχει και το 316i (Μ43), που ειναι το ιδιο αμαξι με το ομορφο και διαχρονικο σχεδιο του αλλα με λιγοτερη δυναμη. Δεν με ενδιαφερουν τοσο τα 'παιχνιδια' οσο η εμφανιση και η καθημερινοτητα, αλλα να μην καιει και τα αντερα του αμα ειναι και ζοριζεται ο 1600αρης και ερχεται στην ιδια καταναλωση με τον is, γιατι κατι τετοια εχω ακουσει. Οποτε μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις?

                              Δεκτες ολες οι 'σχετικες και μη' γνωμες!

                              http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=2343

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                Ακριβός είναι ο δικός σου.

                                Στη Καβάλας που είναι ο Σάββας?

                                Από αθήνα προς κηφισσό, πας κάτω την γέφυρα (του κηφισσού) και στα 100-200μ είναι στο δεξί σου χέρι.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                  Ακριβός είναι ο δικός σου.

                                  Στη Καβάλας που είναι ο Σάββας?

                                  Από αθήνα προς κηφισσό, πας κάτω την γέφυρα (του κηφισσού) και στα 100-200μ είναι στο δεξί σου χέρι.

                                  Ευχαριστώ.

                                  Τους πήρα τηλ...250 ευρώ τοποθετημένο μου είπαν.

                                  Δε ξέρω αν τελικά το κάνω...

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Η G-Power παρουσίασε την νέα BMW M5 Hurricane GS η οποία είναι το ταχύτερο αυτοκινήτου του κόσμου που καταναλώνει υγραέριο. Πρόκειται για μια BMW M5 E60, στην οποία οι μηχανικοί της G-Power τοποθέτησαν το SK II, ένα πακέτο υγραερίου. Παράλληλα τοποθέτησαν 2 κομπρέσορες της ASA, ένα υδρόψυκτο intercooler και επαναπρογραμμάτισαν την ECU. Όλες αυτές οι αλλαγές κάνουν τον V10 5.0 λίτρων της BMW να αποδίδει 660 άλογα με 65 κιλά ροπής. Αυτά επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11.4 δευτερόλεπτα προτού πιάσει τα 333 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική του ταχύτητα.
                                    Η G-Power αναφέρει ότι το υγραέριο είναι κατά 50% φθηνότερο σε σχέση με την βενζίνη και εκπέμπει 15% λιγότερο CO2. Το κόστος της μετατροπής ανέρχεται στα €33.570 (χωρίς την εγκατάσταση).
                                    Προηγούμενος κάτοχος του τίτλου ήταν η BMW M3 E92 GP3.10 Gas του οίκου AC Schnitzer που έπιανε τα 318 χλμ/ώρα.

                                    Πηγη: http://www.autoblog.gr/2011/01/13/g-pow ... g-vehicle/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1174059/

                                      Άραγε θα μου την αφήσει στα 90 λεπτά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Η G-Power παρουσίασε την νέα BMW M5 Hurricane GS η οποία είναι το ταχύτερο αυτοκινήτου του κόσμου που καταναλώνει υγραέριο . Πρόκειται για μια BMW M5 E60, στην οποία οι μηχανικοί της G-Power τοποθέτησαν το SK II, ένα πακέτο υγραερίου. Παράλληλα τοποθέτησαν 2 κομπρέσορες της ASA, ένα υδρόψυκτο intercooler και επαναπρογραμμάτισαν την ECU. Όλες αυτές οι αλλαγές κάνουν τον V10 5.0 λίτρων της BMW να αποδίδει 660 άλογα με 65 κιλά ροπής.

                                        Eίναι απίστευτο σε τι καμενιές αναλώνεται ο κόσμος. Έβαλαν υγραέριο σε Μ5, οικολόγοι να φανταστούμε? Και από πάνω πέταξαν και δυό κομπρεσσέρ.
                                        Και όλα αυτά σε έναν κινητήρα-ατμοσφαιρικό ποίημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          carfanatic last edited by

                                          25 Years of the BMW M3: Four Generations on the Track - Feature

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης kapa di gama έγραψε:
                                            .... την γνωμη σας σχετικα με τις coupeδιές τα BMW 318is ('96+) με κινητηρα Μ44, αν ειναι μεγαλος ο κινητηρας για την Αθηνα δηλαδη αν εχει μεγαλη καταναλωση εντος πολης???? ..... μιας και το θελω για καθημερινη χρηση και για πόλη, τι λετε εσεις? ...

                                            Για καθημερινό αυτοκίνητο να την ξεχάσεις την Ε36 αν σε ενδιαφέρει το κόστος της βενζίνης είναι αρκετά βενζινοβόρα και τα δύο , σύν ότι είναι παλιά αμάξια πιά και όλο και κάτι θα θέλουν , το Ε36 είναι νευρικό σαν αυτοκίνητο χωρίς την αμεσότητα ενός Ε30 και χωρίς τη ραφιναρισμένη αίσθηση μιάς Ε46 .

                                            Είχαμε για νομίζω 10+ χρόνια μια Ε36 318i σκέτη. Πάντα μου φαινόταν πολύ καλά ζυγισμένη και ήπια, δεμένη και ομαλή και καθόλου νευρική σαν αίσθηση μάλλον βαριά. Για μένα μάλλον είχε το σωστό συνδυασμό στοιχείων ανάμεσα στην Ε30 (πολύ νευρική) και Ε46 (πολύ ραφιναρισμένη, φιμωμένη). Και δεν θυμάμαι αριθμούς αλλά δε νομίζω να είχε θέμα με την κατανάλωση.
                                            Οπότε αν σου αρέσει γενικά καλώς αλλά αν σου αρέσει και τη θες κυρίως για πόλη δεν είναι ό,τι καλύτερο (άσχετα από την κατανάλωση). Θα ήσουν καλύτερα με κάτι σαφώς μικρότερο που θα είναι και σαφώς οικονομικότερο. Πάντως σαν πλεονέκτημα θυμάμαι ότι παρά το μέγεθός της μου φαινόταν πολύ ευέλικτη στην πόλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 735
                                            • 736
                                            • 737
                                            • 738
                                            • 739
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 737 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr