Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Ναι αλλα το σωστοτερο οπως πολλες εταιριες το εχουν στο φυλλαδιο εναι πλατος και με καθρεφτες και χωρις, αμα ειχα γκαραζ θα υπολογιζα το πλατος χωρις καθρεφτες?
Το γκαράζ αν υπάρχει πρέπει να λαμβάνεται στα υπόψιν. Εγώ δεν το σκέφτηκα και την κατασταση την έχουν σώσει οι ηλεκτρικοί καθρέφτες. Στην περίπτωση μου νομίζω πως είναι το ηλεκτρικό gadget με την περισσότερη χρήση και σίγουρα σε λίγα χρόνια θα έχω να πω παραπάνω για την αξιοπιστία του.
Εκεί που εκτιμάς την παραμικρή λεπτομέρεια ενός αυτοκινήτου είναι συνήθως στην λειτουργικότητα. Στο QQ φρόντισαν στο πλάι από το ύψος των 'ώμων' στις πόρτες (κάτω από τα πλευρικά παραθυρα) και κάτω να μην προεξέχει απολύτως τίποτα και έτσι ακόμα και απόσταση δυο δακτυλα από τοίχο στο πλάι του αμαξιού να ξέρω πως αυτή η απόσταση υπάρχει σε όλη την πλευρά του αμαξώματος (με κλειστούς τους καθρέφτες και παρόλο που έχω και πλαινά σκαλοπάτια/μπάρες).
Γενικά, η αντιπροσωπέια της Jeep-Chrysler-Dodge, δεν βοήθησε καθόλου με τη διαφήμιση. Ελάχιστα 'έσπρωξε' στην αρχή το Caliber και αυτό ήταν. Για να μην αναφέρω και τη βοήθεια του Θεοχαράκη στο QQ club (μεγάλη μαγκιά και μπράβο), με την ανύπαρκτη στήριξη της J-C-D Hellas με το κλαμπ μας.
Έχασε πολλές ευκαιρίες. Τιμολογιακά υπήρξε κατά καιρούς πολύ συμφέρουσα αγορά λόγω προσφορών/μειώσεων αλλά χωρίς προώθηση ... μυστικό το κράταγαν. Το άλλο κατά που είχε είναι το περιορισμένο δίκτυο και αυτό που άκουγα εδώ και πολλά χρόνια ότι είναι ακριβοί στο aftersales. Δεν είναι οι μόνοι βέβαια αλλά σε κάποιες εταιρίες δεν φάνηκε να αποτελεί μείον (βλέπε υπερκτιμημένο Terios) σε άλλες όμως αποτέλεσε.
Εχει πλέον να αντιμετωπίσει και ένα ακόμα χτύπημα. Τα 177gr/CO2 του 1,8 ανεβάζουν τα τέλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό που κυμαίνεται σε χαμηλότερες κατηγορίες χρεώσεων.