Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 30
    • 31
    • 13 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    13523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης sv2 έγραψε:
      Καλά τα λες Σπύρο αλλά και το PDK το οποίο είναι άριστο υπό πίεση σε χαλαρή βόλτα μέσα στην πόλη βγάζει καμιά φορά ανατριχιαστικούς μεταλλικούς θορύβους στο κατέβασμα από 2η σε 1η εν κινήσει....

      Γιατί να κατεβάσεις 1η εν κινήσει σε χαλαρή βόλτα βρε αθεόφοβε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Τότε πας πολύ αργά

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          Να προσθέσουμε και το κυριώτερο πίσω από όλα αυτά.
          Δεν μπορεί το κάθε ξεφτιλοΣέατ να φοράει επτάρι, τα Λέξους οκτάρια (όταν δεν έχουν Σιβιτί ), και τα ουμπεράλλες ΜπεμβεΜερσεντικά να έχουν πεντάρια ή εξάρια. Ατόπημα.
          Εγώ απορώ που έχουν αργήσει τόσο και δεν έχουν βγάλει ακόμη κανά δεκάρι για να τους ταπώσουν όλους.

          ΥΓ.
          Η όλη ιστορία μου θυμίζει πάντως τις λεπίδες στα ξυραφάκια. 'Οσο περισσότερες, τόσο καλύτερα επιτάσσει το μάρκετινγκ .

          5αρια τα φτηνά αλλά η Merc ήταν η πρώτη με 7αρι απο τους Ευρωπαίους. Δεν θυμάμαι αν το υιοθέτησε πριν ή μετά την Lexus βέβαια

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnstr last edited by

            παιδια ολα καλα αυτα που λετε και σωστα....εγω εχω ενα χειροκινητο alfa romeo....και υπαρχει και ενα αυτοκινητο το οικογενειακο ας πουμε που ειναι ατοματο και σειριακο.....ειναι πολυ ξεκουραστο ανετο και δεν εχει συμπλεκτη...εισαι πολυ ανετος και δεν φοβασαι μην σου σβησει δεν ζοριζεσαι να καρφωσεις τη πρωτη η την οπισθεν και πολλα αλλα...εχει πολλα θετικα το αυτοματο κιβωτιο αλλα σε περιπτωση βλαβης την εβαψες......!!! εγω παιδια ειμαι υπερ των αυτοματων διοτι ειναι πολυ καλο επιτευγμα αλλα προτιμω την παλια σχολη.....με το χειροκινητο εισαι το Α και το Ω στο αυτοκινητο σου......νιωθεις την ενταση την αδρεναλινη στη γρηγορη οδηγηση...επισης το ελεγχεις οταν θες και οσο θες....το κοβεις απο το κινητηρα πολυ πιο ευκολα και πολλα πολλα αλλα.....αρκει να μην χρησιμοποιεις τον συμπλεκτη ασκοπα γιατι θα χεις πολλες φθορες και κατα συνεπεια βλαβη χωρις λογο...οχι ασκοπη χρηση παιδια......!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikospappas last edited by

              Ναι μπαμπα......

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                scirrocogio8 last edited by

                Γεια σας!!! Λοιπόν .... Θα ήθελα να ρωτήσω πιο είναι το κόστος της επισκευής ενός αυτόματου σασμάν ????
                Και κάτι άλλο..... Για έναν 18χρόνο σαν εμένα τι μου προτείνεται ??? αυτόματο ή manual?? ))))

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Aναλογα τι ζημια εχει παθει αλλα και τι τυπου αυτοματο ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Με το νικ κανα Βαγκ διακρινω. Ειναι πολλα τα λεφτα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      scirrocogio8 last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Aναλογα τι ζημια εχει παθει αλλα και τι τυπου αυτοματο ειναι.

                      γενικα μιλαω ....... η πιο συνηθισμενη ζημια ποσο περιπου κοστιζει????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Έχει τεράστια διαφορά για τι είδους αυτόματο μιλάμε γιατί έχουν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας οπότε και διαφορετικές ζημιές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sv2 last edited by

                          Ο χρήστης scirrocogio8 έγραψε:

                          Aναλογα τι ζημια εχει παθει αλλα και τι τυπου αυτοματο ειναι.

                          γενικα μιλαω ....... η πιο συνηθισμενη ζημια ποσο περιπου κοστιζει????

                          Δώδεκα χρόνια με αυτόματα δεν μου παρουσιάστηκε κάτι......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            σιροκοτζιο,αν κρινω απο το ονομα,λογικα κοιτας για σιροκκο.εχουν ακουστει πολλα.το δικο μου ροκκο λειτουργικο προβλημα δεν ειχε-εχει.παρολα αυτα βρεθηκε λυση στο προβλημα.κ εννοειται θα παω να την κανω,να εχω το κεφαλι μου καλυμμενο,σε περιπτωση που εμφανιστει αργοτερα σε εντονοτερο βαθμο.
                            για μενα παντα καλυτερο ενα αυτοματο απο ενα χειροκινητο.ειτε διπλοσυμπλεκτο,ειτε με μετατροπεα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              VW announces 10-speed DSG and high-performance diesel engine

                              I think the car companies are engaged in transmission wars. Watch for a company like ZF to go ahead and introduce an 11 or 12 speed transmission, just because people will want to have it in their car to boast about.

                              http://www.autoblog.com/2013/04/26/volkswagen-confirms-development-of-10-speed-dual-clutch-134-hp/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Φαντάζομαι την 10η... 70 χ.α.ω. ανα 1000 Σ.Α.Λ.!!! Tragic!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • J
                                  jimclark last edited by

                                  Οπουδήποτε εκτός πόλεων αυτή τη στιγμή ζω ένα δράμα. Ας πρόσεχα

                                  Αν κ της κοπελιάς το αυτόματο έχει πολύ ομαλή λειτουργία μετάβαση απο προς ταχύτητα κτλ. Εκτός από φουρκισμένα κικ ντάουνς που από το πολύ torque conversion, το sirion τραβάει λίγο δεξιά. Η κονιάδα μου, που λέτε, έχει και αυτή αυτόματο ιαπωνικό 1.3 λιτρα (γιαρης μμτ). Κάθε φορά που αλλάζει ταχύτητα κλωτσάει. Σαφώς καλύτερο το σίριον εδώ.

                                  Απλά το σίριον έχει 3+ 1overdrive ταχύτητα. (η overdrive είναι μερικές φορές διπλή, με την έννοια του οτι σε ηρεμους ρυθμούς από 3η πάει στην overdrive, αντίθετα αν είσαι με overdrive και ζητήσεις λίγο γκάζι παραπάνω, βάζει μια ενδιάμεση μεταξύ 3ης και overdrive, σαν να πατινάρεις συνεχώς το συμπλέκτη και στο ακόμα παραπάνω γκάζι ρίχνει στην πραγματική 3η, ή 2α ανάλογα με τις καταστάσεις)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Παλιό κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με 4 ταχύτητες και μετατροπέα ροπής που κλειδώνει.

                                    Συνήθως όταν πατήσεις λίγο γκάζι ξεκλειδώνει ο μετατροπέας για να ανέβουν κάπως οι στροφές του κινητήρα και να τραβήξει λίγο καλύτερα. Αντίθετα όταν σε ανηφόρα πέσει η ταχύτητα του αυτοκινήτου, κρατάει κλειδωμένο τον μετατροπέα ροπής και κατεβάζει στη 3η σχέση (δεν ξεκλειδώνει).

                                    Κάποιοι πειράζουν το κιβώτιο για να μη κλειδώνει ποτέ ο μετατροπέας ροπής αλλά σε ταξίδια το κιβώτιο θα υπερθερμαίνεται και θα χαλάσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Jim μάλλον εννοείς ότι πατινάρει ο μετατροπέας. Δεν νομίζω να έχει ενδιάμεση ταχύτητα όπως στα φορτηγά* π.χ.
                                      Λεωνίδα γιατί δεν θέλουν να κλειδώνει η ταχύτητα;

                                      Οι αρματοφορείς Steyr του Ε.Σ. έχουν χειροκίνητο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής... τρέλα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Φαντάζομαι την 10η... 70 χ.α.ω. ανα 1000 Σ.Α.Λ.!!! Tragic!!!

                                        Εδώ και αρκετά χρόνια ξέρουμε ότι θα μπαίνουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ κιβώτια με πολλές σχέσεις στα ακριβά αυτοκίνητα.
                                        Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις τις επιδόσεις και να περιορίσεις την κατανάλωση.

                                        Αποκλείεται να κατασκευασθεί αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο 10 ταχυτήτων γιατί μόνο μαζοχιστές θα το αγόραζαν.

                                        Τι σε πειράζει να έχει πολλές σχέσεις το κιβώτιο;
                                        Σε γρήγορη οδήγηση δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς τις μεγάλες σχέσεις.
                                        Το βάζεις φυσικά στη χειροκίνητη λειτουργία - αλλιώς τι θέλεις να μαντεύει το αμάξι πως νιώθεις για να δουλεύει σε ψηλές στροφές ή σε οικονομικές χαμηλές στροφές;

                                        Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι μια καλή και οικονομική επιλογή.
                                        Αν θέλεις να ξοδέψεις παραπάνω λεφτά παίρνεις το αυτόματο.
                                        Είναι σαν να αγοράζεις το αμάξι με clima αντί με απλό a/c.
                                        Μπορεί να μη ρυθμίζει τέλεια τη θερμοκρασία το clima αλλά είναι πιο βολικό από το να ρυθμίζεις συνέχεια τα χειριστήρια του κλιματισμού.

                                        Λεωνίδα γιατί δεν θέλουν να κλειδώνει η ταχύτητα;

                                        Για καλύτερες επιδόσεις όταν πατάς λίγο το γκάζι και δεν κατεβάζει ταχύτητα το κιβώτιο (μεγαλώνει η ροπή με το 'πατινάρισμα' του μετατροπέα).

                                        Δεν είναι όμως όπως τα πολύ παλιά αυτόματα κιβώτια που είχαν σφικτούς μετατροπείς ροπής που δεν κλείδωναν και είχαν απολαυστική οδήγηση. Οι καινούριοι μετατροπείς ροπής είναι 'χαλαροί' για να μη καίει καύσιμο στο ρελαντί αλλά στο ταξίδι αν δεν κλειδώσουν υπερθερμαίνονται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                          VW announces 10-speed DSG and high-performance diesel engine

                                          I think the car companies are engaged in transmission wars. Watch for a company like ZF to go ahead and introduce an 11 or 12 speed transmission, just because people will want to have it in their car to boast about.

                                          http://www.autoblog.com/2013/04/26/volkswagen-confirms-development-of-10-speed-dual-clutch-134-hp/

                                          To παρακαναν..
                                          Μαλλον δε θα χρησιμοποιουνται ολες οι σχεσεις παντοτε βεβαια.Μπορει να πηδαει μερικες.Επισης δε ξερουμε και ποσο μακρυα θα ειναι η 10η.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            gakost last edited by

                                            Καλά μύλος. Απορία γιατί δεν βάζουν CVT να τελειώνουνε και κάθονται και παιδεύονται;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 13 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr