Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 305
    • 306
    • 82 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    71430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Ο χρήστης komis1 έγραψε:

      Τι είναι πιο δίκαιο? Να πληρώνουν για ένα έργο αυτοί που τελικά θα το χρησιμοποιούν, ναι? Αν υποθέσουμε ότι έτσι είναι, τότε τα χρήματα που θα πάρει η εκάστοτε κατασκευαστική κοινοπραξία από τους οδηγούς τους οποίους μέσω διοδίων σε άσχετους δρόμους έχει ορίσει με τις ευλογίες του κράτους ως 'σπόνσορες' του νέου έργου, δε θα πρέπει να είναι παρά ΔΑΝΕΙΚΑ (αναμφίβολα, κάποιοι θα σκεφτούν ότι είμαι εξωγήινος διαβάζοντας την προηγούμενη πρόταση ). Άρα λοιπόν, κανονικά, αφού ολοκληρωθεί το έργο και δοθεί στην κυκλοφορία, ένα μεγάλο μέρος από τα χρήματα που θα συγκεντρώνονται από τα διόδια που θα έχει ο νέος δρόμος θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να ξεπληρώσει αυτά τα δανεικά. Θα πρέπει δηλαδή, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, να μπορείς να πας με τις αποδείξεις που θα έχεις μαζέψει από το δρόμο Β, οι οποίες θα αναγράφουν 'διόδια υπερ κατασκευής δρόμου Α' (ή κάπως έτσι) και να σου δίνουν τα χρήματά σου (ή ένα μεγάλο μέρος από αυτά) πίσω. Ναι ή όχι? Ή, αν θες, να μπορείς να δίνεις τις αποδείξεις αυτές αντί χρημάτων όταν περνάς κι εσύ από τα διόδια του δρόμου Α, για να 'πατσίσεις'.

      Θα ήταν, αλήθεια, τόοοοοσο δύσκολο να γίνει (αν υπήρχε ο στοιχειώδης σεβασμός προς τον πολίτη/οδηγό)?

      Αυτό έχω γράψει κι εγώ επανειλλημένα. Επειδή όμως ως γνωστόν τα λεφτά σου πίσω δεν τα παίρνεις ποτέ σε μετρητά, είχα προτείνει το ρεαλιστικότερο (πιστεύω) να τα παίρνεις πίσω σε δωρεάν διελεύσεις. Μάλιστα ακόμα συμβιβαστικότερος είχα προτείνει και απομείωση της αξίας του δανικού κεφαλαίου προτείνοντας για κάθε 3 αποδείξεις να παίρνεις 2 δωρεάν διελεύσεις στον καινούριο δρόμο. Αλλά μπροστά στην απληστία που διακρίνει τις κατασκευαστικές (καλά κάνουν, ιδιώτες είναι όχι κοινωφελές ίδρυμα) και ακόμα περισσότερο στην εγκληματική απροθυμία των κρατικών αξιωματούχων να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον (μμμμμμ... μίζα...), σάμπως έχει καμμία θέση κανένα λογικό επιχείρημα; Φωνή βοώντων εν τη ερήμω είμαστε φίλε nidosan...

      Να τα πάρεις πίσω από τις κατασκευαστικές;

      Δεν ξέρω αν το πρωτοσέλιδο είναι για τις εντυπώσεις, αλλά δεν φαίνεται και τόσο ψεύτικο...


      Αφού έκαναν τις αρπαχτές τόσα χρόνια βαράνε και μια πτώχευση και άστα τα κορόϊδα να πληρώνουν πάλι από την αρχή...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zamc last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
        Πράγματι. Ο καλός και σωστός αυτοκινητόδρομος ας έχει διόδια.
        Προσωπικά, βγαίνω από τα ρούχα μου όταν πληρώνω για το κομμάτι των Τεμπών (τελειώστε το, κάντε το αυτοκινητόδρομο και ΜΕΤΑ θα πληρώνω μετά χαράς) ή για κομμάτια της Κορίνθου - Πατρών. Πλάκα μας κάνουν;

        Δεν εχεις καθόλου άδικο σ αυτο, αλλα εχεις σκεφτεί κάτι? Πες πως όλος ο δρόμος Αθήνα - Θεσσαλονίκη ήταν πανέτοιμος και σωστότατος. Πόσο νομίζεις πως θα ήταν ενα λογικό σύνολο ποσού που θα ήταν νορμάλ για να κάνεις ολόκληρη την διαδρομή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          komis1 last edited by

          Ο χρήστης zamc έγραψε:

          Πράγματι. Ο καλός και σωστός αυτοκινητόδρομος ας έχει διόδια.
          Προσωπικά, βγαίνω από τα ρούχα μου όταν πληρώνω για το κομμάτι των Τεμπών (τελειώστε το, κάντε το αυτοκινητόδρομο και ΜΕΤΑ θα πληρώνω μετά χαράς) ή για κομμάτια της Κορίνθου - Πατρών. Πλάκα μας κάνουν;

          Δεν εχεις καθόλου άδικο σ αυτο, αλλα εχεις σκεφτεί κάτι? Πες πως όλος ο δρόμος Αθήνα - Θεσσαλονίκη ήταν πανέτοιμος και σωστότατος. Πόσο νομίζεις πως θα ήταν ενα λογικό σύνολο ποσού που θα ήταν νορμάλ για να κάνεις ολόκληρη την διαδρομή?

          Τόσο ώστε να αποσβεστεί το κόστος κατασκευής και να υπάρχει και περιθώριο κέρδους 15% για την εταιρεία που το κατασκεύασε. Μετά θα έπρεπε να είναι ή δωρεάν (πληρώνουμε συντήρηση με τα τέλη κυκλοφορίας) ή απείρως χαμηλότερο (για να καλύπτει το κόστος λειτουργίας + 20% πλεόνασμα για μελλοντικά έργα βελτίωσης)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης zamc έγραψε:

            Πράγματι. Ο καλός και σωστός αυτοκινητόδρομος ας έχει διόδια.
            Προσωπικά, βγαίνω από τα ρούχα μου όταν πληρώνω για το κομμάτι των Τεμπών (τελειώστε το, κάντε το αυτοκινητόδρομο και ΜΕΤΑ θα πληρώνω μετά χαράς) ή για κομμάτια της Κορίνθου - Πατρών. Πλάκα μας κάνουν;

            Δεν εχεις καθόλου άδικο σ αυτο, αλλα εχεις σκεφτεί κάτι? Πες πως όλος ο δρόμος Αθήνα - Θεσσαλονίκη ήταν πανέτοιμος και σωστότατος. Πόσο νομίζεις πως θα ήταν ενα λογικό σύνολο ποσού που θα ήταν νορμάλ για να κάνεις ολόκληρη την διαδρομή?

            Για μένα, το ιταλικό σύστημα θα ήταν το καλύτερο. Για 500 χλμ. autostrada πρέπει σήμερα να πληρώνεις γύρω στα 20 ευρώ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ πουθενά, παρά μόνο στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου από εκεί που ξεκίνησες (παίρνεις μπιλιέτο) και στην έξοδο του προορισμού σου (πληρώνεις για το μπιλιέτο, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει). Εννοείται ότι το αντίτιμο των διοδίων θέλω να αφαιρεθεί από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω, έτσι;

            Αν τα βάλεις κάτω, κι εμείς περίπου τα ίδια δίνουμε για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ΧΩΡΙΣ κανονικό αυτοκινητόδρομο σε όλο το μήκος της διαδρομής και σταματώντας κάθε τρεις και λίγο. Αυτό το τελευταίο με ενοχλεί περισσότερο από όλα, ομολογώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zamc last edited by

              Το οτι κάτι ακούγεται πως στην Αττική οδό εχει βγεί το κέρδος και ενώ η σύμβαση παραχώρησης λέει να επιστραφούν τα διόδια στο κράτος αυτό δεν εχει γίνει? (Δεν υποστηρίζω πως είναι και καλά έγκυρο αλλα το εχει ψάξει κανεις? )

              Και περιμένω να ακούσω ένα κόστος για Αθήνα Θεσσαλονίκη σε διόδια, εκτός αν με τις σημερινες τιμές είμαστε στα σωστά πλαίσια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zamc last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                Για μένα, το ιταλικό σύστημα θα ήταν το καλύτερο. Για 500 χλμ. autostrada πρέπει σήμερα να πληρώνεις γύρω στα 20 ευρώ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ πουθενά, παρά μόνο στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου από εκεί που ξεκίνησες (παίρνεις μπιλιέτο) και στην έξοδο του προορισμού σου (πληρώνεις για το μπιλιέτο, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει). Εννοείται ότι το αντίτιμο των διοδίων θέλω να αφαιρεθεί από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω, έτσι;

                Απολυτα μαζί σου!

                Αν τα βάλεις κάτω, κι εμείς περίπου τα ίδια δίνουμε για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ΧΩΡΙΣ κανονικό αυτοκινητόδρομο σε όλο το μήκος της διαδρομής και σταματώντας κάθε τρεις και λίγο. Αυτό το τελευταίο με ενοχλεί περισσότερο από όλα, ομολογώ.

                Και το ότι δεν αφαιρούνται απο τα Τέλη κυκλοφορίας σου ξέχασες!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Τα βουλευτικά αυτοκίνητα (και οι πολιτικοί γενικότερα) πληρώνουν διόδια; 'Η ανοίγουν οι μπάρες και περνάει έτσι η πομπή;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dap last edited by

                    Να η λυση για να εκφυλισθει το ' κινημα'
                    Ας βγει το υπ. Οικονομικων και να πει οτι οι αποδειξεις των διοδιων του 2011 ισχυουν ως εξοδα στη δηλωση της εφοριας και μαλιστα στο 10πλασιο της αναγραφομενης τιμης.

                    και γιατι οχι στο 100πλασιο;

                    Ωρες ,ωρες δεν εχω κατι να απασχοληθω και να τα αποτελεσματα.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zamc last edited by

                      Και γιατί οχι στο 1000πλάσιο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swiftakias_ last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        ....Ζω για την στιγμή που οι κάτοικοι των πόλεων θα αρχίσουν να απαιτούν με την ίδια θέρμη να είναι τα καπάκια των υπονόμων στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους, και για την μέρα που κανένας εργολάβος δεν θα πληρώνεται αν δεν έχει κλείσει πρώτα χωρίς σαμαράκια όλες τις τρύπες που άνοιξε για να κάνει οποιοδήποτε έργο.

                        +1000 και αυτα ειναι απο τα πιο απλα πραγματα, ομως εδω φανταζουν δυσκολα και χρονοβορα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zamc last edited by

                          Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:

                          ....Ζω για την στιγμή που οι κάτοικοι των πόλεων θα αρχίσουν να απαιτούν με την ίδια θέρμη να είναι τα καπάκια των υπονόμων στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους, και για την μέρα που κανένας εργολάβος δεν θα πληρώνεται αν δεν έχει κλείσει πρώτα χωρίς σαμαράκια όλες τις τρύπες που άνοιξε για να κάνει οποιοδήποτε έργο.

                          +1000 και αυτα ειναι απο τα πιο απλα πραγματα, ομως εδω φανταζουν δυσκολα και χρονοβορα

                          +1000 κι απο εμένα, αυτό ειναι το βασικό. Να ξεκολήσει το μυαλό μας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο Απ. Γκλέτσος ξήλωσε τις πλαϊνές μπάρες στα διόδια Πελασγίας

                            Με μπουλντόζες κατέστρεψε τις μπάρες και έδωσε πρόσβαση στους οδηγούς σε τέσσερα διαφορετικά σημεία από την...
                            εθνική οδό στους παραδρόμους στο ύψος των διοδίων της Πελασγίας ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος.
                            Με αφορμή την αύξηση των τιμών και την διαβεβαίωση της εταιρίας ότι δεν θα ανανεωθούν οι κάρτες που ίσχυαν μέχρι σήμερα για τους κατοίκους της Πελασγίας ο δήμαρχος έλαβε την πρωτοβουλία να ανοίξει μόνος του τις πλαϊνές μπάρες που επί σειρά ετών εμπόδιζαν τους οδηγούς να παρακάμπτουν τα διόδια αψηφώντας τις όποιες συνέπειες. Ο κ. Γκλέτσος είχε μαζί του δέκα περίπου υπαλλήλους του δήμου που τον βοήθησαν να υλοποιήσει την πρωτοβουλία του.

                            http://www.lamiastar.gr/index.php?optio ... &Itemid=82

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Όμορφες εποχές ψιθύρων καρδιάς!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                ....Με αφορμή την αύξηση των τιμών και την διαβεβαίωση της εταιρίας ότι **δεν θα ανανεωθούν οι κάρτες που ίσχυαν μέχρι σήμερα για τους κατοίκους της Πελασγίας **...

                                Το προσέξατε αυτό;;!! Δηλαδή υπάρχουν ήδη κάρτες για κατοίκους; Και τώρα καταργήθηκαν εεε.... Μήπως είναι η αντίδραση των διοδιούχων στο κίνημα των διοδίστας;;
                                (άντε να προκαλέσω κι εγώ λίγο!)

                                Πάντως αυτό ακριβώς λέμε τόσες φορές ότι θα πρέπει να γίνει σε όλα τα διόδια, όχι για τους κατοίκους και όχι δωρεάν αλλά για τους συχνούς χρήστες (κατοίκους ή όχι). Αυτοί πως το είχαν πετύχει;; Μήπως αξίζει να διερευνηθεί;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  infinity last edited by

                                  To κόστος των καρτών, αν δεν κάνω λάθος, το πληρώνει ο δήμος και φυσικά αυτό μετακυλίει στους δημότες.
                                  Αυτό σημαίνει οτι είναι άδικο για τους δημότες που δε χρησιμοποιούν την Ε.Ο. να πληρώνουν επιπλέον δημοτικά τέλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Το όρθρο στο in.gr αναφέρει ότι '*Οι κάτοικοι της ανατολικής Φθιώτιδας δεν έχουν άλλο δρόμο, για να μετακινηθούν εσωτερικά στο δήμο και είναι υποχρεωμένοι να περνούν από τα διόδια. Στους κατοίκους της περιοχής έχουν δοθεί κάρτες ελεύθερης διέλευσης μόνο από τα διόδια της Πελασγίας, αλλά για ένα μικρό διάστημα είχαν ακυρωθεί. *'

                                    Είναι εντελώς σχιζοφρενικό να μη μπορείς να πας από το ένα μέρος του δήμου στο άλλο χωρίς να πληρώνεις διόδια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      komis1 last edited by

                                      Ο χρήστης zamc έγραψε:

                                      Για μένα, το ιταλικό σύστημα θα ήταν το καλύτερο. Για 500 χλμ. autostrada πρέπει σήμερα να πληρώνεις γύρω στα 20 ευρώ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ πουθενά, παρά μόνο στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου από εκεί που ξεκίνησες (παίρνεις μπιλιέτο) και στην έξοδο του προορισμού σου (πληρώνεις για το μπιλιέτο, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει). Εννοείται ότι το αντίτιμο των διοδίων θέλω να αφαιρεθεί από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω, έτσι;

                                      Απολυτα μαζί σου!

                                      Αν τα βάλεις κάτω, κι εμείς περίπου τα ίδια δίνουμε για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ΧΩΡΙΣ κανονικό αυτοκινητόδρομο σε όλο το μήκος της διαδρομής και σταματώντας κάθε τρεις και λίγο. Αυτό το τελευταίο με ενοχλεί περισσότερο από όλα, ομολογώ.

                                      Και το ότι δεν αφαιρούνται απο τα Τέλη κυκλοφορίας σου ξέχασες!!

                                      Και μην ξεχνάμε ότι η μετακίνηση στα κομμάτια αυτοκινητόδρομου που αποτελούν παράκαμψη πόλεων είναι δωρεάν (απ'όσο θυμάμαι) με ελεύθερη πλευρική πρόσβαση και ελληνικού στύλ διόδια σε κάθε μεριά... Ρε, δεν είναι ότι δε μπορούν, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝΕΕΕΕΕΕΕ.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει τρόπος να κινηθουν οι κατοικοι ενος δημου στα ρια του δήμου.

                                        Δηλαδη τόσα χρόνια τι έκαναν (και δεν μιλαω μονο για τον συγκεκριμενο δήμο);

                                        Εβγαιναν στην ΕΟ για ενα δυο χιλιομετρα και μετα έστριβαν στο χωράφι τους;
                                        ή διασχιζαν καθετα την εθνικη για να περασουν απεναντι;

                                        ακόμα θυμαμαι το 1998 που θα καρφωνόμουν πισω απο την καροτσα παλιου αγροτικου στο υψος του Μακρυχωρίου, οταν ο τυπος αποφασισε ξαφνικά να στριψει αριστερα σε δρόμο που δεν υπήρχε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tpapo last edited by

                                          Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                          Το όρθρο στο in.gr αναφέρει ότι '*Οι κάτοικοι της ανατολικής Φθιώτιδας δεν έχουν άλλο δρόμο, για να μετακινηθούν εσωτερικά στο δήμο και είναι υποχρεωμένοι να περνούν από τα διόδια. Στους κατοίκους της περιοχής έχουν δοθεί κάρτες ελεύθερης διέλευσης μόνο από τα διόδια της Πελασγίας, αλλά για ένα μικρό διάστημα είχαν ακυρωθεί. *'

                                          Είναι εντελώς σχιζοφρενικό να μη μπορείς να πας από το ένα μέρος του δήμου στο άλλο χωρίς να πληρώνεις διόδια.

                                          Το εχω αναφερει δεκάδες φορές ,συμβαινει σε όλη τη Φθιώτιδα αυτό και στη[b] Πελασγια και στο Μωλο και στη Τραγανα ,μπράβο στο Απόστολο Γκλέτσο [/b] και μπράβο σε όλους που συμμετειχαν μαζικα στις χθεσινές εκδηλώσεις

                                          http://www.lamiareport.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=21522&Itemid=68

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infinity last edited by

                                            O Γκλέτσος έκανε κάτι.
                                            Οι υπόλοιποι στις χθεσινές εκδηλώσεις δεν έκαναν απολύτως τίποτα.

                                            Απο εμένα μπράβο μόνο στον Γκλέτσο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 82 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr