Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel Κινητήρας ..... Ναι ! ... αλλά ποιός ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel Κινητήρας ..... Ναι ! ... αλλά ποιός ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    50
    228
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paddler last edited by

      Ο χρήστης sprsk έγραψε:

      Εύλογα λοιπόν ερωτώ . Μπορεί να συνδυαστεί ο Turbo Diesel με άνετο , ήσυχο , Cruiser χαρακτήρα ενός sedan , που να βγάζει και σχετικά καλές επιδόσεις . ΝΑ μην κροταλίζει ώστε ξυπνάει τον γείτονας το βράδυ ,και να μην τρέμει το αμάξωμα σαν φραπέ στο σέικερ ?
      Το εύρος κυβισμού ας πούμε ότι είναι από 1400 έως 2500 cc

      Μετά από 4 μήνες συμβίωσης (και 20000 χλμ) με το renault fluence 1.5 dci, νομίζω πως όλα όσα ζητάς σου προσφέρονται και μάλιστα με bonus τη χαμηλή τιμή αγοράς (20000€ με το κλειδί στο χέρι). Μπορείς να κοιτάξεις fiat linea ή vw jetta ή skoda octavia ή κάτι παραπλήσιο (volvo s40 1.6d?), υπό τον όρο να ΜΗΝ έχουν 5άρια σασμάν, το 6άρι κάνει τη διαφορά και αυτή είναι άποψη πολλών χρηστών diesel. Διάβασε το post μου viewtopic.php?f=15&t=37579&start=375
      για να καταλάβεις για τι οικονομία και άνεση μιλάμε, ενώ σου λέω πως πρακτικά δε σου χρειάζονται 2000 κυβικά, εκτός αν θες σώνει και καλά να λες πως έχεις 200+ διαθέσιμα άλογα. Τέλος , το 1.5 dci βγαίνει & σε Qashqai απλό ή +2.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • sprsk
        sprsk last edited by

        Φίλε μου σε ευχαριστώ .
        Κρατάω την εμπιστοσύνη που δείχνεις στα Diesel και την οικονομία που περιγράφεις στο αντίστοιχο νήμα .
        Όμως τα μοντέλα που αναφέρεις δεν είναι αυτά που ψάχνω . Σωστά κατάλαβες ότι δεν θα αρκεστούμε στα τίμια και 1,5 αλλά θα ανέβω ψηλότερα για να βρω άλογα κάπου 150 με 200 .

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vasilis1 last edited by

          Εγω θα ξανααναφερω το δικο μου πετρέλαιο:
          Lancia Delta MJT TwinTurbo.
          Euro5,149 γρ/κμ κινητηρας αλλα δυστυχως φορέθηκε μονο σε 2 μοντελα, στη Λαντσια και στο Saab 9-3 με 180 αλογα.
          Με οδηγηση αγριως παρανομη και σε ορεινο δρομο εφτασε μεση καταναλωση στα 7.4 που προφανως κατεβαινει ανετα μεχρι τα 6 σε φυσιολογικοτερες καταστασεις(η ορεινη διαδρομη αφορα τα ορεινα της Αρτας μεχρι βουλγαρέλι για τους γνωρίζοντες)
          Αθορυβος,ναι
          ροπή 400ΝΜ δεν νομιζω να χρειαζεται και άλλο.
          Για την ανεση του αυτοκινητου όποιος μπαινει μεσα τρομαζει με τους χωρους.
          Τωρα ειναι και λιγο μακρυ το οχημα.Ευελικτο ναι αλλά το παρκιν ειναι μια πονεμενη ιστορια για Αθηνα πχ
          Ξεχασα επισης οτι μιλαμε κατα βαση για το απειρα χρησιμοποιημενο μπλοκ των 1910 κυβικων ποου α)το εχουν φορεσει απειρα αυτοκινητα οπως τα ταξι οπελ βεκτρα αλλα και οποιο αλλο μοντελο ακουει σαυτον τον κυβισμο τα τελευταια 10χρονια και β)ειναι κατω απο το οριο των 1929 κυβικων οποτε τα τέλη ειναι (για φετος-αυριο δεν ξερω τι μας ξημερωνει)ειναι στα 270ευρω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            noe last edited by

            δεν εχω καταλαβει αν θες καινουργιο ή μεταχειρισμενο αυτοκινητο?
            Αν μιλας για καινουργιο τοτε τα λεφτα ειναι πολλα. Μακραν πιο οικονομικο ειναι το bravo 1.6 m-jet me 120hp EURO 5!!!
            Αν θες 150 + αλογα τοτε τα λεφτα ειναι ακομη πιο πολλα. Με 'ευκαιρια' για μενα την delta σαν του ΒΑσιλη με τα 190 hp που αν καταλαβα καλα με τα οφελει της αποσυρσης μπορει να την βρεις γυρω στα 26000 € στην εκδοση ORO. Δεν νομιζω να βρεις 190 αλογα πετραιλεου σε αυτη την τιμη.

            Τωρα αν μιλας για μεταχειρισμενο υπαρχουν πιο πολλες επιλογες αλλα κυριως απο Γερμανια και Ιταλια(αν θες Ιταλικο).
            Εδω ομως εγω θα εψαχνα μονο για EURO 4 (κινητηρες που καινε παραπανω , ακουγονται παραπανω ) γιατι EURO 5 σημαινει πανω απο 20000 € και χωρις τελωνεια και κτλ κτλ. Με αυτα δεν ξερω που θα φτασει η τιμη αν φερεις ενα στην Ελλαδα. (σηγουρα θα συμφερει η delta καινουργια απο Ελλαδα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Ο κινητήρας της Δέλτα δείχνει πολύ καλή περίπτωση, αλλά το ίδιο το όχημα δεν είναι σεντάν. Τα όποια σεντάν υπάρχουν σε αυτή την περιοχή ισχύος είναι συνήθως 2.000 κυβικά ή και μεγαλύτερα.
              Και είναι χαμένος από χέρι όποιος πάει να κάνει οικονομία φορτώνοντας στην πλάτη του τα 2.000+ κυβικά με ότι τέλη ταξινόμησης και φόρο πολυτελείας αυτό συνεπάγεται, συν τα τέλη κυκλοφορίας και τα σφάλιστρα, την απαξίωση με το χρόνο και την δυσκολία μεταπώλησης.
              Σε ορισμένες περιπτώσεις το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο από την παράλληλη ύπαρξη φθηνότερων βενζινοκίνητων εκδόσεων χαμηλού κυβισμού, πλην όμως υπερτροφό (περιπτώσεις Μερσεντές C,E, Passat, Superb, Octavia, Exeo, A4,C5,159,Volvo S, Saab 9-5 κ.α.). Ανοικονόμητο θα του βγει το πετρέλαιο άμα πέσει σε τέτοια λούμπα, το εξήγησα και με παραδείγματα σε άλλο ποστ.

              Nα προτείνω το εντελώς οικογενειακό Σενίκ? Τρελλοί χώροι και πρακτικότητα, άνετο, ταξιδιάρικο, και με υπερατού κινητήρα ντίζελ 1.900 κυβικών με εξάρι σαζμάν. Νταξ' δεν είναι ούτε σεντάν ούτε γκλαμ, αλλά την οικογενειακή δουλειά του την κάνει καλύτερα από πάρα πολλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Μάλλον κάτι δεν εξήγησα ή κάτι δεν διαβάστηκε .
                Δεν είπα πουθενά για οικογενειακή δουλειά . Ούτε είπα ότι θα θυσιαστούν όλα στο πλαίσιο της οικονομίας .
                Απλά ψάχνουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή μεταξύ ορισμένων χωρίς να υπάρχει κόλλημα αν θα είναι C5 ή 320 .

                Η επιλογές είναι μέχρι τώρα.

                C5 2,0D
                Mondeo 2,0D
                159 2.0D
                320 2.0D
                s80 2,0D ( ίσως , είναι κάπως μεγάλο και το σκέφτομαι )
                S40 1,6D
                320 1,6D
                Mondeo 1,6D
                κάπου εκεί το ψάχνω.
                Τι λέτε υπάρχει κάποιο που να υπερτερεί ?
                ή κάποια άλλη επιλογή ?

                H Delta ενώ μου αρέσει πολύ από έξω μέσα με χαλάει αυτό το ψεύτικο πλαστικό απομίμησης αλουμινίου και τα άβολα ( για εμένα ) καθίσματα .
                Η επιλογή είναι θέμα κινητήρα και τιμής . θα πήγαινα εύκολα στην 320 απλά είναι στο πάνω όριο του κόστους αγοράς με τιμή στα 45.000.

                Από αυτά η μόνη εταιρεία που δεν επιβαρύνει το Diesel είναι η Ford με τιμή στα 30.000
                Αυτός ο κινητήρας από ότι κατάλαβα φοριέται από 3-4 κατασκευαστές . Τον έχει κανείς να πει εντυπώσεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  efthymis last edited by

                  Μεγαλο + της C5 ειναι η υδροπνευματικη και η τιμη της. Στα χρηματα που ζηταει τη θεωρω καλυτερη προταση σε σχεση με τα υπολοιπα -για τη χρηση που προοριζεται βεβαια- αν δε θες να εκταμιευσεις τα 45+ που θελει η 320. Αν βεβαια εισαι διατεθειμενος, παρ'την γιατι απ'οτι καταλαβα αυτο ειναι που σου εκανε 'κλικ'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dstou last edited by

                    Δεν είπα πουθενά για οικογενειακή δουλειά .

                    Πράγματι, αλλά το απόσπασμα από το πρώτο ποστ

                    Μπορεί να συνδυαστεί ο Turbo Diesel με άνετο , ήσυχο , Cruiser χαρακτήρα ενός sedan , που να βγάζει και σχετικά καλές επιδόσεις .

                    παραπέμπει ως επί το πλείστον σε οικογενειακή χρήση, και από μένα και από άλλα μέλη. Μέα κούλπα όμως.

                    Ούτε είπα ότι θα θυσιαστούν όλα στο πλαίσιο της οικονομίας .

                    Άμα δεν επιζητείς κυρίως την οικονομία ή δεν βάζεις συχνά κοτσαδόρο, δεν νομίζω να υπάρχει ο παραμικρός λόγος να πάρεις ντίζελ σε πολλές περιπτώσεις. Αλλιώς γιατί? Για τη χροιά του ήχου του, την μπίχλα από την εξάτμιση, τα παραπάνω κοστολόγιά του σε πολλές περιπτώσεις, το ρίσκο με τα καύσιμα και την αντλία καυσίμου?

                    έδιτ
                    Δεν χρειάζεται να θυσιάσεις τίποτα στο πλαίσιο της οικονομίας. Και ερωτώ εξετάζοντας ένα από τα υποψήφια της λίστας, ποιός ο λόγος να προτιμήσει κάποιος π.χ. την C5 2.0d έναντι της βενζινοκίνητης C5 1.6 turbo στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού , και να πληρώσει και 5-6 χιλιάρικα παραπάνω για να την αγοράσει?
                    Άμα κάνει ένα σκασμό χλμ. το χρόνο και υπολογίζει ότι θα ρεφάρει σε εύλογο χρόνο, ΟΚ. Αλλιώς δε θα κερδίσει τίποτα, στη χασούρα θα είναι από την αρχή μέχρι το τέλος στις περισσότερες περιπτώσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                      Μάλλον κάτι δεν εξήγησα ή κάτι δεν διαβάστηκε .
                      Δεν είπα πουθενά για οικογενειακή δουλειά . Ούτε είπα ότι θα θυσιαστούν όλα στο πλαίσιο της οικονομίας .
                      Απλά ψάχνουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή μεταξύ ορισμένων χωρίς να υπάρχει κόλλημα αν θα είναι C5 ή 320 .

                      Η επιλογές είναι μέχρι τώρα.

                      C5 2,0D
                      Mondeo 2,0D
                      159 2.0D
                      320 2.0D
                      s80 2,0D ( ίσως , είναι κάπως μεγάλο και το σκέφτομαι )
                      S40 1,6D
                      320 1,6D
                      Mondeo 1,6D
                      κάπου εκεί το ψάχνω.
                      Τι λέτε υπάρχει κάποιο που να υπερτερεί ?
                      ή κάποια άλλη επιλογή ?

                      H Delta ενώ μου αρέσει πολύ από έξω μέσα με χαλάει αυτό το ψεύτικο πλαστικό απομίμησης αλουμινίου και τα άβολα ( για εμένα ) καθίσματα .
                      Η επιλογή είναι θέμα κινητήρα και τιμής . θα πήγαινα εύκολα στην 320 απλά είναι στο πάνω όριο του κόστους αγοράς με τιμή στα 45.000.

                      Από αυτά η μόνη εταιρεία που δεν επιβαρύνει το Diesel είναι η Ford με τιμή στα 30.000
                      Αυτός ο κινητήρας από ότι κατάλαβα φοριέται από 3-4 κατασκευαστές . Τον έχει κανείς να πει εντυπώσεις ?

                      Έτσι όπως έχεις θέσει τις προτεραιότητες σου,επαναλαμβάνω ότι στην κατηγορία των 2 λίτρων,θεωρώ κορυφαία επιλογή το σύνολο της BMW (αυτό με τα 184 άλογα και όχι το δίλιτρο Ef.Dyn. ούτε το καστράτο δίλιτρο των 116 ή 143 ίππων).
                      Ένα σκαλοπάτι πιο κάτω τοποθετώ τον δίλιτρο mjet της Fiat (στην έκδοση με τα 170 άλογα).

                      Λάβε υπόψη σου ότι σύντομα η BMW παρουσιάζει 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες turbo,που αυτομάτως καταργούν το μειονέκτημα που είχε μέχρι σήμερα (να χρειαστεί δηλ. να ανεβείς στα 3 λίτρα προκειμένου να έχεις 'σύγχρονες' επιδόσεις από τους βενζινοκινητήρες της).

                      Στο δίλιτρο mjet της FPT,δυστυχώς η πιο ολοκληρωμένη έκδοσή του (τεχνολογία mjet II)προσφέρεται προς το παρόν μόνο στην Giulietta (και όχι στην 159 που κοιτάς και που δεν πρόκειται ποτέ να έχει τον δίλιτρο mjet II).

                      Eπειδή αναφέρθηκε ο 1,9TST της Delta, θεωρώ την αντιπαράθεσή του με τον δίλιτρο mjet,άνευ σημασίας,καθώς ο τελευταίος σε επίπεδα γραμμικότητας,υγροδυναμικής και δύναμης (μπορεί να γυρίσει μέχρι τις 5200 στροφές,έχει δύναμη και κάτω από τις 2000 στροφές,ενώ κάποια στιγμή θα συνδυαστεί και με mair) είναι αλλού σε σχέση με τον αειθαλή 1900άρη.
                      Δεν είναι τυχαίο ότι ο 1,9TST που οδεύει προς συνταξιοδότηση,δεν συνδυάστηκε με άλλα μοντέλα του gruppo,ενώ οι καταναλώσεις του στη Delta,είναι απλά ικανοποιηικές,ενώ στους τροχούς (εξαιτίας κιβωτίου-μετάδοσης)δεν περνά περισσότερους από 150 ίππους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Ευχαριστώ Alba Parietti αυτά τα σχόλια-απαντήσεις χρειάζομαι.

                        Φίλε dstou με προβληματίζεις ,
                        Δεν θα τα δώσω τα 45,000 . Η σκέψη αυτή παρότι δεν την είπα ξεκάθαρα όσο πάει ωριμάζει και τελεσιδικίζει ( ποιητική αδεία ).

                        Λοιπόν , ας υποθέσουμε ότι κάνουμε 20-25000 χιλιόμετρα το χρόνο .

                        • Βενζίνη : 22,000 * 10 ( μέση μικτή κατανάλωση ) / 100 = 2,200 λίτρα * 1,6 = 3520 euro.
                        • Πετρέλαιο : 22,000 *7,5 ( μέση μικτή κατανάλωση ) / 100 = 1,650 λίτρα * 1,3 = 2,145 euro.

                        Διαφορά περίπου στα 1400 euro.

                        Αν δεν έχω κάνει κάποια @@ lol τότε μάλλον δεν κάνω λάθος . Εκτός αν δεν υπολογίζω κάτι σωστά .....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Από τη μία πλευρά τα 22.000 χλμ. είναι σεβαστό νούμερο. Το spritmonitor όμως από την άλλη, δίνει μόλις 0,85 λίτρα διαφορά στην μέση κατανάλωση υπέρ του πετρελαίου σε σχέση με τον 1.600άρη τούρμπο της C5.

                          http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/90-C5.html?fueltype=2&constyear_s=2009&constyear_e=2010&power_s=150&power_e=160&powerunit=2

                          http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/90-C5.html?fueltype=1&constyear_s=2009&constyear_e=2010&power_s=150&power_e=170&powerunit=2

                          Για κανά 700άρι ευρώ οικονομία το χρόνο το βλέπω, ήτοι θες μια οκταετία+ να ρεφάρεις με αυτές τις διαφορές τιμής.
                          Και μετά από μερικά χρόνια όταν θα θες να το δώσεις τι γίνεται? Όταν η αγορά 'αύριο' έχει 20% υβριδικά, ηλεκτρικά και υγραέρια και 60% βενζινοτούρμπο 1.200-1.400 κυβικά, ποιός θα κοιτάξει ένα 2.000 γαλλικό (δεν εξετάζω το πόσο,άστο αυτό, το ποιός θα σου το πάρει από τα χέρια διερωτώμαι).
                          Άνθρακες ο θησαυρός κατά τη γνώμη μου.

                          ΥΓ1. Μην σκεφτείς το C5 σε 1.600 τουρμποντίζελ, είναι αισθητά πιο αργό από το άτμο 1.800άρι το οποίο σέρνεται χαρακτηριστικά.

                          ΥΓ.2 Το λέω καιρό, με αυτές τις συνθήκες στην ντόπια αγορά πολύ λίγα ντίζελ θα έχουν τύχη αύριο αν απελευθερωθούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sprsk
                            sprsk last edited by

                            Με τίποτα δεν είναι τόση η διαφορά ... ότι και να λέει το monitor
                            Από γνωστούς που έχω ρωτήσει και από ότι διαβάζω στο Forum κάνα 10άρι μικτή πάει η βενζίνη . αντε 9,5 πιο κάτω με τίποτα .
                            Αν ψιλό ζωριστεί άνετα γράφει 11 με 11,5 . Τα έχει τα 1500 κιλάκια της η Γαλλιδούλα.

                            Τίμιο σε αγορά όπως έγραψα είναι το mondeo που βγαίνει στα 29900 2.0D 163hp. Ιδια και καλύτερη τιμή απο την ατμόσφαιρα.

                            Νομίζω ότι το μέλλον είναι πετρέλαιο - μπαταρία . Αλλά κανείς δεν μπορεί να το προδικάσει .
                            Επίσης Τίμια λύση μου φαίνεται ο 1,6 D Drive της Volvo στο S40 αλλά δεν ξέρω τίποτα για δαύτων . Βέβαια θα χάνει σε επιδόσεις αρκετά από έναν 2.0D

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilis1 last edited by

                              @alba μπορεις να μου υποδειξεις που βρηκες τα περι ιπποδυναμης που περναει στους τροχους o twinturbo στους τροχους στους 150 (εγω γιατι εχω δει 225 στο gps και με λιγο ομολουγουμένος ακομα περιθωριο πράγμα που δεν δικαιολογει με κανενα τροπο 50 αλογα στον τροχο).
                              και πως επισης θεωρεις μια καταναλωση οπως την αναφερω μεγαλη ενω ακομα και το βιβλιο οδηγιων της Δελτα αναφερει μια διαφορα στον διλιτρο της ταξης του μισου λιτρου λιγοτερο.
                              Δεν ειναι εγωιστικό απλά θα ηθελα να ξερω αν σου ειναι ευκολο αυτες τις πηγες πληροφορησης οι οποιες προφανως βγαζουν αλλα συμπερασματα απο την καθημερινη συμβιωση μου με την δικη μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paddler last edited by

                                Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                Φίλε μου σε ευχαριστώ .
                                Κρατάω την εμπιστοσύνη που δείχνεις στα Diesel και την οικονομία που περιγράφεις στο αντίστοιχο νήμα .
                                Όμως τα μοντέλα που αναφέρεις δεν είναι αυτά που ψάχνω . Σωστά κατάλαβες ότι δεν θα αρκεστούμε στα τίμια και 1,5 αλλά θα ανέβω ψηλότερα για να βρω άλογα κάπου 150 με 200 .

                                Νομίζω πως ψάχνοντας άλογα στο πετρέλαιο, χάνεις την ουσία. Αυτό στο οποίο θα έπρεπε να εστιάζεις (κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι η ροπή και η οικονομία στο ταξίδι. Σε αστικό περιβάλλον μάλιστα, η διαφορά με βενζίνη (εκτός από την ταλαιπωρία με τον diesel) δε θα είναι τόσο κρίσιμη. Δε χρειάζεσαι πάνω από 150 αλογάκια, εκτός αν θες να ταξιδεύεις με 200+, πληρώνοντας το αντίτιμο. Τα 20-25000χλμ το χρόνο είναι το κατώφλι επιλογής, σωστά το θέτεις. Όμως, συμφωνώ με τον dstou που συνιστά να αποφύγεις να 'φορτωθείς' με κυβικά, στην παλαβή εποχή που ζούμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Δεν το καταλαβαίνω .
                                  Έχω την εντύπωση ότι οι 2.0D με τα 160-180 άλογα έχουν αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση είτε εντός είτε εκτός .
                                  Δεν έχω δει ή οδηγήσει κανένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό ή turbo με κατανάλωση κάτω από 10 ( με πολύ ελαφρή πόδι 9,5) .
                                  Diesel αντίστοιχα έχω δει στα 7 .
                                  Ναι είναι πιο κουραστικός αλλά γιαυτό το λόγο άνοιξα το thread για να ρωτήσω και τους υπολοίπους .... δεν τα έχω οδηγήσει όλα .

                                  Αν δεν ήταν η Μ@λ@κοκυβερνίσεις μας και η σκ@τοπερίοδος, ήξερα τι θα αγόραζα . GS 450h αλλά βλέπεις δεν πρόλαβα και ΞΑΝΑΒΑΛΑΝΕ φόρο εισαγωγής-πολυτελείας λες και μαζί ξεσκιζόμαστε στην δουλειά πρωί βράδυ .
                                  Εμείς παράγουμε αυτοί τα τρώνε και ο χοντρομ@λ@κ@ς μας κάνει και πλάκα 'όλοι μαζί τα φάγαμε ... και άλλα τραγικά'. Είναι ανίκανοι να διοικήσουν όχι μόνο την χώρα αλλά και περίπτερο .. ... Έχουν αφήσει τόσο κόσμο στην ανέχεια και συνεχίζουν χωρίς να πάρουν χαμπάρι . Μόνο για την πάρτη τους , την θέση , την καρέκλα.

                                  Έχω αρχίσει και φορτώνω μόνο και μόνο που τα σκέφτομαι και τα γράφω .

                                  Βάζω τελεία γιατί ξέφυγα , είμαι και σε δύσκολη ηλικία .... άστα .....

                                  Χααμμμμμμ , Χααμμμμμμμ ασκήσεις ηρεμίας Χααμμμμμμμμ , Χααμμμμμμμμ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    beams last edited by

                                    Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                    Αν δεν ήταν η Μ@λ@κοκυβερνίσεις μας και η σκ@τοπερίοδος, ήξερα τι θα αγόραζα . GS 450h αλλά βλέπεις δεν πρόλαβα... [/img]

                                    Και γιατί δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο διετίας;
                                    4 χρόνια εγγύηση, 4 οδική, και άλλα 6 χρόνια για το υβριδικό κομμάτι του αυτοκινήτου.
                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1081211/

                                    Kαι αν δεν σου κάνει αυτό πήγαινε από μια εμπορία επίσημη και δες τι υπάρχει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      paddler last edited by

                                      Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                      Δεν το καταλαβαίνω .
                                      Έχω την εντύπωση ότι οι 2.0D με τα 160-180 άλογα έχουν αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση είτε εντός είτε εκτός .
                                      Δεν έχω δει ή οδηγήσει κανένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό ή turbo με κατανάλωση κάτω από 10 ( με πολύ ελαφρή πόδι 9,5) .
                                      Diesel αντίστοιχα έχω δει στα 7 .
                                      Ναι είναι πιο κουραστικός αλλά γιαυτό το λόγο άνοιξα το thread για να ρωτήσω και τους υπολοίπους .... δεν τα έχω οδηγήσει όλα .

                                      Αν δεν ήταν η Μ@λ@κοκυβερνίσεις μας και η σκ@τοπερίοδος, ήξερα τι θα αγόραζα . GS 450h αλλά βλέπεις δεν πρόλαβα και ΞΑΝΑΒΑΛΑΝΕ φόρο εισαγωγής-πολυτελείας λες και μαζί ξεσκιζόμαστε στην δουλειά πρωί βράδυ .
                                      Εμείς παράγουμε αυτοί τα τρώνε και ο χοντρομ@λ@κ@ς μας κάνει και πλάκα 'όλοι μαζί τα φάγαμε ... και άλλα τραγικά'. Είναι ανίκανοι να διοικήσουν όχι μόνο την χώρα αλλά και περίπτερο .. ... Έχουν αφήσει τόσο κόσμο στην ανέχεια και συνεχίζουν χωρίς να πάρουν χαμπάρι . Μόνο για την πάρτη τους , την θέση , την καρέκλα.

                                      Να είμαστε ειλικρινείς: ούτε τουρμπάτο 1400άρι με 150 στην εθνική κατεβαίνει τα 10λτ/100χλμ & όποιος λέει το αντίθετο έχει κάνει λάθος. Το 9,8 ή έστω 9,5 είναι πρακτικά 10 & δεν έχει καμμία σχέση με τα 6 τα δικά μου, που είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μέτρηση σε ρεαλιστικές συνθήκες, έτσι πάω στη δουλειά ΚΑΘΕ μέρα! Για το σήμα πλήρωσα φέτος 220€, ενώ αν το είχα πάρει μετά την 1/11/2011 με 119 co2 θα πλήρωνα 119*0,8=96€, του χρόνου ποιός ξέρει? Για το λόγο αυτό σου είπα να μη φορτωθείς κυβικά, γιατί λέγανε πχ. πως τα υβριδικά δε θα πληρώνουν τέλη, αλλά μετά το αλλάξανε & είπαν πως θα ισχύει μόνο αν είναι κάτω απο 1928 κυβικά... Αφού λοιπόν έχεις την εφορία συνέταιρο στη δουλειά σου (αν είσαι στο ελεύθερο) γιατί να δώσεις λαβή να σου παίρνει ακόμα περισσότερα? Επειδή ΜΑΖΙ τα φάγαμε ή επειδή είμαστε κοπρίτες???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                                        @alba μπορεις να μου υποδειξεις που βρηκες τα περι ιπποδυναμης που περναει στους τροχους o twinturbo στους τροχους στους 150 (εγω γιατι εχω δει 225 στο gps και με λιγο ομολουγουμένος ακομα περιθωριο πράγμα που δεν δικαιολογει με κανενα τροπο 50 αλογα στον τροχο).
                                        και πως επισης θεωρεις μια καταναλωση οπως την αναφερω μεγαλη ενω ακομα και το βιβλιο οδηγιων της Δελτα αναφερει μια διαφορα στον διλιτρο της ταξης του μισου λιτρου λιγοτερο.
                                        Δεν ειναι εγωιστικό απλά θα ηθελα να ξερω αν σου ειναι ευκολο αυτες τις πηγες πληροφορησης οι οποιες προφανως βγαζουν αλλα συμπερασματα απο την καθημερινη συμβιωση μου με την δικη μου

                                        Automobilismo (Marzo 2009) - Test 1.9 M-Jet TST 190 cv

                                        Potenza massima rilevata: 200.7cv a 4180 giri/min
                                        Potenza alla ruota: 151.1cv a 4100 giri/min
                                        Coppia massima rilevata: 41.9 kgm a 2170 giri/min

                                        .....και υπάρχουν πλείστες άλλες δυναμομετρήσεις με αντίστοιχα αποτελέσματα.
                                        Τις καταναλώσεις δεν τις θεωρώ κακές,αλλά υποδεέστερες αυτών του 2λιτρου με τα 165 άλογα (τις πραγματικές,όχι τις τυποποιημένες).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nyfitsa last edited by

                                          @paddler
                                          ποιο αμαξι εχεις αν επιτρεπεται?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Τι λες για Laguna 2.0 dci.Οικονομικότατο και με 150 άτια.
                                            Το μόνο θέμα του βέβαια είναι ο κώλος του που είναι λίγο κλάφτα.
                                            Αν περιμένεις και την facelift θα την πάρεις και με τετραδιεύθυνση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr