Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 305
    • 306
    • 73 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    71430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
      Κορίθνου-Πατρών;
      Δεν νομίζω..

      Για τέτοιους δρόμους δεν υφίσταται λόγος να πληρώσεις αλλά συγκριτικά με την αττική οδό δεν μου πάει να μην πληρώσω.
      Ο μόνος λόγος είναι να πηγαίνουν τα επιπλέον χρήματα (που νομίζω αυτό συμβαίνει) στην εταιρία και όχι στο δημόσιο.

      Κατά 99,9% είναι όντως η Κορίνθου-Πατρών και μάλιστα έχω την εντύπωση οτι γνωρίζω και το σημείο.
      Κι όμως έτσι είναι ένα τυπικότατο κομμάτι αυτής της 'εθνικής οδού', υπάρχουν και χειρότερα σημεία μάλιστα.
      Γι' αυτό το δρόμο πληρώνουμε 3 ευρώ ανά διέλευση.
      Ή μάλλον, ξέχασα! Πληρώνουμε ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ο καινούριος δρόμος.
      Παίδες, λέω να χτίσω μια υπερσύγχρονη πολυκατοικία κάπου στα βόρεια προάστια (άντε και άλλη μία στα νότια, για να καλύψω όλα τα γούστα). Επειδή δε μου φτάνουν τα λεφτά όμως, δεν έχετε αντίρρηση να πληρώσετε ενοίκιο όσο θα χτίζεται για να αποπερατωθεί, έτσι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
        Θα με ενδιέφερε η επιχειρηματολογία όσων θεωρούν λογικό και δίκαιο το να προ-πληρώνει το δρόμο Α [μέσω διοδίων] ο χρήστης του δρόμου Β, ο οποίος μπορεί το δρόμο Α να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ [ενώ αντιθέτως θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε δεν προ-πλήρωσε ούτε 1 ευρώ για να κατασκευαστεί].

        Εχεις ένα δίκιο. Αλλά:

        1. Είναι σαφώς δικαιότερο από το να πληρώνουν και για το δρόμο Α και για το δρόμο Β όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ακόμα και όσοι δεν τους χρησιμοποιούν καθόλου
        2. Είναι σαφώς δικαιότερο από το παλιό καθεστώς, όπου πληρώναμε στο ΤΕΟ και πήγαιναν όλα στη μαύρη τρύπα του δημοσίου
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bujinkan last edited by

          Ο χρήστης sv2 έγραψε:

          Γιατί δεν εφαρμόζουν το σύστημα της βινιέτας όπως σε πολλές χώρες με κόστος από 30-100 ευρώ τον χρόνο ?
          Μήπως επειδή το κόστος κατασκευής των Ελληνικών αυτοκινητοδρόμων είναι δύο και τρείς φορές ακριβότερο ανά χιλιόμετρο από τα άλλα κράτη επειδή περιλαμβάνονται υπέρογκες υπερτιμολογήσεις και προμήθειες ?Μήπως έτσι προκύπτουν τα 45 ευρώ Αθήνας - Θεσσαλονίκης τα οποία υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν 10-15 και δεν θα έλεγε κανέις τίποτα ?

          Οοοχιιι μωρε,τι λες τωρα? Γινονται τετοια πραγματα στην ελλαδα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            ddl449 last edited by

            Δεν διαφωνώ (και με αυτά που είπε ο sv2) αλλά πως θα ελέγχουμε την βινιέτα; Ότι ο καθένας πληρώνει και κανένα λαμόγιο δεν την γλιτώνει;
            Αλλιώς μέσα, συμφωνώ με 1000.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              komis1 last edited by

              Ο χρήστης criuser έγραψε:

              Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
              Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
              Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.

              Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
              Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .

              Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .

              Για μισό. Όταν ήρθε η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τεχνικά πολύ δυσκολότερο έργο από την Πατρών-Κορίνθου, δεν πήγαν μέχρι να γίνει η γέφυρα τα φέρι στα 12 ευρώ, να παίρνει τα 8 για πάρτη της ώστε να φτιάξει τη γέφυρα ΌΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ. Έφτιαξε, και μετά χρέωσε. Και κανείς δεν έβγαλε κιχ γιατί η δουλειά έγινε τουλαχιστον κρατώντας κάποια στοιχειώδη προσχήματα.

              Άρα τον ΠΟΥΛΟ έπρεπε να έχει πάρει η Ολυμπία Οδός και η κάθε εταιρεία του ΚWΛΟΥ που χωρις να βάλει φράγκο δικό της, έρχεται και μας λέει για κάθε ευρώ που δίνουμε στην καρμανιόλα της, επενδύονται 5. Υπήρχαν και υπάρχουν αξιοπρεπέστατες μεγάλες διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες με φόντα και με κεφάλαιο που μπορούσαν να αναλάβουν, αλλά όχι, έπρεπε να τα φάνε οι μπομπολαίοι.

              Και τέλος άμα είναι να πληρώσουμε λεφτά περισσότερα από τον προϋπολογισμό της ΝΑΣΑ για να γίνουν οι δρόμοι του 1960 δρόμοι του 1995 (γιατί τέτοιοι θα γίνουν) αλλά με υλοποίηση το 2020, τότε ας μη φτιαχτεί τίποτα και ας πεθαίνουν και 50 Έλληνες το χρόνο να πάμε οι υπόλοιποι πρώτοι στον πλανήτη Άρη και να γράψει η ιστορία λόγια δόξης λαμπρά για τη χώρα μας και όχι λόγια ντροπής... Είναι όπως λένε οι ξένοι bad value for money, το οποίο πραγματικά, μας έχει μπουχτίσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                Δεν είναι δυνατόν σε 500 χιλιόμετρα να χρειάζεται να σταματήσεις 10 φορές και να πληρώνεις 45 ευρώ για το πήγαινε -έλα όταν για βενζίνη χρειάζεσαι 100 ευρώ.

                να πας απο τους παραδρομους οπως λενε καποιοι εδω μεσα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cabala10 last edited by

                  Ο χρήστης komis1 έγραψε:

                  Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
                  Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
                  Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.

                  Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
                  Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .

                  Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .

                  Για μισό. Όταν ήρθε η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τεχνικά πολύ δυσκολότερο έργο από την Πατρών-Κορίνθου, δεν πήγαν μέχρι να γίνει η γέφυρα τα φέρι στα 12 ευρώ, να παίρνει τα 8 για πάρτη της ώστε να φτιάξει τη γέφυρα ΌΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ. Έφτιαξε, και μετά χρέωσε. Και κανείς δεν έβγαλε κιχ γιατί η δουλειά έγινε τουλαχιστον κρατώντας κάποια στοιχειώδη προσχήματα.

                  Άρα τον ΠΟΥΛΟ έπρεπε να έχει πάρει η Ολυμπία Οδός και η κάθε εταιρεία του ΚWΛΟΥ που χωρις να βάλει φράγκο δικό της, έρχεται και μας λέει για κάθε ευρώ που δίνουμε στην καρμανιόλα της, επενδύονται 5. Υπήρχαν και υπάρχουν αξιοπρεπέστατες μεγάλες διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες με φόντα και με κεφάλαιο που μπορούσαν να αναλάβουν, αλλά όχι, έπρεπε να τα φάνε οι μπομπολαίοι.

                  Και τέλος άμα είναι να πληρώσουμε λεφτά περισσότερα από τον προϋπολογισμό της ΝΑΣΑ για να γίνουν οι δρόμοι του 1960 δρόμοι του 1995 (γιατί τέτοιοι θα γίνουν) αλλά με υλοποίηση το 2020, τότε ας μη φτιαχτεί τίποτα και ας πεθαίνουν και 50 Έλληνες το χρόνο να πάμε οι υπόλοιποι πρώτοι στον πλανήτη Άρη και να γράψει η ιστορία λόγια δόξης λαμπρά για τη χώρα μας και όχι λόγια ντροπής... Είναι όπως λένε οι ξένοι bad value for money, το οποίο πραγματικά, μας έχει μπουχτίσει.

                  δηλαδη τι θες να μας πεις?
                  οτι ειναι το ιδιο οταν χτιζεις εναν δρομο μισοτελειωμενο οπου εχεις και δυο λωριδες ελευθερες και μετα πληρωνεις με μια γεφυρα που πρακτικα μεχρι να τελειωσει ΔΕΝ περνας και πληρωνεις μετα την ολοκληρωση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cabala10 last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                    Δεν είναι δυνατόν σε 500 χιλιόμετρα να χρειάζεται να σταματήσεις 10 φορές και να πληρώνεις 45 ευρώ για το πήγαινε -έλα όταν για βενζίνη χρειάζεσαι 100 ευρώ.

                    να πας απο τους παραδρομους οπως λενε καποιοι εδω μεσα

                    ιδεα:να βαλουν και εκει διοδια!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Είναι πολύ πιο δίκαιο φαντάζομαι να μην πληρώνει ο SV2 καθόλου διόδια και την φθορά που προκαλεί στις υποδομές για να πάει κάθε μέρα στην δουλειά του να την πληρώνουν αποκλειστικά οι φορολογούμενοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
                        Δεν διαφωνώ (και με αυτά που είπε ο sv2) αλλά πως θα ελέγχουμε την βινιέτα; Ότι ο καθένας πληρώνει και κανένα λαμόγιο δεν την γλιτώνει;
                        Αλλιώς μέσα, συμφωνώ με 1000.

                        Αυτοκόλλητο στο τζάμι σαν το αντίστοιχο των τελών κυκλοφορίας. Όποιος δεν έχει πληρώσει δεν έχει αυτοκόλλητο. Είναι απλό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                          Δεν διαφωνώ (και με αυτά που είπε ο sv2) αλλά πως θα ελέγχουμε την βινιέτα; Ότι ο καθένας πληρώνει και κανένα λαμόγιο δεν την γλιτώνει;
                          Αλλιώς μέσα, συμφωνώ με 1000.

                          Αυτοκόλλητο στο τζάμι σαν το αντίστοιχο των τελών κυκλοφορίας. Όποιος δεν έχει πληρώσει δεν έχει αυτοκόλλητο. Είναι απλό.

                          για την ελλαδα μιλας..............................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                            Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
                            Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
                            Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.

                            Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
                            Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .

                            Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .

                            Για μισό. Όταν ήρθε η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τεχνικά πολύ δυσκολότερο έργο από την Πατρών-Κορίνθου, δεν πήγαν μέχρι να γίνει η γέφυρα τα φέρι στα 12 ευρώ, να παίρνει τα 8 για πάρτη της ώστε να φτιάξει τη γέφυρα ΌΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ. Έφτιαξε, και μετά χρέωσε. Και κανείς δεν έβγαλε κιχ γιατί η δουλειά έγινε τουλαχιστον κρατώντας κάποια στοιχειώδη προσχήματα.

                            Άρα τον ΠΟΥΛΟ έπρεπε να έχει πάρει η Ολυμπία Οδός και η κάθε εταιρεία του ΚWΛΟΥ που χωρις να βάλει φράγκο δικό της, έρχεται και μας λέει για κάθε ευρώ που δίνουμε στην καρμανιόλα της, επενδύονται 5. Υπήρχαν και υπάρχουν αξιοπρεπέστατες μεγάλες διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες με φόντα και με κεφάλαιο που μπορούσαν να αναλάβουν, αλλά όχι, έπρεπε να τα φάνε οι μπομπολαίοι.

                            Και τέλος άμα είναι να πληρώσουμε λεφτά περισσότερα από τον προϋπολογισμό της ΝΑΣΑ για να γίνουν οι δρόμοι του 1960 δρόμοι του 1995 (γιατί τέτοιοι θα γίνουν) αλλά με υλοποίηση το 2020, τότε ας μη φτιαχτεί τίποτα και ας πεθαίνουν και 50 Έλληνες το χρόνο να πάμε οι υπόλοιποι πρώτοι στον πλανήτη Άρη και να γράψει η ιστορία λόγια δόξης λαμπρά για τη χώρα μας και όχι λόγια ντροπής... Είναι όπως λένε οι ξένοι bad value for money, το οποίο πραγματικά, μας έχει μπουχτίσει.

                            δηλαδη τι θες να μας πεις?
                            οτι ειναι το ιδιο οταν χτιζεις εναν δρομο μισοτελειωμενο οπου εχεις και δυο λωριδες ελευθερες και μετα πληρωνεις με μια γεφυρα που πρακτικα μεχρι να τελειωσει ΔΕΝ περνας και πληρωνεις μετα την ολοκληρωση?

                            Θελει να πει οτι θα μπορουσε να υπαρξει η δυνατοτητα πρωτα να γινουν εργα και μετα να ζητησουν απο τους οδηγους να πληρωσουν και εχει απολυτο δικιο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              ddl449 last edited by

                              Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                              Δεν διαφωνώ (και με αυτά που είπε ο sv2) αλλά πως θα ελέγχουμε την βινιέτα; Ότι ο καθένας πληρώνει και κανένα λαμόγιο δεν την γλιτώνει;
                              Αλλιώς μέσα, συμφωνώ με 1000.

                              Αυτοκόλλητο στο τζάμι σαν το αντίστοιχο των τελών κυκλοφορίας. Όποιος δεν έχει πληρώσει δεν έχει αυτοκόλλητο. Είναι απλό.

                              για την ελλαδα μιλας..............................

                              Ρε vasgti χωρίς εμπάθεια αλλά δουλευόμαστε....?
                              Απλό είναι στο εξωτερικό που υπάρχει αστυνομία.
                              Το μόνο που σκέφτομαι είναι αυτοκόλλητο να σκανάρεται σε εισόδους σαν τα epass (γιατι και τα epass μεταφέρονται από αμάξι σε αμάξι το αυτοκόλλητο δυσκολότερα ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasgti last edited by

                                Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                Το μόνο που σκέφτομαι είναι αυτοκόλλητο να σκανάρεται σε εισόδους σαν τα epass (γιατι και τα epass μεταφέρονται από αμάξι σε αμάξι το αυτοκόλλητο δυσκολότερα ).

                                Το αυτοκόλλητο δεν το κολλάς αλλά το βάζεις με σελοτέιπ ώστε να το βάζεις από το ένα στο άλλο αυτοκίνητο .

                                Σσσσσσσσσσσσσσστ. Δεν τα λέμε από τώρα αυτά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  komis1 last edited by

                                  Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                  ]
                                  δηλαδη τι θες να μας πεις?
                                  οτι ειναι το ιδιο οταν χτιζεις εναν δρομο μισοτελειωμενο οπου εχεις και δυο λωριδες ελευθερες και μετα πληρωνεις με μια γεφυρα που πρακτικα μεχρι να τελειωσει ΔΕΝ περνας και πληρωνεις μετα την ολοκληρωση?

                                  Δεν την παλεύεις γιατί ειναι παρασκευή μάλλον λολ Λέω, ότι η ΓΕΦΥΡΑ δεν βγήκε να μαζέψει με την ευλογία του κράτους λεφτά από όσους περνούσαν Ρίο-Αντίρριο χρησιμοποιώντας μια άλλη υπηρεσία (φέρι) για μια νέα υπηρεσία που ΔΕΝ προσέφερε ώστε ΚΑΠΟΙΑ στιγμή στο μέλλον να την προσφέρει. Έκοψε τον κώλο της, μάζεψε δάνεια, χρηματοδοτήσεις, έβαλε ίδιο κεφάλαιο και έφτιαξε ότι έφτιαξε, χρεώνοντας τους χρήστες όταν είχε κάτι να τους προσφέρει. Ακριβό; Ναι. Δίκαιο; Επίσης ναι.

                                  Τώρα,η Ολυμπία οδός. Μαζεύει χρήματα από τους τωρινούς χρήστες μιας άλλης υπηρεσίας (υπάρχουσα ΕΟ) για μια υπηρεσία που ΔΕΝ προσφέρει (αυτοκινητόδρομος) ώστε να την προσφέρει στο μέλλον, όπου και στο μέλλον θα σε χρεώνει ανεξάρτητα με το αν έχεις ήδη προπληρώσει την υπηρεσία αυτή. Ακριβό; Ναι. Δίκαιο; Όχι.

                                  Το κράτος έφτιαξε το δρόμο πατρών κορίνθου και έβαλε και διόδια. Καλώς; Μπορεί και ναι, μπορεί και όχι. Άπαξ και τον παραχώρησε στον ιδιώτη, δε σημαίνει ότι επειδή το κράτος αυθαίρετα και κατά παράβαση του κοινοτικού δικαίου έβαζε διόδια, νομιμοποιείται να κάνει το ίδιο και ο ιδιώτης. Και στην τελική, ας κρατούσε τουλάχιστον τα διόδια ίδια με όσο είχαν όταν τα παρέλαβε, με ανατιμήσεις λόγω πληθωρισμού και ΦΠΑ μόνο. Δεν θα είχαν ούτε κατά διάνοια €3.10 που θα πάνε τώρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                    Δεν είναι δυνατόν σε 500 χιλιόμετρα να χρειάζεται να σταματήσεις 10 φορές και να πληρώνεις 45 ευρώ για το πήγαινε -έλα όταν για βενζίνη χρειάζεσαι 100 ευρώ.

                                    να πας απο τους παραδρομους οπως λενε καποιοι εδω μεσα

                                    ιδεα:να βαλουν και εκει διοδια!

                                    δε χρειαζεται.

                                    προτεινω διοδια σε Κηφισιά, Μεταμορφωση, Νεα Φιλαδελφια, Ταυρο, Πειραια, Παλαιο Φαληρο, Ελληνικο, Γλυφαδα, Βουλα, Παλατακι, Δαφνι, Ελευσινα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kristosfm last edited by

                                      για πλακα το λες εσυ, ομως αυτοι πανε να το κανουν πραγματικοτητα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ο χρήστης komis1 έγραψε:

                                        Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
                                        Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
                                        Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.

                                        Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
                                        Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .

                                        Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .

                                        Για μισό. Όταν ήρθε η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τεχνικά πολύ δυσκολότερο έργο από την Πατρών-Κορίνθου, δεν πήγαν μέχρι να γίνει η γέφυρα τα φέρι στα 12 ευρώ, να παίρνει τα 8 για πάρτη της ώστε να φτιάξει τη γέφυρα ΌΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ. Έφτιαξε, και μετά χρέωσε. Και κανείς δεν έβγαλε κιχ γιατί η δουλειά έγινε τουλαχιστον κρατώντας κάποια στοιχειώδη προσχήματα.

                                        Άρα τον ΠΟΥΛΟ έπρεπε να έχει πάρει η Ολυμπία Οδός και η κάθε εταιρεία του ΚWΛΟΥ που χωρις να βάλει φράγκο δικό της, έρχεται και μας λέει για κάθε ευρώ που δίνουμε στην καρμανιόλα της, επενδύονται 5. Υπήρχαν και υπάρχουν αξιοπρεπέστατες μεγάλες διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες με φόντα και με κεφάλαιο που μπορούσαν να αναλάβουν, αλλά όχι, έπρεπε να τα φάνε οι μπομπολαίοι.

                                        Και τέλος άμα είναι να πληρώσουμε λεφτά περισσότερα από τον προϋπολογισμό της ΝΑΣΑ για να γίνουν οι δρόμοι του 1960 δρόμοι του 1995 (γιατί τέτοιοι θα γίνουν) αλλά με υλοποίηση το 2020, τότε ας μη φτιαχτεί τίποτα και ας πεθαίνουν και 50 Έλληνες το χρόνο να πάμε οι υπόλοιποι πρώτοι στον πλανήτη Άρη και να γράψει η ιστορία λόγια δόξης λαμπρά για τη χώρα μας και όχι λόγια ντροπής... Είναι όπως λένε οι ξένοι bad value for money, το οποίο πραγματικά, μας έχει μπουχτίσει.

                                        Συμφωνώ σε αυτό και νομίζω ότι έληξε το θέμα και μπορεί να κλειδωθεί το τόπιξ.

                                        Ζητείστε λοιπόν να μην πληρώνετε μέχρι να φτιαχτεί ο δρόμος, μετά θα πληρώνετε κανονικά καμιά ταληρούμπα γιατί τέτοιες δρομάρες χρειάζονται και την αντίστοιχη συντηρησάρα, χωρίς να υπολογίζεται η απόσβεση του κόστους κατασκευής και του συμφωνημένου κέρδους του κατασκευαστή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          imago last edited by

                                          Άραγε, τα νέα 50χλμ Θήβα - Ελευσίνα θα έχουν διόδια;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cabala10 last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
                                            Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
                                            Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.

                                            Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
                                            Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .

                                            Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .

                                            Για μισό. Όταν ήρθε η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τεχνικά πολύ δυσκολότερο έργο από την Πατρών-Κορίνθου, δεν πήγαν μέχρι να γίνει η γέφυρα τα φέρι στα 12 ευρώ, να παίρνει τα 8 για πάρτη της ώστε να φτιάξει τη γέφυρα ΌΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ. Έφτιαξε, και μετά χρέωσε. Και κανείς δεν έβγαλε κιχ γιατί η δουλειά έγινε τουλαχιστον κρατώντας κάποια στοιχειώδη προσχήματα.

                                            Άρα τον ΠΟΥΛΟ έπρεπε να έχει πάρει η Ολυμπία Οδός και η κάθε εταιρεία του ΚWΛΟΥ που χωρις να βάλει φράγκο δικό της, έρχεται και μας λέει για κάθε ευρώ που δίνουμε στην καρμανιόλα της, επενδύονται 5. Υπήρχαν και υπάρχουν αξιοπρεπέστατες μεγάλες διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες με φόντα και με κεφάλαιο που μπορούσαν να αναλάβουν, αλλά όχι, έπρεπε να τα φάνε οι μπομπολαίοι.

                                            Και τέλος άμα είναι να πληρώσουμε λεφτά περισσότερα από τον προϋπολογισμό της ΝΑΣΑ για να γίνουν οι δρόμοι του 1960 δρόμοι του 1995 (γιατί τέτοιοι θα γίνουν) αλλά με υλοποίηση το 2020, τότε ας μη φτιαχτεί τίποτα και ας πεθαίνουν και 50 Έλληνες το χρόνο να πάμε οι υπόλοιποι πρώτοι στον πλανήτη Άρη και να γράψει η ιστορία λόγια δόξης λαμπρά για τη χώρα μας και όχι λόγια ντροπής... Είναι όπως λένε οι ξένοι bad value for money, το οποίο πραγματικά, μας έχει μπουχτίσει.

                                            δηλαδη τι θες να μας πεις?
                                            οτι ειναι το ιδιο οταν χτιζεις εναν δρομο μισοτελειωμενο οπου εχεις και δυο λωριδες ελευθερες και μετα πληρωνεις με μια γεφυρα που πρακτικα μεχρι να τελειωσει ΔΕΝ περνας και πληρωνεις μετα την ολοκληρωση?

                                            Θελει να πει οτι θα μπορουσε να υπαρξει η δυνατοτητα πρωτα να γινουν εργα και μετα να ζητησουν απο τους οδηγους να πληρωσουν και εχει απολυτο δικιο

                                            ναι καταλαβα αλλα τον δρομο μπορει κυριολεκτικα να τον χρησιμοποιησεις πριν μπουν τα διοδια μια γεφυρα πως στο καλο θα την χρησιμοποιησεις πριν τελειωσει?..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 73 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr