-
Δεν είναι πολλοί αυτοί που βάζουν Vialle:
- Βρεττός (αντιπρόσωπος)
- Subaru Hellas (αντιπρόσωπος)
- Πανικίδης
- Ford Στάθης στο Λαγκαδά
Ίσως να έχουν εξουσιοδοτηθεί και άλλοι που δε γνωρίζω.
Ο γνωστός μου έκανε την εγκατάσταση στον Βρεττό.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
αμα βαζαν το χειμωνα παραπανω προπανιο που ειναι φθηνοτερο τοτε γιατι παιρνουν την ανοδο οι τιμες?
Το προπάνιο πρέπει να είναι αρκετά πιο ακριβό από το βουτάνιο. Είχα μάθει οτι από Σεπτέμβριο ως αρχές Δεκεμβρίου είχε αυξηθεί η διυλιστηριακή του τιμή κατά 40%. Γι αυτό και το χειμώνα αυξάνεται η τιμή του LPG, ενώ το καλοκαίρι επανέρχεται σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.
Βέβαια, στην Ελλάδα με το κλίμα που έχουμε, ίσως είναι υπερβολή να ακολουθούμε αναλογίες μείγματος παρόμοιες με χώρες της Κεντρικής ή Βόρειας Ευρώπης, οπότε μάλλον παράλογη φαίνεται και η αύξηση... Εκτός κι αν η αναλογία παραμένει 'καλοκαιρινή' αλλά η τιμή τραβά την ανηφόρα (με το πρόσχημα μεγαλύτερου ποσοστού προπανίου), οπότε καταλαβαίνετε ποιος κερδίζει...Θα πρότεινα όποιος πάει ξανά στο προαναφερθέν πρατήριο να ρωτήσει από ποιο διυλιστήριο προμηθεύεται το υγραέριο.
Το ίδιο να κάνουμε και οι υπόλοιποι ώστε να διαπιστώσουμε αν τυχόν είναι θέμα διυλιστηρίου (Ελληνικά Πετρέλαια και MotorOil είναι τα 2 διυλιστήρια) ή απλά σύμπτωση κάποιου 'καλού μείγματος'...Μήπως η τιμή αυξάνεται απλά γιατί δολλάριο και πετρέλαιο πήραν την ανιούσα;
-
Χωρίς να αντιλεγω με τον dti, περαν των λιγων αντιπροσωπων γενικα λιγοι ειναι αυτοι που βαζουν vialle και δεν υπαρχει ασφαλες δειγμα για συμπερασματα.Δεν ειναι τυχαιο ομως οτι μεγάλες αυτοκίνητοβιομηχανίες βαζουν κιτ icom . Τελιωνω ξαναλεγοντας οτι, Α και Ω σε οποιαδήποτε εγκατασταση ειναι ο εγκαταστάτης και το ποσο ικανος ειναι.Καλη επιτυχία στο φιλο που ψαχνετε
-
«Μήπως η τιμή αυξάνεται απλά γιατί δολλάριο και πετρέλαιο πήραν την ανιούσα;»
Και σίγουρα έτσι γίνετε.
«Στα δυϊλιστήρια γίνεται η μίξη και η αναλογία βουτανίου-προπανιού εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία. Τον χειμώνα περισσότερο προπάνιο το καλοκαίρι περισσότερο βουτάνιο.»
Εάν γίνετε αυτό θα πρέπει να προσαρμόζονται και οι ρυθμίσεις, εποχιακά…
«0,77 το λιτρο...
αμα βαζαν το χειμωνα παραπανω προπανιο που ειναι φθηνοτερο τοτε γιατι παιρνουν την ανοδο οι τιμες?»
Η τιμή του σε λογικά πλαίσια, όταν μάλιστα η παρερχόμενη υπηρεσία του είναι σωστή, είναι θετικό. Τώρα (χωρίς να ορκίζομε!!) το προπάνιο είναι λίγο ακριβότερο από το βουτάνιο. Σε λήγω θα ξέρω!. Μα η διαφορά του δεν είναι μεγάλη.
Ερευνα των 4 τροχών για την άποψη των εισαγωγέων περί υγραερίου και εγγυήσεων.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12371
…..και η επιβεβαίωση για του λόγου μου το αληθές και της λαδιερες, είναι καταφανέστατα ο βασικός λόγος που δεν παίρνει η μετατροπή ‘πασο’ από της αντιπροσωπείες!!.
Όλες μιλάνε για ξηρή καύση, και την φθορά που διμιουργήται από αυτήν την αιτία. Όπως και κάτι άλλο που έγραφα, περί ασχετοσύνης ορισμένων εγκαταστατών, με θύμα τον πελάτη.
ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.«Σε κάθε περίπτωση, πριν απομακρυνθείς από τον εγκαταστάτη, καλό είναι να είσαι σίγουρος οτι το αυτοκίνητο λειτουργεί άψογα, γι αυτό πρέπει να έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεσή σου.»
Αυτό το προσυπογραφώ και εγώ!!.
ΠΟΤΕ όταν κάνουμε μια εργασία ουσιαστική στο αυτοκίνητο μας, έστω και απλό service, δεν το περνούμε από το συνεργείο, και φεύγουμε για ταξίδι!!!.....άνθρωποι ήμαστε και σφάλματα κάνουμε!…..μα υπάρχει και ο παράγον αστοχίας υλικών.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Oι αντιπροσωπειες ρε παιδια ειναι εγκαθετες ακομη και σερβις να κανεις σε νομιμο συνεργειο και σου βγαζουν την ψυχη να περασουν στην εγγυηση κατι αν χαλασει...Τωρα εδω στην μετατροπη θα συνεχιζουν να παρεχουν εγγυηση? Μην τρελλαθουμε! Αναμενομενη απαντηση των εταιριων πριν ακομη διαβασω την ερευνα...
Αφηστε που πολλες απαντησεις δεν πρεπει να περασαν καν απο τεχνικο τμημα της εταιριας να δοθει μια πιο τεχνικη απαντηση..
Απαντησεις του στυλ οπως της σιτροεν μου την δινουν στα νευρα ''Οποιαδήποτε μετατροπή εκτός εργοστασιακής κατασκευής διακόπτει την εργοστασιακή εγγύηση, κάτι που επίσης ισχύει για όλες τις after market μετατροπές.'' -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Oι αντιπροσωπειες ρε παιδια ειναι εγκαθετες ακομη και σερβις να κανεις σε νομιμο συνεργειο και σου βγαζουν την ψυχη να περασουν στην εγγυηση κατι αν χαλασει...Τωρα εδω στην μετατροπη θα συνεχιζουν να παρεχουν εγγυηση? Μην τρελλαθουμε! Αναμενομενη απαντηση των εταιριων πριν ακομη διαβασω την ερευνα...
Αφηστε που πολλες απαντησεις δεν πρεπει να περασαν καν απο τεχνικο τμημα της εταιριας να δοθει μια πιο τεχνικη απαντηση..
Απαντησεις του στυλ οπως της σιτροεν μου την δινουν στα νευρα ''Οποιαδήποτε μετατροπή εκτός εργοστασιακής κατασκευής διακόπτει την εργοστασιακή εγγύηση, κάτι που επίσης ισχύει για όλες τις after market μετατροπές.''Γιατι σου φαινεται παραλογο κατι τετοιο;Αυτοι φτιαχνουν ενα αμαξι που ξερουν πως λειτουργει.Αν καποιος αλλος βαλει χερι και το μετατρεψει γιατι να σε καλυψει η εταιρια;
Οι εγκαταστατες γιατι δεν καλυπτουν ζημια στον κινητηρα παρα μονο στο συστημα που βαζουν; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οι εγκαταστατες γιατι δεν καλυπτουν ζημια στον κινητηρα παρα μονο στο συστημα που βαζουν;
Όπως έχω γράψει κατ' επανάληψη, μη βάζουμε όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης στο ίδιο τσουβάλι!
Εγώ έχω εγγύηση κινητήρα (και όχι μόνο...) από ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η vialle.
Και το εξειδικευμένο συνεργείο της Ford στο οποίο κάνω το service δεν είχε κανένα πρόβλημα να βεβαιώσει εγγράφως πάνω στο βιβλιαράκι της ασφάλειας του κινητήρα οτι το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα μετά από 10.000 χλμ. από τη μετατροπή (όπως προβλέπεται στους όρους της ασφάλισης). -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Οι εγκαταστατες γιατι δεν καλυπτουν ζημια στον κινητηρα παρα μονο στο συστημα που βαζουν;
Όπως έχω γράψει κατ' επανάληψη, μη βάζουμε όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης στο ίδιο τσουβάλι!
Εγώ έχω εγγύηση κινητήρα (και όχι μόνο...) από ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η vialle.
Και το εξειδικευμένο συνεργείο της Ford στο οποίο κάνω το service δεν είχε κανένα πρόβλημα να βεβαιώσει εγγράφως πάνω στο βιβλιαράκι της ασφάλειας του κινητήρα οτι το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα μετά από 10.000 χλμ. από τη μετατροπή (όπως προβλέπεται στους όρους της ασφάλισης).Εχει χρειαστει να καταφυγεις σε αυτη την εγγυηση για καποια ζημια;
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Δεν ειναι τυχαιο ομως οτι μεγάλες αυτοκίνητοβιομηχανίες βαζουν κιτ icom .Αν εξαιρέσω τη Subaru στην Ιταλία που είχε παλιότερα μεγάλη αποτυχία με τα συστήματα της icom, ποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία γνωρίζεις;
Η Vialle έχει δημοσιεύσει εδώ με ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζεται για εργοστασιακά συστήματα κι εδώ για τις διεθνείς εγκρίσεις που έχει (μεταξύ των οποίων και από πολλούς κατασκευαστές).
Τελιωνω ξαναλεγοντας οτι, Α και Ω σε οποιαδήποτε εγκατασταση ειναι ο εγκαταστάτης και το ποσο ικανος ειναι.
Συμφωνώ απόλυτα!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχει χρειαστει να καταφυγεις σε αυτη την εγγυηση για καποια ζημια;
Όχι, αλλά οι όροι της είναι σαφείς κατά την άποψή μου:
Συνοπτικά:
Καλύπτομαι για 2 χρόνια (ή μέχρι 60.000 χλμ., ότι συμβεί πρώτο), σε κινητήρα, ecu, κλπ. ηλεκτρονικά ή μηχανικά μέρη που επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα από την εγκατάσταση του συστήματος της vialle, μέχρι του ποσού των 5000 ευρώ. Η πιστοποίηση για τη ζημιά πρέπει να γίνει από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και για να ισχύει η ασφάλιση υποχρεούμαι να τοποθετώ 30 ml από το πρόσθετο βενζίνης που μου έχει δώσει η vialle για κάθε 35 λίτρα βενζίνης και να πιστοποιείται η καλή λειτουργία του κινητήρα κάθε 10.000 χλμ. Όλα αυτά με κόστος 100 ευρώ εφάπαξ.Να προσθέσω επίσης οτι η vialle σχετικά πρόσφατα εφάρμοσε νέα προγράμματα εγγύησης του συστήματός της που η διάρκειά τους σε κάποια μοντέλα φθάνει τα 3 ή και τα 4 χρόνια (ίσως αυτά να είναι τα πιο σίγουρα). Ο κατάλογος με τα μοντέλα και την αντίστοιχη εγγύηση που τα καλύπτει είναι εδώ.
-
Σε honda civic '03 παίζει υγραέριο ή μπα? Ξέρεις κανείς κάτι?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oι αντιπροσωπειες ρε παιδια ειναι εγκαθετες ακομη και σερβις να κανεις σε νομιμο συνεργειο και σου βγαζουν την ψυχη να περασουν στην εγγυηση κατι αν χαλασει...Τωρα εδω στην μετατροπη θα συνεχιζουν να παρεχουν εγγυηση? Μην τρελλαθουμε! Αναμενομενη απαντηση των εταιριων πριν ακομη διαβασω την ερευνα...
Αφηστε που πολλες απαντησεις δεν πρεπει να περασαν καν απο τεχνικο τμημα της εταιριας να δοθει μια πιο τεχνικη απαντηση..
Απαντησεις του στυλ οπως της σιτροεν μου την δινουν στα νευρα ''Οποιαδήποτε μετατροπή εκτός εργοστασιακής κατασκευής διακόπτει την εργοστασιακή εγγύηση, κάτι που επίσης ισχύει για όλες τις after market μετατροπές.''Γιατι σου φαινεται παραλογο κατι τετοιο;Αυτοι φτιαχνουν ενα αμαξι που ξερουν πως λειτουργει.Αν καποιος αλλος βαλει χερι και το μετατρεψει γιατι να σε καλυψει η εταιρια;
Οι εγκαταστατες γιατι δεν καλυπτουν ζημια στον κινητηρα παρα μονο στο συστημα που βαζουν;Γιατί οι περισσότεροι ξεκίνησαν να ασχολούνται με χαρτογραφήσεις κινητήρα πριν 2 μήνες, που πήγαν και πέρασαν μονοήμερο σεμινάριο σε κάποια εταιρία εμπορίας κιτ υγραεριοκίνησης, ή στον χοντρέμπορα. Οπότε δεν έχουν ακόμη την κατάληλη εμπειρία για να βάλουν το χέρι τους στην φωτιά. Μπορεί να είναι αητόπουλα στην τέχνη του μηχανικού, αλλά η θεωρία MEK και η κατανόηση των ECU των οχημάτων είναι άλλο πεδίο...
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Οι εγκαταστατες γιατι δεν καλυπτουν ζημια στον κινητηρα παρα μονο στο συστημα που βαζουν;
Όπως έχω γράψει κατ' επανάληψη, μη βάζουμε όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης στο ίδιο τσουβάλι!
Εγώ έχω εγγύηση κινητήρα (και όχι μόνο...) από ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η vialle.
Και το εξειδικευμένο συνεργείο της Ford στο οποίο κάνω το service δεν είχε κανένα πρόβλημα να βεβαιώσει εγγράφως πάνω στο βιβλιαράκι της ασφάλειας του κινητήρα οτι το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα μετά από 10.000 χλμ. από τη μετατροπή (όπως προβλέπεται στους όρους της ασφάλισης).Kαι γιατί να μην το κάνει...Σάμπως αυτοί θα πληρώσουν το σπασμένο μοτέρ;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Kαι γιατί να μην το κάνει...Σάμπως αυτοί θα πληρώσουν το σπασμένο μοτέρ;
Η συγκεκριμένη κάλυψη παρέχεται με αυτό το κόστος, εφόσον γίνει εγκατάσταση σε εξουσιοδοτημένο 'vialle center', καινούργιου συστήματος με πλήρες kit της vialle. Προφανώς κι αυτό το πρόγραμμα έχει κοστολογικά μετρηθεί και φαίνεται οτι αφήνει ικανοποιημένους όλους: και την ασφαλιστική εταιρεία (που δεν εκδίδει κάποιο συμβόλαιο για να μπει συνολικά μέσα, άρα εμπιστεύεται τα συστήματα της vialle) και την εταιρεία του συστήματος υγραεριοκίνησης (που θέλει να δώσει επιπλέον εξασφάλιση στους πελάτες της με προσιτό κόστος).
Κάτι τέτοιο δεν κάνουν και αρκετές αντιπροσωπείες με τις εγγυήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων; π.χ. όταν αγόρασα το αυτοκίνητό μου, η Ford μου έδωσε 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας + 3 ακόμη χρόνια 'προνομιακή' εγγύηση (μέσω ασφαλιστικής, με περιορισμένες καλύψεις και συγκεκριμένους όρους). Το κόστος της προνομιακής εγγύησης σαφώς και το είχε υπολογίσει η Ford Μotor Hellas στο συνολικό κόστος του αυτοκινήτου που πληρώνει ο αγοραστής.
-
Εγώ στο εξουσιοδοτημένο της Ford αναφέρθηκα.
-
Έχω μια ερώτηση να κανω πρέπει να δηλώσω στην ασφαλιστική μου εταιρία την τοποθέτηση υγραεριου ?
Και μια ΑΠΟΡΊΑ γεμίζοντας 55 λίτρα στα Γιάννενα έκανα 470 χιλ περίπου στη εθνική , γεμίζοντας στο περιστέρι ΕΚΟ στη πόλη εκανα περίπου 400 χιλ πως γίνετε γεμίζοντας στον αλιμο με διαδρομή αθηνα Λαμία μακρακωμη να κανω μόνο 300 χιλιόμετρα ? το μόνο διαφορετικό ότι ήμουν φορτωμενος και εκανα μια παράκαμψη στη Αχαρνών για 10 χιλ σε κίνηση και μετά μόνο εθνική
Περίεργο δεν είναι ? σήμερα ξαναγεμισα στο περιστέρι και θα ξαναμετρησω (0,78) την κατανάλωση απλά με παραξενευει η διάφορα των 100 και χιλιομέτρων σε ένα γέμισμα
Παρακαλώ την γνώμη σας.
Dat hens
-
να κανω μια ερωτηση ...στην αλλαγή λαδιών και μπουζί .τα αλλάζουμε όπως και με την βενζίνη ?
-
Καλημερα και καλη χρονια σε ολους.Εδω και ενα μηνα τωρα τα προβληματα με ρεταρισματα και σβησιματα σταματισαν!Μετα και την τελευτεα επισκεψη στον εγκαταστατη και αφου αλαξα και πολλαπλασιαστες.το μοτερ ειναι μικρο 1,4 και η καταναλωση παιζει απο 7,5 εως 9,2λ αναλογα με τις συνθηκες και τον τροπο οδηγησης.Το συστημα ειναι της icom 5 γενιας.Εχω ακουσει και για ειδικα μπουζι (LPG1) πια ειναι η γνωμη σας για αυτα?
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Έχω μια ερώτηση να κανω πρέπει να δηλώσω στην ασφαλιστική μου εταιρία την τοποθέτηση υγραεριου ?Και μια ΑΠΟΡΊΑ γεμίζοντας 55 λίτρα στα Γιάννενα έκανα 470 χιλ περίπου στη εθνική , γεμίζοντας στο περιστέρι ΕΚΟ στη πόλη εκανα περίπου 400 χιλ πως γίνετε γεμίζοντας στον αλιμο με διαδρομή αθηνα Λαμία μακρακωμη να κανω μόνο 300 χιλιόμετρα ? το μόνο διαφορετικό ότι ήμουν φορτωμενος και εκανα μια παράκαμψη στη Αχαρνών για 10 χιλ σε κίνηση και μετά μόνο εθνική
Περίεργο δεν είναι ? σήμερα ξαναγεμισα στο περιστέρι και θα ξαναμετρησω (0,78) την κατανάλωση απλά με παραξενευει η διάφορα των 100 και χιλιομέτρων σε ένα γέμισμα
Παρακαλώ την γνώμη σας.
Dat hens
Μαλλον ο Γιαννιωτης ειναι ενας τιμιος πρατηριουχος που δεν κλεβει!
Το ιδιο επαθε και ο κουνιαδος μου που ηρθε απο Θεσσαλονικη Πατρα με ανεφοδοασμο στα Γιαννενα και του εκανε εντυπωση οτι εβγαλε περισσοτερα χλμ με το γεμισμα στα Γιαννενα! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Έχω μια ερώτηση να κανω πρέπει να δηλώσω στην ασφαλιστική μου εταιρία την τοποθέτηση υγραεριου ?
Και μια ΑΠΟΡΊΑ γεμίζοντας 55 λίτρα στα Γιάννενα έκανα 470 χιλ περίπου στη εθνική , γεμίζοντας στο περιστέρι ΕΚΟ στη πόλη εκανα περίπου 400 χιλ πως γίνετε γεμίζοντας στον αλιμο με διαδρομή αθηνα Λαμία μακρακωμη να κανω μόνο 300 χιλιόμετρα ? το μόνο διαφορετικό ότι ήμουν φορτωμενος και εκανα μια παράκαμψη στη Αχαρνών για 10 χιλ σε κίνηση και μετά μόνο εθνική
Περίεργο δεν είναι ? σήμερα ξαναγεμισα στο περιστέρι και θα ξαναμετρησω (0,78) την κατανάλωση απλά με παραξενευει η διάφορα των 100 και χιλιομέτρων σε ένα γέμισμα
Παρακαλώ την γνώμη σας.
Dat hens
Μαλλον ο Γιαννιωτης ειναι ενας τιμιος πρατηριουχος που δεν κλεβει!
Το ιδιο επαθε και ο κουνιαδος μου που ηρθε απο Θεσσαλονικη Πατρα με ανεφοδοασμο στα Γιαννενα και του εκανε εντυπωση οτι εβγαλε περισσοτερα χλμ με το γεμισμα στα Γιαννενα!ακριβώς το ίδιο επαθα και εγώ ...οταν γεμισα στα γιάννενα εκανα 380 χλμ αντι 480 ...γιατι ???
Υγραεριοκίνηση!