-
Α ναι, αυτό ξέχασα να το αναφέρω. Χρόνια Πολλά κυρ Μιχάλη (φαίνεται η σύνταξη δεν του φτάνει του ανθρώπου και πρέπει να δουλέψει και στα γεράματα ).
-
Λογικο να το λεει αυτο ο Luca. Δεν μας συμφερει η αλλαγη σε αυτον τον κινητηρα.
Σχετικα με τον MS... δεν χρειαζεται ολα αυτα που λες αλλα μονο να εχει καλο μονοθεσιο που να μπορει να το στησει οπως αυτος θελει. Το ιδιο ομως συμβαινει με ολους! Κανεις δεν μπορει να παρει πρωταθλημα χωρις να εχει καλο μονοθεσιο. Το ξερεις αυτο...
-
Αν και φέτος τον σβήσει ο Ρόζμπεργκ τι θα λέμε; Φταίνε τα Πιρέλλι και ο ανάδρομος Ερμής;
-
KΑΡΑΓΟΥΣΤΑΡΩ να βλέπω Ferrarικούς να θάβουν MS και να κάνουν θεό τον FA...
Καλή χρονία btw! Με πολλές αποτυχίες για τον FA!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν και φέτος τον σβήσει ο Ρόζμπεργκ τι θα λέμε; Φταίνε τα Πιρέλλι και ο ανάδρομος Ερμής;Θα λεμε τα πραγματα οπως εχουν οπως καναμε και περσυ. Αν οντως εχει θεματα η Merc τοτε προφανως θα φταιει αυτο. Αν οχι θα φταιει ο MS. Απλο ειναι. Εγω θελω να δω τι θα λετε αν συμβει το αντιθετο...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αν και φέτος τον σβήσει ο Ρόζμπεργκ τι θα λέμε; Φταίνε τα Πιρέλλι και ο ανάδρομος Ερμής;
Θα λεμε τα πραγματα οπως εχουν οπως καναμε και περσυ. Αν οντως εχει θεματα η Merc τοτε προφανως θα φταιει αυτο. Αν οχι θα φταιει ο MS. Απλο ειναι. Εγω θελω να δω τι θα λετε αν συμβει το αντιθετο...
ότι έλεγαν για πολλά χρόνια ότι κερδίζει το μονοθέσιο.... (θα λένε και για την μυστική συμφωνία με την Pirelli ....)
-
Περί κινητήρων τώρα.
Ο LdM έχει 100 δίκαια. Αλλά πεπρωμένον φυγείν αδύνατον όπως έγραψα και αλλού. 4 κύλινδροι καθώς αυτοί βολεύουν όλους τους main-stream κατασκευαστές (εντάξει όχι την Merc).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν και φέτος τον σβήσει ο Ρόζμπεργκ τι θα λέμε; Φταίνε τα Πιρέλλι και ο ανάδρομος Ερμής;
Θα λεμε τα πραγματα οπως εχουν οπως καναμε και περσυ. Αν οντως εχει θεματα η Merc τοτε προφανως θα φταιει αυτο. Αν οχι θα φταιει ο MS. Απλο ειναι. Εγω θελω να δω τι θα λετε αν συμβει το αντιθετο...
ότι έλεγαν για πολλά χρόνια ότι κερδίζει το μονοθέσιο.... (θα λένε και για την μυστική συμφωνία με την Pirelli ....)
Ποσο δικιο εχεις!
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/88803
στο καλό
Briatore is coming?? -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/88803
στο καλό
Briatore is coming??considered... ειναι η λεξη κλειδι!
Επισης αυτο το αρθρο δειχνει οτι ενα τετοιο λαθος κοστιζει στους ιδιους πολυ περισσοτεροι απ οσο εμεις μπορουσε να φανταστουμε...
Σοβαρα τωρα θελεις τον Briatore η αστειευεσαι?
-
με το που έπεσε το ματι μου στο quitting χαρηκα τοσο που δε διάβασα το υπόλοιπο
-
Maranello, 4th January – It had been hinted at prior to Christmas when, speaking to Italian and international journalists during seasonal festivities, Luca di Montezemolo and Stefano Domenicali talked of not taking any drastic action, but rather making changes aimed at improving the efficiency of the team in its work, both at the track and the factory. Today came the facts.
Joining the Scuderia Ferrari Marlboro is the respected engineer, Neil Martin, who takes on the role of heading up the new Operations Research department. A 38 year old Englishman, Martin previously worked for Red Bull and prior to that McLaren and he will now report directly to Technical Director, Aldo Costa.
At the same time, Costa’s deputy, Pat Fry will, in addition to his current role, take on the job of head of race track engineering. Up until yesterday, this position was held by Chris Dyer and his role within the company will be redefined in the next few days.
http://www.ferrari.com/English/Formula1 ... anges.aspx
Με άλλα λόγια την πλήρωσε ο Αυστραλός Chris Dyer...
-
Δεν ειναι κακες οι αλλαγες παντως. Να δουμε τ αποτελεσματα...
-
Αλλαγή ημερομηνίας στην παρουσιάσει της R31
H Lotus Renault GP δεν θα παρουσιάσει το νέο της αυτοκίνητο στις 15 Ιανουαρίου.Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι η R31 θα αποκαλυφθεί αργότερα,πριν από την πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στη Βαλένθια.Είχαμε ανακοινώσει(renault-f1.fr), χωρίς βεβαιότητα, σε προηγούμενο άρθρο μας ότι η παρουσιάσει θα γινόταν στις 15 αυτού του μήνα τώρα επιβεβαιώνουμε ότι το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί στο Autosport International στο Μπέρμιγχαμ θα είναι μια R30 με τα χρώματα της Lotus Renault GP.Η R31 θα παρουσιαστεί παράλληλα με την πρώτη ιδιωτική δοκιμή του έτος στη Βαλένθια.Οι συνάδελφοί μας στο ToileF1.com ανακοίνωσαν ότι η επίσημη παρουσίαση θα λάβει χώρα στη Βαλένθια, και ταυτόχρονα μέσω του δικτυακού τόπου της ομάδας (http://www.lotusrenaultgp.com). Η ομάδα ακόμα δεν επιβεβαίωσε της πληροφορίες.H Ρωσία συνεχίζει την «οικονομική ενίσχυση» στον Πετρόφ
Με μια νέα διετή σύμβαση με την Renault στην τσέπη του,ο Vitaly Petrov εξακολουθεί να έχει την οικονομική υποστήριξη της Ρωσίας.Αυτό ήταν το μήνυμα την Τρίτη, μετά από συνάντηση ,με τα μεγάλα κεφάλια της χώρας που συναντήθηκαν με τον οδηγό της Renault.Μια νέα συμφωνία είναι με την κρατική εταιρεία τεχνολογίας την Rostekhnologii, ανέφεραν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.'Χρειάζεται σίγουρα στήριξη', επιβεβαίωσε ο Πούτιν. «Χρηματοδοτική στήριξη πάνω απ 'όλα. 'H Group Lotus καθαρά χορηγός και όχι μέτοχος;
Διαπιστώθηκε ότι η Group Lotus είναι καθαρά χορηγός της νέας Lotus-Renault, παρά τους ισχυρισμούς που είχε πάρει μια «μείζονος σημασίας»συμμετοχή της Group Lotus στην εμφάνιση του μονοθέσιου του 2011, σύμφωνα με το αξιοσέβαστο δημοσιογράφος της F1 Joe Saward.Σχετική ανακοίνωση του Δεκεμβρίου επιβεβαίωσε ότι η Group Lotus θα γίνει χορηγός τίτλου της ομάδας, η οποία ανήκει εδώ και ένα χρόνο στην Genii Capital,μια επιχείρηση επενδύσεων που αγόρασε τη Renault στα τέλη του 2009.
Διαβάστε εδώ:http://renaultnewsgr.blogspot.com/2011/01/h-group-lotus.html -
Bernie Ecclestone has become the latest high-profile figure to express concerns about the sound Formula One engines will make once a new 1.6 litre, four-cylinder engine formula is introduced in 2013.
The FIA is pushing ahead with plans for more frugal, smaller capacity, turbocharged engines that will see the current V8s scrapped. Ferrari president Luca di Montezemolo said recently that for 'the top class of racing', 1.6 litre, four-cylinder power plants 'sounds a bit pathetic'. Triple world champion Niki Lauda agreed: 'I am worried about the sound, which in formula one has been so unique ... Hopefully there will be more than a faint hum.'
Ecclestone has admitted that he too is worried about the new exhaust note.
'I don't care whether it's 1.6 or 1.8 litre engines - I'm worried about the sound,' he is quoted by motorline.cc. 'If we lose the sound of Formula One, we will be losing a great deal.'
But FIA president Jean Todt believes there is no cause for concern and insists that it is vital that F1 pushes ahead with the new engines.
'I can guarantee that the formula one cars for the 2013 season will be very exciting and produce a great sound. The development of the industry in the past years has been bringing safety and environmental awareness to the foreground, and the car manufacturers have made great progress in both areas.
'With the new rules, the FIA wants to send a strong message about Formula One. It is the pinnacle of motor sport and the smaller engine is very important for the manufacturers.'
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/37455.html
Τη Stirella, τη Stirella...
-
Αυτο πως σας φαινεται? http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/37457.html
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αυτο πως σας φαινεται? http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/37457.htmlΦαίνεται και είναι αδιάφορο, έχουμε γέμιση με πίστες που είναι ποιο ωραίες να της βλέπεις άδειες παρα με μονοθεσία.
-
Ο χρήστης lack έγραψε:
Αυτο πως σας φαινεται? http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/37457.html
Φαίνεται και είναι αδιάφορο, έχουμε γέμιση με πίστες που είναι ποιο ωραίες να της βλέπεις άδειες παρα με μονοθεσία.
Συμφωνω. Συν τ οτι προσωπικα πιστευω πως καλλιστα μπορει να καταληξει σαν αλλη μια Valencia αφου κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι street race...
Σε αλλα νεα... Το ξερω οτι δεν εχει σχεση με φετος αλλα βγηκαν καποιες νεες φωτογραφειες της TF110 με τα χρωματα της Stefan GP. Εμενα μου προκαλεσε ιδιαιτερη εντυπωση η σχεδον πανομοιοτυπη εμφανιση του εμπρος μερους με την RB6 (ειδικα την εκδοση με την νεα εμπρος αεροτομη) και τα λογια του Vasselon για χρηση blown diffuser απο την αρχη της χρονιας. Απ οτι φαινεται οι περισσοτεροι σχεδιαστες τις Toyota πηγαν στην RBR
http://forums.autosport.com/index.php?s ... try4777363 -
Θα είναι ενδιαφέρον πάντως να δούμε τι πρωτότυπο θα σκεφτούν οι ομάδες φέτος.
Το πέρσι είναι πίσω μας και πιστεύω bro ότι όποια ομάδα αντιγράφει περσινό μονοθέσιο θα είναι σαν να κάνει ένα βήμα πίσω
-
Ανάλογα το ποια είναι η όποια ομάδα
Αν μιλάμε για HRT πχ ή Virgin η TF110 θα ήταν τεράστιο βήμα εμπρός.
Διάφορα νέα - Ιανουαριος 2011